مد و لباس

حراج کاپشن زنانه ارزان – خرید اینترنتی کاپشن زنانه مارک ارزان قیمت

کاپشن زنانه در مدلهای ترک،کوتاه،بلند،حراج،مارک،برند،کلمبیا،سایز بزرگ،جدید به فروش می رسد.قبل از خرید کاپشن زنانه به بررسی 7 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

کاپشن زنانه مدل یلدا 1

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
روی زانو
مورد استفاده
روزمره
توضیحات جنس
داخل کاپشن از پشم شیشه مرغوب استفاده شده که باعـث گرم بودن آن میشود
جزئیات
قد کاپشن 85 سانتی متر است
دارای کلاه که لبه های آن از خز استفاده شده که توسط زیپ به کاپشن متصل میشود

کاپشن های زنانه یکی از ملزومات هر خانم برای سپری کردن فصول سرد سال است. هنگام خرید کاپشن های زنانه ممکن است سوالاتی برایتان پیش بیاید مثل :

  • از کجا کاپشن و پالتو زنانه بخریم؟
  • چند مدل کاپشن زنانه شیک وجود دارد؟
  • نکات لازم درباره کاپشن های زنانه چیست؟
  • خرید کاپشن زنانه از قشم چگونه است؟
  • از چه سایت هایی میتوان خرید آنلاین مطمئن داشت؟
  • کدام سایت ها امکان خرید با پرداخت درب منزل را دارند؟
  • چگونه کاپشن زنانه زمستانی ارزان قیمت در حراج بخریم؟

کاپشن های زنانه توسط مارک و برند های مختلفی مانند اسمارا(Esmara) ، جین وست (Jeanswest)، ال سی وایکیکی(LC Waikiki) ، زارا(Zara) ، سالامون (Salomon) ، کلمبیا ، کوتون (Koton)و .. تولید و عرضه میشوند و کاپشن های زنانه ترک و کره ای از پرفروش ترین ها هستند.

برای خرید کاپشن ها باید سایز مورد نظرتان را تعیین کنید که کاپشن کوتاه میخواهید یا بلند و یا کاپشن های سایز بزرگ سپس میتوانید با مراجعه سایت های اینترنتی مانند بانی مد ، جین وست ، دیجی کالا و … کاپشن های زنانه را با تخفیف و قیمت مناسب بخرید.

مقاله پیشنهادی: خرید کشمش

کاپشن های زنانه مدل های مختلف جدیدی دارند از جمله بادگیر، بارانی، پفی، پلار، پاییزه، نیم تنه، جلیقه ای، دورو ،شمعی، ورزشی ، اسکی ،لی ، خزدار ،مجلسی ، کلاه دار و … به فروش میرسند و شما حتی میتوانید کاپشن های ست مردانه و زنانه نیز بخرید.

کاپشن های جنس های متفاوت دارند که میتوان به کتان ، پلی استر ، جین ، چرم و … اشاره کرد و به صورت تکی و عمده به فروش میرسند.

کاپشن زنانه اسمارا مدل Bkh654

جنس
پلی استر , اکریلیک , پلی اکریلیک
طرح
ساده
قد
روی زانو , بلند
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , مهمانی , اسپرت , روزمره
توضیحات جنس
100%پلی استر
جزئیات
با خاصیت ضد آب تحت لیسانس BIONIC-FINISH® ECO
رنگ مشکی
یقه مخملی
کشور مبدا برند
آلمان

کاپشن ها رنگ های متنوعی دارند که پرفروش ترین آنها مشکی ، طوسی ، سبز ، قرمز ، سرمه ای ، قهوه ای و زرد هستند که در مدل های طرحدار نیز عرضه میشوند. در تمام شهر های بزرگ و کوچک ایران کاپشن های متنوعی دارند ولی برخی شهر های بزرگ مانند تهران ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، کرج و .. به دلیل جمعیت بالا کاپشن های با قیمت مناسب و تنوع بالا تر به فروش میرسانند مثلا در تهران جایی به عنوان مرکز خرید کاپشن چرم وجود دارند.

ما در این مقاله برایتان راهنمای خرید کاپشن های زنانه را آورده ایم و به برخی از این سوالاتتان پاسخ مفصلی خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی: خرید قاب جدید

هنگامی که به فصول سرد سال نزدیک میشویم همه آدم ها علی الخصوص بانوان به دنبال خرید لباس های گرم وراحت برای زمستان میروند تا بتوانند زمستان خاطره انگیزی را سپری کنند.

داشتن کاپشن یکی از واجبات هر خانمی برای سپری کردن زمستان است. کاپشن ها باید علاوه بر زیبایی و شیک بودن گرمای بدن را حفظ کنند و از همه مهم تر با داشتن کاپشن با کیفیت از خرید هرساله آن راحت میشوید و میتواند سالها از آن استفاده کنید و برخی مواقع به دلیل اینکه انتخاب و پیدا کردن یک کاپشن خوب سخت است بانوان ترجیح میدهند از پالتو استفاده کنند.

و ما در ادامه این مقاله برایتان به همین منظور نکات مهم در خرید کاپشن را آورده ایم که بتوانید به سادگی خرید کنید.

کاپشن زنانه اسمارا مدل Shinny2020

جنس
پلی استر , میکرو
طرح
ساده
قد
کوتاه , روی زانو , بلند
ویژگی‌های ظاهری
کاور , کلاه
مورد استفاده
اداری و رسمی , مهمانی , اسپرت , روزمره
توضیحات جنس
مواد فوقانی: 100٪ پلی استر - یقه خز مصنوعی: 100٪ پلی استر - آستر: 100٪ پلی استر - مواد داخلی : 100٪ پلی استر
جزئیات
ضد آب و باد تحت لیسانس BIONIC-FINISH® ECO
دارای جیب داخلی
قابلیت جداسازی کلاه و خز
کشور مبدا برند
آلمان

مدل های مختلف کاپشن زنانه :

  • مدل های اسپرت : این مدل ها برای ورزش و فعالیت هایی مثل پیاده روی در زمستان تولید میشوند و از ویژگی های آنها میتوان به جیب های زیاد و ضد آب بودن و رنگ های غیر خنثی و همچنین راحتی بالا و لایه های داخلی زیاد اشاره کرد.
  • مدل های کژوال : این مدل ها برای استفاده روزمره در محل کار یا تحصیل تولید میشوند و از ویژگی های آنها گرمای مناسب و یقه های خزدار که موجب شیک تر شدن استایل میشوند اشاره کرد.

نکات مهم در خرید و نگه داری کاپشن های زنانه:

  1. از مهم ترین مواردی که باید به آنها در ابتدا دقت کنید کیفیت دوخت پارچه و محکم بودن زیپ ها و دکمه ها است که نقش حیاتی در استحکام و دوام کاپشنتان دارند.
  2. قبل از خرید تعیین کنید که کدام یک از موارد گرما یا تیپ و استایل برایتان مهم تر است و طبق آن میتوانید کاپشن مورد نیازتان را خریداری کنید.
  3. کاپشن ها علاوه بر گرم نگه داشتن شما میتوانند با داشتن کمرهای باریک و جیب های جذاب و حتی خز به شما در داشتن ظاهری زیبا نیز کمک کنند.
  4. در هنگام شست وشوی کاپشن ها باید بسیار بسیار مراقب باشید که آسیبی نبینند و به عنوان مثال توصیه میشود کاپشن های از جنس پشم را به خشکشویی ها بدهید.
  5. برای شست کاپشن ها حتما قسمت های جدا شونده مثل کلاه و خز و یقه را جدا کنید و بشویید.
  6. پس از پایان فصل های سرد کاپشن را داخل یک کاور گذاشته و در کمدتان آویزان کنید.
  7. کاپشن باید جنس ودوخت مرغوبی داشته باشد به طوریکه اگر تا کردید نباید چروک شود و در ظاهرش تغییری ایجاد شود.
  8. عایق لایه از کاپشن است که اغلب از پشم شیشه یا پر ساخته میشود و از نفوذ سرما به داخل کاپشن و خارج شدن گرما جلوگیری میکند و بین آستر و لایه بیرونی کاپشن است.

مقاله پیشنهادی: شیرینی پچ پچ

کاپشن زنانه السانا مدل اهورا کد 72320

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
کوتاه
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
روزمره
جزئیات
کاپشن دو رو
جنس پارچه: مموری (شمعی)
سایزبندی: 1 و 2
سایز 1 مناسب 38 تا 42
سایز 2 مناسب 44 تا 48
کلاه دار
کمر گت
سر آستین کش
قد مانتو: 81 سانتی متر
2 عدد جیب پاکتی
قد آستین: بلند
کشور تولید کننده
ایران
  • کاپشن تان اگر بلند باشد سبب میشود احساس گرمای بیشتری داشته باشید.
  • اگر قسمت های مختلف کاپشن با دوختی مرغوب و درست به یکدیگر متصل شده باشند این نشان دهنده آن است که کاپشن مناسب و استاندارد دوخته شده است.
  • درباره جنس کاپشن ها نیز اگر کاپشن ضد آب و ضد باد میخواهید باید جنس پلی استر و یا نایلونی بخرید و همچنین اگر مقاوم در برابر گرمای آتش و حرارت میخواهید جنس نایلونی بهتر است و در حالت کلی توصیه میشود جنس پلی استر یا نانو خریداری کنید.
  • هنگام خرید دقت کنید که کاپشنی که میخرید از امکانات مناسبی مثل کلاه و جیب به مقدار نیازتان برخوردار باشد.

مدل های مختلف کاپشن زنانه :

اولین نکته درباره کاپشن ها این است که در نظر داشته باشید هم کاپشن هاب زنانه و هم مردانه هم دو به دو نوع کلی دسته بندی میشوند : ورزشی و معمولی . هرکدام از این کاپشن ها ویژگی ها و کاربرد مخصوصی دارند.

  • کاپشن های ورزشی : این مدل کاپشن ها برای ورزشکاران رشته های فصول سرد ساخته میشوند و از ویژگی های مهم آنها میتوان به تعداد بالای لایه های درونی و جنس ضد آب و همچنین تعداد بالای جیب ها که سبب میشوند وسایل مورد نیاز خود را بتوانید حمل کنید، اشاره کرد.از جمله دیگر ویژگی های این کاپشن ها داشتن رنگ های غیر خنثی مانند قرمز و نارنجی است. این کاپشن ها هنگام ورزش برایتان راحتی را به ارمغان می آورند و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدلها دارند.

مقاله پیشنهادی: خرید عینک ایمنی رصد خورشید با کیفیت

  • کاپشن های های کژوال یا معمولی : این مدل ها برای استفاده روزمره تولید میشوند و از ویژگی های آنها گرمای مناسب و یقه های خزدار که موجب شیک تر شدن استایل میشوند اشاره کرد. همچنین این نکته را هم خوب است بدانید که میزان راحتی این مدل ها نسبت به سایر مدلها کمتر است ولی زیبایی و شیک پوشی بیشتری دارند.

کاپشن زنانه اسمارا مدل 921as

جنس
پلی استر , نخ , اکریلیک
طرح
ساده
قد
روی زانو
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , مهمانی , روزمره
کشور مبدا برند
آلمان

موارد مهم در خرید کاپشن های زنانه:

  1. جنس پارچه : مهم ترین مورد درباره کاپشن ها داشتن پارچه و دوخت مرغوب است به طوریکه اگر تا کردید و یا جایی آویزان کردید پس از برداشتن نباید چروک ببینید و در ظاهرش تغییری ایجاد نباید شده باشد.
  2. عایق کاپشن ها : نکته مهم بعدی دقت کردن به عایق کاپشن است. عایق به لایه بین آستر و رویه کاپشن گفته میشود و از موادی مانند کرک و پشم شیشه و حتی پر ساخته میشود. و عامل اصلی گرم نگه داشتن بدن شما در طول فصول سرد همین لایه عایق است.
  3. اندازه کاپشن : نکته بعدی اندازه و طول کاپشنی است که میخرید. کارخانه های تولید کاپشن مردانه در اغلب موارد کاپشن هایشان را کوتاه تولید میکنند ولی اغلب کاپشن ها زنانه طول بلندی دارند که سبب میشود در زمستان احساس گرمای بیشتری داشته باشید.
  4. درز های کاپشن : درز های روی لایه بیرونی یا حتی درونی کاپشن حتما حتما حتمااا باید به درستی بسته شده باشند چرا که در غیر اینصورت در زمستان و سرما کاپشن نمیتواند شمارا خوب گرم نگه دارد.

مقاله پیشنهادی: آرام بند درب سه زمانه

  • خاصیت ضد آب و باد بودن : از دیگر نکات مهم درباره کاپشن ها میتوان به ضد آب و ضد باد بودن آنها اشاره کرد. کمپانی ها اخیرا از نایلون پلی استر به منظور ایجاد این خاصیت بهره میبرند ولی وجود نایلون سبب حساسیت کاپشن دربرابر حرارت و آتش میشود به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از کاپشن های با رویه پلی استر و نانو استفاده کنید.
  • آپشن های کاپشن ها : از جمله آپشن های مهم کاپشن ها میتوان به کلاه، جیب های زیاد و بزرگ ، داشت پوششی روی جیب و زیپ اشاره کرد که اگر داشتن این موارد برایتان مهم و ضروری است هنگام خرید حتما به آنها دقت کنید.

کاپشن زنانه اسمارا مدل Plus552

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
میدی
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , مهمانی , اسپرت , روزمره
  • قیمت : محدوده قیمت کاپشن های زنانه از چندصد هزار تومان تااا چند میلیون متغیر است. کاپشن ها از اساسی ترین و مهم ترین لباس ها هستند و شما باید در خرید انها بسیار دقت کنید و ساده از کنار خرید آنها نگذرید چرا که دوام و جنس آنها بسیار مهم است.
    • جزئیات مهم هستند
  • اهمیت دهی به گرم نگه داشتن و استایل

اگر کارکرد و گرمای کاپشن برایتان مهم است پس باید به استایل و ظاهر کاپشن اهمیت کمتری دهید . قبل از خرید کاپشن تعیین کنید که چه مدلی مورد نیاز تان است و سپس اقدام به خرید کنید.

مقاله پیشنهادی: بهترین ترازوی آشپزخانه

کاپشن ها انواع زیادی دارند که در فارسی ما به همه آنها کاپشن میگوییم . به عنوان مثال یک سری کاپشن ها هستند که پفی تر هستند و موجب چاق تر دیده شدن شما میشوند ولی گرمای بسیاری دارند. یک سری کاپشن ها نیز از کتان و پشم ساخته شده اند و ظاهر شلی دارند که به آنها انوراک گفته میشود . برخی نیز درلایه داخلی شان الیاف پشمی دارند که به آنها پارکاس گفته میشود.

کاپشن زنانه مدل asd32254

جنس
پشم , نخ
طرح
طرح‌دار
قد
روی زانو
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , مهمانی , اسپرت , روزمره

کاپشن ها علاوه بر گرم نگه داشتن شما میتوانند با داشتن کمرهای باریک و جیب های جذاب و حتی خز به شما در داشتن ظاهری زیبا نیز کمک کنند و استایل شمارا به هم نریزند و در عین حال به شما گرما هدیه دهند.

  • نقش محافظت از کاپشن ها در دوام آنها

کاپشن ها در سال دوباره باید شسته و تمیز شوند. اگر جنس کاپشن تان پشمی است برای اسیب نرسیدن به آن بهتر است آن را به خشکشویی دهید ولی اگر از جنس های مصنوعی است میتوانید پس از جدا کردن قسمت هایی مثل کلاه و یقه و خز های جدا شونده آنهارا در ماشین لباسشویی انداخته و بشویید . پس از به پایان رسدن فصل سرد کاپشن تان را در یک کاور پلاستیکی یا نایلونی گذاشته و در چوب لباسی خود آویزان کنید که پف آن از بین نرود.

مدل های مختلف کاپشن زنانه :

  • کاپشن های های کژوال یا معمولی : : این مدل ها برای استفاده روزمره تولید میشوند و از ویژگی های آنها گرمای بسیار مناسب و یقه های خزدار که موجب شیک تر شدن استایل میشوند اشاره کرد. همچنین این نکته را هم خوب است بدانید که میزان راحتی این مدل ها نسبت به سایر مدلها کمتر است ولی زیبایی و شیک پوشی و همچنین گرمای بیشتری دارند.
  • کاپشن های لحافی : از آنجا که این کاپشن ها یک لایه ضخیم پشم شیشه دارند به لحاف شبیه هستند و همچنینی این کاپشن ها بسیار گزم نگه میدارند و برای افرادی که لاغر هستند و میخواهند کمی بزرگتر به نظر برسند پیشنهاد میشوند.
  • کاپشن های کلاه دار : اینها همان کاپشن های معمولی هستند با این تفاوت که دارای یک کلاه هستند تا در مواقع لازم مثل بارش باران یا برف یا وزش شدید باد بتوانید از آن استفاده کنید و خود را در امان نگه دارید.
  • کاپشن های خزدار : این مدل کاپشن ها از لباس های مردم ساکن قطب جنوب الهام گرفته اند که از خز طبیعی حیوانات تولید میشوند و در برخی کاپشن ها برای انتقال حس گرما از خز ها در لبه کلاه کاپشن استفاده میشود.

کاپشن زنانه السانا مدل زیما کد 102646

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
کوتاه
مورد استفاده
روزمره
جزئیات
جنس پارچه: مموری
سایز بندی: 1 و 2
سایز 1 مناسب سایز های 36 تا 42
سایز 2 مناسب سایز های 44 تا 46
آستین مچی
نحوه بسته شدن: زیپ
کلاه دار ( کلاه گت و جدا می شود‌ )
قد کاپشن: 78 سانتی متر
  • این مدل کاپشن ها برای ورزشکاران رشته های فصول سرد ساخته میشوند و از ویژگی های مهم آنها میتوان به ضخامت قابل توجه آنها اشاره کرد . این کاپشن ها هنگام ورزش برایتان راحتی را به ارمغان می آورند و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدلها دارند.

اگر میخواهید طول عمر کاپشن تان بیشتر شود در روزهای برفی و بارانی که کاپشنتان خیس میشود حتما پس از رسیدن به منزل آن را در جایی قرار دهید که کامل خشک شود.

بهتر است کاپشن هارا خودتان با ماشین و موادشوینده موجود در خانه نشویید بلکه آنهارا تحویل خشک شویی دهید تا بشویند.

اگر خواستید خودتان در خانه کاپشن تان را با دست بشویید باید از مواد شوینده مناسب و درست و از آّب سرد استفاده کنید.

اگر خواستید کاپشن تان را خشک کنید بهتر است آن را در فضای باز و هوای آزاد بگذارید و هیچگاه آنهارا روی بخری و شوفاژ منزلتان قرار ندهید زیرا گرمای مستقیم به آنها آسیب میزند.

کاپشن زنانه اسمارا مدل Par1358

جنس
پلی استر , پلی اکریلیک , خز
طرح
ساده
قد
روی زانو
ویژگی‌های ظاهری
کمربند , کلاه
مورد استفاده
اسپرت , روزمره , مهمانی
جزئیات
قد این کاپشن 85 سانتی متر می باشد
کشور مبدا برند
آلمان

با توجه به موارد گفته شده میتوانید به راحتی کاپشن مورد نیازتان را انتخاب کرده و بخرید و ما نیز برای راحتی شما عزیزان یک لیست از چند نمونه کاپشن های خوب و مناسب موجود در بازار را تهیه کرده ایم

کاپشن زنانه اسمارا مدل 003

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
روی باسن
مورد استفاده
اسپرت , روزمره , اداری و رسمی , مهمانی

کاپشن زنانه مدل پافر کد 1048 رنگ طوسی تیره

جنس
پلی استر
طرح
چهارخانه
قد
زیر زانو
ویژگی‌های ظاهری
کلاه
مورد استفاده
اسپرت , روزمره , مهمانی
توضیحات جنس
این کاپشن دو رو میباشد و جنس هر دو روی کاپشن مموری و 90 درصد ضد آب است که یک رو به رنگ طوسی تیره و روی دیگر مشکی میباشد .
داخل لباس دو لایه پشم شیشه متراکم استفاده شده است.
جزئیات
این کاپشن بدون آستین و دورو است که هر دو طرف شبیه به هم با دوخت چهار خانه ولی به رنگهای مختلف ( طوسی تیره و مشکی) میباشد و از هر دو روی لباس میتوان استفاده نمود.
هر دو روی لباس جیب دارد.
این کاپشن دارای زیپ دو رو است .
سایز 1مناسب سایزهای 36 تا 40 و سایز 2 مناسب سایزهای 42 تا 46 میباشد.
قد لباس در همه سایزها 105 سانتیمتر است.
این کاپشن کلاهدار است و کلاه قابل جدا شدن نیست.
بند پایین لباس قابل تنظیم می باشد.
کد کالای محصول
1048

کاپشن زنانه مدل مانا رنگ صورتی

جنس
میکرو
طرح
ساده
قد
روی زانو
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , اسپرت , روزمره
جزئیات
دوخته شده از پارچه میکرو با کیفیت بالا
داخل کاپشن پشم شیشه همراه با آستر
دارای دو عدد جیب
کلاه خز دار متصل به مانتو
کشور تولید کننده
ایران

کاپشن زنانه هامتو مدل hw-502

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
میدی
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اسپرت , روزمره
کشور تولید کننده
چین

کاپشن زنانه کرویت مدل PRK

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
روی زانو
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , مهمانی , اسپرت , روزمره
توضیحات جنس
94٪ پلی استر ، 6٪ الاستان
جزئیات
قابلیت عبور هوا
ضد آب تحت لیسانس BIONIC-FINISH® ECO
ضد باد
یقه ایستاده با قابلیت تنظیم
کلاه
دارای جیب داخلی
آستین قابل تنظیم
کشور مبدا برند
آلمان

کاپشن زنانه جانینا مدل B-6723

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
روی زانو
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
اداری و رسمی , اسپرت , روزمره
توضیحات جنس
لایه بیرونی از جنس 95% پلی استر و 5% الاستان
پوشش داخلی 100% پلی استر
جزئیات
مقاومت در برابر نفوذ باد و آب
بند تنظیم سایز کمر در دو طرف پهلو ها
مجهز به کلاه با بند قابل تنظیم
دارای دو جیب پاکتی دکمه ای
طراحی زیبا و دوخت های برش دار
حفظ رنگ و بافت پارچه با گذر زمان
خاصیت تنفسی مناسب و قابلیت خشک شدن سریع

کاپشن زنانه مانتو ولیعصر مدل بنیسا کد 70041

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
کوتاه
مورد استفاده
روزمره
جزئیات
جنس پارچه:مموری
آستردار
دوخت اینبردی
پشم شیشه دار
کاپشن کوتاه
نحوه بسته شدن: زیپ
قد آستین: بلند
2 عدد جیب
کشور تولید کننده
ایران

کاپشن زنانه آیلار مدل P052005002180013-99

جنس
پلی استر , نخ
طرح
طرح‌دار
قد
میدی
ویژگی‌های ظاهری
کاور
مورد استفاده
روزمره
جزئیات
- نحوه بسته شدن با زیپ
- دارای کلاه
- دارای 2 جیب در قسمت جلو
- قد پشت لباس برابر 87 سانتی متر
نگهداری
با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد شستشو شود
با دمای کم اتوکشی شود
خشکشویی نشود
از خشک کن استفاده نشود
از سفید کننده استفاده نشود
کد کالای محصول
P052005002180013-black
کشور مبدا برند
ایران

کاپشن زنانه نیزل مدل P042018133180009-133

جنس
پلی استر
طرح
طرح‌دار
قد
کوتاه
مورد استفاده
روزمره
نگهداری
با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد شستشو شود.
با دمای متوسط اتوکشی شود.
خشکشویی نشود.
از خشک کن استفاده نشود.
از سفید کننده استفاده نشود.
کد کالای محصول
P042018133180009-Black and red
کشور مبدا برند
ایران

کاپشن زنانه السانا مدل مهشاد کد 104707

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
کوتاه
مورد استفاده
روزمره
جزئیات
جنس پارچه: مموری پشم شیشه
سایز بندی: 1 و 2
سایز 1 مناسب سایز های 38 تا 44
سایز 2 مناسب سایز های 46 تا 52
کمر گت
آستر دار و پشم شیشه
کلاه دار کلاه گت
2 عدد جیب
سر آستین کش
قد: 83 سانتی متر

کاپشن زنانه مدل ساده کد 002

جنس
پلی استر
طرح
ساده
قد
کوتاه
ویژگی‌های ظاهری
مقاومت در برابر آب
مورد استفاده
اسپرت , روزمره , مهمانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن