مادر و کودک

راهنمای خرید انواع مدل کلا حمام زنانه و بچه گانه و نوزاد، پلاستیکی، پارچه ای و تدی، کلاه حمام مدل هندی، شیک و ارزان قیمت

کلاه حمام کودک چیست؟ کلاه حمام کودک را از کجا بخریم؟ کلاه حمام کودک در انواع مدل های پلاستیکی، حوله ای، محافظ، دخترانه، پسرانه، نوزادی به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک کلاه حمام کودک به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

کلاه حمام مدل egis کد 22

کلاه حمام مدل egis کد 22
ابعاد
۲۵x۱۸ سانتی‌متر
تعداد تکه
یک تکه
جنس
میکروفایبر
سایز
متوسط

آیا تاکنون به ویترین فروشکاه های سیسمونی نگاه کرده اید؟

شاید برایتان سوال باشد که این همه وسیله جذاب و رنگارنگ چه کاربردی دارند؟

آیا وجود این وسایل برای نوزاد ضروری است یا تولیدکنندگا ن بیشتر به فکر صرفه اقتصادی  و  بازار فروش خود هستند؟

پاسخ به این سوالات از دیدگاه هرکسی میتواند متفاوت و حتی درست باشد اما باید این سوالات را از مادرانی که به تازگی فرزندی به دنیا آورده اند پرسید.

مقاله پیشنهادی:خرید ژامبون گوشت

مادردانی که صاحب فرزند شده اند و به خصوص زنانی که برای اولین بار طعم شیرین مادر شدن را چشیده اند خوب میدانند که کودک علاوه بر نیاز های تغذیه ای به وسایل کمکی مختلفی برای نگهداری و رشد نیاز دارد. وسایلی که کمک میکنند سلامت جسمی کودک به خطر نیفتد و مادر با سختی کمتری برای پرورش دلبند خود روبرو شود.

کلاه حمام مدل A 14

کلاه حمام مدل A 14
ابعاد
۲۶x۲۳ سانتی‌متر
وزن
۲۰۰ گرم
تعداد جیب
ندارد
جنس
پنبه
سایر توضیحات
مناسب برای موهای بلند و کوتاه بسیار ابگیر خوشدوخت و بسیار با کیفیت رنگ ثابت

یکی از دغدغه های مادران مخصوصا کسانی که تجربه قبلی ندارند،  حمام دادن کودک است.ممکن است مادر این ترس را داشته باشد که هنگام حمام دادن نوزاد آب به گوش او نفوذ کرده و بعدها موجب عفونت گوش و بیماریهای گوشی در نوزاد شود. با این حال مادر باید  این موضوع را کنترل کند که در کنار دیگر موارد کار برای مادر دشوار و خسته کننده میشود.

مقاله پیشنهادی:چکش چوبی کوچک فانتزی

نگران نباشید ما برای شما راه حل داریم!

شما میتوانید برای حل این مشکل از کلاه حمام کودک استفاده کنید.در ادامه قصد داریم شما را با انواع مختلف این محصول آشنا کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

کلاه حمام وسیله ای است که باعث میشود آب به طور مستقیم روی صورت کودک نریزد و کودک دچار ترس و استرس نشود واز اتفاقات بعدی  مثل دست و پا زدن  و لیز خوردن کودک که احتمالا  رخ میدهد جلوگیری کند.

مقاله پیشنهادی:پایه سشوار

اگر نگاهی به سایت های اینترنتی مثل دیجی کالا کنید انواع این کلاه هارا میتوانید در رنگ ها و طرح های گوناگون مشاهده کنید.در زیر چند مورد از این کلاه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کلاه حمام کودک کارتز:این کلاه جنسی نرم و منعطف دارد و به شکل برگ بوده و با دکمه های فشاری که در پشت آن قرار دارد میتوان سایز آن را تنظیم کرد. این محصول علاوه بر حمام میتواند به عنوان کلاه آفتابی به کار رود که دارای رنگبندی بوده و مناسب دختران و پسران است.

کلاه حمام مدل تدی 5

کلاه حمام مدل تدی 5
ابعاد
۶۰x۲۵ سانتی‌متر
وزن
۱۰۰ گرم
تعداد تکه
یک تکه
جنس
میکروفایبر
نحوه بسته شدن
دکمه
بند

مقاله پیشنهادی:قیمت میز وارونه

کلاه حمام کودک مدل05: این کلاه فری سایز است و از سوزش چشم کودک ممانعت میکند همچنین میتوانید از آن در هنگام اصلاح کودک برای جلوگیری از  ریزش مو روی صورت کودک  استفاده کنید.

کلاه حمام پاپا مدل Bear: این کلاه فاقد مواد شیمیایی است و میتوانید آن را در زیر دوش آب استفاده کنید.

کلاه حمام کودک مدل 371: این کلاه به شکل ماهی است و میتواند برای کودک جذاب باشد این کلاه دخترانه است و باعث میشود آب و شامپو هنگام حمام وارد چشم دلبندتان نشود.

خبر خوب اینکه شما میتوانید به راحتی  این محصول کاربردی را از فروشگاه ها یا سایت ها خریداری کنید.

مقاله پیشنهادی:دیکشنری لانگمن

کلاه حمام میسالایف مدل ژاکلین

کلاه حمام میسالایف مدل ژاکلین
ابعاد
۶۲x۲۳ سانتی‌متر
وزن
۵۰ گرم
تعداد جیب
۵
جنس
میکروفایبر
نحوه بسته شدن
دکمه

از نگرانی های اصلی والدینی که تازه صاحب کودک شده اند ، رفتن کف شامپو و اب به چشم نوزادشان است . برای این مشکل امروزه محصولی نرم و انعطافی در فروشگاه ها تحت عنوان کلاه حمام کودک در بازار عرضه شده است . این کلاه نگرانی شما و ترس  نوزاد را از حمام  کودک از بین می برد .

 

چشم نوزادان بسیار حساس است و اگر در اثر سهل انگاری شما کف وارد چشم او شود ، هم ممکن است چشم اش اسیب ببیند و هم اینکه تجربه های نخستین حمام نوزاد برایش ترسناک شود و دیگر از حمام بترسد.  کلاه حمام باعث میشود که صورت و چشم کودک هیچ تماسی با اب و کف نداشته باشد و حمام کردن برایش بسیار دلپذیر باشد .

مزایای استفاده از کلاه  حمام کودک

مقاله پیشنهادی:خرید جعبه هدیه

استفاده  از این کلاه برای کودکان دارای مزیت های فراوانی است که در این بخش از مطلب این مزایا را برایتان بیان می کنیم .

یکی از مزیت های حمام کودک جلوگیری از اسراف اب است ، زیرا زمان حمام کودک اب زیادی تلف میشود که کلاه حمام به میزان زیادی جلوی هد رفتن اب  را می گیرد.

کلاه حمام مدل هندی 12

کلاه حمام مدل هندی 12
ابعاد
۶۰x۳۰ سانتی‌متر
تعداد تکه
یک تکه
جنس
پنبه
سایز
بزرگ
سایر توضیحات
مناسب برای موهای بلند و کوتاه و متوسط مناسب برای هر سایز سر ابگیر عالی هدیه ای ویژه و کاربردی

بزرگترین مزیت و کارایی این کلاه ، جلوگیری از ورود صابون و شامپو به چشم کودک است .

زمانی که کلاه را روی سر نوزاد و کودک بگذارید ، او خیال می کند که در حال بازی با او می باشید و حمام برایش سرگرم کننده و لذت بخش است و دیگر برای حمام رفتن گریه و بی تابی نمی کند .

 

استفاده از این کلاه از رفتن اب به چشم دهان و دماغ کودک و نوزاد جلوگیری می کند . کودکان معمولا از برخورد اب با صورتشان حس مطلوبی ندارند .این کلاه به تجربه نکردن این حس نا خوشایند برای کودکان کمک می کند .

.

این کلاه علاوه در حمام در خارج ازمنزل نیز کارایی دارد و می توانید در مقابل  بارش باران یا نور شدید افتاب از این کلاه برای حفاظت از کودک استفاده کنید .

 

نکته : برای اینکه کودک حمام را دوست داشته باشد و به ان علاقه کند شود ، به غیر از کلاه حمام ، توصیه ما این است که از وسایل دیگری مثل  اسباب بازی های حمام کودک نیز استفاده کنید و می بینید که کودکتان دیگر هراسی از حمام رفتن  ندارد ، هر بار که نام حمام را بشنود استقبال می کند .

 

نحوه استفاده از کلاه حمامی نوزاد

:

برای بهره گیری از کلاه حمام کودک فقط باید این کارها را مرحله به مرحله انجام دهید . البته کلاه حمام ها در بازار گونه های مختلفی دارند که در مل شیوه استفاده از آنها شبیه هم است . در زیر شیوه استفاده از کلاه  حمام را برایتان شرح می دهیم.

نخست  باید کلاه را روی سر نوزاد بگذارید.

سپس ، با استفاده از  دکمه های تعبیه شده  روی کلاه، سایز آن را  با سر کودک خود متناسب و  تنظیم کنید.(دقت  کنید که کلاه به درستی  روی سر تنظیم و کیپ  شده و راه ورود اب به داخل ان و جود نداشته باشد.)

دقت کنید  که بخش های  گوشی روی گوش نوزاد را به به بهترین نحو بپوشاند .

در اخر می توان موهای کودک را به اسانی  با شامپو شستشو کنید و نگرانی از رفتن اب و کف  در گوش ، چشم و صورت کودک ندارید .

پس از پایان حمام ، کلاه را برای خشک شدن آویزان کنید.

 

در  هنگام انتخاب کلاه حمام برای نوزاد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

کلاه های حمام در بازار به گونه های مختلفی ولی با یک هدف یکسان در بازار عرضه میشوند و شما بر اساس نیازتان باید ، بهترین گونه ان را تهیه کنید . در این بخش از   مقاله ما نحوه انتخاب کلاه حمام را برای شما شرح می دهیم :

 

مهمترین نکته در خرید کلاه حمام کیفیت جنس و نرمی و منعطفی ان است تا به سر نوزاد صدمه ای نرساند.

 

کلاه های حمام کودک اغلب از جنس نرم و منعطف سیلیکونی درست میشوند ‌.

برای اینکه این کلاه برای نوزاد و کودک جذاب باشد ، از رنگ های درخشان و نوع طرح دار ان را انتخاب کنید .

 

کلاه باید فاقد  هر گونه لبه تیز باشد ، تا سلامت کودک به خطر نیفتد .

 

کلاه حمام کودک باید کم وزن و سبک باشد تا  کودک روی سرش حس سنگینی نداشته باشد .

در اخر به ساختار کلاه توجه کنید که به نحوی باشد که ایمنی و راحتی کودک را تامین کند .

 

استفاده از کلاه حمام برای چه کودکانی مناسب است؟

 

ازلحاظ سنی کلاه حمام کودک مناسب برای کودکان یک تا ۵ سال است . این کلاه همینطور برای کودکانی که از اب و حمام واهمه دارند و حمام رفتن انها با گریه و بی قراری است نیز بسیار مناسب است زیرا با جلوگیری از ورد اب و کف به صورت و چشمشان کودک حمام را نوعی اب بازی تلقی می کند و از ان لذت می برد .

 

کودک با هر بار گذاشتن کلاه بر روی سرش احساس می کند که می خواهد یک کار سرگرم کننده و لذت بخش انجام دهید از این رو از حمام لذت می برد .

 

بهترین ایده و راهکار برای جلوگیری از ورود و نفوذ اب و کف به  چشم و صورت کودکان و نوزادان ، استفاده از کلاه حمام استاندارد است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن