خانه و سبک زندگی

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک سبد پیک نیک، زیبا و ارزان قیمت

سبد پیک نیک چیست؟ سبد پیک نیک را از کجا بخریم؟ سبد پیک نیک درانواع مدل های لیمون، حصیری، برزنتی، پارچه ای، ایکیا، هپی پیک نیک، تاشو، فویل دار، هوم کت، زیباسازان، مسافرتی، تسا، ممتاز به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک سبد پیک نیک به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

در هنگام سفر همه ما احتیاج به وسایلات و مواد غذایی داریم، تا اگر در مسافرت مشکلی پیش آمد بتوانیم با مواد غذایی که همراه داریم روز خود را بگذرانیم. بیشتر وقت ها برای همه ما پیش آمده که در هنگام مسافرت نمی‌دانیم وسایل مورد نیاز سفر را در چه چیزی بگذاریم، در این جور مواقع احتیاج به سبد پیک نیک حس می شود.  معمولا همه افراد در هنگام سفر یا  گشت و گذار وسایل های مانند مواد غذایی، ظروف پلاستیکی را همراه خود می برند تا در هنگام سفر یا گشت گذار مواد غذایی داشته باشند‌.

سبد پیک نیک 6 نفره لیمون مدل 10635

سبد پیک نیک 6 نفره لیمون مدل 10635
ابعاد
۲۷x۲۱x۲۵ سانتی‌متر
وزن
۳۲۵۰ گرم
جنس
پلاستیک
سایر توضیحات
محتویات داخل سبد شامل ۱ عدد سینی در ابعاد: ۲۲ × ۲۲ سانتی متر ۶ عدد بشقاب بزرگ در ابعاد : ۲۱ × ۲۱ سانتی متر ۶ عدد بشقاب سوپ خوری در ابعاد : ۱۷ × ۱۷سانتی متر ۶ عدد پیش دستی در ابعاد :۱۷ × ۱۷ سانتی متر ۳ عدد سبد نان و سبزی :۱۴ × ۱۸ سانتی متر ۶ عدد پیاله در ابعاد : ۵ × ۹ × ۹ سانتی متر ۶ عدد لیوان ۷ × ۹ × ۹ سانتی متر ۱ عدد ظرف نگهدارنده :۶ ×۱۰× ۱۰ ۱عدد نمکدان و فلفل دان ۱ عدد ملاقه ۱ عدد کفگیر ست ۶ تایی قاشق ، چنگال و کارد میوه خوری ۱عدد آبکش به ابعاد : ۱۲ ×۱۹ × ۲۴ سانتی متر, محتویات داخل سبد شامل ۱ عدد سینی در ابعاد: ۲۲ × ۲۲ سانتی متر ۶ عدد بشقاب بزرگ در ابعاد : ۲۱ × ۲۱ سانتی متر ۶ عدد بشقاب سوپ خوری در ابعاد : ۱۷ × ۱۷سانتی متر ۶ عدد پیش دستی در ابعاد :۱۷ × ۱۷ سانتی متر ۳ عدد سبد نان و سبزی :۱۴ × ۱۸ سانتی متر ۶ عدد پیاله در ابعاد : ۵ × ۹ × ۹ سانتی متر ۶ عدد لیوان ۷ × ۹ × ۹ سانتی متر ۱ عدد ظرف نگهدارنده :۶ ×۱۰× ۱۰ ۱عدد نمکدان و فلفل دان ۱ عدد ملاقه ۱ عدد کفگیر ست ۶ تایی قاشق ، چنگال و کارد میوه خوری ۱عدد آبکش به ابعاد : ۱۲ ×۱۹ × ۲۴ سانتی متر

مقاله پیشنهادی: حباب لوستر

مزایای سبد پیک نیک

خرید سبد پیک نیک برای مسافرت رفتن یا گشت و گذار، مزیت های خاص خود را دارد،  در این در این قسمت به مزایای استفاده از سبد پیک نیک اشاره می‌کنیم.

وقتی از سبد پیک نیک استفاده می‌کنیم، باعث می‌شود تا مواد غذایی و ظروف نظم بگیرند و در ماشین پخش نباشند. در زمان استفاده از سبد پیک نیک باعث می‌شود تا مواد غذایی و ظروف درون سبد قرار بگیرند و جای بسیار کمی را در هنگام سفر اشغال کنند. سبد پیک نیک به دلیل اینکه از جنس محکمی تشکیل شده است، می‌تواند ظروف مواد غذایی را در خود نگه دارد و باعث فاسد شدن مواد غذایی نمی‌ شود و یکی از مزایای استفاده از سبد پیک نیک این است که از شکسته شدن ظروف جلوگیری می‌کند.

مقاله پیشنهادی: قیمت کاغذ کرافت

انواع سبد پیک نیک

سبد پیک نیک انواع مختلفی دارد و معمولاً از جنس هایی مانند پلاستیک پارچه تولید می‌شود مانند، سبد پیک نیک پارچه ای، مسافرتی،  تاشو، چوبی، فویل دار، استیل و غیره.

سبد پیک نیک دسته دار این نوع سبد دارای دو دسته بزرگ می باشد و حمل آن را بسیار راحت کرده است.

سبد پیک نیک چرخدار: در زیر این سبد دو عدد چرخ وجود دارد و به راحتی می شود آن را حمل کرد.

سبد پیک نیک لیمون مدل AT104

سبد پیک نیک لیمون مدل AT104
ابعاد
۲۳x۱۷x۱۱ سانتی‌متر
وزن
۱۴۰۰ گرم
جنس
پلاسیک

مقاله پیشنهادی: پتاسیم نیترات را از کجا بخریم

سبد پیک نیک در دار: این سبد دارای درب می باشد که با بستن در آن مواد غذایی و ظروف آلوده نمی شوند.

سبد پیک نیک زیپ دار: در قسمت درب این سبد زیپی وجود دارد که به بدنه سبد متصل می شود و جنس این سبد از پارچه ضخیم می باشد.

__________________________________________________

انواع سبد پیک نیک جدید

سبد پیک نیک ایکیا: این سبد از فلز ساخته شده است. طرح این سبد مشابه توری است، که مواد غذایی و میوه در آن نمی پوسد زیرا، هوا در آن ورود و خروج می کند. سبد پیک نیک ایکیا دارای دو  دسته است.  این محصول مناسب مسافرت و گشت و گذار می باشد

سبد پیک نیک اشکان: این سبد مناسب قرار داد ظروف در هنگام سفر می باشد، زیرا دارای بدنه ای سوراخ است و در طول سفر مواد غذایی در آن خراب نمی شود و از طرفی دارای درب می باشد که با قفل بسته می شود. جنس سبد اشکان از پلاستیک است و دارای دسته ای بزرگ می باشد.

پیک نیک آپادانا: سبد آپادانا طرح زیبایی دارد و به دو صورت درب دار و بدون درب تولید شده است که دارای دسته ای بزرگ می باشد.

مقاله پیشنهادی: خرید کاپشن زنانه ارزان

سبد پیک نیک ابتکار: این سبد شبیه به سبد اشکان می باشد و در قسمت درب آن قفلی وجود دارد که درب سبد بسته می شود.

سبد پیک نیک بامبو: سبد بامبو از جنس پلاستیک ساخته شده است و دارای دو دسته بزرگ برای حمل راحت سبد می باشد. در قسمت بدنه سبد سوراخ های کوچکی وجود دارد و درب آن با استفاده از قفل بسته می شود.

سبد پیک نیک باران: این سبد در دو نوع سبد درب دار و سبد بدون درب تولید شده است که در آن دو عدد دسته وجود دارد.

سبد پیک نیک پازیریک: یک نوع سبد بزرگ است که برای گذاشتن مواد غذایی در هنگام سفر یا گشت و گذار مناسب می باشد و از دو طرف درب کوچک دارد که از هم جدا هستند. این سبد دارای حفره های کوچک است و دو دسته هم رنگ سبد دارد که بلند کردن آن را آسان کرده است.

مقاله پیشنهادی: صندلی راحت نشین

سبد پیک نیک پلاستیک ناصر: این سبد ظاهری شبیه به سبد های دیگر دارد و از جنس پلاستیک ساخته شده است.

سبد پیک نیک پرفکت مدمان:  این سبد ظاهری متفاوت از سبد های دیگر دارد و شکلی  شبیه به بیضی دارد. دسته های این سبد بلند است و بدنه آن دارای حفره های کوچک می باشد.

مقاله پیشنهادی: قیمت کرنومتر برای مطالعه

سبد پیک نیک 13 پارچه صدف کد 11

سبد پیک نیک 13 پارچه صدف کد 11
ابعاد
۲۳*۱۶*۱۵ سانتی‌متر
وزن
۱۲۰۰ گرم
جنس
شیشه و پلاستیک
سایر توضیحات
دارای ۴ عدد لیوان در ابعاد ۷*۱۰ سانتی متر دارای ۴ عدد قاشق چایخوری دارای سبد دسته دار دارای ۲ عدد ظرف نگهدارنده

سبد پیک نیک تسا: این سبد ظاهر زیبایی دارد و حفره های آن مانند گل می باشد، که بدنه سبد را احاطه کرده است. این سبد مانند سبد های دیگر دارای دو دسته بلند و ضخیم است که وزن زیاد را تحمل می کند و درب آن قفلی می باشد.

سبد پیک نیک تاشو برزنتی: این سبد از پارچه ضد آب تولید شده است، که در دسته سبد های زیپ دار جا دارد. دسته آن فلزی می باشد. این سبد به راحتی جمع می شود.

سبد پیک نیک تاشو لیمون: سبد تاشو لیمون از جنس پلاستیک است و به راحتی جمع می شود، و در قسمت بالایی آن  دو دسته وجود دارد.

سبد پیک نیک دو درب مایا: این سبد دارای دو درب می باشد که ظاهری شبیه به شکل بیضی دارد و در قسمت بدنه سوراخ های ریز دارد. دسته های آن بلند و با استفاده از گل پلاستیکی  تزیین شده است.

سبد پیک نیک رزگلد:   این سبد ظاهر بسیار زیبایی دارد و در قسمت پایینی آن  تزئین شده است. سبد رزگلد دارای دو دسته می باشد و قسمت بدنه آن ضد خش است و با ساییدگی خش نمی گیرد.

سبد پیک نیک زیباسازان: این سبد شبیه به سبد حصیری است که ظاهر کلاسیک و زیبایی دارد. در قسمت درب آن یک عدد بند پارچه ای وجود دارد و در قسمت بغل سبد دو عدد دسته دارد که می توان سبد را با آن بلند کرد و در قسمت جلویی آن قفل دکمه ای دارد که درب سبد را به بدنه متصل می کند.

سبد پیک نیک سلمان: این سبد دارای دو قفل می باشد و در دو دسته بلند تولید شده است.  این سبد بزرگ است و می توان مواد غذایی زیادی در آن جا دارد.

سبد پیک نیک بیضی ساحل لیمون:  این سبد دارای دو دسته و دو درب می باشد که با قفل به بدنه متصل می شود.

سبد پیک نیک صنعت سازان:  فرق این سبد با دیگر سبد ها ارتفاع بلند آن است. سبد صنعت سازان درب دار است و دسته های آن بلند و پلاستیکی هستند‌. قسمت بدنه این سبد شیار های کوچک عمودی دارد.

سبد پیک نیک مستطیل سارینا:  این سبد مستطیلی است و سوراخ های بدنه آن به شکل ستاره هستند، که زیبایی خاصی به سبد داده است. سبد سارینا دارای دسته های ضخیم پلاستیکی و بدنه پلاستیکی است‌. درب آن دارای قفل کوچک می باشد.

سبد پیک نیک گل سنگ: این سبد ظاهر بسیار زیبایی دارد و در دو طرح تک درب و دو درب تولید شده است.

سبد پیک نیک طرح بامبو لیمون: طرح این سبد شبیه به چوب بامبو می باشد. سبد طرح بامبو لیمون دارای دو دسته پلاستیکی و تک درب این که با استفاده از قفل کوچک و پلاستیکی بسته می شود. این سبد ظاهر زیبا و شکیلی دارد و ارتفاع آن بلند می باشد.

سبد پیک نیک مبعث مدل 269

سبد پیک نیک مبعث مدل 269
ابعاد
۴۰x۳۰x۲۵ سانتی‌متر
وزن
۸۰۰ گرم
جنس
پلاستیکی

ست سبد پیک نیک

سبد ظروف پیک نیک یکی از بهترین محصولات مسافرتی این که در آن ظروف پلاستیکی مقاوم قرار دارد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید از آن در مسافرت یا  گشت و گذار استفاده کنید.

سبد پیک نیک پونا پلاست: این سبد شامل ۷۰ پارچه ظرف مسافرتی که شامل، شش عدد بشقاب، شش عدد قاشق، شش عدد چنگال، شش عدد کاسه، شش عدد لیوان، شش عدد بشقاب غذاخوری، سه عدد کارد، شش عدد پیش دستی، یک عدد قندان، یک عدد جا شکری، یک عدد نمک پاش، یک عدد ظرف میوه همراه با درب، یک عدد دستمال نانو، یک عدد سبد، یک عدد درب جدا شونده، درب بازکن می باشد. این سبد یک سبد پیک نیک کاربردی این که تمام محصولات مورد نیاز در سفر را دارد.

سبد پیک نیک بلند لیمون: این سبد دارای ۸۵ پارچه ظروف مسافرتی می باشد، این ظروف شامل هشت تکه لیوان، هشت کاسه، دو عدد ظرف درب دار کوچک، سه عدد سبد کوچک مخصوص سبزی ، هشت عدد بشقاب گود پلاستیکی، هشت عدد پیش دستی کوچک، هشت عدد کاسه کوچک، هشت عدد قاشق، هشت عدد چنگال، هست عدد کارد، قاشق و کفگیر یک عدد، یک عدد ظرف آبمیوه خوری سایز مناسب، دو عدد نمک پاش، هشت عدد لیوان، دو عدد ظرف نگهدارنده با سایزهای متفاوت، هشت عدد بشقاب غذاخوری می باشد که از جنس پلاستیک هستند که به راحتی شستشو می شود.

سبد پیک نیک هوم کت: این ست مانند سبد های دیگر شش نفره می باشد و شامل بشقاب، کاسه،  خورش خوری، کاسه، لیوان،  کاسه، چاقو، کفگیر، یک عدد دیس، یک عدد ملاقه، یک عدد سبد نان و سبزی، یک عدد نمک پاش، یک عدد ظرف فریزر و یک عدد کارد و همراه با این محصول سبد پیک‌ نیک وجود دارد. ابعاد این محصول برای مسافرت مناسب می باشد و حجم زیادی را اشغال نمی کند.

سبد پیک نیک ۷۰ پارچه پونا پلاست مدل p70

سبد پیک نیک ۷۰ پارچه پونا پلاست مدل p70
ابعاد
۵۰*۴۵*۶۰ سانتی‌متر
وزن
۳۰۰۰ گرم
جنس
پلاستيك
سایر توضیحات
۶بشقاب پلوخوری ۶بشقاب خورشت خوری ۶پیش دستی ۶کاسه ۶لیوان دسته دار ۶قاشق استیل ۶چنگال اشتیل ۶قاشق چایخوری استیل ۳کارد استیل درب بطری بازکن قندان جاشکری نمکپاش ظرف میوه درب دار دستمال نانو درب جداشونده که کاربرد سینی دارد سبد ابکشی

سبد پیک نیک اسباب بازی

این سبد  مناسب بچه ها می باشد، زیرا این محصول دارای ظروف کوچک پلاستیکی است.

سبد پیک نیک گل خانم: این سبد مناسب بازی بچه ها است و در آن ظروف کوچک پلاستیکی وجود دارد.

سبد پیک نیک زرین تویز: این سبد یک نوع سبد اسباب بازی بچه گانه این که در آن قوری، لیوان و غیره وجود دارد و رنگ آن روشن می باشد.

انواع سبد پیک نیک چوبی

سبد حصیری آرونی: این سبد از چوب حصیر تولید شده است، که بسیار زیبا و کلاسیک می باشد. دسته های سبد آرونی از جنس بدنه آن است که بسیار زیبا و با کیفیت هستند.

سبد حصیری وودمن: این سبد شکل مستطیلی دارد و درون آن پارچه وجود دارد. درب سبد مانند جنس آن حصیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن