تکنولوژی

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک اجاق گاز مبله ارزان قیمت

اجاق گاز مبله چیست؟ اجاق گاز مبله را از کجا بخریم؟ اجاق گاز مبله در انواع مدل های اخوان، سینجر، بوش، دوو، تکنوگاز، فردار، اسنوا، الکترواستیل، طرح فر، سامسونگ، رومیزی، استیل البرز، آلتون، بدون فر به فروش میرس. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک اجاق گاز مبله به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

از آنجایی که تمام ایرانیان علاقه مند به غذا های خانگی هستند و آشپزخانه ایرانی یکی  از اصلی ترین قسمت های خانه ایرانی به شمار می رود، باید در آن از ابزار و وسایل های استفاده کنید تا در پخت انواع غذا ها راحت و آسوده خاطر باشید، اجاق گاز ها نقش مهمی در پخت و پز انواع غذا ها دارند به همین دلیل انتخاب اجاق گاز مناسب و کارآمد بسیار مهم است، اجاق گاز مبله یکی از انواع اجاق گاز می باشد که می توانید با  خرید آن یک اجاق گاز و چند فر داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: فرنچ پرس ارزان

اجاق گاز مبله چیست

بسیاری از افراد در هنگام خرید اجاق گاز نام اجاق گاز مبله را شنیده اند و سوال می کنند که اجاق گاز مبله چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اجاق گاز مبله یا به اصطلاح اجاق گاز پایه دار است که دارای چند شعله و قابلیت های زیاد است و آنها را روی زمین می گذارند و عموما وزن سنگین دارند.

بهترین مارک اجاق گاز مبله خارجی

بهترین مارک اجاق گاز های مبله خارجی می تواند، اجاق گاز مبله جنرال، اجاق گاز مبله جنوا،  ایتالیایی، آل جی  و بوش و غیره باشد اما می توانید  جدیدترین اجاق گاز مبله بوش و اجاق گاز مبله اخوان که ایرانی است را در سایت های فروش مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی: قیمت زوبین

عرض اجاق گاز مبله متفاوت است و باید در خرید اجاق گاز مبله به طول و عرض آنها توجه کنید.

انواع اجاق گاز مبله ایرانی مانند اجاق گاز استیل البرز، اجاق گاز مبله آلتون، اسنوا، اخوان، پادیسان، پیلوت و اجاق گاز های خارجی مانند اجاق گاز مبله بوش، اجاق گاز مبله ایتالیایی، تکنو ایتالیا و غیره در بازار های ایران وجود دارند.

قبل از اینکه برند های معروف و با کیفیت اجاق گاز مبله را نام ببریم، باید بگویم اجاق گاز مبله به دو نوع برقی و گازی تقسیم بندی می شوند و هرکدام قابلیت های مختلفی دارند.

اجاق گاز مبله بدون فر:  این اجاق گاز ها دارای پنج عدد شعله هستند و همانطور که از اسمشان مشخص است بدون فر هستند اما در قسمت فر آن ها یک کابینت بزرگ وجود دارند که در واقع طرح فر هستند.

مقاله پیشنهادی: جلیقه اسپرت

اجاق گاز مبله با فر برقی: این اجاق گاز ها با گاز شهری کار نمی کنند و فقط با استفاده از برق کارا هستند و به همین دلیل به آنها اجاق گاز برقی می گویند، مانند اجاق گاز مبله اخوان و غیره.

اجاق گاز مبله دو فر: این اجاق گاز ها دارای دو فر بزرگ و کوچک هستند، که در قسمت زیرین اجاق گاز مبله قرار دارند و کنار هم تعبیه شده اند، از آنجایی که این اجاق گاز ها صفحه بزرگی دارند دارای شش شعله می باشند، مانند اجاق گاز مبله آل جی، اجاق گاز مبله دوو، داتیس، روبینا، رابیتس و رمگا و غیره که در قسمت زیرین آن ها دو کابین فر برقی و گازی وجود دارد.

مقاله پیشنهادی: قیمت دستگاه چسب حرارتی

اجاق گاز مبله پنج شعله: این اجاق گاز دارای پنج شعله می باشد که یک اجاق گاز کاربردی در خانه ها به شمار می رود، مانند اجاق گاز های مبله پیلوت، اجاق گاز مبله پلی استیل و اجاق گاز مبله بدون فر اخوان و انواع برند های اجاق گاز مبله پنج شعله هستند.

اجاق گاز مبله ترموکوبل دار یک نوع اجاق گاز است که ترموکوبل دارد و استفاده از آن را بسیار آسان و راحت کرده است، مانند اجاق گاز مبله تاکنون گلد، اجاق گاز مبله تکنو گاز و غیره.

قیمت اجاق گاز مبله طرح فر

اجاق گاز مبله طرح فر نسبت به اجاق گاز مبله یا صفحه ای قیمت ارزان تری دارد، زیرا اجاق گاز مبله طرح فر دارای یک عدد کابینت است و در آن فر وجود ندارد و به دلیل نداشتن فر قیمت آن کم تر از اجاق گاز مبله فر دار است، چند نمونه از برند های که اجاق گاز مبله طرح فر تولید می کنند را نام می بریم مانند، اجاق گاز مبله رزگار، اجاق گاز مبله زبمنس، سینجر، سامیونگ، ساتیسان، صنام و غیره که جزو زیبا ترین اجاق گاز طرح فر هستند. اجاق گاز طرح فر آلتون ظاهر بسیار لاکچری و خاص دارد که به دکوراسیون  آشپزخانه زیبایی خاصی می دهد.

مقاله پیشنهادی: دوچرخه خوب چه مارکیه

اجاق گاز مبله صفحه شیشه ای می تواند دکوراسیون آشپزخانه را زیبا کند و این اجاق گاز مبله سه شعله و پنج شعله آن موجود است.

____________________________________________________

اجاق گاز مبله چی بخرم

در هنگام خرید اجاق گاز بسیاری از افراد با مارک های ایرانی و خارجی اجاق گاز مبله آشنایی ندارند و نمی دانند کدام برند و کدام اجاق مبله مناسب آشپزخانه آنها است در همین راستا با معرفی برند های معروف و باکیفیت اجاق گاز های موجود در ایران، این مشکل را حل می کنیم.

اجاق گاز مبله اخوان: اجاق گاز های مبله اخوان در مدل های مختلف و رنج قیمتی متفاوت عرضه شده اند، اما اجاق گاز مبله آن دارای پنج شعله کوچک تا بزرگ، یک عدد فر بزرگ که درب آن شیشه است، جوجه گردان می باشد که بدنه آن از استیل ضد آب تولید شده که در تماس با آب و مواد شوینده رنگ نمی زند و خش نمی افتند، ظاهر این اجاق گاز مبله استیل بسیار زیبا می باشد.

مقاله پیشنهادی: روغن نعناع برای زود انزالی

اجاق گاز مبله استیل البرز: برند استیل البرز هم طیف گسترده‌ای از انواع گازها را ارائه داده است، گاز مبله آن دارای دو عدد فر گازی و برقی، پنج عدد شعله بزرگ و کوچک، ابزار های جانبی مانند سیخ گردان است و بدنه آن از جنس استیل می باشد که به سهولت پاکسازی شود.

اجاق گاز مبله اسنوا سری رومینا مدل :sgc5-1102: یکی از ویژگی‌های این اجاق گاز این است که دارای زمان سنج مکانیکی است و بر روی صفحه آن پنج شعله وجود دارد که به راحتی می تواند بر روی آن آشپزی کنید و نگران کم بودن شعله ها نباشید، اما این اجاق گاز دارای یک عدد فر می باشد که در آن قابلیت جوجه گردان وجود دارد و بدنه آن استیل ضد زنگ و ضد خش است که چربی گریز می باشد

اجاق گاز مبله آلتون: برند آلتون اجاق گاز مبله های فردار و بدون فر را در بازار عرضه کرده است  و یک برند موفق ایرانی می باشد. اجاق گاز پنج شعله دارد و قابلیت  شعله زمان‌دار دارد،  دو عدد شعله سرامیکی دارد و به صورت فندکی روشن می شود، در محفظه فر فن گردش هوا دارد و درب فر آلتون از شیشه  دوجداره می باشد و یکی از ویژگی های پیشرفته آن پنل کنترل آن می باشد که لمسی است. بدنه اجاق گاز پنج شعله آلتون از استیل است و شیشه دوجداره فر آن لعاب کاری شده که به سهولت پاکسازی می شود.

اجاق گاز مبله بوش: این اجاق گاز دارای بدنه ای استیل و ضد خش می باشد که به راحتی تمیز می شود و در تماس با آب نمی پوسد، نکته جالب در این اجاق گاز دارا بودن سیستم امنیتی است که مانع از آتش سوزی می شود، این اجاق گاز دارای پنج شعله می باشد و پایه های آن از جنس استیل و مقام می باشد.  این اجاق گاز فر دارد و شیشه فر آن دوجداره می باشد.

اجاق گاز مبله پیلوت: این اجاق گاز دارای پنج عدد شعله و تایمر زمان‌دار و چدن نسوز می باشد و که به صورت فندکی روشن می شوند و یک از مزیت های آن داشتن سیستم تنظیم فشارگاز می باشد و دارای شیشه فر از جنس نشکن است که در مقابل حرارت فر نمی شکند.

 

اجاق گاز مبله پادیسان: پادیسان یک برند ایرانی است که انواع مدل های فردار و طرح فر اجاق گاز مبله را تولید کرده است و اجاق گاز مبله طرح فر آن دارای قابلیت های مانند شیشه نشکن و لعاب دار ، بدنه ای استیل ضد خش و شعله های با چدن نشکن است.

اجاق گاز مبله پلی استیل: این محصول پایه ای متغیر دارد که می‌توانید ارتفاع آن را با کوتاه بلند کردن پایه ها تنظیم کنید،

اجاق گاز مبله تاکنو گلد: برند تاکنوگلد مدل های  مختلفی از اجاق گازهای فردار و طرح فر را منتشر کرده است و یکی از مدل های طرح فر آن، مدل چهار فر می باشد که دارای چهار فر گازی و برقی است، این اجاق گاز دارای پنج شعله گازی و دو عدد کابین گریل می باشد که به راحتی بدون استرس از هدر رفتن زمان می توانید مواد غذایی را در این چهار فر پخت کنید و در آن ابزار های جانبی فر مانند توری و سینی متحرک فر وجود دارد که به صورت اتوماتیک کار می کند. در قسمت فر آن فن وجود دارد و نکته جالب توجه آن سیستم خودشوری آن است که بعد از اینکه از فر استفاده می کنید به صورت اتومات تمیز می شود و نیازی نیست که شما وقت زیادی صرف شستشو فر کنید. درون فر مانند بقیه اجاق گاز های فردار دارای لامپ می باشد و شیشه آن قابلیت پاکسازی و نشکن دارند.

اجاق گاز مبله تکنوگاز مدل n1x12gm5vc-next-sbs

این اجاق گاز دارای دو فر مجزا در دو کابین، دما سنج دیجیتالی، سیستم سرخ کن برقی می باشد و این اجاق گاز کیفیت بالایی دارد و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد، اجاق گاز تکنو گاز مجزا به صورت گازی و برقی می باشد، این فر گریل برقی دارد و دارای یک صفحه مخصوص پخت استیک می باشد که به صورت برقی کار می‌کند، علاوه بر آن در قسمت فر آن  یک عدد فن گردش هوا می باشد و یک عدد موتور جوجه گردان در قسمت داخلی فر وجود دارد. شیشه اجاق گاز تکنو گاز سه جداره دارد و بدون شک می باشد که به راحتی قابل جابجایی و شستشو است، این محصول به استفاده از فندک خودکار کار می‌کند.

اجاق گاز مبله جنرال: برند جنرال گازهای فردار و طرح فر را در بدنه مقاوم و ظاهری زیبا عرضه کرده است، که ظاهر آن مشتری پسند می باشد، گاز فردار جنرال استفاده از فندک اتومات کار می کند و دارای ۵ عدد شعله می باشد که به راحتی می توانید مواد غذایی را روی آن پخت کنید.

 

 

 

اجاق گاز مبله سینجر سفید. مدل sg-2080: این اجاق گاز مبله می باشد و یک اجاق گاز مبله منحصر به فرد به شمار می‌رود، زیرا این اجاق گاز دارای دو فر مجزا می باشد و جنس بدنه از استیل ضد زنگ و ضد لک تولید شده است، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن داشتن صفحه نمایش است به صورت لمسی و دیجیتال کار می کند.. اجاق گاز مبله سینجر ۵ عدد شعله در سایزهای بزرگ و کوچک می باشد که دارای شبکه چدنی است. اجاق گاز مبله سینجر پایه‌های بلند می باشد که قابل تعویض و تنظیم ارتفاع هستند این محصول در قسمت فقط مشغله ها به صورت فندکی کار می‌کند و دارای زمان سنج و ترموکوپل می باشد، داخل فر اجاق گاز سینجر یک عدد فن و چراغ برای روشنی فر وجود دارد.

اجاق گاز مبله 5 شعله امرسان اکونومی مدل g5 mdec

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اجاق گاز مبله امرسان مدل اکونومی دارا بودن چربی گیر استیل و فندک اتومات می باشد، این اجاق گاز مبله دارای شعله زماندار می‌باشد و مجهز به تایمر و ترموکوبل خودکار است، جنس صفحه گاز مبله امرسان اکونومی استیل می باشد که ضد خش و ضد لک می باشد.

 

اجاق گاز طرح فر

در ادامه چند تا از اجاق گازهای طرح فر مبله را نام می بریم.

اجاق گاز طرح فر مبله آلتون مدل a6dw

این اجاق گاز از جنس استیل تولید شده است که دارای بدنه ضد خش میباشد، اما  کابین آن طرح فر است به عنوان کابینت عمل می‌کند و شیشه آن نشکن می باشد، این گاز مانند گاز های دیگر دارای تایمر مکانیکی و شبکه شدنی می باشد و به  صورت فندکی روشن می‌شود، یکی از ویژگی های اجاق گاز طرح فر مبله آلتون داشتن پنل کنترل لمسی است و نکته جالب این است که پایه آن قابل تنظیم ارتفاع می باشد.

اجاق گاز مبله اخوان طرح لوفرا:

اجاق گاز مبله طرح فر سینجر: اجاق گاز طرح فر سینجر دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد و به صورت ترموکوبل دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن