خانه و سبک زندگی

دستمال میکروفایبر چیست – راهنمای خرید دستمال میکروفایبر اصل، برای تلویزیون و ماشین، دستمال میکروفایبر خارجی و ارزان قیمت

دستمال میکروفایبر اصل و نانو در مارکهای ناژه، مهسان، تام کلین، کدبانو برای عینک، خودرو، شیشه،سطوح و… به فروش می رسد. قبل از خرید دستمال میکروفایبر به بررسی نکات قبل از خرید آن می پردازیم:

دستمال میکروفایبر

دستمال میکروفایبر مدل 101 بسته هفت عددی

دستمال میکروفایبر مدل 101 بسته هفت عددی
ابعاد
۴۰×۳۰ سانتی‌متر
وزن
۱۰۰ گرم
جنس
حوله‌ای
میکروفایبر
سایر توضیحات
ویژه سطوح

دستمال میکروفایبر چیست ؟

این محصولات با استفاده از الیاف های  مصنوعی به تولید رسیده اند و قطر آنها بسیار کم است. این گونه دستمال ها در انواع گوناگون و مختلف به تولید می رسند و با استفاده از متریالی به نام پلی استر و پلی آمید تولید می شوند. این محصولات  از کاربردی بسیار درجه و مزیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای قدرت جذب بسیار خوبی می باشند.

مقاله پیشنهادی: قیمت لوبیا سیاه

این گونه دستمال ها قابلیت جذب آب را دارند و می توانند انواع باکتری ها و آلودگی ها را بر روی سطوح پاک کنند همچنین این محصول را  برای پاک کردن انواع سطوح مناسب است و  می توانند  انواع  آلودگی ها و باکتری ها و ذرات گرد و غبار و غیره را بر روی سطوح های گوناگون و مختلف پاک کنند. این گونه محصولات دارای عمر طولانی بسیار بالا می باشند و تجدید پذیر هستند و  از بزرگترین مزیت های آن ها  این می باشد که در هنگام استفاده به مواد شوینده نیاز ندارید. با استفاده از این محصولات می توانید انواع سطوح مانند آشپزخانه کابینت ها پیشخوان های گرانیت و وان حمام و آینه  و تلویزیون و حتی برای تمیز کردن ماشین استفاده کنید.  این محصول دارای ویژگی بسیار بالا هستند و کاملا ضد حساسیت می باشند.

دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص شیشه کد 01

دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص شیشه کد 01
ابعاد
۳۰*۵۰ سانتی‌متر
وزن
۱۰۰۰ گرم
جنس
میکروفایبر
سایر توضیحات
دستمال میکروفایبر ناژه مخصوص شیشه - دارای خاصیت الکترواستاتیک، بدون نیاز به مواد شوینده - قدرت فوق‌العاده جذب کثیفی، غبار، دوده، روغن و گریس فقط با آب - بدون ایجاد حساسیت و بیماری‌های پوستی - کمترین نیاز به مواد شیمیایی و کمک به حفظ محیط زیست - توانایی جذب آب تا هفت برابر وزن خود - بدون ایجاد خط و خش روی سطوح

مقاله پیشنهادی: قیمت صفحه سنگ فرز بزرگ

در کشور ما برند های گوناگون اقدام به تولید این محصولات کرده اند. دستمال های میکروفایبر در برند های گوناگون مانند ، دستمال میکروفایبر رزال و دستمال میکروفایبر رزی و دستمال میکروفایبر ریوا و دستمال میکروفایبر رازی و دستمال میکروفایبر ریتون و دستمال میکروفایبر زیما ژان و دستمال میکروفایبر سوناکس و دستمال میکروفایبر شایان و دستمال میکروفایبر کاتوس و دستمال میکروفایبر وایت اند وایت و دستمال میکروفایبر مهسان و غیره وجود دارند.

مقاله پیشنهادی: دوربین چاپ سریع

از جمله سوال های که بیشتر مصرف کنندگان می پرسند این است که ، دستمال میکروفایبر از کجا تهیه کنیم  ؟ و خرید دستمال میکروفایبر مخصوص ال سی دی ؟  در جواب این سوال باید بگوییم با توجه به اینکه برند های گوناگون اقدام به تولید این محصولات کرده اند ، لذا خرید این محصولات در کشور کار سختی نمی باشد و همه ی افراد از طرق مختلف می توانند این محصولات را خریداری  کنند.  برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت این نوع دستمال ها می توانید به سایت  دیجی کالا و نی نی سایت ، با سرچ جمله ی زیر مراجعه کنید. دستمال میکروفایبر دیجی کالا و دستمال میکروفایبر نی نی سایت.

دستمال میکروفایبر ناژه مدل AL بسته 3 عددی

دستمال میکروفایبر ناژه مدل AL بسته 3 عددی
ابعاد
۱*۵۰*۳۰ سانتی‌متر
وزن
۳۵ گرم
جنس
میکروفایبر
سایر توضیحات
- شامل ۱ دستمال نظافت سطوح ۱ دستمال مخصوص شیشه ۱ دستمال خشک کننده ظروف - دارای خاصیت الکترواستاتیک، بدون نیاز به مواد شوینده - قدرت فوق‌العاده جذب کثیفی، غبار، دوده، روغن و گریس فقط با آب - بدون ایجاد حساسیت و بیماری‌های پوستی - کمترین نیاز به مواد شیمیایی و کمک به حفظ محیط زیست - توانایی جذب آب تا هفت برابر وزن خود - بدون ایجاد خط و خش روی سطوح

مقاله پیشنهادی: بادی نوزادی کارترز

________________________________

دستمال میکروفایبر رزال :

این دستمال ضد خش و ضد حساسیت می باشند و با استفاده از بهترین الیاف نرم به تولید رسیده شده‌ اند و این یک گزینه بسیار مناسب برای پاک کردن آلودگی‌ های مختلف هستند.  این محصولات همچنین به صورت چند منظوره استفاده می‌ شوند و برای پاک کردن و گردگیری و براق نمودن انواع سطوح مختلف در خانه استفاده قابلیت استفاده دارند. از این محصولات می توانید برای پاک کردن اتومبیل خود استفاده کنید،  چرا که این محصول به صورت خشک و مرطوب قابلیت استفاده دارد و نیاز به هیچ گونه مواد شوینده و مواد شیمیایی برای استفاده ندارد و همچنین می‌تواند بالای ۴۰ بار با ماشین لباسشویی شسته شود و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به داشتن عمر طولانی بسیار بالا اشاره کرد چرا که با خرید یک دانه از این محصولات به مدت طولانی از آنها استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: برنج اروگوئه بهتر است یا تایلندی

دستمال میکروفایبر رزی :

این محصول نیز دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد و در بسته بندی های چند عددی به فروش می‌ رسد. لذا افراد می توانند با خرید این محصول تا مدت بسیار طولانی از آن ها استفاده کنند، چرا که کیفیت قابل توجه برخوردار هستند و کاربران بسیار زیادی وجود دارند که از خرید این محصولات راضی بوده‌اند در بسته‌ بندی پنج عددی به فروش می‌ رسند و می‌ تواند برای نظافت پاک کردن انواع چربی ها از سطوح آشپزخانه یا گردگیری انواع وسایل خانه از آن استفاده کنید و این محصولات جذاب بسیار بالایی دارد لازم می‌ تواند به صورت مرطوب یا حتی به صورت خشک برای پاک کردن ماشین و خودرو خود از آنها استفاده کنید سایز این محصول نیز قابل توجه می‌ باشند و کارایی بسیار بالایی دارند همچنین در مورد محصولات باید بگوییم که قیمت آن ها بسیار استثنایی و مناسب است. این محصولات بسیار بالا در جذب انواع میکروب ها و چربی ها و آلودگی ها می باشد و به همین دلیل دیگر نیازی به استفاده از مواد شوینده قوی برای پاک کردن چربی ندارد و به راحتی می توانید از این محصولات برای نظافت کنار استفاده کنید. این دستمال ها را همچنین می توانید به صورت خشک یا به صورت مرطوب را با مواد شوینده استفاده کنید.

دستمال نظافت میکرو فایبر مدل 240 بسته 2 عددی

دستمال نظافت میکرو فایبر مدل 240 بسته 2 عددی
ابعاد
۴۰*۴۰ سانتی‌متر
وزن
۱۰۰ گرم
جنس
میکروفایبر
سایر توضیحات
ابگیری بالا بدون جاگذاری لک کیفیت بسیار بالا بدون بسته بندی

مقاله پیشنهادی: بهترین مارک چیپس

دستمال میکروفایبر زیما ژانا :

دستمال های میکروفایبر زیما ژانا از دیگر برند های می باشد که اقدام به تهیه و تولید این محصولات کرده است.  این محصولات دارای ویژگی های قابل توجهی می باشد که از آنها می‌ توان به پاک‌ کنندگی قوی اشاره کرد. چرا که این محصولات با استفاده از الیاف های بسیار عالی به تولید رسیده شده‌ اند. به همین دلیل بدون حساسیت می باشند و ضد حساسیت هستند و بر روی پوست انسان آلرژی و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.  این محصول همچنین دارای جذب آب بسیار بالا هستند که می‌ توانند آب را جذب کنند. از طرف دیگر ضد خش بودن محصولات باعث شده است که برای پاک کردن بر روی شیشه و ال سی دی به شمار آیند.

 

دستمال میکروفایبر سوناکس :

این نوع محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و از جمله ویژگی بسیار مهم آن در مورد آنها این می باشد که ضد خش هستند و در هنگام پاک کردن سطوح مختلف ردی از خود به جای نمی گذارند‌.  به همین دلیل می‌ توانید سطوح ماشین یا شیشه را هم با این محصولات پاک کنید چرا که محصول فوق العاده عالی است که دارای عمر بسیار طولانی می باشند و می توانند در مدت زمان بسیار طولانی کار کنند بدون اینکه پاره شود. این محصولات همچنین به صورت خشک یا مرطوب نیز قابلیت استفاده را دارند می توانید برای استفاده و پاک کننده سطوح گوناگون از آنها استفاده کنید.  چرا که دارای قدرت جذب بسیار خوبی هستند و آلودگی ها و میکروب ها را به سمت خود جذب می کنند همچنین در مورد این محصولات باید بگم که قابلیت شستشو دارند و می توانید برای مدت طولانی آنها را شستشو داده و از آنها استفاده کنید.

دستمال آشپزخانه میکروفایبر دلفین کد 202 بسته 4 عددی

دستمال آشپزخانه میکروفایبر دلفین کد 202 بسته 4 عددی
ابعاد
۳۰ × ۳۰ سانتی‌متر
وزن
۹۵ گرم
جنس
میکروفایبر

دستمال میکروفایبر مهسان :

این گونه محصولات برای شیشه ها بسیار مناسب می باشند چرا که بسیار نرم هستند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند ، جنس این محصولات بی نظیر است و بدون نیاز به شیشه پاک کن به راحتی می توانید شیشه های گوناگون را برق بیندازید و پاک کنید سایز این محصولات نیز بسیار بزرگ بوده و به راحتی  حتی بدون هیچ گونه مواد شوینده سطوح مختلف را پاک می‌ کنند. از جمله ویژگی های بسیاری در مورد این محصولات این می باشد که اصلا پرز نمی‌ دهند و بدون نیاز به آب به صورت خشک نیز می توانید از این محصولات استفاده کنید. این محصولات در رنگ بندی های گوناگون و مختلف به تولید رسیده و ظاهری شیک و فوق العاده نرم و برخوردار هستند و ضد حساسیت می باشند، به همین دلیل همه افراد حتی آنهایی که پوست حساس دارند می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

 

دستمال میکروفایبر تام کلین :

این گونه محصولات دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و نرم هستند و از جمله ویژگی آنها می‌ توان به الیاف درجه یک و عالی در آنها اشاره کرد که باعث ایجاد خشن می‌ شوند و از طرفی دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشند و ضد خش هستند. این محصولات به صورت دو لایه می باشند و ظاهری بسیار عالی برخوردار هستند و می توانید این محصولات را برای پاک کردن انواع استفاده کنید چرا که باعث پاک کردن و برق انداختن سطوح گوناگون و مختلف می‌ شوند و همانطور که از ویژگی‌ های دستمال میکروفایبر می‌دانیم،  از جمله محصولاتی است که قابلیت شستشو دارد و می‌ توانند تا مدت طولانی از آنها استفاده کنند، چرا که از عمر مفید بسیار خوبی برخوردار هستند و انواع آلودگی ها و گرد و غبار را از روتر مختلف به راحتی پاک می کنند.

 

دستمال میکروفایبر ریتون :

این محصولات از لحاظ سطح کیفی بسیار بالا می باشد و می تواند انواع آلودگی ها و چربی ها را بر روی سطوح آشپزخانه یا سرامیک و حتی بر روی اتومبیل به راحتی پاک کند این محصولات همچنین با استفاده از آب نیز قابلیت استفاده دارد و کاملا ضد خش می باشند و هیچ گونه ردی  بر سطوح گوناگون بر جای نمی گذارند و از طرفی این محصولات از  قابلیت جذب بسیار بالا برخوردار می باشند و می توانند به راحتی انواع ستون بدون نیاز به مواد شوینده پاک کنند از طرفی محصولات کاملا ضد حساسیت می باشند و ضد آلرژی هستند به همین دلیل باعث آسیب دیدن به پوست نخواهند شد.

 

دستمال میکروفایبر برای تلویزیون :

برای تمیز کردن تلویزیون نیاز به دستمال وجود دارد که بتواند بدون ایجاد خش بر روی صفحه ال سی دی و گرد و غبار را پاک کند. به همین دلیل محصولاتی به تولید رسیده اند که از جنس بسیار لطیف و نرم برخوردار هستند و به راحتی می‌ توانند انواع آلودگی ها و گرد و غبار را بر روی صفحه تلویزیون یا کامپیوتر یا لپتاپ به آسانی پاک کنند بدون اینکه به صفحه ال سی دی و ال ای دی تلویزیون آسیبی وارد کنند. این محصولات از برندهای گوناگون به تولید شده اند و به راحتی می تواند سطوح مختلف را تمیز کند.

 

دستمال میکروفایبر شیشه :

 

دستمال میکروفایبر مخصوص شیشه نیز به تولید رسیده شده است و این محصول را در جنس فوق العاده نرم و لطیف برخوردار است به همین دلیل بدون اینکه هیچ‌ گونه خش یا ردی بر روی شیشه به جای بگذارد می‌ تواند اقدام به تمیز کردن و گرد گیری شیشه کنند. از این محصولات می توانید برای تمیز کردن آینه ها نیز استفاده کنید و این محصولات دارای مزیت های فوق العاده بالایی هستند چرا که از قدرت جذب فوق العاده بالایی برخوردار هستند و می‌ توانند انواع گرد و غبار یا حتی آب را جذب کنند بدون آن که نم پس دهند. از جهت دیگه باید در مورد این محصولات بگوییم که کاملا ضد حساسیت هستند و با استفاده از الیاف های ضد آلرژی به تولید رسیده شدند به همین دلیل همه افراد حتی آنهایی که دارای پوست حساس هستند می‌ توانند بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه از این محصولات استفاده کنند. دستمال های  مخصوص شیشه در رنگ‌های گوناگون همچنین به تولید استفاده شده و دارای سایز بندی های مختلف می باشند.

 

دستمال میکروفایبر برای ماشین :

برای تمیز کردن ماشین یا خودرو نیاز به دستمالی دارید که بتواند هر گونه آلودگی و چربی و گرد و غبار را به راحتی از روی سطح ماشین پاک کند بدون آنکه باعث آسیب رسیدن به ماشین شود. این‌ گونه دستگاه‌ ها مخصوص پاک کردن برای ماشین طراحی شدند و همین دلیل از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و بسیار لطیف و نرم می‌ باشد. به همین دلیل می توانند به راحتی هر گونه آلودگی و چربی را بدون نیاز به مواد شوینده از روی سطح ماشین پاک کند این محصولات همچنین به صورت خشک و مرطوب مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از قدرت جذب فوق العاده قابل توجهی برخوردار هستند و از مزیت‌ های آنها این می باشد که دارای عمر طولانی بسیار مفید می باشد و می توانید بعد از استفاده آن ها را تا چندین بار شستشو دهید. دستمال میکروفایبر نظافت خودرو در سایز بندی های بسیار متنوع و گوناگون وجود دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن