تکنولوژی

کارتن پلاست از کجا بخریم

کارتن پلاست از کجا بخرم

کارتون پلاست از جنس پلی پروپیلن بوده و با استفاده از فرایند اکستروژن تولید می شود. این محصول ورقه ای است که در طی فرایندی به کارتون تبدیل می شود و دارای ورق مسطح خارجی  است. دو ورقه مسطح خارجی با استفاده یک صفحه به نام فلوت که دارای شکل باریک و عمودی است به شکل موازی به یکدیگر وصل می شوند. نام های دیگر کارتون پلاست، پلاست پک، پلاست شیت ، شیت پلاست، کروگیت پلاستیک، هالو پروفیل شیت است و ممکن است در بازار با هر یک از این نام ها شناخته شود.

یکی از خصوصیات منحصر به فرد در مورد کارتون پلاست این است که این محصولات قابل بازیافت هستند و می‌ توانند به صورت مجدد در صنایع مورد استفاده قرار گیرند و علاوه بر آن در برابر تغییرات شیمیایی و فیزیکی استقامت بسیار بالایی داشته و می توانند نوسانات حرارتی را تحمل کنند.

کارتون پلاست توانایی تحمل حرارت تا منفی ۲۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۰ درجه سانتیگراد داشته و در صنایع مختلف استفاده می شود. تهیه و خرید کارتون پلاست ممکن است تا حدودی باعث سردرگمی شود چرا که در بعضی از مناطق فروش این محصولات هیچ گونه اطلاعات کافی در مورد آن‌ها وجود ندارد و افرادی که خواهان خرید کارتن پلاست اند ممکن است نیاز به راهنمایی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتون پلاست می توانید به دنیای اینترنت مراجعه کنید. برای به دست آوردن اطلاعات می‌ توانید کلیدواژه‌ های کارتن پلاست را از کجا بخریم را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید. همچنین اهالی شهر تهران و افرادی که می توانند به شهر تهران رفت و آمد کنند می‌ توانند این محصولات را از مراکز مختلف ارائه دهنده آنها خریداری کنند اما افرادی که در شهرستان زندگی می کنند می توانند با سرچ کلمه های کلیدی کارتن پلاست طرح جابر، کارتن پلاست عایق حرارتی، قیمت کارتن پلاست طرح جابر کارتن پلاست پارس، کارتن پلاست پلی کربنات و…

این محصولات را به صورت آنلاین و برخط خریداری کنند. سایت هایی نظیر دیوار و دیجی کالا و ترب و… این محصولات را ارائه می دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و استعلام قیمت این محصول می توانید کلمات کلیدی کارتن پلاست از کجا بخرم لیست قیمت، قیمت کارتن پلاست دیجی کالا، کارتن پلاست ترب، کارتن پلاست تبلیغاتی، کارتن پلاست برای سقف، کارتن پلاست برای دیوار، کارتن پلاست طرح جابر دیجی کالا را در قسمت سرچ گوگل جست ‌و جوی کنید.

_______________

ویژگی های کارتن پلاست

کارتون پلاست به دلیل داشتن وزن کم سبک بوده و به راحتی قابل حمل است. برای تخمین وزن کارتون پلاس می توانیم وزن آن را با وزن یک ششم وزن شیشه مقایسه کنیم. کارتون پلاست دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی بوده و دوام و ماندگاری قابل توجهی دارد. انعطاف پذیری بالای  این محصول سبب شده تا بتوانید آنها را از طول و عرض قوس دهید همچنین برای ماندگاری بیشتر این محصول و جلوگیری از ترک خوردگی می‌ توانید اقدام به قوس دادن کارتون پلاس از قسمت طول کنید. در واقع کارتون پلاست برای بسته بندی محصولات گوناگون استفاده می شود و در بعضی از مراکز بزرگ خرید برای طراحی فضا یا ایجاد قفسه و قفسه بندی نیز کاربرد دارد.

 

هرچند که کارتون پلاست وزن سبک و کمی دارد اما تحمل وزن بالایی داشته و مقاومت و دوام بسیار زیادی دارد به همین دلیل می تواند وزن های بالا را تحمل کند. کارتون پلاست دارای قابلیت شستشو بوده و می تواند با استفاده از مواد شوینده گوناگون و آب شستشو شود. در واقع مواد شوینده هیچگونه تاثیر منفی بر روی کارتون پلاست نمی گذارند. کارتون پلاست با استفاده از مواد کاملاً استاندارد تولید می‌ شود و در تولید این محصول از هیچگونه مواد سمی استفاده نمی کنند و همین دلیل برای سلامتی انسان بی خطر بوده و سبب آسیب رساندن به انسان ها نمی شود.

 

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کارتون پلاست بدون بو بودن است و علاوه بر این بوی محیط را جذب نکرده و به راحتی می توانید آن را برش بزنید‌. با استفاده از یک تیغ ساده می توانید کارتون پلاست را در هر سایزی برش بزنید. همچنین امکان چسباندن و متصل کردن کارتون پلاست با استفاده از منگنه، جوش و چسب نیز وجود دارد. امکان چاپ طرح ها و خطوط گوناگون بر روی کارتون پلاست امکان پذیر بوده و برای استند ها و تابلو های تبلیغاتی می توانید از کارتن پلاست استفاده کنید. روشی عالی برای چاپ خطوط و طرح های گوناگون بر روی کارتون پلاست روش سیلک اسکرین است.

 

کارتون پلاست توانایی حفظ انعطاف خود را دارد اما اگر در برابر آفتاب قرار گیرد ممکن است تغییر حالت داده و انعطاف خود را از دست دهد. کارتون پلاس قابل اشتعال نیست لذا خطری نداشته و در هنگام آتش سوزی، آتش را مهار کرده و به عنوان مانعی عالی برای گسترش بیشتر آتش سوزی استفاده می شود. در واقع این محصول در دمای بالا آتش نگرفته و در برابر آتش تنها ذوب می شود. همچنین کارتون پلاست در برابر ضربه مقاوم بوده و خاصیت ضربه پذیری بالایی دارد. کارتون پلاست عایق گرما  بوده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند به همین دلیل در صنعت ساختمان سازی کاربرد گسترده‌ای دارد. این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد لذا از عبور آب در گلخانه ها و استخر ها جلوگیری می کند.

 

کارتن پلاست دارای ساختار شبکه ای بوده و عایق صدا است. به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی حمل و نقل می‌ شود و می‌ تواند در ابعاد زیاد حمل شود. به دلیل انعطاف پذیری بالای کارتن پلاست می توانید برای حمل و نقل راحت تر آنها را به صورت لوله بسته بندی کنید. کارتون پلاس قابلیت تبدیل شدن به عایق یو وی را دارد و می تواند از عبور اشعه ماورا بنفش خورشید جلوگیری به عمل آورد. این ورق کاملاً استاندارد بوده و به عنوان یک ورق استاندار در سراسر جهان شناخته شده است چرا که توسط وزارت بهداشت آمریکا تایید شده است.

 

کاربرد های کارتن پلاست

ورق کارتن پلاست در موارد گوناگون کاربرد دارد.

 

1_ از این ورق ها برای بلوک سقفی ساختمان و قالب بندی استفاده می کنند.

 

2_از ورق کارتن پلاست در بسته بندی محصولات غذایی و دارویی مختلف استفاده می‌ شود. به علاوه در جعبه های کارتن استند و محصولات تبلیغاتی و و پلی استند نیز کاربرد دارد.

 

3_ از کارتن پلاست در سوله ها  استفاده می کنند. به عنوان مثال در سوله هایی که از حیوانات نگهداری می شود کاربرد دارد.

مانند کشتارگاه ها و مرغداری ها و دامداری ها

 

4_ کارتن پلاست در انواع سالن ورزشی و گلخانه و  سالن اجتماعات و استخر کاربرد دارد.

 

5_ این ورق ها در صنعت بسته بندی کاربرد بسیار زیادی دارند.

 

درواقع کارتون پلاس نسبت به کارتون های معمولی قیمت مناسب تر داشته و سطح مقاومت بالاتری دارد به علاوه بر خلاف کارتون های معمولی ضد آب است به همین دلیل کاربرد بیشتری در صنعت بسته بندی دارد.از کارتن پلاست برای تولید انواع باکس ها نظیر جعبه های میوه یا باکس های پیک موتوری و انواع استندهای تبلیغاتی مانند استندهای مغازه ها و سوپرمارکت، در روزنامه نگاری، ساخت سقف کاذب نیز استفاده می شود.

 

 

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم کارتون پلاست در برابر تابش مستقیم نور خورشید هیچ گونه مقاومتی ندارد به همین دلیل نمی توانید از این محصولات به عنوان محصولی ضد آب بهره ببرید. چرا که جایگزین های بهتری برای کارتون پلاست وجود دارد نظیر های فایبرگلاس یا پلی کربنات.

 

کارتن پلاست از کجا بخرم

 

برای پیدا کردن مراکز خریدی که کارتون پلاست را  به فروش می رسانند می توانید از گوگل استفاده کنید. لذا ساده ترین راه برای خرید کارتن پلاست جستجوی اینترنتی است و شما می توانید با سرچ عبارت« کارتن پلاست از کجا بخرم»  در گوگل به هدف خود برسید. در نتایج موتورهای جستجوگر لیستی از سایت ها را خواهید دید که در مورد قیمت و نحوه خرید کارتن پلاست اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد.

 

کارتن پلاست چیست ؟

 

این ورق یکی از محصولات پتروشیمی است که در صنایع گوناگون با اهداف مختلف استفاده می‌ شود و کارتن پلاست دارای رنگبندی طول و عرض متفاوت است و برای تزیینات دکوراسیون ساختمان نیز کاربرد دارد که در صنایع کشاورزی و تبلیغاتی کاربرد گسترده ای دارد. کاربرد کارتون پلاست به دلیل داشتن خواص بالا بسیار زیاد است. قیمتی این  محصول با توجه به کاربرد و نوع جنس ورق و طول و عرض می تواند متفاوت باشد. در واقع به دلیل مقاومت بالای کارتن پلاست در برابر سرما و گرما و استقامت بالا و انعطاف پذیری قابل توجه از این محصول در صنایع گوناگون استفاده می کنند. شرکت های تبلیغاتی و تجاری نیز از کارتون پلاس بهره می برند این شرکت ها برای تولید انواع پوستر های تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی از مدل های ضدآب و ضد قارچ کارتون پلاست بهره می گیرند. بعضی از مدل های کارتون پلاست دارای قیمت بیشتری هستند نظیر ورق هایی که در سقف گلخانه ها استفاده می شوند چرا که این ورق ها عایق صدا و حرارت بوده از ضخامت بیشتری دارند.

امکان ساخت ورق های کارتون پلاس سفارشی نیز وجود دارد و مشتریان با دلخواه خود می توانند بعضی از کارتن پلاست ها را با ویژگی های متفاوت سفارش دهند. این ورق ها با استفاده از جنس های پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته می شوند و در صنایع پتروشیمی کاربرد بالایی دارند.

 

قیمت کارتن پلاست

کارتون پلاست در قیمت های مناسبی عرضه شده و خرید این محصولات بسیار آسان است و با مراجعه به سایت های اینترنتی و گوگل می توانید انواع کارتون پلاست را با قیمت های مختلف خریداری کنید‌. البته اگر قصد خرید عمده این محصولات را دارید نیز می توانید از گوگل برای خرید کمک بگیرید. در این مقاله سعی کردیم به صورت مختصر توضیحاتی در مورد کارتن پلاست بدهیم و همه اطلاعات گفته شده در خرید کارتن پلاست مورد نیاز است. ورق های کارتون پلاست در شکل، مدل و نوع به یکدیگر متفاوت هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن