خانه و سبک زندگی

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک قوطی حبوبات ارزان قیمت

قوطی حبوبات چیست؟ قوطی حبوبات را ا زکجا بخریم؟ قوطی حبوبات در انواع مدل های پلاستیکی، لیمون، آریسام، یونیک، کارن، رزمن، بهاز کالا، شیشه ای به فروش میسرد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک قوطی حبوبات به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

قوطی حبوبات چیست ؟

قوطی حبوبات ظرفی اغلب استوانه ای شکل  می باشد. این محصول برای نگه داری از انواع حبوبات مانند ، نخود ، لوبیا ، عدس ،  لوبیای سویا ، لپه  و غیره طراحی شده است. در این محصول یک درب گاها فلزی تعبیه شده است که از ورود حشرات و آلودگی ها به حبوبات جلوگیری می کند.‌

قوطی حبوبات در رنگ‌های مختلف  و برند های گوناگون عرضه شده است. از برند های معروف و شناخته شده در داخل کشور برند های ،قوطی حبوبات لیمون، قوطی حبوبات اریسام ، قوطی حبوبات یونیک ، قوطی حبوبات کارن ، قوطی حبوبات رزمن ، شیشه حبوبات پیشگامان و غیره می باشد. این برندها انواع قوطی های حبوبات را با درب های فلزی و پلاستیکی و با بدنه ی شیشه ای و پلاستیکی فشرده تولید می کنند.

مقاله پیشنهادی: خرید تمبر از اداره پست

قوطی حبوبات آشپزخانه ، از لوازم کاربردی  در هر خانه  ای می‌باشد. این محصول بسیار مورد نیاز بوده و باعث سرو سامان گرفتن ظاهر آشپزخانه ها می شود. علاوه بر این ها قوطی های حبوبات به صورت ست و سرویس نیز طراحی شده اند. این محصولات در رنگ های یکسان و جالب به تولید رسیده اند.

مقاله پیشنهادی: کورن فلکس رژیمی

همانطور که اشاره کردیم قوطی حبوبات به صورت شیشه ای و پلاستیکی تولید شده اند. در ادامه هر کدام از این محصولات را بررسی می کنیم و برای آشنایی شما توضیح اجمالی می دهیم.

قوطی حبوبات پلاستیکی :

 

بیشتر لوازم آشپزخانه با استفاده از متریالی به نام پلاستیک ساخته شده  اند. چرا که این ماده به زودی  شکسته  نمی شود و دارای عمر طولانی می باشد. قوطی حبوبات نیز از وسایل آشپزخانه می باشد که با استفاده از پلاستیک ساخته می شود. این محصول در رنگ بندی های مدرن و جدید به صورت سرویس و ست تولید شده  اند. از آنجا که قیمت این محصولات معمولا از مدل های دیگر در بازار ارزان تر است، این نوع محصولات بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته اند‌. از ویژگی های مهم این قوطی های حبوبات  می توان به عمر طولانی و ماندگاری بالا این محصولات  اشاره کرد. قوطی حبوبات پلاستیکی  دارای درب های فلزی و یا پلاستیکی می باشد. رنگ درب این محصولات می تواند طلایی و نقره ای  یا  رنگ خود قوطی باشد.

مقاله پیشنهادی: استفاده از روغن بچه در رابطه

خرید قوطی پلاستیکی حبوبات، از سایت های داخلی مانند دیجی کالا امکان پذیر می باشد. قوطی های پلاستیکی اکثرا به صورت شفاف تولید می شوند. قوطی های حبوبات پلاستیکی دارای وزنی سبک  هستند و به همین علت به راحتی قابل انتقال و جا به جایی می باشند.

 

قوطی حبوبات شیشه ای :

 

همانطور که می دانیم قوطی حبوبات شیشه ای ، با استفاده از شیشه ساخته می‌شود. شیشه ای بودن این محصول علاوه بر سیستم شوی راحت و نگهداری بهتر از حبوبات ، دارای ظاهری جذاب می باشد. این ظاهر جذاب می تواند جلوه ای ویژه و دکوراتیو به آشپزخانه بدهد. قوطی های حبوبات شیشه ای اغلب به عنوان دکور نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دور درب این محصولات دارای واشر می باشد به همین دلیل به راحتی می توانید از  درب این محصولات  استفاده کنید. درب این  قوطی ها به صورت دور فلزی و شیشه می باشد. این محصولات به صورت  ساده ، طراحی شده اند و به همین دلیل کاربردی آسان دارند‌.

مقاله پیشنهادی: بهترین مارک جعبه فرمان هیدرولیک پراید

اغلب بر‌ روی سر این محصولات دسته های برای راحتی تعبیه شده است.

درب این محصولات کاملا چفت می شود و از بدنه قابل جدا شدن هستند. این قوطی ها کاملا مستحکم و زیبا هستند و از بهترین متریال ها در تولید آنها استفاده شده است. سایز بندی این قوطی ها کاملا متفاوت می باشد و با توجه به قیمت در سایزبندی های گوناگون تولید می شوند.

رنگ بندی درب این محصولات متفاوت است و به صورت

شیشه حبوبات درب طلایی  و شیشه حبوبات درب صورتی

در بازار موجود می باشند.‌ این شیشه های حبوبات با برند های مختلف در بازار موجود هستند و می توانید این قوطی ها را در سایت های داخلی  خریداری کنید.  از آنجا که این محصولات شیشه ای هستند ، حبوبات داخل این محصولات قابل دیدن می باشد و خود این موضوع باعث ایجاد دکوراتیوی زیبا و بی نظیر در آشپزخانه می شود.

مقاله پیشنهادی: قیمت ارگ یاماها

امروزه استفاده از طرح های مختلف این محصولات رواج زیادی گرفته است و تقریبا در هر خانه ای این محصولات وجود دارند و به چشم می خورند. در سرویس های قوطی حبوبات برای نگهداری انواع دیگر محصولات نیز  استفاده می شود. افراد با توجه به نوع نیاز خود و سلیقه ی خود این محصولات را خریداری می کنند. بعضی افراد این  قوطی ها را  برای دکوراسیون منزل خود خریداری می کنند و بعضی افراد این قوطی ها برای نگه داری انواع حبوبات و بعضی دیگر برای نگه داری مواد دیگر مورد استفاده قرار می دهند.

مقاله پیشنهادی: خرید زیره کفش

__________________________________

 

سرویس قوطی حبوبات در طرح های مختلف دیگری نیز وجود دارند‌. این شیشه ها به صورت فانتزی و رنگی نیز طراحی شده اند.

شیشه حبوبات فانتزی :

این شیشه ها در طراحی های مدرن و جدید و یا به اصطلاح فانتزی تولید شده اند. ظاهر فانتزی این محصولات باعث جداسازی این قوطی ها از طرح های سنتی شده است‌. ظاهر زیبا و عروسکی این محصولات باعث شده است تا مورد توجه اکثر افراد قرار گیرند.

این بانکه یا قوطی ها دارای درب های چوبی و فلزی و پلاستیکی و شیشه ای می باشند. درب های این محصول باعث زیبایی بیشتر آنها شده است. یک پوآن مثبت  برای محصول ، درب های مقاوم آن می باشد. در زیر درب  این قوطی ها واشر های پلاستیکی تعبیه شده است  که از ورود هوا با داخل بانکه و قوطی جلوگیری می کند. همچنین این واشر ها کاملا مرغوب هستند و باعث ورود حشرات ریز مانند موریانه ها نمی شود. قوطی های حبوبات به صورت نیم لیتری و یک لیتری در سایز های بزرگ طراحی شده است. طراحی فانتزی قوطی های حبوبات برای تزیین آشپزخانه بسیار کاربردی است. این ظروف را می توانید بر روی کابین ها در معرض دید قرار دهید به این صورت به  دکوراسیون داخلی منزل ظاهری ویژه جلوه ای خاص می دهید. قوطی های حبوبات به صورت ست نیز وجود دارند. سرویس این محصول از سایز کوچک تا سایز بزرگ تولید شده اند. این محصولات علاوه بر نگهداری حبوبات قابلیت نگهداری انواع مرباها و ترشی جات ها را دارد.

درب این محصولات به صورت فشاری و یا چرخشی و ساده باز و بسته می شوند.

 

قوطی حبوبات استیل :

 

این نوع جنس نیز ، از اجناس بسیار مورد توجه می باشد.

قوطی حبوبات استیل اغلب به صورت تلفیقی از استیل و شیشه‌ ساخته می شود.

این محصول دارای استحکام و مقاومت بالایی است و هنگام شستشو زنگ زده نمی شود.  قوطی  حبوبات استیل، با اکثر وسایل آشپزخانه قابلیت ست شدن دارد و به همین منظور مورد توجه اکثر خانم های خانه دار قرار دارد.‌ بانکه ها و قوطی های استیل دارای ماندگاری و طول عمر بیشتری از نمونه ی شیشه ای می باشند و البته قیمتی گران تر نیز دارند‌. وزن این محصولات از نمونه های پلاستیکی گران تر می باشد.‌ این محصولات اکثرا برای سرویس های جهیزیه استفاده می شود. زیرا دارای ظاهری شیک و شکیل می باشند. این محصولات به راحتی و کاملا بهداشتی حبوبات را نگه داری می کند.

 

 

 

قوطی  حبوبات سرامیک :

از برترین انواع  قوطی های حبوبات می باشند. این محصولات دارای ظاهری متفاوت از نمونه های مشابه می باشد. درب های قوطی های سرامیک اغلب با استفاده از چوب تولید می شوند. درب چوبی طراحی شده در این  محصول ظاهری کاملا کلاسیک به آنها می دهد. این درب ها دارای واشر نرم می باشند و به راحتی بر روی بدنه سوار می شوند این ظروف دارای وزنی به نسبت سنگین تر از نمونه  پلاستیکی می باشد. درب محصول به راحتی از بدنه جدا می شوند و به راحتی قابل چفت شدن هستند.

 

قوطی های حبوبات را کجا قرار دهیم ؟

 

همیشه سوالی در این زمینه وجود دارد که  بانکه های حبوبات را در کجا قرار دهیم.

در جواب این سوال باید گفت قوطی های حبوبات دارای ظاهری شیک هستند و در جنس های مختلف تولید می شوند. این محصولات را می توان بر روی کابینت ها و میز های آشپزخانه قرار داد. به علت داشتن ظاهری شیک باعث تغییر دکوراسیون آشپزخانه ها می شود. جا حبوباتی های تولید شده اکثرا به صورت دیواری نیز طراحی شده اند.

البته می توان با خرید سلف های مخصوص آشپزخانه ها ، دکوراسیون  آشپزخانه را به سمت خانه های اشرافی برد. کافی است  تا شلف ها را به دیوار آشپزخانه نصب کرده و  سپس  قوطی های حبوبات را بر روی آن بچینید تا جلوه ای ویژه به آشپز خانه تان بدهید. البته قوطی های سرامیکی و چوبی  به علت داشتن ظاهری شکیل می تواند بر روی میز ناهارخوری نیز مورد استفاده قرار گیرد و ترکیب این محصول با رانر باعث زیبا تر شدن دکوراسیون خانه ها می شود.

 

شیشه حبوبات عروس

 

شیشه حبوبات عروس ، در طراحی های شیک و زیبا متناسب با سرویس عروس تولید شده اند. این شیشه ها ظاهری فانتزی دارند و بسیار شکیل هستند.

انواع این شیشه حبوبات عروس به صورت سرویس در سایت های داخلی موجود می باشند. این ظروف با طراحی های ساده برای افرادی که ساده پسند هستند نیز وجود دارد. تنوع در این محصولات باعث انتخاب راحت تر برای تازه عروسان شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن