سرگرمی و ورزش

قلاده سگ ارزان – خرید بهترین مارک قلاده سگ ارزان قیمت

قلاده سگ برای پا کوتاه،کمری،پلیس،نگهبان،هاسکی،پامرانین به فروش می رسد. قبل از خرید قلاده سگ به بررسی 12 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

خرید محصول

نگهداری حیوانات زمانی دوست داشتنی و لذت بخش است که وسایل نگهداری از آن را فراهم کرده باشیم

والا کار کمی سخت خواهد شد.

خصوصا برای حیواناتی مانند سگ، گربه و…

سگ ها حیوانات اهلی هستند اما نباید بدون قلاده در فضای آزاد رها شوند.

مقاله پیشنهادی:قیمت چوب پرده

اگر سگ دارید قطعا تجهیزات آن را نیز تهیه کرده اید،  تجهیزاتی مانند قلاده، ظروف غذا،  جای خواب و…

افرادی که حامی حیوانات هستند اصولا با قلاده پوزبند و وسایل این چنینی مخالف هستند اما این نظر زمانی قابل قبول است که حیوانات وارد محدوده زندگی انسان ها نشوند و الا برای نگهداری حیوانات در خانه و محل زندگی انسان، استفاده از این تجهیزاتی ضروری است.

حتی با وجود قلاده ای که اسم و مشخصات صاحب سگ روی آن نوشته شده باشد از گم شدن حیوان جلوگیری به عمل آورد.

مقاله پیشنهادی:طبقه فلزی

پس قلاده تنها وسیله ای برای آزار حیوان به شمار نمی آید، و مزایایی دارد.

در ضمن کنترل حیوان در بیرون از منزل و مناطق آزاد بدون قلاده بسیار اشتباه است،

زیرا احتمال رفتن حیوان در مسیر تردد خودرو و آسیب دیدن وجود دارد. و یا ممکن است حیوان در شرایطی ترسیده و اقدام به رفتارهای دفاعی کند که ممکن است حمله یا پارس به مردم و باعث ایجاد ترس و یا آسیب به مردم شود.

بنابراین بهتر است با خرید سگ به فکر قلاده مناسبی برای او باشید. قلاده ها انواع مختلفی دارند،  جنس های متنوع و طرح هایی که جنبه زیبایی نیز دارد.

مقاله پیشنهادی: بهترین مداد هاشور ابرو

قلاده چرمی،  قلاده خفتی که همان قلاده با زنجیر است، تسمه ای، جنگ، دوچرخه،  ضدانگل و ضدحشرات،  برقی،  چراغ دار،  زنگوله دار، ردیاب دار، گردنی‌،  ضد پارس، کمری،  هارنس،  کافی،  پوزه ای،  هالتر،  آموزشی و…

که از تمام این مدل ها برای انواع سگ هایی مانند سگ های دوبرمن،  ژرمن شپرد، هاسکی،  سگ گرگی،  سگ گله،  بولداگ، نگهبان، قهدریجان،  رتریور،  سگ های خانگی مانند،  پامرانیان، تریر،  سرابی،  شیتزو،  و…  وجود دارد.


1-قلاده سگ گربه کد 4191B سایز XXS

قلاده سگ گربه کد 4191B سایز XXS

مشخصات

  • وزن
    50 گرم
  • گونه حیوان
    گربه , سگ
  • سایر توضیحات
    قلاده کتفی گربه و سگ‌های سایز کوچک به همراه بند نگهدارنده 1 متری
  •  
    جنس نرم و لطیف و بسیار سبک

خرید محصول


خیلی از ما بنابر علاقه و یا نیاز به فکر خرید سگ می­افتیم. سگ می­تواند نگهبان جان و مال­مان باشد و به راحتی سارقان را گیر بیندازد. همین خصلت نجات دهنده در ارگان های دولتی و نظامی بسیار مورد توجه است و سگ تربیت شده برای روز حادثه ناجی جان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: کارت کپچر ارزان

 برخی سگ ها را به عنوان حیوان خانگی دوست دارند و از تربیت کردن این موجود دوست داشتنی لذت می­برند، اما برای تمام مواردی  که گفته شد حتما نیازمند ابزار آموزشی هستیم. وقتی می­گویم تربیت حیوان، خیلی اولین چیزی که به نظرشان می­رسد شلاق یا هر وسیله خشن دیگری­ست. این تصور اشتباه­ست و برای تربیت یک حیوانی مانند سگ، بودن یک قلاده مناسب کفایت می­کند تا او راهنمایی شود.

برخی به آزادی سگ اعتقاد دارند و اینکه تنها با حرف زدن و هشدار دادن به او را کافی می­دانند، درحالی که قلاده شاید سگ را آزادی مطلق محروم کند اما بدون آن نمی­تواند تربیت پیدا کند و یا در صورت گم شدن دوباره پیدا شود.

مقاله پیشنهادی:خمیر پیتزا آماده از کجا بخریم

اگر از قلاده های استفاده بشود که امکان حک کردن نام و آدرس صاحب سگ یا شماره تماس را داشته باشد، اگر سگ گم شود یابنده آن با سرعت می­تواند باتوجه به اطلاعات روی گلاده صاحب سگ را پیدا کند.


2-قلاده سگ و گربه طرح دستمال گردن مدل B1

خرید محصول


اساسا قلاده ها برای آموزش به سگ ها طراحی شده­اند. درست است که گاهی به گربه ها هم شاید قلاده وصل کنند اما بیشتر جنبه تزئینی در آن مدنظر است اما، در رابطه با سگ که قابلیت نجات جان انسان را دارد و حتی از شامه تیزش برای شناسایی محتوای مربوطه استفاده می­شود قلاده کار تربیت را تخصصی­تر انجام می­دهد.

مقاله پیشنهادی: قیمت دانه کاج

به غیر از مواردی که گفته شد، قلاده همان­طور که پیشتر هم ذکر شد باعث امنیت او می­شود و با استفاده از اطلاعات حک شده بر روی پلاک قلاده یا قسمتی از قلاده می­توان به پیدا شدن آن در هنگام مفقود شدن کمک کرد.

از آنجایی که گفته شد که کار تخصصی تربیت سگ با قلاده است، در دو نوع اصلی خود: کتفی و گردنی می­توانید مدل مورد نیاز خود را انتخاب نماید.


3-قلاده سگ و گربه مدل 4167BN

خرید محصول


  • قلاده کتفی

این نوع قلاده با نام های کمری و بدنی و لباسی هم شناخته شده است. همان­طور که از انواع اسمش پیداست، نوع قلاده مانند لباس است که این لباس شکل جلیقه دارد که دور بدن سگ را می­پوشاند.

این قلاده به سگ امکان راحت بودن می­دهد و از این بابت در تربیت کمی با مشکل مواجه خواهید شد. این قلاده جلیقه شکل جنبه تزئینی هم دارد و اگر با استایل سگ اهمیت زیادی می­دهید این نوع می­تواند قابل تامل باشد.

  • قلاده های گردنی برای سگ ها نیز می تواند به اشکال مختلفی باشد که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند.
  • قلاده خفتی برای آموزش سگ می­تواند گزینه مناسبی باشد، چراکه با هر بار اشتباهی انجام می­دهد، قلاده محکم می شود و او از این عکس­العمل می­فهمد که کارش را درست انجام نداده است
  • قلاده ضد پارس برای سگ هایی که بیش از حد پارس می کنند استفاده می شود که به صورت الکتریکی کار می کند و با لرزش های ناشی از صدای پارس،به ناحیه گردن سگ را شوک الکتریکی وارد می کند و چون برای سگ ناخوشایند است، دیگر پارس نمی کند.
  • قلاده زنجیری بسیار بادوام است و ظاهری خشن به سگ می دهد و همچنین چون کثیف نمی شود نیاز به تمیز کردن ندارد. با این که ظاهری ساده دارد می تواند استایل ساز باشد و به شیک نظر آمدن شما و سگ تان کمک می کند
  • قلاده چرمی یکی دیگر از انتخاب های شیک است که از متناسب با کیفیت چرم به کار رفته از خوبی مقاومت برخوردار است. همه می دانیم که چرم طبیعی دارای مقاومت است و چرم مصنوعی به سرعت کیفیت خود را از دست می دهد و خراب می شود پس هنگام خرید کیفیت بالا را مدنظر قرار دهید.
  • قلاده های شبرنگ برای پیاده روی شبانه مناسب است بوده و هشدار دهنده خوبی برای رانندگان و رهگذران است تا به راحتی سگ شما را ببینند.
  • قلاده های پلاستیکی نیز بسیار ارزان هستند البته ماندگاری ندارند و خیلی زود بو میگیرند و به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای خرید نیستند.

اگر می خواهید قلاده سگ برای توله سگ خود بخرید، طرحی را انتخاب کنید که بتواند اندازه آن را افزایش دهد تا خرید به صرفه ای داشته باشید.


4-قلاده سگ و گربه طرح دستمال گردن مدل R1

خرید محصول


 اندازه گیری قلاده سگ:

اندازه قلاده سگ را به راحتی می­توانید با دو انگشت خود به دست آوردید، زمانی که قلاده را به دور گردن یا بدن سگ بستید با ایجاد فاصله دو انگشتی از قلاده تا بدن سگ، سایز مورد نیاز را ایجاد کرده­اید و به این صورت می­توانید قلاده هم سایز او را بخرید.


5-قلاده سگ و گربه مدل 4160A

خرید محصول


6-قلاده سگ و گربه طرح ردپا مدل BL1

خرید محصول


7-قلاده سگ گربه مسترکاپالو کد 4167

قلاده سگ گربه مسترکاپالو کد 4167

مشخصات

  • ابعاد
    30*1 سانتی‌متر
  • وزن
    8 گرم
  • گونه حیوان
    گربه , سگ
  • سایر توضیحات
    قلاده گردنی سبک
  •  
    قابل تنظیم سایز دور گردن
  •  
    زنگوله دار
  •  
    مناسب انواع گربه‌ها
 

خرید محصول


8-قلاده سگ و گربه طرح دستمال گردن مدل Bl1

خرید محصول


9-قلاده سگ و گربه طرح پاپیون مدل B1

خرید محصول


10-قلاده سگ کد 4514B

خرید محصول


11-قلاده سگ و گربه طرح دستمال گردنی مدل PI1

خرید محصول


12-قلاده سگ کد 250 Z

خرید محصول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن