تکنولوژیخوراکی ‌ها

تاپر کیک از کجا بخرم

تاپر کیک چیست ؟

امروزه برای تزیین کیک از متریال های بسیار زیادی استفاده می کنند. در حقیقت هر متریالی را که برای تزیین کیک مورد استفاده قرار می دهید تاپر کیک نام دارد. تاپر کیک انواع متفاوتی دارد و تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی کیک می گذارد. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع تاپر کیک و مزیت استفاده از آن مطالبی برای شما عزیزان ارائه دهیم.

در حقیقت انواع تاپر ها از متریال هایی نظیر فوندانت و خمیر و گل ها و مقوا و کاغذ های مختلف و عروسک های شکری تولید می شوند. در زمان گذشته از شمع برای تزیین کیک استفاده می کردند، به همین علت می توان گفت که شمع قدیمی ترین تاپر کیکی است که امروزه در مدل های مختلفی تولید شده است.

تاپر کیک دخترانه و تاپر کیک پسرانه در اشکال گوناگونی تولید می شود، لذا اگر قصد شما خرید تاپر کیک دیجی کالا است می توانید با مراجعه به گوگل و جستجوی عبارت تاپر کیک دخترانه دیجی کالا و یا تاپر کیک پسرانه محصول مورد نظر خود را در مدل ها و جنس های گوناگون مشاهده نمایید.

از انواع تاپر کیک فانتزی می توانیم به تاپر بالرین، تاپر کیک سگهای نگهبان و تاپر های فانتزی دیگر اشاره کنیم.

در واقع تاپر کیک عروسکی برای کودکان تولید شده است. شما عزیزان اگر قصد استفاده از تاپر را بر روی کیک تولد کودکان دلبند خود دارید می توانید با توجه به سلیقه کودکانتان و یا با توجه به علاقه فرزندتان به یک کاراکتر خاص و یک شخصیت کارتونی جذاب را انتخاب کنید و محصول را مورد نظر را از قنادی ها خریداری نمایید.

یکی از انواع تاپر کیک از نوع اسم است. از تاپر اسم بیشتر در مناسبت های خاصی مانند تولد استفاده می شود. شما می توانید از انواع تاپر اسم برای مناسبت های گوناگون استفاده کنید. تاپر کیک در آخرین مرحله تاپر کیک مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نقش یک متریال تزیین کننده را دارد.

تاپر کیک از کجا بخرم ؟

اگر قصد خرید تاپر کیک را دارید می توانید این محصول را از قنادی ها خریداری کنید. از انواع تاپر کیک می توانیم به تاپر حروف و تاپر عدد و تاپر اشکال فانتزی و تاپر فوندانت و شکلات و تاپر عروسی اشاره کنیم. تاپر ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته شامل تاپر های خوراکی و تاپر های غیر خوراکی هستند. تاپر های خوراکی از شکلات های کاکائویی و شکری و فوندانت تولید می شوند. اما تاپرهای غیر خوراکی شامل انواع طرح ها و پلاستیک ها هستند که به صورت دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می شوند.

 

اما یکی از تاپر های دو بعدی وجود دارد که به آن پرینت های خوراکی می گویند. به این صورت که این پرینت های دو بعدی و همراه یک لایه خمیر فوندانت به شکل خاصی تولید می‌ شوند و اصولاً بسیار زیبا و متنوع اند.

 

علاوه بر آن توجه داشته باشید که انواع تاپر کیک خوراکی با استفاده از خمیر مارزیپان و خمیر فوندانت و یا با استفاده از خمیر شکلات تولید می شوند. این محصولات کاملا خوراکی هستند و طرفداران بسیار زیادی نسبت به تاپر های دیگر دارند. اما تاپر های غیر خوراکی که با استفاده از پلاستیک و پلکسی تولید می‌ شوند. این گونه از محصولات یک جایگزین بسیار عالی برای شمع هستند و به عنوان شمع مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تاپر کیک love یکی از انواع تاپر های غیر خوراکی و تاپر کیک عاشقانه است که با استفاده از پلاستیک و پلکسی تولید می‌ شود. از این محصول می‌ توان به عنوان شمع هم مورد استفاده قرار داد. از تاپر کیک LOVE در مناسبات های نظیر جشن تولد همسر و سالگرد ازدواج و یا عروسی و سایر مناسبت های عاشقانه مانند ماهگرد استفاده می شود. این محصول در مدل های متفاوت تولید می‌ شود‌. شما عزیزان اگر قصد خرید تاپر کیک love را دارید با دایره انتخاب گسترده‌ تری مواجه می شوید.

 

پیشنهاد استفاده از تاپر کیک در طرح های مختلف

در واقع انواع تاپر های کیک در مدل های مختلفی تولید می‌ شوند. شما عزیزان می توانید با کمی خلاقیت برای کیک مورد نظر تاپر مناسب انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تولد یکی از عزیزانتان نزدیک است می‌ توانید با توجه به علایق آن یک تاپر مناسب انتخاب کنید. اگر فرد مورد نظر شما علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد می توانید از تاپر فوتبال که در اشکال گوناگون و زیبا طراحی و تولید شده است استفاده کنید.

 

آموزش تاپر کیک

برای درست کردن تاپر کیک در خانه ابتدا شما باید الگو و ابزار مناسب تولید تاپر کیک را داشته باشید. علاوه بر این باید یک الگوی ذهنی در ذهن خود طراحی کنید تا بتوانید یک تاپر بسیار زیبا و جذاب بسازید. برای این کار می توانید عکس تاپر کیک را در اینترنت مشاهده کنید و ایده های مختلف و جذابی بگیرید. برای تولید تاپر توجه داشته باشید که اگر قصد شما تولید تاپر کیک فوندانت است ابتدا باید خمیر فوندانت را تهیه کنید. سپس توجه داشته باشید که خمیر فوندانت شما نباید حالت چسبناک داشته باشد. چرا که در این صورت شکل خود را حفظ نمی کند و ممکن است نتیجه کار شما اصلاً زیبا نشود. به همین جهت اگر شما قصد استفاده از خمیر مارزیپان و یا خمیر فوندانت و یا خمیر شکلات را دارید باید با توجه به اصول خاص خمیر ها اقدام تولید به تاپر کیک کنید.

_____________________________________

 

مزیت استفاده از تاپر کیک

اما در مورد دلایلی که انواع تاپر های خوراکی را نسبت به سایر کارهای غیر خوراکی محبوب کرده است توانیم به این موضوع اشاره کنیم که تاپر های خوراکی زمانی که با سطح کیک تماس بگیرند به هیچ عنوان موجب خراب شدن کیک نمی شوند. علاوه بر این در اشکال گوناگون و متنوعی تولید می شوند شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع تاپرهای خوراکی را انتخاب نمایید.

 

در ادامه در مورد مزیت تاپر های غیر خوراکی می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این گونه از محصولات به هیچ عنوان با گذر زمان خراب نمی شوند و کاملاً دائمی هستند. شما می‌ توانید با یک بار خریدن تاپر های غیر خوراکی از آنها در چند مناسبت استفاده کنید. علاوه بر این جدا از اینکه ماندگاری بالایی دارند به صورت جداگانه به فروش می‌ رسند و در مدل های مختلفی تولید می شوند.

 

تاپر فوندانت و شکلات

در مورد تاپر فوندانتی و شکلات می توانیم بیان کنیم که این گونه از محصولات که جزو کارهای خوراکی به حساب می‌ آیند یکی از رایج‌ترین تاپر هایی هستند که محبوبیت بسیار بالایی در نظر علاقه مندان دارند و از آنجایی که تاپر خوراکی ماندگاری زیادی ندارد ممکن است تصور کنید که کمتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما توجه داشته باشید که شما اگر از تاپر های فوندانت به خوبی نگهداری کنید و آن را در محیط خشک قرار دهید می توانید در مدت زمان بالایی از آن نگهداری کنید.

 

این تزئینات رنگی جذاب که با توجه به کاراکتر های خاصی تولید می شود مورد توجه کودکان قرار گرفته و برایشان بسیار هیجان انگیز و جذاب است. به همین علت اگر مایل هستید می توانید انواع تاپر های خوراکی را به عنوان یکی گیفت جذاب و زیبا به کودکان خود هدیه دهید.

 

تاپر عروسی

بهترین ترکیب برای تولید تاپر عروسی استفاده از تاپرهای فونت دار که با استفاده از متریال پلکسی براق و جذاب تولید می‌ شوند به اضافه تاپر گل است.‌ شما عزیزان می توانید با توجه به دیزاین محل و یا با توجه به دسته گل عروس تاپر گل های جذاب و زیبایی را انتخاب کنید.

 

تاپر پلکسی آیینه ای براق

تاپرهای پلکسی جزو بهترین تاپرهایی به حساب می آیند که به صورت نوشته های انگلیسی و فارسی تولید شده اند. تاپرهای پلکسی در دو رنگ طلایی و نقره‌ای تولید می شوند البته شما می توانید با توجه به سلیقه خود تاپر های نقره ای شاین دار را هم انتخاب کنید. علاوه بر این شما می‌ توانید با استفاده از تاپر گل و تاپر پلکسی  یک ترکیب بسیار زیبا و جذاب روی کیک ایجاد کنید.

 

تاپر گل طبیعی

اما تاپر گل طبیعی یکی از زیباترین تاپر هایی است که بر روی کیک ها قرار می گیرد. اصولاً از تاپر گل های طبیعی در کیک های سبک روستیک بیشتر استفاده می کنند. علاوه بر این توجه داشته باشید که شما می توانید با توجه به دیزاین و رنگ کیک یک گل مناسب برای آن برگزینید تا موجب جذابیت بالای تاپر کیک گل شود.

 

افزون بر این شما می توانید برای جذابیت بیشتر کیک از ترکیب تاپر گل و تاپر پلکسی هم استفاده کنید. گل های شکری یکی دیگر از تاپر های خوراکی هستند که می توانند تاثیرات زیادی بر روی زیبای کیک بگذارند. در واقع شما عزیزان می توانید با توجه به تم تولد و یا با توجه به سلیقه خود انواع گل های شکری و تاپر های غیر خوراکی و خوراکی را بر روی کیک مورد نظر استفاده کنید.

 

تاپر شمع

اما در مورد تاپر شمع که جزو قدیمی ترین متریال به حساب می‌ آید باید ذکر کنیم که این گونه از محصولات به صورت شمع های رنگی و فونت دار و تا شمع های ساده و شکل دار تولید می‌ شوند. لذا امروزه رایج ترین تاپر کیک تاپر های جذابی است که به صورت شاین دار و ساده به مرحله تولید رسیده‌اند. در واقع می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع مدل های شمع های بسیار زیبا را انتخاب کنید. تاپر شمع happy birthday در مدل های بسیار زیبایی تولید می شود. لذا در انتخاب این محصولات گزینه های زیبایی پیش رویتان دارد.

 

تاپر اشکال فانتزی

تاپر اشکال فانتزی جزو زیباترین و جذاب ترین تاپر هایی است که اصولا برای کیک های کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای تزیین کیک با استفاده از طرح ها و اشکال فانتزی از خمیر فوندانت و یا عروسک های واقعی استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن