بهترین سایت‌ها و کتاب ها

خرید زبان جامع مبتکران ارزان قیمت + 5 مدل با کیفیت

زبان جامع مبتکران شهاب اناری برای پایه های دهم و یازدهم نظام جدید در فروشگاه های پایتخت و گاج مارکت به فروش می رسد. قبل از خرید زبان جامع مبتکران به بررسی کتاب زبان جامع مبتکران می پردازیم:

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور اثر دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی انتشارات مبتکران

خرید محصول


درس زبان یکی از مهمترین درس ها در راهنمایی و دبیرستان میباشد و همچنین از مهمترین درسها در کنکور سراسری است .علاوه بر ان ما در طول زندگی خود به زبان انگلیسی نیاز داریم و هرچه دانش خود را در این علم بالا ببریم بهتر است .

مقاله پیشنهادی: لاستیک مینروا

 برای یادگیری زبان در مرحله اول باید کتاب خوبی در اختیار ما باشد .کتاب زبان جامع مبتکران یکی از بهترین کتاب ها در این عرصه میباشد . این کتاب شامل تمام نکات و واژگان و گرامر پایه دهم ،یازدهم ، دوازدهم میباشد . این کتاب نوشته دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی مقدم است 

مقاله پیشنهادی: میله چوبی

این کتاب در چند بخش مهم تقسیم بندی شده و شامل تمام واژگان ، گرامر ، کلوز تست و درک مطلب میباشد . به همراه تست های فراوانی از این بخش ها برای ارتقای سطح شما و همچنین دارای تست های کنکور سالهای گذشته برای آشنایی شما با طراحی سوالات کنکور مناسب است . 

مقاله پیشنهادی: قالب سیلیکونی رزین از کجا بخرم 

جالب است بدانید که سوالات این کتاب به دو بخش تستی و تشریحی تقسیم‌بندی میشود . سوالات تشریحی که به صورت جاخالی نیز آورده شده اند در قسمت درسنامه میباشند

مقاله پیشنهادی: قیمت فندک زیپو فیک

و برای مرور مطالبی است که شما خوانده اید همچنین مناسب برای امادگی در امتحانات مدرسه و امتحانات نهایی میباشد تست های این کتاب نیز به چند بخش تقسیم می‌شوند که شامل تست های سطح یک،  تست هایی از حاشیه کتاب و کتاب کار ، تست های کنکور، تست های نوادگان شکسپیر، تست های مروری ،

مقاله پیشنهادی: روغن چرخ خیاطی چیست

و در انتها یک ازمون جامع ۲۵ سوالی میباشد . این آزمون جامع شبیه ساز کنکور است و در پایان هر فصل میتوانید این تست هارا ببینید و با استفاده از ان خود را در شرایط کنکور قرار دهید .

مقاله پیشنهادی: قیمت شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی


1- کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور اثر دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی انتشارات مبتکران

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور اثر دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی انتشارات مبتکران
مشخصات فیزیکی

  • وزن 632 گرم
  • قطع رحلی
  • تعداد صفحات 462 صفحه
  • نوع جلد شومیز

خرید محصول


این کتاب برای تمام دانش اموزان رشته علوم تجربی، انسانی، زبان، هنر، ریاضی مناسب است و میتوانند یه کمک ان برای کنکور سراسری آماده شوند.

این کتاب با توضیحات ساده و روان و جامع خود توانسته بین معلمان و کنکوری ها محبوب واقع شود همچینن کسانی که در اموزشگاه ها زبان می‌خوانند از این کتاب استفاده میکنند .

 نکته قابل توجه این است که به همراه این کتاب جامع ،یک واژه نامه جیبی به شما داده میشود که رایگان است و شامل تمام لغات و مثال های کاربردی میباشد و شما با استفاده از ان میتوانید دایره لغات خود را گسترش دهید . 


برای خرید این کتاب میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه های کتاب یا انتشارات مبتکران  مراجعه کنید و آن را خریداری کنید همچنین به صورت غیر حضوری میتوانید این کتاب را از سایت های مختلف خریداری کنید .

این سایت ها مثل دیجی کالا، گاج مارکت  و بسیاری سایت های دیگر قابل خریداری است فقط دقت کنید که چاپ کتاب جدید و مناسب سال کنکور شما باشد تا با استفاده از ان بتوایند در ازمونهای درسی خود موفق شوید.


2- کتاب جامع زبان تخصصی کنکور 1400 گرامر کاربردی زبان انگلیسی اثر شهاب اناری انتشارات مبتکران جلد دوم

کتاب جامع زبان تخصصی کنکور 1400 گرامر کاربردی زبان انگلیسی اثر شهاب اناری انتشارات مبتکران جلد دوم
مشخصات فیزیکی

  • وزن 350 گرم
  • قطع رحلی
  • تعداد صفحات 248 صفحه
  • نوع جلد شومیز

خرید محصول


درس زبان انگلیسی یکی از مهمترین دروس برای دانش آموزان و کسانی که میخواهند کنکور شرکت کنند میباشد .البته درس زبان فقط برای کنکوری ها نیست بلکه زبان انگلیسی به شما در هر مقطعی و شغلی کمک میکند. اما این‌کتاب مورد استقبال کنکوری ها قرار گرفته است .

زبان انگیلیسی در کنکور در چهار قسمت گرامر، واژگان،کلوز تست ، مطلب  تقسیم بندی میشوند .همه ی این مباحث مهم میباشد و یک کنکوری باید به تمام این قسمت ها مسلط شود پس به دنبال کتابی میرود که بتواند به یادگیری او کمک کند .

کتاب جامع مبتکران نوشته دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی یکی از بهترین و معتبر ترین کتاب ها در این زمینه میباشد که در چهار قسمت ذکر شده به طور کامل همه مطالب را پوشش داده است .شما با خواندن این کتاب از دیگر کتاب های زبان بی نیاز میشوید. 

این کتاب لحنی صمیمی و گویا دارد و شما به راحتی میتوانید با ان ارتباط برقرار کنید. این کتاب را در موسسه های گوناگون و حتی در مدرسه ها میبینید. معلمان از این کتاب به عنوان کتاب کمک آموزشی در کنار کتاب اصلی استفاده میکنند . 

دانش آموزان نیز به این کتابها علاقه نشان داده اند و به توصیه معلمان تست ها و تمارین ان را برای درک بهتر و یادگیری بیشتر استفاده میکنند .

درکنار این تست ها و تمرین ها دانش اموزان میتوانند از پاسخنامه کامل و تشریحی این کتاب استفاده کنند و یک درسنامه کامل و جامع برای انها حساب میشود .جالب ایت بدانید در این کتاب شما علاوه بر مطالب آموزشی، مطالب مشاوره ای نیز میبینید که به دانش آموزان در یادکیری بهتر زبان کمک میکند .

این کتاب یکی از بهترین کتابها در زمینه اموزشی،مشاوره ای قرار دارد و استفاده از ان به همه ی زبان آموزان عزیز توصیه میشود


3- کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران اثر شهاب اناری

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران اثر شهاب اناری
مشخصات فیزیکی

  • وزن 912 گرم
  • قطع رحلی
  • تعداد صفحات 412 صفحه
  • نوع جلد شومیز

خرید محصول


ویژگی‌های کتاب

برای خرید کتاب جامع مبتکران،قبل ان باید با ویژگی های مختلف کتاب اشنا شوید تا ببینید این کتاب برای شما مناسب است یا نه . این کتاب شامل تمام مبحث های زبان انگلیسی در پایه دهم ، یازدهم، دوازدهم  میباشد که شامل یک کتاب درسی و یک واژه نامه جیبی است. کتاب شامل ۵۰۴ صفحه و ۲۱۶۸ تست میباشد که ۱۸۱۸ تست ان گرامر و واژگان، کلوز تست و درک مطلب هستند و اما بخش جذاب کتاب که شامل ۳۵۰ تست از کنکور های سراسری داخل  و خارج سال های اخیر در رشته های مختلف میباشد و شما میتوانید از انها برای آشنایی با سوالات کنکور استفاده کنید . واژه نامه نیز  شامل ۱۷۵ صفحه و یک کتاب آموزشی عالی برای یادگیری واژگان میباشد این کتاب کوچک و حیلی است و شما میتوانید انرا به راحتی حمل کنید .

کتاب شامل واژگان،تلفظ و معنی واژه میباشد همچنین برای دانش آموزان مثالی آورده شده تا لغت را بهتر یاد بگیرند .این کتاب تمام لغات سالهای دهم ،یازدهم، دوازدهم را پوشش می‌دهد.

نکته مثبت دیگر این کتاب اسن است که سایز و فونت نوشته ها کاملا استاندارد است همچنین صفحه آرایی و رنگ کتاب‌ها به گونه ای است که مخاطب را جذب می‌کند و باعث میشود دیرتر از ان خسته شویم


4- کتاب جامع کنکور تخصصی زبان گرامر کاربردی زبان انگلیسی اثر دکتر شهاب اناری انتشارات مبتکران جلد 2

کتاب جامع کنکور تخصصی زبان گرامر کاربردی زبان انگلیسی اثر دکتر شهاب اناری انتشارات مبتکران جلد 2
مشخصات فیزیکی

  • وزن 900 گرم
  • قطع رحلی
  • تعداد صفحات 252 صفحه
  • نوع جلد شومیز

خرید محصول


بررسی بخش‌های مختلف کتاب

کتاب دارای بخش های مختلف میباشد که هر بخش متفاوت و جداگانه است . دلیل این کار این است که این کتاب شامل مطالب گسترده ای میباشد و نظم این کتاب به شما کمک میکند بهتر مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید همچنین راحت تر به موفقیت برسید. کتاب شامل پنج بخش مختلف میباشد.

بخش اول : زبان انگلیسی سال دوازدهم دبیرستان، 

بخش دوم : زبان انگلیسی سال دهم و یازدهم دبیرستان ،

بخش سوم : درک مطلب و کلوز تست ، 

بخش چهارم : مطالب و نکته های مهم در سالهای هفتم تا یازدهم که نیاز به یادآوری داشته است ،بخش پنجم: واژه نامه این کتاب که جیبی و قابل حمل است همچنین تمام لغات را پوشش می‌دهد


5- کتاب جامع کنکور تخصصی زبان اثر دکتر شهاب اناری انتشارات مبتکران جلد 1

کتاب جامع کنکور تخصصی زبان اثر دکتر شهاب اناری انتشارات مبتکران جلد 1
مشخصات فیزیکی

  • وزن 1900 گرم
  • قطع رحلی
  • تعداد صفحات 420 صفحه
  • نوع جلد شومیز

خرید محصول


اگر بخواهیم دقیق تر و کاملتر به بخش های کتاب بپردازیم باید بگوییم که این کتاب با درسنامه در اول هر فصل آغاز میشود.این بخش به عنوان یک منبع کامل از نکات و مفاهیم اولیه هر فصل و مبحث به شمار میرود .

یکیاز نکات مثبت این کتاب که باعث محبوبیت ان شده است مطالب روان و ساده و قابل فهم درسنامه میباشد . این کتاب سعی کرده است مطالب را به گونه ای مطرح کند که دانش آموز کاملا ان را بفهمد و در همین راستا در هر درس تمرینات مختلفی آورده که به صورت جای خالی، سوالات تستی و تشریحی میباشد و دانش آموز پس از خواندن درسنامه اگر به این سوالات پاسخ دهد درس را به خوبی یاد می‌گیرد و مطالب در ذهن او بهتر میمانند. این نقطه قوت کتاب زبان جامع مبتکران ان را به کتابی کامل هم برای کنکور سراسری هم امتحانات مدرسه و هم امتحانات نهایی تبدیل کرده است. 

از دیگر نقاط قوت کتاب میتوان به مناسب بودن ان برای هر سطحی اشاره کرد .

اگر شما زبان قوی ای دارید و تمرینات کتاب برای شما آسان است میتوانید از کادر نکات تکمیلی استفاده کنید و به دانش خود بیفزایید .این کادرها همچنین برای دانش اموزان کنکوری که کنکور منحصرا زبان دارند مناسب است .

در آخر هر فصل هم مطالبی تحت عنوان جمع بندی آورده میشود که مخصوص یادآوری و خلاصه نویسی  میباشد که میتوانید از ان قبل امتحانات و حتی کنکور برای مرور استفاده کنید

  و اما قسمت مهمتر کتاب که شامل تست های چهارگزینه ای میباشد که بعد از درسنامه گرامر و واژگان انهارا می‌بینید .

این تست ها برای یادگیری و همچنین سنجش خود بسیار مفید هستند زیرا استاندارد بوده و هر تست نکته ای را در بر دارد این قسمت نیز به بخش های مختلفی تقسیم میشود.

اولین بخش ان تست های سطح یک است: این تست ها بسیار مهم بوده و شامل تمام نکته ها و مطالب درس میباشد که به شما کمک میکند تا درس را به طور کامل مرور کنید و یاد بگیرید این تست ها برای تمام دانش اموزان چه قوی و چه ضعیف از واجبات است. 

تست های مطالب حاشیه کتاب اصلی و تمرین ها و همچینن کتاب کار : در این بخش شما تست های مختلفی از بخش های دیگر کتاب میبینید که کمتر به آن توجه میشود پس حل کردن این تست ها نیز بسیار مهم و کاربردی است و باعث میشود شما تمام واژگان را یاد بگیرید

 

بخش بعدی تست های نوادگان شکسپیر میباشد:  این بخش سطحی بالاتر از بخش های قبل دارد و برای دانش اموزان قوی که میخواهند مطالب بیستر یاد بگیرند مناسب است همچنین دانش اموزان کنکور منحصرا زبان باید از ان استفاده کنند  . 

اینتست ها باعث میشود یادگیری عمیقتر و کاملتر باشد . علاوه بر کنکوری ها ،افرادی که در اموزشگاه های مختلف در حال زبان خواندن میباشند میتوانند از این تست ها استفاده کنند و دانش خود را بیشتر کنند .

همانطور که گفتیم این کتاب برای تمام افراد با سطح های مختلف زبان طراحی شده است و همه میتوانند از ان استفاده کنند و نتیجه ای مطلوب بگیرند 

قسمت بعدی شامل تست های مروری است: این بخش نیز برای مرور اطلاعات گرامری و لغات درس های قبل میباشد تا مطالب بهتر در ذهن شما حک شود و یادگیری کامل باشد

بخش جذاب دیگر کتاب نیز شامل تست های کنکوری است:

این بخش برای اشنایی با سوالات کنکور سالهای گذشته میباشد و مطالبی که بیشتر مورد توجه قرار گرفنه اند را بررسی میکنیم .

این بخش کمک میکند تا با دید طراحان اشنا شویم و بخش های مهمتر را بیشتر مطالعه کنیم

 

این کتاب شامل پاسخنامه کلیدی و تشریحی میباشد که استفاده از پاسخنامه کلیدی به تنهایی کافی نیست زیرا هر تست شامل نکته های مهمی میباشد که استفاده از انها توصیه میشود .

اینپاسخنامه تشریحی برای سوالات تالیفی و کنکوری میباشد و در پاسخنامه تمام نکات ان تست ذکر شده است همچینن دلیل غلط بودن هر گزینه و درست بودن گزینه مورد نظر  نیز ذکر شده این کار باعث میشود تا شما  با حقه های طراحان اشنا شوید و به خطا نیفتید همچنین بتوانید به راحتی تست های دشوار را حل کنید . 

از دیگر نکات مثبت این کتاب میتوان به صفحه آرایی های زیبا و رنگی و جدول های منظم اشاره کرد 

بخش دیگر کتاب شامل واژه نامه، درک مطلب و کلوز تست، ضمائم میباشد . تست های کلوز و درک مطلب بسیار مهم هستند و باید به ان توجه کرد در این کتاب در پایان هر فصل بعد تست های گرامر و واژگان  تالیفی و کنکوری ،میتوایند این تست های مهم را ببینید . 

علاوهبر آوردن تست ،نویسندگان این کتاب تمام مطالب جهت یادگیری حل این تست ها و فنونی برای پاسخ دهی سریع را بیان کرده اند .مهمترین نکته در پاسخ به تست های کلوز و درک مطلب داشتن دایره لغات قوی میباشد .دلیل وجود واژه نامه جیبی کتاب زبان مبتکران نیز همین است.

این کتاب جیبی مناسب برای مکان هایی است که شما نمی‌توانید کتاب زیادی با خود ببرید و وقت هدر شده دارید که در این زمانها از واژه نامه زبان مبتکران میتوانید استفاده کنید  این کتاب به همراه لغات و جمله های مرتبط با لغات همچینن آوردن مثال های کاربردی شما را در یادگیری سریعتر و بهتر کمک میکند . این روش بکی از بهترین روش ها برای یادگیری لغات انگلیسی میباشد

در پایان هر فصل ازمونی آورده اند تحت عنوان ازمون جامع که شامل ۲۵ سوال تستی تالیفی ميباشد اما شباهت های زیادی به سوالات کنکور دارد .

این ۲۵ سوال شامل ۴ سوال گرامر ،۵ سوال واژگان، ۵ سوال کلوز ،و دومین ۴ سوالی درک مطلب میباشد .این ازمون شبسه ساز کنکور است و مدت زمان پاسخگويی نیز ۲۰ دقیقه میباشد و شما مستوانید با استفاده از این ازمونها خود را در شرایط کنکور قرار دهید و به سوالات پاسخ دهید

انتهای کتاب شامل بخش ضمیمه ميباشد که مطالب مهم زبان انگلیسی را از پایه هفتم تا دوازدهم پوشش میدهد و به بخش های مختلف تقسیم شده است .بخش اول : افعال چند کلمه ای هفتم تا دوازدهم .بخش دوم: هم آوایی های مهم هفتم تا دوازدهم. بخش سوم : اصطلاحات زبان هفتم تا دوازدهم . بخش چهارم : پسوند و پیشوند های مهم کاربردی .بخش پنجم: افعال با قاعده و بی قاعده مهم . 

این مطالب همگی با فونتی خوانا و در جدول های رنگی تقسیم بندی شده اند و شما به راحتی میتوانید مطلب مورد نظر خود را پیدا کنید

جمع‌بندی

در آخر باید به شما بگوییم که انتخاب این کتاب در سال کنکور شما یکی از درست ترین کارهایی است که میتوانید بکنید .زیرا این کتاب تمام نکات و مطالب درس و همچنین سوالات گوناگون برای هر سحطی دارد .این کتاب درسنامه های جامع و کامل، تست های کنکور،تست های تالیفی جهت یادگیری واژگان و گرامر ،مطالب و سوالاتی برای یادگیری کلوز تست و درک مطلب ،واژه نامه جیبی، وبینار با نویسندگان،  ضمائم و خلاصه های کتاب  را در برمی‌گیرد و ان را به یکی از بهترین کتاب های زبان تبدیل کرده است. 

جدااز بخش یادگیری و دانش این کتاب از لحاظ ظاهری نیز مورد قبول میباشد و دارای فونت و سایز استاندار نوشته ها ،جدول های رنگی  میباشد که باعث میشود کتاب خسته کننده نباشد .علاوه بر این نکته ها باید ذکر کنیم که این کتاب امکان ارتباط برقرار کردن شما را با انواع تدریس های اینترنتی به وسیله لینک های متنوع فراهم کرده است. 

این کتاب برای تمامی رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی، انسانی ، زبان، هنر  پیشنهاد میشود و مطمئن باشید با استفاده از این کتاب از دیگر منابع  بی نیاز میشوید

این کتاب را انتشارات مبتکران به چاپ رسانده است . نام این انتشارات را حتما شنیده اید زیرا سال های زیادی است که این انتشارات ،کتاب های درسی مختلف را به چاپ رسانده و کار معلمان و دانش اموزان را راحت تر کرده است . کتاب زبان جامع شهاب اناری و افشین مقدم نیز یکی از کتاب های چاپ شده از این انتشارات است .

خرید این کتاب بسیار راحت میباشد زیرا در اکثر کتابفروشی های سطح شهر میدا میشود همچنین مینوانید ان را از سایت های مختلف مثل دیجی کالا ، کوما و … خریداری کنید و درب منزل ان را تحویل بگیرید .

قیمت این کتاب تفاوت زیادی با دیگر نمونه های مشابه آن ندارد و میتوانید با کمی جست و جو بهترین قیمت را از مکانی معتبر خریداری کنید و از ان لذت ببرید

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن