تکنولوژی

جارو شارژی از کجا بخرم

جارو شارژی

یکی از پرکاربردترین محصولاتی که برای نظافت منزل در مورد استفاده قرار می‌ گیرد جارو شارژی است. اینگونه از محصولات مطابق با تکنولوژی روز تولید شده‌اند و نسل جدیدی از جاروهای پیشرفته هستند که برای سهولت در زندگی انسان تولید شده‌اند.

در حقیقت جارو شارژی هوشمند انواع متفاوتی دارد. در این مقاله در مورد مدل های مختلف این محصول و بهترین جارو شارژی عصایی مطالبی ارائه می دهیم.جارو شارژی مزایای بسیار زیادی دارد. به همین جهت مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. به عنوان مثال یکی از مزایای آن سبکی و قابلیت جابجایی آسان است. این گونه از محصولات با استفاده از باتری ۱۲ ولتی شارژ می شوند. در واقع برای شارژ شدن آن باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان دهید.

یکی از دسته بندی های جارو شارژی شامل جارو شارژی دستی و جارو شارژی پارویی است. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

جارو شارژی دستی: جارو شارژی دستی و یا

جارو شارژی کوچک وزن بسیار سبک و جمع و جور دارد. این گونه از محصولات برخلاف مدل پارویی دارای دسته نیستند. علاوه بر این به گونه‌ای طراحی شده اند که امکان جابجایی و حمل و نقل سریع آنها وجود دارد. همچنین انعطاف پذیری بالا یکی از مهمترین ویژگی های جارو شارژی دستی به حساب می آید.

لذا بانوان می توانند از جاروشارژی دستی برای تمیز کردن زیر مبل و گوشه دیوار و حتی درز ها استفاده کنند. در حقیقت جارو شارژی دستی یک گزینه مناسب برای تمیز کردن خودرو به حساب می ‌آید. از آنجایی که جارو شارژی دستی وزن کمتری دارد حمل و نقل آسان آن وجود دارد و به راحتی می‌ توان تمام قسمت های مختلف خودرو را تمیز کرد.

البته توجه داشته باشید این گونه از محصولات به علت سایز کوچکی که دارند فضای کمتری را اشغال می کنند. در حقیقت بهترین جارو شارژی خودرو  با نام جارو شارژی دستی شناخته می شود.‌بهترین مارک جارو شارژی دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در این مقاله به معرفی چند مارک می ‌پردازیم تا شما با انواع مارک جارو شارژی آشنا شوید.

جارو شارژی پارویی

جارو شارژی پارویی یکی دیگر از انواع جاروی شارژی است که با نام هایی به نام جارو شارژی عصایی و جارو شارژی ایستاده شناخته می شود. اینگونه از محصولات برای تمیز کردن کف زمین یک گزینه بسیار عالی به حساب می آیند. به همین جهت آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید یک جارو شارژی برای تمیز کردن کف خانه هستند، می‌ توانند جارو شارژی پارویی و یا عصایی را انتخاب کنند.

 

 

علاوه بر این جارو شارژی پارویی به علت اینکه دارای دسته بلند است برای آن دسته از افرادی که مشکل کمردرد دارند یک گزینه بسیار عالی به حساب می ‌آید. اما یکی از تفاوت های جارو شارژی پارویی و جارو شارژی دستی این است که جارو شارژی پارویی وزن بیشتری نسبت به جارو شارژی دستی دارد‌. به همین علت برای تمیز کردن درزها و سایر قسمت‌ های دیگر مانند گوشه مبل ها مناسب نیست.

 

جارو شارژی دو منظوره

البته یکی دیگر از انواع جارو شارژی وجود دارد که به آن جارو شارژی دو منظوره می گویند. یکی از ویژگی ‌های مهم جارو شارژی دو منظوره این است که این دستگاه قدرت مکندگی خاک و آب را دارد. در حقیقت به آن دسته از جارو شارژی هایی که همزمان قدرت مکندگی خاک و آب را دارند جارو شارژی دو منظوره می‌ گویند که برای مصارف خانگی مناسب هستند.

 

از برند های مختلف جارو شارژی می توانیم به برند هایی نظیر جارو شارژی بوش، جارو شارژی مجیک، جارو شارژی فیلیپس، جارو شارژی بلک اند دکر و برند سامسونگ و پارس خزر اشاره کنیم.

 

جارو شارژی بوش

یکی از برندهای بسیار معروفی که در کشور ما علاقه‌ مندان بسیار زیادی دارد جارو شارژی بوش است. این گونه از محصولات وزن بسیار سبکی دارند و دارای قابلیت های فراوانی هستند.جارو شارژی بوش انواع متفاوتی دارد. به همین جهت خریداران در هنگام انتخاب این محصول با دایره انتخاب گسترده‌ای مواجه خواهند بود.

 

از جمله قابلیت های جارو شارژی بوش می‌ توانیم به وزن کم و سهولت در حمل و نقل اشاره کنیم. جارو شارژی مدل بوش بهترین جایگزین برای جاروبرقی است.چرا که این گونه از محصولات هم وزن سبکی دارند و هم به راحتی جا به جا می شوند.همچنین باید توجه کنید که یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌ های جارو شارژی بوش که موجب تمایز این مدل نسبت به جارو برقی شده است قابلیت شارژ شدن است. در حقیقت در زمانی که در خانه برق رفته است و به برق دسترسی ندارید، می توانید به راحتی قسمت های مختلف خانه را با استفاده از جارو های شارژی تمیز کنید.

 

 

چرا که نیاز به برق ندارند و با استفاده از باتری ۱۲ ولت شارژ می شوند. علاوه بر این جارو شارژی بوش دارای جنس بدنه با کیفیت و مرغوب است. اینگونه از محصولات طراحی بدنه بسیار زیبا و جذاب دارند.

 

جارو شارژی مجیک

در مورد جارو شارژی مجیک باید ذکر کنیم که این محصول دارای طراحی ارگونومیک و زیبا است و از جمله جارو شارژی های دو منظوره به حساب می آید که مصرف کنندگان می توانند آن را هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده استفاده نمایند.

_________________________________________________________

علاوه بر این یکی از ویژگی ‌های جذاب جارو شارژی مجیک این است که این محصول دارای دسته تلسکوپی است. به همین جهت مصرف کنندگان می توانند با توجه به قد خود آن را تنظیم نمایند. همچنین دارای چراغی است که برای دید بهتر گرد و خاک و آشغال مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه از محصولات دارای فیلتر گرد و خاک هستند. علاوه بر این دارای سری پارویی هستند. به همین علت برای تمیز کردن زیر مبل ها و زیر تخت می توان سری آن را خم کرد.

 

جارو شارژی فیلیپس

یکی دیگر از انواع جارو های شارژی از برند فیلیپس است.‌ جارو شارژی فیلیپس در مدل های متفاوتی تولید شده است. به عنوان مثال جارو شارژی فیلیپس FC 6721 جارو شارژی عصایی است. علاوه بر این باتری لیتیومی دارد که به مدت ۴۰ دقیقه کار می کند و  مدت شارژ آن ۵ ساعت است. همچنین دارای قابلیت جداسازی است. به همین جهت مصرف کنندگان زمانی که نیاز به جارو شارژی دستی داشتند می توانند قسمت های جدا شونده این دستگاه را از یکدیگر جدا کنند.

 

جارو شارژی بلک اند دکر

جارو شارژی بلک اند دکر مدل های متفاوتی دارد. این گونه از محصولات به صورت دستی و پارویی های تولید می شوند. علاوه بر این قابلیت جداسازی دارند. به همین جهت هم به صورت دستی و به صورت پارویی مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه از محصولات در قسمت پارویی دارای بروس گردان هستند. به همین جهت با جارو کردن تمام پرز و مویی که بر روی کف زمین است را به راحتی جمع می کنند.

 

جارو شارژی سامسونگ

جارو شارژی سامسونگ قدرت مکش بالایی دارد. به همین علت زباله ها و آشغال هایی که بر روی زمین موجود هستند را به راحتی جمع آوری می کنند.

 

همچنین دارای باتری لیتیومی 21.6 ولت هستند و به طور معمول در ۶۰ دقیقه مستمر محیط را تمیز و پاکیزه می کنند. جارو شارژی سامسونگ مانند سایر برندهای دیگر دارای قابلیت جدا شونده است و هم به صورت جاروی دستی و هم جارو عصایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مصرف کنندگان برای تمیز کردن نقاطی چون کف زمین می‌ توانند از جارو شارژی عصایی را برای تمیز کردن نقاطی مانند زیر مبل و یا روی مبل و صندلی از قسمت جدا شونده آن استفاده کنند.

 

جارو شارژی پارس خزر

جارو شارژی پارس خزر مدل های متنوعی دارد. این گونه از محصولات با توجه به تکنولوژی روز تولید شده‌اند. به جای استفاده از جاروبرقی های بزرگ پر سر و صدا مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای توان ۶۰ واتی است و ولتاژ باتری آن ۱۴.۴ ولت است.

 

برای خرید جارو شارژی مناسب باید فاکتورهای مهمی را مد نظر قرار داد تا در هنگام خرید عملکرد مثبتی داشته و بعد از استفاده از نتیجه خرید خود راضی باشید. از جمله فاکتورهایی که در هنگام خرید جارو شارژی مدنظر قرار می گیرد شامل مواردی است که در ادامه بیان می کنیم.

 

برای خرید جارو شارژی از مدت زمان شارژ باتری و عمر باتری غافل نشوید. جارو شارژی که انتخاب می کنید باید طول عمر بالایی داشته باشد‌. علاوه بر این در مدت زمان مناسبی شارژ شود‌. آن دسته از جارو شارژی هایی که باطری مناسبی ندارند دائماً در حال شارژ هستند.

و ممکن است زمانی که به آن نیاز دارید شارژ کافی برای تمیز کردن خانه شما را نداشته باشند. به همین صورت به هیچ عنوان این فاکتور را در هنگام خرید از دست ندهید. علاوه بر این یکی از المان هایی که در هنگام خرید باید مد نظر قرار بگیرد جنس بدنه دستگاه است. در حقیقت جنس بدنه این دستگاه باید به گونه‌ای باشد که در هنگام برخورد ضربه آسیب نبیند و یا اگر آسیب دید میزان خسارتی که به دستگاه وارد می شود بسیار کم باشد‌.

 

علاوه بر این از وزن دستگاه غافل نشوید. یکی از آپشن های مهم جارو شارژی دستی وزن سبک آن است. در هنگام خرید جارو شارژی دستی ابتدا به سبک بودن آن توجه داشته باشید. در حقیقت به هر میزان که وزن جارو شارژی دستی سبک تر باشد، امکان کار کردن با آن راحت تر است. زیرا موجب جلوگیری از خستگی دست می شود. همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم جارو شارژی های دستی هیچ دسته‌ای برای تمیز کردن ندارند و باید خود دستگاه را بلند کنید. در حقیقت اگر وزن سنگین داشته باشند بلند کردن و کار کردن با دستگاه برای تان بسیار سخت می شود.

 

نکته مهم دیگر که باید در هنگام خرید جارو شارژی به آن توجه کنید قابلیت اتصال جارو شارژی به سری های مختلف است. در هنگام خرید به سری دستگاه دقت کنید. در واقع سری های دستگاه موجب تسهیل در عملیات نظافت و تمیز کردن می شوند. این گونه از محصولات در سری مثلثی، دایره ای و مستطیلی و غیره تولید می شوند.

 

قیمت جارو شارژی بلک اند دکر و قیمت جارو شارژی بوش بر اساس فاکتورهای گوناگونی سنجیده می شود. در حقیقت پارامترهای زیادی بر روی قیمت این گونه از محصولات تاثیرگذار هستند. به همین جهت ما نمی توانیم در مورد قیمت جارو شارژی فیلیپس و یا جارو شارژی مجیک قیمت ثابتی ارائه دهیم. چرا که این گونه از محصولات که در برند های مختلف تولید شده‌اند و بر اساس ویژگی ها و قابلیت ها و کیفیتی که دارند از قیمت های متغیری برخوردار هستند.

 

برای خرید جارو شارژی سامسونگ می توان از سایت دیجی کالا استفاده کرد. به همین جهت با جستجوی عبارت جارو شارژی سامسونگ دیجی کالا می توانید وارد این سایت شوید و انواع مختلف جارو های شارژی را مشاهده نمایید. علاوه بر آن توجه داشته باشید که بهترین جارو شارژی بر اساس طراحی بدنه و کیفیت باتری و قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد سنجیده می شود. شما عزیزان برای مشاهده قیمت جارو شارژی پارس خزر و جارو شارژی بوش سری ۶ می

توانید از سایت ترب کمک بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن