تکنولوژی

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک لپ تاپ اچ پی ارزان قیمت، لپ تاپ اچ پی core i7 و core i5

لپ تاپ اچ پی چیست؟ لپ تاپ اچ پی را از کجا بخریم؟ لپ تاپ اچ پی در انواع مدل های پاویلیون، اسپکتر، گیمینگ، Omen، استوک، پروبوک، سبک به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک لپ تاپ اچ پی به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

مطمئنا همه ما با لپ تاپ های اچ پی آشنایی داریم و حداقل نام آنها را شنیده ایم و در مورد نحوه عملکرد و کارایی این دستگاه را شنیده ایم، مسلما هر وقت این لپ تاپ های اچ پی به میان می آید همه ما یاد  نحوه عملکرد و قابلیت های پیشرفته لپ تاپ های اچ می افتیم و می دانیم که این لپ تاپ ها یکی از برند های معروف جهانی می باشند که سالهاست در زمینه تولید لپ تاپ در جهان فعالیت دارند، امروزه در هر جای جهان اسم لپ تاپ های اچ پی به میان آید، همه افراد یاد برند معروف و با کیفیت اچ پی می افتند از آنجایی که بیشتر افراد جهان از برند خوش نام اچ پی استفاده می کنند، این برند طرفداران زیادی دارد و در این راستا شرکت اچ پی به تولید لپ تاپ های با قابلیت های ویژه و استثنایی پرداخته است و انواع لپ تاپ های با کیفیت بالا و اما قابلیت های مختلف عرضه کرده است مانند لپ تاپ اچ پی جی 3, لپ تاپ جی 6، لپ تاپ اچ پی رایزن5 و غیره.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Victus 15-FA0031DX

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Victus 15-FA0031DX
وزن
۲.۲ کیلوگرم
ابعاد
۲۳.۵ × ۲۵۵ × ۳۵۷.۹ میلی‌متر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i۵
مدل پردازنده
۱۲۴۵۰H

مقاله پیشنهادی: قیمت سبد گل مصنوعی

انواع لپ تاپ اچ پی مانند لپ تاپ اچ پی پاویلیوت گیمینگ ۱۶، لپ تاپ اچ پی پاولیون، الیت بوک، اومن، اسپکترx360  ، استوک، انوی، استریم و غیره می باشد که لپ تاپ اچ پی پاویلیون و لپ تاپ پاویلیون dv6 مناسب دانشجویان می باشد.

لپ تاپ اچ پی سفید مناسب افرادی است که به طرح های خاص و ساده علاقه دارند.

لپپ اچ پی تبانی می تواند مورد نیاز افرادی که لپ تاپ ارزان می خواهند می باشد و قیمت آن بسیار مناسب می باشد.

مقاله پیشنهادی: سماور گازی قیمت کارخانه

لپ تاپ اچ بهتر است یا دل؟

لپ تاپ اچ بی در بازار محبوبیت تری نسبت به لپ تاپ دل دارد، این لپ تاپ قابلیت های نوین دارد و به واسطه با کیفیت بودن و حرفه ای بودن و تنوع زیاد آن بهتر هستند.

لپ تاپ اچ پی ساخت کدام کشور است؟

شرکت اچ پی که یک شرکت حرفه ای آمریکایی در تولید انواع لپ تاپ می باشد، یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید لپ تاپ در جهان می باشد. لپ تاپ های شرکت اچ پی از قدرت پردازش بالا و  ضریب حافظه بسیار بالا برخوردار می باشد، پردازنده  گرافیکی لپ تاپ های اچ پی قوی می باشد و یک نوع لپ تاپ پرطرفدار در جهان می باشد. تا اینجا با برند حرفه ای و مشهور اچ پی آشنا شدین و دانستیم که اچ پی یک برند آمریکایی می باشد که در زمینه تولید انواع لپ تاپ های پیشرفته و نوین فعالیت می کند، اما در ادامه با انواع لپ تاپ های اچ پی آشنا خواهید شد.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 15s-eq1015ne

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 15s-eq1015ne
وزن
۱.۶۹ کیلوگرم
ابعاد
۳۵.۸۵x۲۴.۲x۱.۷۹ سانتی‌متر
سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen ۳
مدل پردازنده
۳۲۵۰U

مقاله پیشنهادی: خزه

اکثر افراد قصد دارند لپ تاپ اچ پی را بخرند اما آشنایی کامل با لپ تاپ های اچ پی ندارند به همین دلیل در این مقاله توضیح کوتاه اما مختصری از لپ تاپ های اچ پی را در جهت آشنایی با این  لپ تاپ های رده بالا ارائه می دهیم.

بسیاری از افراد می پرسند که آیا لپ تاپ های اچ پی خوب است؟ باید گفت که مسلما لپ تاپ های اچ پی بهترین لپ تاپ های دنیا هستند، که با قابلیت های مختلفی تولید شده اند تا افراد مختلف بتوانند این لپ تاپ ها را با قیمتهای مختلف تهیه کنند، این لپ تاپ ها برای  افراد حرفه ای تا کودکان و استفاده روزانه و خانگی از آن تولید شده اند، یکی از لپ تاپ های اچ پی که جزو بهترین و حرفه ای ترین لپ تاپ ها هستند، لپ تاپ اچ پی اسپکتر و لپ تاپ اچ پی زد بوک 15 است که در مدل مختلف تولید شده است.

مقاله پیشنهادی: سینی فر

لپ تاپ های اچ پی در انواع مختلف  مانند لپ تاپ اچ پی زد بوک g5و سطح پردازنده و حافظه مختلفی تولید شده اند، این لپ تاپ ها مناسب استفاده شخصی و حرفه ای هستند.

________________________________________________________

در ادامه  انواع لپ تاپ اچ پی را معرفی می کنیم و قابلیت ها و امکانات آنها را توضیح می دهیم.

لپ تاپ های اچ پی مدل های مختلفی دارند مانند لپ تاپ اسپکتر، الیت بوک،  انوی، پروبوک،  ،اومن، زدبوک و غیره.

لپ تاپ های اسنشال اچ پی دارای بدنه ای پلاستیکی هستند که برای افرادی که لپ تاپ اقتصادی و اما کارآمد می خواهند مناسب است، زیرا می توانند کار های روزانه را با آن انجام دهند.

لپ تاپ 16 اینچی اچ‌پی مدل Spectre x360 2-in-1 16t-F1023dx

لپ تاپ 16 اینچی اچ‌پی مدل Spectre x360 2-in-1 16t-F1023dx
وزن
۲ کیلوگرم
ابعاد
۳۵۵x۲۴۵x۱۹ میلی‌متر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i۷
مدل پردازنده
۱۲۶۰P

مقاله پیشنهادی: روغن نارگیل خوراکی از کجا بخرم

لپ تاپ اچ پی مدل کروم بوک قابلیت گوگل کروم دارد و یک لپ تاپ عالی برای کار های روزانه مانند سرچ در گوگل یا گوش دادن موسیقی حتی تماشای فیلم مورد علاقه شما می باشد و قیمت آنها مناسب می باشد.

لپ تاپ های اچ پی مدل استریم قیمت های مناسب و اقتصادی دارند و در مقایسه با انواع لپ تاپ اچ پی این لپ تاپ ها اقتصادی تر هستند، زیرا در مقایسه با انواع دیگر لپ تاپ اچ پی قابلیت های کمتری دارد و در واقع یک لپ تاپ ساده برای نوجوانان یا کودکان می باشد که بتوانند کار های روزانه انجام دهند و البته صفحه نمایش این لپ تاپ ها مینی است و رنگ های متنوعی دارد.

مقاله پیشنهادی: قیمت چرخ گوشت دستی

لپ تاپ های پاویلیون اچ پی برای افرادی دانشجو مناسب است و افرادی که علاقه به نویسندگی دارند یا حتی نویسنده هستند، می توانند از این لپ تاپ ها استفاده کنند، زیرا هم قیمت عالی دارند و هم برای استفاده روزانه و فعالیت های خانگی مناسب است اما لپ تاپ اچ پی پاویلیون در مدل های مختلفی تولید شده است و افرادی که علاقه به گیم و بازی های کامپیوتری دارند می توانند از لپ تاپ اچ پی پاویلیون گیمینگ استفاده کنند. لپ تاپ اچ پی پاویلیون dv یک لپ تاپ مناسب و البته قیمت مناسب می باشد که بدنه آن از فلز تشکیل شده است. این لپ تاپ گرافیک و پردازنده قوی دارد که سبب سرعت بالا لپ تاپ اچ پی شده است. لپ تاپ اچ پی پاویلیون 17 سی دی 103 نوع دیگر از لپ تاپ پاویلیون این که کارایی عالی و سرعت بالا دارد و اما لپ تاپ اچ پی پاویلیون x360 یکی از بهترین لپ تاپ های پاویلیون می باشد که افراد دانشجو می توانند از این لپ تاپ ها استفاده کنند در واقع  لپ تاپ اچ پی دانشجویی می باشد.  یکی از قابلیت های لپ تاپ های اچ پی مدل پاویلیون این است که با قلم نوری کار می کنند، لپ تاپ اچ پی با قلم قیمت مناسب و اقتصادی دارد.

لپ تاپ اچ پی اسپکتر قابلیت های مدرن و پیشرفته دارد و یکی از بهترین و البته کارا ترین لپ تاپ های برند اچ پی است که ظاهر بسیار شیک و منحصر به فردی دارد.

لپ تاپ 14 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion x360 14t-EK0033-i5 8GB 512GB Iris Xe

لپ تاپ 14 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion x360 14t-EK0033-i5 8GB 512GB Iris Xe
وزن
۱.۵ کیلوگرم
ابعاد
۳۲۲x۲۱۰x۱۸ میلی‌متر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i۵
مدل پردازنده
۱۲۳۵U

لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 این لپ تاپ طراحی فوق‌العاده و زیبایی دارد که بدنه آن از جنس فلز مرغوب تولید شده است و سرعت این لپ تاپ ها بسیار بالا است و قابلیت های نوین و پیشرفته دارند.

لپ تاپ اچ پی زد بوک مدل دیگر از لپ تاپ های اچ پی می باشد که   وزن مناسب و ظاهر شیکی دارند و لپ تاپ اچ پی زدبوک 17 یا  لپ تاپ اچ پی زدبوک g3 با انواع دیگر لپ تاپ های زدبوک  دارای حافظه قوی و عملکرد بالایی است و مناسب کاربرانی است که به صورت حرفه ای با آن کار می کنند، زیرا این لپ تاپ ها حرفه ای هستند و مناسب افرادی است، که به تولید ویدیو می پردازند و سازنده ویدیو هستند، زیرا می توانند با این لپ تاپ ها فیلم ها را ویرایش کنند یا  مناسب است کاربرانی که لپ تاپ های برای انجام محاسبات سخت می خواهند می باشد. بسیاری از افراد سوال می‌کنند که کدام  لپ تاپ اچ پی برای معماری مناسب است، لپ تاپ های اچ پی مدل زد بوک برای این افراد مناسب می باشد، زیرا همانطور که ذکر کردیم این لپ تاپ ها قدرت بالایی دارند و برای انجام محاسبات سخت مناسب می باشند.

اگر فردی هستید که علاقه به بازی و گیم دارید و درواقع یک گیمر حرفه ای هستید و دنبال لپ تاپی می گرید که برای کار شما مناسب باشد،  لپ تاپ اچ پی اومن مناسب شما لست، زیرا این لپ تاپ پردازنده این لپ تاپ ها بسیار بالا است و یکی از بهترین لپ تاپ ها برای افراد گیم باز است، افراد می توانند در زمان طولانی از این لپ تاپ ها استفاده کنند و نگرانی بابت خراب شدن یا داغ کردن لپ تاپ نداشته باشند در واقع لپ تاپ اومن یک لپ تاپ اچ پی گیمینگ است که برای افراد گیم باز مناسب می باشد.

اگر دنبال لپ تاپ های با طراحی خاص و ظریف هستید لپ تاپ اچ پی انوی مناسب شما است،  این لپ تاپ ها دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب هستند و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، کارایی فوق‌العاده ای هم دارند و یکی از مدل های لپ تاپ اچ پی انوی x360 13z می باشد که این شرکت با طراحی خاص و پردازنده قوی ارائه کرده است‌.

اگر شما یک مدیر با سابقه در یک سازمان بسیار بزرگ و و گسترده هستید و عموما لپ تاپی می خواهید که قدرت بالا و البته سطح امنیت بالا داشته باشد، توصیه می شود لپ تاپ اچ پی الیت بوک را خریداری کنید، همه ما با برتر بودن لپ تاپ های اچ پی و کیفیت عالی آن آشنا هستیم و می دانیم این لپ تاپ ها از بهترین و باکیفیت ترین بدنه طراحی شده اند که عمر بالایی دارند، اما این لپ تاپ اچ پی مدل الیت بوک بسیار پیشرفته است و یکی از لپ تاپ های مورد نیاز به ای افراد کارمند در سازمان  یا صاحب سازمان های تجاری هستند، می باشد و اما لپ تاپ های پروبوک  مناسب افرادی است صاحبان صنایع یا کسب و کار کوچک هستند می باشد و توصیه می شود که این لپ تاپ را تهیه کنند، زیرا هم کیفیت عالی دارد و هم سرعت بالا و قیمت مناسبی دارد و لپ تاپ اچ پی پروبوک 450  مناسب این افراد می باشد. لپ تاپ اچ پی سیم کارت خور مدل الیت بوک قابلیت قرار دادن سیم کارت دارد که یک قابلیت پیشرفته و مدرن است.

لپ تاپ اچ پی ay116ne دارای حافظه عار است که حجم آن زیاد می باشد، این لپ تاپ پردازنده ای قوی دارد و شارژ این لپ تاپ تا ساعات طولانی ماندگار است.

لپ تاپ 13.5 اینچی اچ‌پی مدل Spectre x360 14t-EF0013DX-i7 16GB 1TB Iris Xe

لپ تاپ 13.5 اینچی اچ‌پی مدل Spectre x360 14t-EF0013DX-i7 16GB 1TB Iris Xe
وزن
۱.۳ کیلوگرم
ابعاد
۲۹۷x۲۲۵x۱۷ میلی‌متر
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i۷
مدل پردازنده
۱۲۵۵U

بسیاری از افراد می پرسند که لپ تاپ اچ پی چند ساعت شارژ نگه   باید گفت که لپ تاپ های اچ پی قادر هستند تا ساعات طولانی شارژ را درون باتری خود نگه دارند و شارژ درون باتری ماندگار باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل da2204-e یک مدل از لپ تاپ های اچ پی است که به دلیل وجود تکنولوژی در آن کار کردن با آن بسیار آسان و لذت بخش است.

لپ تاپ اچ پی بهتر است یا ایسوس

در جواب این سوال که آیا لپ تاپ اچ پی بهتر است یا ایسوس ، باید گفت که لپ تاپ های اچ پی به واسطه کیفیت و تکنولوژی که دارند، از لپ تاپ های ایسوس معروف تر و مشهور تر هستند، اما این بدان معنا نیست که لپ تاپ های ایسوس بد هستند، مسلما بیشتر افراد  لپ تاپ های اچ پی را به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آنها انتخاب می کنند.

افراد می توانند کاور ژله ای کیبورد لپ تاپ اچ پی  را برای محافظت از کیبورد تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن