زیبایی و سلامت

خرید بهترین مارک برق لب ارزان قیمت + 9 مدل با کیفیت

برق لب ارزان، عمده، دخترانه در مدلهای اکلیلی، حرارتی، حجم دهنده، فانتزی، بی رنگ،شاین دار،  فلورمار، اسنس، کالیستا به فروش می رسد. قبل از خرید برق لب به بررسی خرید آن می پردازیم:

خرید محصول

بهترین برق لب بسیار روشن است. بهترین برق لب می تواند جایگزین مناسبی برای بهترین مارک رژ لب ایرانی و خارجی دانست. انواع برق لب عبارتند ار: برق لب مایع اوراچی ، برق لب آرت دکو ، برق لب گلدن رز ، برق لب میلوس ، برق لب مایع کیس بیوتی ، برق لب مایع نیکس و .. می باشد.

مقاله پیشنهادی: میوه خشک کن

برق لب میوه ای گلدن رز از محصولات جدید و بسیار محبوب این برند ترکیه ای است برند ان وای اکس  یک برق لب با رنگدانه ی بالا و ماندگاری زیاد تولید کرده  است. بوی خوش و مطبوع، آبرسانی، ماندگاری بالا، بافت غیرچسبنده و بسیار نرم و نیز درخشش مناسب از دیگر ویژگی‌های برق لب خوب است.

مقاله پیشنهادی: چراغ مطالعه از کجا بخریم

برق لب ارت را میتوان از تمام داروخانه ها هم پیدا کرد. برق لب درخشان دارای رنگدانه های درخشان هستند وباعث درخشندگی میشود. برند اسنس در تولیدبرق لب شامل 10 رنگ مختلف است که همه ی سلیقه ها رو پوشش میدهد و قیمت خیلی مناسب و عالی دارد. برق لب Colour Riche Le Glass از LOreal Paris   حاوی روغن آرگان و ویتامین E است.

مقاله پیشنهادی: غربیلک فرمان اسپرت405

میبلین با برق لب بیبی لیپ  هم به صورت بالم است.برق لب  حالت بسیار نرم و کرمی دارد و بسیار مرطوب کننده با ماندگاری بالا است. برق لب مای برای همه رنگ پوست و لب مناسب است. برق لب برنزی شیمری که به شدت ماندگاری بالایی دارد. برق لب ها از مواد واکسی،روغن ورنگدانه ساخته میشود.

مقاله پیشنهادی: قیمت شکلات تخته ای کیلویی

بسته بندی برق لب ها متفاوت هستند. برق لب ها دارای طعم های موزی،البالوو… است برق،برق لب به صورت موقت است. میتوانید برق لب را از دیجی کالا به صورت غیر حضوری خرید کنید.بهتر است برق لب خود را از داروخانه ها تهیه کنید. برق لب بدون چسبندگیِ و فرمولاسیون سبک و خاص خودش  را دارد.


1-برق لب میلوس مدل Hot-Lip شماره ۲۴

برق لب میلوس مدل Hot-Lip شماره ۲۴

خرید محصول

مشخصات

شماره رنگ

24

وزن

4 گرم

ویتامین

دارد

نوع ویتامین

ویتامین E

SPF

ندارد

ماندگاری

12 ساعت

کشور مبدا برند

ایران

ارگانیک

خیر

شماره مجوز

34/13631

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

 


آشنایی با بهترین برق لب‌ها و ویژگی‌های آن‌ها:

یکی از پر طرفدارترین محصولات ارایشی برق لب است.این محصول برای براق کردن وبرجسته کردن لب استفاده میشود برق لب با درخششی که به لب میدهد جلوه بسیار زیبایی به لب میدهد.اکثر برق لب ها رنگ ملایمی دارند درحدی است که میتوان جایگزین رژلب است. از نظر خانم ها  بهترین برق لب،برق لبی است که علاوه بر براق کردن لب،لب را درخشان وبرجسته نشان دهد وهمچنین مانع از خشکی لب میشود وبازدن برق لب  رنگ اندکی به لب میدهد.

مقاله پیشنهادی: جعبه جواهرات از کجا بخرم

برق لب چیست؟

برق لب به صورت مایع است،البته به صورت جامد هم تولید شده است ولی مدل مایع ان دارای برق ودرخشش بیشتری نسبت به مدل هاب جامد دارد.برق لب از یک ماده واکس مانند ومقداری روغن و رنکدانه ساخته میشود که ماده واکس مانند این محصول باعث ماندکاری،روغن این محصول باعث مرطوب ماندن لب ورنگدانه این محصول باعث رنگ گرفتن لب میشود.

مقاله پیشنهادی: میکروفون ارزان برای یوتیوب

معرفی بهترین نرم کننده و مرطوب‌کننده برای لب:

تاریخچه برق لب مربوط به قرن بیستم میلادی است و توسط شخصی به نام مکس فکتور اختراع شده تا در فیلم سازی استفاده شود و درفیلم،لب های بازیگران درخشان وصاف به نظر میرسد

از زمان تولید برق لب زمان زیادی گذشته است ولی شرکت های مختلفی این محصول را تولید میکنند وبا هم رقابت میکنند.

انواع برق لب:

برق لب مانند تمام لوازم ارایشی انواع مختلف دارد وهر شخص با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب  وخرید نماید.


2-برق لب میلوس مدل Hot-Lip شماره ۲۱

برق لب میلوس مدل Hot-Lip شماره ۲۱

خرید محصول

مشخصات

شماره رنگ

21

وزن

4 گرم

ویتامین

دارد

نوع ویتامین

ویتامین E

SPF

ندارد

ماندگاری

12 ساعت

کشور مبدا برند

ایران

ارگانیک

خیر

شماره مجوز

34/13631

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو


در اینجا چند نوع برق لب  را به شما معرفی میکنیم

انواع برق لب ها عبارتند از:

برق لب شفاف:

این برق لب ها هیچ رنگی ندارد وشفاف است وخودش به تنهایی درخشش زیبایی بر روی لب خواهد داشت.ویا میتوانید بعد از اینکه رژ لب را استفاده کردید رویش برق لب را استفاده مبکنند تا لب براق شود و زیبایی رژ راچند برابر میکند.پیشنهاد میکنیم که از بهترین برق لب استفاده کنید تا هم ماندگاری رژتان بیشتر شود و هم رطوبت لبتان را حفظ نماید.

برق لب رنگی:

اگر دوست دارید لب هایتان براق و رنگی باشد استفاده ازاین برق لب را پیشنهاد میکنیم.این برق لب همانطور که از اسمش مشخص است نه تنها لب شما را رنگ می دهد بلکه لب ها را براق ودرخشان وبرجسته نشان میدهد.این برق لب ها پوشش مخملی داردو ماندگاری بالا دارد وبرای زمان های طولانی استفاده میشود.

برق لب با رنگدانه درخشان:

این نوع برق لب چون دارای رنگدانه های درخشان هستند پس از استفاده از ان رنگدانه های برق لب روی لب فعال میشود ومانند نور در تاریکی میدرخشد.از این برق لب برای افرادی که به ارایش کلاسیک علاقه دارند بسیار مهم است.

برق لب حجم دهنده:

بعضی از شرکت ها به تولید برق لب هایی پرداختند که باعث میشود که لب حجیم تر به نظر برسد.این برق ها حاوی موادی است که علاوه بر براق کردن لب،لب ها را حجیم نشان میدهد.البته حجیم کردن لب موقتی است وبعد از مدتی از بین میرود.


3-برق لب آرت دکو مدل Hot Chili Lip Booster

برق لب آرت دکو مدل Hot Chili Lip Booster

خرید محصول

مشخصات

حجم

6 میلی لیتر

ویتامین

ندارد

SPF

ندارد

کشور مبدا برند

آلمان

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو


برق لب خوب دارای جه ویژگی هایی هستند؟

اکنون قصد داریم بدانیم بهترین برق لب چه ویژگی هایژ دارند.

سبک بودن برق لب یکی از ویژگی های برق لب است.برق لب نباید روی لب  سنکینی کندو برق لب باید ظاهری طبیعی به لب دهد ولبهایتان را زیبا نشان دهد

بوی خوب ، آبرسانی، ماندگاری بالا، بافت غیرچسبنده و بسیار نرم و نیز درخشش مناسب از دیگر ویژگی‌های برق لب خوب است.

معرفی و بررسی بهترین برندها برق لب

بهترین برند هاژ برق لب عبارتند از:

برق لب نیکس

برند “نیکس” (NYX) برق لبی رنگی و با کیفیت و ماندگاری بالا تولید کرده است.این  برق لب  ظاهری زیبا و درخشان به لب‌هایتان می‌دهد و برای کسانی که به براقیت و درخشش بسیار زیاد علاقه دارد، مناسب و کاربردی است.

برق لب اسنس

برق لب “اسنس” از انواع رنگی برق‌لب‌ها است این برق لب دارای  رنگدانه‌هایی  است که  لب شما را رنگی نکرده و لب را  خوبی براق و درخشان می‌ کند این محصول بافتی سبک و نرم داردوهمچنین  پوشش دهی مناسب دارد و روی لب سنگینی نمی‌کند و آن‌ها را مرطوب نگه می‌دارد. این برند نزدیک به 10 طیف رنگی به تولید رسانده است.

برق لب مای مدل شاین

برق لب شاین “مای” تولید کشور خودمان است وباعث  براق کردن و درخشان کردن لب محصولی کم نظیر می‌باشد. این برق لب دارای  رنگی صدفی  است که بسیار طرفدار دارد و بخاطر بافت نرمی که دارد به راحتی روی لب‌های شما می‌نشیند. این محصول یکی از بهترین برق لب‌های ایرانی است و ماندگاری بالایی دارد.

برق لب آرترینا

این برق لب جامد “آرترینا”  است  که یکی از برندهای ایرانی است که از مواد طبیعی از جمله روغن آرگان، روغن نارگیل، ویتامین E و A، عصاره زیتون، آنتی باکتریال و رایحه‌ی گل تولید میشود و نیز سرب ندارد. این محصول رنگ بسیار ملایم و بر پایه‌ی گیاهی دارد و  ضرر ندارد، این برق لب  خاصیت مرطوب کنندگی  دارد.


4-برق لب میلوس مدل Hot-Lip شماره ۲۳

برق لب میلوس مدل Hot-Lip شماره ۲۳

خرید محصول

مشخصات

شماره رنگ

23

وزن

4 گرم

ویتامین

دارد

نوع ویتامین

ویتامین E

SPF

ندارد

ماندگاری

12 ساعت

کشور مبدا برند

ایران

ارگانیک

خیر

شماره مجوز

34/13631

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو


خصوصیات برق لب حرارتی طلادار طرح قلب SUPERIOR ME

برق لبهای حرارتی رنگ ندارند  ولی زمانی که روی لب  میزنین رو لباتون با حرارت لبتون به رنگ صورتی ملایم در میاد.

همچنین نرم کننده ، ویتامینه و براق کننده میباشد.

مشخصات برق لب گلدن رز طعم دار golden rose :

ویژگی های برق لب گلدن رز

این برق لب درخشندگی بالا دارد. این برق لب دارای رایحه ی میوه ای میباشد. این برق لب برای رفع خشکی و ایجاد رطوبت بر روی لب مناسب است. این برق را میتوانید  به صورت تکی یا بر روی رژ لب استفاده کنید به وسیله ی سر رولی این برق لب میتوانید به راحتی از ان ایتفاده کنید.

شماره 1 : پرتقالی

شماره 2 :توت فرنگی

شماره 3 : لیمویی

شماره 4 : موز

برق لب حرارتی NUDE

قابل استفاده به عنوان پرایمر لب و بر روی رژ لبای جامد و مایع مات

برق لب گلدن رز

“گلدن‌رز” به تولید برق‌لب‌های میوه‌ای با رایحه و طعم بسیار عالی پرداخته است که این محصول، خشکی لب را رفع کرده و آن را مرطوب نگه می‌دارد. این برق لب برای استفاده به تنهایی یا بر روی رژلب مناسب است و در 5 رنگ و بو و طعم عرضه شده است.

در این مقاله برایتان راجع به بهترین برق لب و ویژگی‌های آن و نیز انواع برق لب صحبت کردیم. امید است با مطالعه‌ی این مطالب بتوانید برق لب باب میل خود را تهیه بفرمایید.

برق لب Intense Butter Gloss از برند NYX

برند ان وای اکس یا نیکس برای خانم هایی که به شاین علاقمند هستندکه  یک برق لب با رنگدانه ی بالا و ماندگاری زیاد تولید کرده که لایه رنگی ان از خنثی تا رنگ های براق و بولد هست و در تمام داروخانه ها میشود پیدا کرد.


5-برق لب مایع اوراچی شماره 100

برق لب مایع اوراچی شماره 100

خرید محصول

مشخصات

شماره رنگ

100

حجم

5 میلی لیتر

ویتامین

دارد

شماره مجوز

39/ظ/1106


برق لب ان وای ایکس

برق لب Shine Shine از برند Essence

این برق لب شامل 10 لایه رنگی مختلف است  که همه ی سلیقه ها  میتوانند ازاین برق لب استفاده کنند  و قیمت خیلی مناسب و عالی دارد.

برق لب اسنس

تینت لب و گونه از برند بنفیت (Benefit)

تینت لب و گونه بنفیت یک محصول جذاب و خاص از برند محبوب بنفیت می باشد که به لب ها و گونه ها رنگ طبیعی می دهد، تا ساعت ها دوام داشته و اثر آن با خوردن و آشامیدن از بین نمی رودf). تینت لب و گونه بنفیت بافت مایع و بسیار سبک دارد، رنگ نمادین این محصول بنتینت است و رنگ رز دارد.

این برق لب را میتوانید  هم به عنوان رژلب مایع  فقط وسط لب ها با انگشت پخش کنید و حالت آمبره به لب ها بدید و یا روی کل لب پخش کرد و هم به عنوان رژگونه مایع روی گونه ها بزنید و رنگی طبیعی برای چهره خود به وجود بیارید. برای خرید این محصول از کاج شاپ این محصول را سفارش دهید.

تینت لب و گونه از برند بنفیت

برق لب Shine Shot Lip Topcoat از برند Maybelline

برق لب میبلین برای پوشاندن رژ لب مورد علاقتون ساخته شده و برق لبی کاملا شفاف، بدون چسبندگی و سبک است.

برق لب Colour Riche Le Glass از L’Oreal Paris

اگر به دنبال برق لبی هستید که دارایروغن آرگان و ویتامین E باشد برند لورال برق لبی که شامل 16 لایه  رنگی با رنگدانه ی غنی و ماندگاری بالا دارد را  معرفی کرده که در کل روز به همان حالتاولیهروی لبتون می ماند.


6-برق لب گلدن رز مدل Roll On کد 03

برق لب گلدن رز مدل Roll On کد 03

خرید محصول

مشخصات

شماره رنگ

03

حجم

3.4 میلی لیتر

ویتامین

ندارد

کشور مبدا برند

ترکیه

ارگانیک

خیر

شماره مجوز

08691190130053


 برق لب Megashine از برند NYX

یکی دیگر از برق لب های برند ان وای اکس که دارای مرطوب کنندگی بالایی هستش و رنگ غنی و کاملی هم در 35 لایه ی رنگی با هر رنگ پوست و آندرتونی هماهنگی داره.

برق لب مگا شاین ان وای ایکس

برق لب ژلی Glassy Gloss از برند Wet N Wild

این برق لب شباهت بسیار زیادی به برق لب مک  دارد و شاین بسیار عالی و ماندگاری بالاش به همراه قیمت متناسبش اون رو به یکی از برق لب های ایده آل تبدیل کرده است.

برق لب Baby Lip Moisturizing از Maybelline

میبلین با برق لب بیبی لیپ که هم به صورت بالم میمونه و حالت بسیار نرم و شاین کرمی دارد و بسیار مرطوب کننده با ماندگاری بالا است را به بازار ارائه داده که رنگ نود ان برای همه رنگ پوست و لب خوب می باشد.

برق لب Super Lustrous از Revlon

یکی دیگر از برق لب های اقتصادی و قابل خرید از برند رولون است که سرشار از ویتامین E می باشد که درخشش هلویی جذابی دارد بهترین برق لب برای جاهایی که تابستان طولانی دارند مناسب است.

برق لب Artist Plexi-Glass از Makeup Forever

این برق لب از برند میکاپ فوراور حاوی 35 رنگ براق و جذاب هستش که سرشار از رنگدانه هستن و تا 5 ساعت هیچ تغییری نمی کند

برق لب MegaSlicks از Wet n’ Wild

برق لب برنزی شیمری که به شدت ماندگاری بالایی دارد و بدون چسبندگیِ و فرمولاسیون سبک و خاص خودش را دارد

برق لب Brilliant Shine از برند Milani Cosmetics

این برق لب  رنگ هلویی – صورتی روشن دارد که  دارای اکلیل های ریز طلایی است که با برخورد نور به شدت می درخشد واز برند میلانی کازمتیکز می باشد.


7-برق قلب گلدن رز مدل 123 شماره 1

برق قلب گلدن رز مدل 123 شماره 1

خرید محصول

مشخصات

حجم

10 میلی لیتر

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو


8-برق قلب گلدن رز مدل 123 شماره 1برق قلب گلدن رز مدل 123 شماره 1

خرید محصول

مشخصات

حجم
10 میلی لیتر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
 

9-برق قلب گلدن رز مدل 123 شماره 1

برق قلب گلدن رز مدل 123 شماره 1

خرید محصول

مشخصات

حجم
10 میلی لیتر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن