خانه و سبک زندگی

کاغذ ساندویچ از کجا بخرم

کاغذ ساندویچ از کجا بخرم

کاغذ ساندویچ یکی از محصولاتی است که در فست فودی ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع برای ارائه غذای بهداشتی به مشتریانی که به سراغ غذاهای فست فودی می روند از کاغذ ساندویچ استفاده می کنند. کاغذ ساندویچ انواع مختلفی دارد. لذا ما در این مقاله در مورد انواع کاغذ ساندویچ و کاغذ گیپوری رنگی مطالبی برای شما عزیزان ارائه دهیم.

به دلایلی خرید کاغذ ساندویچ اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که کاغذ ساندویچ به عنوان یک پوشش برای جلوگیری از ورود میکروب به غذا مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت باید این گونه ذکر کرد که پیچیدن کاغذ ساندویچ به دور ساندویچ اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که از ورود هرگونه عوامل بیماری زا به درون ساندویچ جلوگیری کرده و مانع ریختن محتویات درون ساندویچ به بیرون می شود.

قیمت کاغذ ساندویچ بر اساس پارامترهای خاص سنجیده می‌ شود. در حقیقت هنگامی که با انواع کاغذ ساندویچ آشنا شوید به این قضیه پی می برید. امروزه فروش کاغذ ساندویچی به علت استفاده بیش از حد مردم از غذاهای فست فودی افزایش یافته است. به همین جهت اگر شما عزیزان استفاده زیادی از کاغذ ساندویچ دارید می توانید کاغذ ساندویچ کیلویی را خریداری کنید تا قیمت کاغذ ساندویچ مقرون به صرفه باشد.

از انواع کاغذ ساندویچ می توانیم به کاغذ ساندویچ مومی و کاغذ ساندویچ کرافت و کاغذ ساندویچ کاهی و کاغذ ساندویچ روغنی و کاغذ ساندویچ شمعی و کاغذ ساندویچ دورپیچ و کاغذ ساندویچ وکس مومی اشاره کرد.

کاغذ ساندویچ مومی: یکی از انواع کاغذهای ساندویچ کاغذ مومی نام دارد. این محصول از خمیری به مرحله تولید رسیده که کاملاً بهداشتی و درجه یک است. به همین دلیل دارای رنگی شفاف و سفید می باشد‌. شما عزیزان اگر قصد خرید کاغذ ساندویچ مومی را دارید می توانید آن را به صورت رولی و برش خورده در سایز 25 و 35 تهیه کنید. افزون بر این توجه داشته باشید که امکان چاپ لوگو و طراحی بر روی این کاغذ ها  وجود دارند.

کاغذ گیپوری رنگی یکی دیگر از کاغذ های ساندویچی است که با آن کاغذ دانتل می گویند. این کاغذ ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد و برای پیچیدن دور ساندویچ در مهمانی ها و مراسم های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اما در مورد کاغذ ساندویچ کرافت باید بیان کنیم که این محصول همانند کاغذهای کرافت دارای رنگ قهوه‌ای است و برای استفاده در فست فودی ها مناسب است. در واقع از کاغذ کرافت برای بسته بندی محصولات غذایی استفاده می کنند و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر کاغذ های ساندویچی دارد. در حقیقت شما هم می توانید کاغذ کرافت ساندویچی را در پنج رنگ تهیه کنید. همچنین توجه داشته باشید که امکان چاپ لوگو و یا طراحی عکس بر روی آن وجود دارد.

 

از کاغذ کرافت در بسته بندی مواد غذایی استفاده می کنند. این محصول از خمیر پالپ به مرحله تولید می‌ رسد و تنوع بسیار بالایی دارد. در حقیقت این نوع کاغذ ساندویچی رنگ قهوه‌ای دارد و از مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی برخوردار است و به علت قابلیت کشسانی که دارد مورد توجه قرار گرفته است.

 

نوع دیگر کاغذ ساندویچ کاغذ سفید است که به آن کاغذ ساندویچ سفید می گویند. این محصول در ضخامت های مناسبی به مرحله تولید رسیده و در برابر گرما مقاوم است‌. اما مهمترین نکته این است که کاغذ ساندویچ سفید دارای جنس روغنی نیست و قیمت پایین تری نسبت به سایر کاغذ های ساندویچی دارد و در گرماژ زیر ۷۰ استفاده می شود.

 

در ادامه در مورد کاغذ ساندویچ کاهی باید ذکر کنیم که این کاغذ از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت ندارند. به همین علت برای بسته بندی غذا های گرم مورد استفاده قرار نمی‌ گیرد و فقط در بسته‌ بندی غذاهای سرد استفاده می شود. این کاغذ در ۴ رنگ چاپ می‌ شود و در رستوران ها صنایع غذایی به صورت برش خورده استفاده می شود.

 

در حقیقت از کاغذ کاهی ساندویچی در مراکز فروش غذاهای فست فودی به عنوان کاغذی برای کاور سینی و یا برای کاغذ سینگل در جعبه پیتزا و حتی روی میز استفاده می کنند. این نوع کاغذ در سایز های مختلفی تولید شده و دارای وزن سبکی است. کاغذهای کاهی چاپ شده دارای ظاهری بسیار زیبا هستند. توجه داشته باشید که پاکت کاهی در دو نوع کدر و سفید تولید می شود.

 

کاغذ ساندویچ

نکته مهم این است که کاغذ ساندویچ با سایر کاغذ های معمولی تفاوت بسیار زیادی دارد. چرا که هنگامی که عکس کاغذ ساندویچ مشاهده کنید و یا این محصول را از نزدیک نظاره کنید متوجه می‌ شوید که سطح رویی آن دارای سطح شفاف است که در برابر عوامل بیرونی مانند آب و رطوبت از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و سطح زیرین آن مات و روغنی است.

 

انواع کاغذ ساندویچ در جنس های متفاوتی تولید شده است. در واقع اگر شما قصد خرید کاغذ ساندویچ را دارید می توانید این محصول را به صورت برش خورده و رولی خریداری نمایید. علاوه بر این اگر قصد شما خرید اینترنتی کاغذ ساندویچ است می توانید با جستجوی عبارت کاغذ ساندویچ دیجی کالا این محصول را از این سایت به راحتی خریداری نمایید.

 

در ادامه باید بیان کنیم که کاغذ ساندویچ به صورت خام و چاپی به فروش می‌ رود. کاغذ ساندویچ خام دارای ظاهر ساده و سفید است و بر روی آن هیچگونه عبارت و یا شکلی چاپ نشده است. اما اگر شما قصد چاپ کاغذ ساندویچ را داشته باشید می‌ توانید برند و لوگو مخصوص خود را بر روی آن پیاده سازی کنید.

 

در واقع مقاومت بالایی کاغذ ساندویچ موجب شده تا هنگامی که ساندویچ داغ درون آن قرار می گیرد به زودی پاره نشود و از ریختن محتویات درون ساندویچ و سس بر روی لباس مشتریان  گیری کند. علاوه بر این توجه داشته باشید که اهمیت استفاده از کاغذ ساندویچ به جای نایلون بسیار بالا است.

 

چرا که اگر غذاهای فست فودی گرم درون نایلون قرار بگیرند بسیار خطرناک می شوند امکان اطلاع به بیماری سرطان را در مصرف کنندگان افزایش می دهند. علاوه بر این نایلون موجب بخار کردن و خراب شدن غذاهای فست فودی می شود کاغذهای ساندویچ به دور از این مشکلات هستند.

_____________________________________

 

اطلاعات دیگری در مورد کاغذ کاهی

کاغذ ساندویچ کاهی یادآور خاطرات نوستالژیکی است که برای بسیاری از افراد شیرین و دل انگیز است. این نوع کاغذ با استفاده از تفاله های چوب با فیبر های بازیافتی تولید می شوند. بنابراین باید بیان کنیم که کاغذ های کاهی ساندویچی ضخامت بسیار کمی دارند و میزان گرماژ آنها کمتر از ۵۰ است. این نوع کاغذ ها مدل های متفاوتی دارند و در ساندویچ و فست فودی و مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

 

در واقع از کاغذ ساندویچ کاهی برای پیچیدن ساندویچ استفاده می‌ کنند. چرا که از سرازیر شدن سس لباس مصرف کنندگان جلوگیری می کنند. البته از کاغذهای کاهی برای پوشاندن کف سینی در فست فودی ها هم مورد استفاده قرار می دهند. خرید قیمت کاغذ مومی ساندویچ بسیار مناسب و مقرون به صرفه است در واقع شما عزیزان می توانید از کاغذ کاهی ساندویچی برای کاور کردن ساندویچ و همبرگر استفاده کنید.

 

چرا از کاغذ ساندویچ استفاده می کنیم

از دلایل استفاده از کاغذ ساندویچ می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این محصول قابلیت نفوذ ناپذیری دارد و از پس دادن روغن سوسیس جلوگیری می کند. علاوه بر این قیمت ارزان تری نسبت به جعبه دارد. این گونه از محصولات در گرماژ های مختلفی تولید می‌ شوند که پرکاربردترین گرماژ آن در ۴۰ گرم و ۲۳ گرم است که به ترتیب برای بسته بندی محصولات فست فودی و بسته بندی غذا های نیمه آماده مورد استفاده قرار می گیرد. اما یکی دیگر از کاربردهای کاغذ ساندویچ این است که شما می توانید با چاپ لوگو و برند خود بر روی این محصول به برندینگ خود کمک بسیار زیادی کنید و به طور غیر مستقیم برند خود را به سایر مشتریان تبلیغ کنید.

 

استفاده از کاغذ ساندویچ طرح دار و یا همان کاغذ ساندویچ فانتزی برای افزایش فروش اهمیت بسیار بالایی دارد. در واقع شما عزیزان می توانید  تمام طرح های دلخواه خود را به صورت نوشته و یا طرح های فانتزی و اشکال گوناگون را بر روی کاغذ های ساندویچی چاپ کنید. این محصولات از گذشته تا به حال جزو پرکاربردترین اقلام مصرفی برای بسته بندی فست فود به حساب می آیند.

 

علاوه بر این باید ذکر کنیم که بهترین گرماژ برای کاغذ ساندویچ در فست فودی ها رستوران ها گرم زیر ۷۰ است. چرا که در این صورت کیفیت خوبی دارد و موجب پس دادن مواد غذا نمی شود و هم به خوبی دور ساندویچ پیچیده می شود.

 

در آخر باید توجه کنید که پرکاربردترین کاغذ ساندویچی کاغذ کرافت است که گرماژ آن 40 گرم به بالا است. اما نوع دیگری از کاغذ ساندویچ وجود دارد که با آن کاغذ روغنی می‌ گویند. این کاغذ همانطور که از نامش مشخص است دارای سطح روغنی است و از نشت مواد غذایی جلوگیری می کند و در قنادی ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

علاوه برای توجه داشته باشید که کاغذ مومی تفاوت زیادی با کاغذ روغنی دارد. چرا که از کاغذ روغنی هم برای پیچیدن ساندویچ استفاده می شود و هم برای جلوگیری از کثیف شدن سینی شیرینی و یا چسبیدن شیرینی ها در هنگام پخت کیک استفاده می شود. اما از کاغذ مومی فقط برای کاور غذاهای فست فودی استفاده می شود و به هیچ عنوان برای استفاده در فر مورد استفاده قرار نمی گیرد. این دو کاغذ با این که دارای خاصیت نچسب بودن هستند اما نمی شود به جای یکدیگر آنها را مورد استفاده قرار داد.

 

چرا که کاغذ روغنی به علت اینکه دارای یک لایه سیلیکونی نازک است دارای قابلیت عایق بودن در برابر گرما و رطوبت است. اما اگر کاغذ مومی که در فر استفاده شود باعث آتش سوزی می شود چرا که عایق گرما نیست.  برای اطلاع از کاغذ گیپوری دور ساندویچ و قیمت کاغذ مومی ساندویچ می توانید وارد سایت دیجی کالا و یا ترب شوید و از قیمت اصلی این محصولات اطلاعات سوال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن