خانه و سبک زندگی

راهنمای خرید انواع مدل زیر قاشقی کنار گاز، استیل، چوبی بامبو، چینی و پلاستیکی، ساده و فانتزی ارزان قیمت

زیر قاشقی کنار گاز چیست؟ زیر قاشقی کنار گاز را از کجا بخریم؟ زیر قاشقی کنار گاز در انواع مدل های سرامیکی، استیل، رنگی، لعابی، بامبو، چوبی، مهروز، پلوتون به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک زیر قاشقی کنار گاز به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

زیر قاشقی کنار گاز چیست ؟

زیر قاشقی کنار گاز از وسایل بسیار کاربردی در هر آشپزخانه ای می باشد. این محصول از وسایلی می‌باشد که برای جلوگیری از کثیف شدن در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به علت داشتن طرح های فانتزی و گوناگون  به عنوان طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

زیر قاشقی کنار گاز کیتچن ور مدل SA479

زیر قاشقی کنار گاز کیتچن ور مدل SA479
ابعاد
۲۳ × ۹ سانتی‌متر
وزن
۲۵ گرم
جنس دسته
پلاستیک
جنس بدنه
پلاستیک
کشور مبدا برند
ایران

مقاله پیشنهادی: خمیر سیلیکون را از کجا تهیه کنیم

این محصول از چکه کردن آب داخل قاشق یا ملاقه و کفگیر بر روی کابینت ها و گاز جلوگیری می‌کند. در بعضی از مواقع ممکن است برای شما نیز پیش بیاید که هنگام درست کردن غذا و هم زدن غذا، مقداری از غذا از قاشق و ملاقه بر روی کابینت  یا گاز بچکد  و آن قسمت را کثیف کند‌ ، لذا در این هنگام برای کثیف نشدن گاز و کابینت از یک بشقابه کوچک استفاده می کنید که ملاقه و یا قاشق را بر روی آن قرار دهید لذا در اینجا محصولی کاربردی به نام زیر قاشقی کنار گاز به کار شما می آید و جایگزین آن بشقاب کوچک می‌شود ‌.

مقاله پیشنهادی: چوب بستنی را از کجا تهیه کنیم

لذا در این صورت کار شما بسیار آسان تر  می شود و دیگر نیازی به استفاده از بشقاب کنار گاز ندارید، همچنین زیر قاشقی باعث می‌شود تا ظاهر آشپزخانه شما شکیل تر شود. این زیر قاشقی کنار گاز شما و بر روی کابینت قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به استفاده از وسایل جایگزین برای این محصول نمی باشد.

مقاله پیشنهادی: فروش هیزم

این وسیله کاربردی برای قرار دادن ملاقه ها و قاشق ها در کنار گاز ساخته شده اند و لذا در این صورت می توانید در هنگام آشپزی از این محصول نیز استفاده کنید و به راحتی ملاقه یا قاشق  را بر روی این جا قاشقی بگذارید و در دور بعد برای هم زدن مجدد غذا از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز به شستن مجدد قاشق‌ها یا ملاقه داشته باشید. علاوه بر این موارد این محصول باعث می شود تا ظاهر آشپزخانه و صفحه کابینت کاملاً مرتب و منظم به نظر آید و  به هم ریختگی در آشپزخانه را سامان می‌دهد.

زیر قاشقی مدل s4

زیر قاشقی مدل s4
ابعاد
۲۰x۸x۲ سانتی‌متر
وزن
۱۱۲ گرم
جنس دسته
استیل
جنس بدنه
استیل

مقاله پیشنهادی: چسب موش قوی

زیر قاشقی کنار گاز از قاشق ها و ملاقه ها نگهداری می‌کند و از آلوده شدن  کابینت و کف آشپزخانه که ناشی از افتادن و یا سر خوردن قاشق و ملاقه  ها می‌باشد جلوگیری کند. همچنین با قرار گرفتن کنار گاز از بروز لکه ها و چربی های ناشی از غذا بر روی کابینت و گاز جلوگیری می‌کند.

این محصولات در تنوع بسیار گوناگون وجود دارد و لذا همه افراد می‌توانند با توجه به نوع سلیقه خود انواع این گونه  محصولات را مورد خریدار قرار دهند.

مقاله پیشنهادی: بهترین مارک مبدل برق خودرو

این محصول به فضای آشپزخانه جلوه ی زیباتری می‌دهد و با توجه به تنوع رنگی و شکلی که دارند می تواند برای همه آشپزخانه‌ها مناسب باشد.

مقاله پیشنهادی: خرید کلاه حصیری

این محصولات در تنوع جنسی نیز وجود دارند و در تنوع گوناگون به تولید رسیده اند. از قبیل جنس های به کار گرفته شده در این محصول می‌توان به جنس های مختلف اشاره کرد و لذا زیر قاشقی کنار گاز در شکل ها ی مختلف مانند زیر قاشقی کنار گاز سرامیکی  و زیر قاشقی کنار گاز  پلاستیکی  و زیر قاشقی کنار گاز چوبی و زیر قاشقی کنار گاز  استیل و زیر قاشقی کنار گاز  سیلیکونی و زیر قاشقی کنار گاز  فلزی اشاره کرد.

این محصول این امکان را فراهم می کند تا راحت تر آشپزی کنید. زیر قاشقی کنار گاز از سر خوردن قاشق ها جلوگیری می کنند و باعث نظم دادن به سطح کابینت ها می شود.

زیر قاشقی انگلیش هوم مدل TansyNew

زیر قاشقی انگلیش هوم مدل TansyNew
ابعاد
۲۴x۱۰x۲ سانتی‌متر
وزن
۳۰۰ گرم
جنس دسته
سرامیک
جنس بدنه
سرامیک

از جمله سایت های معتبر در کشور سایت‌ دیجی‌کالا می باشد لذا می‌توان با جست و جوی این  جمله ها  این محصول را در سایت دیجی کالا مشاهده کنید.زیر قاشقی کنار گاز دیجی کالا  و قیمت زیر قاشقی کنار گاز.

 

__________________________________

 

انواع زیر قاشقی کنار گاز:

 

زیر قاشقی کنار گاز استیل :

زیر قاشقی کنار گاز استیل با استفاده از استیل ناب تولید شده است. زیر قاشقی کنار گاز استیل کاملا مقاوم می باشد و به دلیل استحکام بالا از عمر طولانی بسیار زیادی برخوردار است. این این محصول همچنین، ضد آب می‌باشد و در هنگام شستشو زنگ زده نمی‌شود و به همین دلیل از قابلیت شستشو نیز برخوردار است. از ویژگی دیگر این محصول می‌توان به نشکن بودن آن اشاره کرد همچنین این محصول به راحتی بر روی کابینت می ایستد  و باعث سر خوردن قاشق ها و ملاقه ها نمی شود.

 

زیر قاشقی کنار گاز سرامیکی :

زیر قاشقی کنار گاز سرامیکی از جمله محصولات بسیار کاربرد می باشد. این محصول با استفاده  از سرامیک تولید می شوند. این سرامیک ها کاملا بهداشتی هستند و قابل شست و شو می باشند. این محصولات همچنین از روی کابینت سر نمی خورند و قابلیت شست و شو دارند. زیر قاشقی کنار گاز همچنین از استحکام خوبی برخوردار هستند و بسیار مقاوم می باشند. این محصولات در ساختاری مانند قاشق تهیه شده اند. این محصولات همچنین سبک و قابل حمل می باشند و به راحتی می توانید آن را کنار گاز خود استفاده کنید. زیر قاشقی کنار گاز سرامیکی نیز در سایز کاملاً استاندارد قرار دارد و می تواند روی آن هم  قاشق و هم ملاقه قرار دهید. این محصول جنبه تزیینی بسیار زیادی دارد و به آشپزخانه جنبه دکوراتیو بسیار زیبایی را هدیه می دهد. این محصول همچنین نسبت به حرارت بسیار مقاوم است و دچار تغییر شکل نمی‌شود.

 

زیر قاشقی مدل ریما

زیر قاشقی مدل ریما
ابعاد
۸x۸x۱۴ سانتی‌متر
وزن
۱۱۰ گرم
جنس دسته
فلز
جنس بدنه
فلز
کشور مبدا برند
ایران

زیر قاشقی کنار گاز پلاستیکی:

زیر قاشقی کنار گاز پلاستیکی با استفاده از پلاستیک فشرده به تولید رسیده شده است. این محصول آنچنان جنبه تزئینی ندارد اما برای استفاده دم دستی  بسیار مناسب می باشد. زیر قاشقی کنار گاز پلاستیکی یکبار مصرف نمی باشد و می توانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید و همچنین به دلیل اینکه از پلاستیک ساخته شده است قابلیت شستشو دارد و همچنین بهداشتی می‌باشد. این محصول برای کنار گاز تولید شده است و می توانید از این محصول برای جلوگیری از لکه گیری بر روی کابینت و سرامیک آشپزخانه استفاده کنید.

 

زیر قاشقی کنار گاز سیلیکونی:

زیر قاشقی کنار گاز سیلیکونی با استفاده از جنس سیلیکون ساخته شده است. جنس این محصول بسیار نرم است و قابلیت شستشو دارد. این محصول از وزن کمی برخوردار می باشد و همچنین دارای ساختاری مانند قاشق است. این محصول نیز در شکل های  فانتزی و ساده  در بازار وجود دارد و از مقاومت خوبی برخوردار می‌باشد. زیر قاشقی کنار گاز سیلیکونی به دلیل دارا بودن تنوع در رنگ بندی این امکان را به شما می دهد که در هر رنگ مورد سلیقه خودتان  آن ها  را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. بعضی از این محصولات دارای مکنده های بسیار قوی می باشند و به کابینت کاملاً چسبیده می شود و به همین علت از  امکان سر خوردن از روی کابینت جلوگیری می کنند.

زیر قاشقی طرح ماربل کد 003

زیر قاشقی طرح ماربل کد 003
ابعاد
۲۹.۵x۱۱.۵x۴ سانتی‌متر
وزن
۵۰ گرم
جنس دسته
پلاستیک
جنس بدنه
ملامینه
سایر توضیحات
جنس کل محصول ملامین هست

زیر قاشقی کنار گاز ملامین :

زیر قاشقی کنار گاز ملامین با استفاده از جنس ملامین ساخته شده است، این محصول بسیار کاربردی است و همچنین بعد از استفاده می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید. زیر قاشقی کنار گاز ملامین همچنین از جنس مقاوم برخوردار است و طول عمر طولانی دارد. این محصول  نیز امکان شستشو به وسیله ماشین ظرفشویی را نیز دارا می باشد. زیر قاشقی کنار گاز ملامین همچنین دارای انعطاف می باشد، به همین دلیل می توانید با قاشق و ملاقه ها را با سایزهای گوناگون روی آن قرار دهید.

 

زیر قاشقی کنار گاز چوبی :

زیر قاشقی کنار گاز چوبی با استفاده از جنس چوب ساخته شده است. این محصول کاملا بهداشتی است و به دلیل این که از جنس چوب ساخته شده است و ظاهری بسیار دکوراتیو و زیبا آشپزخانه می دهد. زیر قاشقی کنار گاز چوبی را بعد از هر بار استفاده می توانید بشویید ، این محصول کاملاً مقاوم است و از روی گاز و کابینت سر نمی خورد. شستشوی زیر قاشقی کنار گاز چوبی به وسیله دست انجام می‌گیرد.

 

زیر قاشقی کنار گاز فلزی:

این محصول اغلب به صورت تلفیقی از سرامیک و فلز ساخته می‌شود و به صورت دوقلو نیز وجود دارد. این محصولات به صورت دسته فلزی هستند و دارای پایه ای  از جنس فلز می باشند. این گونه محصولات بر روی کابینت آشپزخانه می ایستند و سر نمی خورند.

 

همانطور که اشاره کردیم این محصولات در جنس ها و تنوع شکلی متفاوت به صورت ساده و فانتزی به تولید رسیده شده‌اند و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. زیر قاشقی کنار گاز از جمله وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه ای می‌باشد.  امروزه حتی از این وسیله برای سرویس جهیزیه عروس نیز استفاده می کنند و در طرح های  جذاب و ست به تولید می‌رسند. زیر قاشقی کنار گاز علاوه بر دارا بودن کاربردی عالی ،  یک محصول بسیار زیبا و دکوراتیو نیز به شمار می رود. زیر قاشقی کنار گاز به آشپزخانه نظم ویژه می دهد و باعث مرتب نشان داده شدن آشپزخانه و کابینت می‌شود. همچنین این محصولات برای خانم های خانه دار بسیار کاربردی می‌باشد و می‌تواند حین آشپزی از این محصول کاربردی استفاده کنند. لذا این محصولات همچنین در رنگ بندی بسیار مختلفی به تولید رسیده اند.  لذا شما  می توانید با توجه به رنگ و دکوراسیون آشپزخانه خود رنگ مناسب از این محصول را خریداری کنید. همچنین انتخاب نوع جنس این محصولات کاملا بستگی به سلیقه شما دارد و با توجه به نوع دکوراسیون خانه خودتان و سلیقه خودتان می توانید انواع محصولات مورد انتخاب قرار دهید.

 

انواع برند های زیر قاشقی کنار گاز :

 

در داخل کشور ما برندهای بسیار زیادی اقدام به تولید انواع زیر قاشقی کنار گاز کرده‌اند و این محصولات در جنس های فلزی و چوبی و استیل و سیلیکونی و پلاستیکی و سرامیکی به تولید رساندند. لذا از این برندهای معروف می توان به برند، رنگین کمان زیباسازان و بامبو اشاره کرد.

با سرچ این کلمات می‌توانیم این گونه  محصولات را  در گوگل پیدا کنید و عکس آنها را مشاهده کنید. زیر قاشقی کنار گاز رنگین کمان زیبا سازان  و زیر قاشقی کنار گاز بامبو و عکس زیر قاشقی کنار گاز.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن