دکوراسیون

راهنمای خرید انواع مبل فرانسوی با قیمت مناسب و ارزان

مبل فرانسوی چیست ؟

مبل فرانسوی در حقیقت نوعی مبل کلاسیک به حساب می آید. ابتدا این نوع مبل در کشور فرانسه تولید شد. در حقیقت مبل فرانسوی همان طور که از نامش مشخص است یک نوع مبل فرانسوی می باشد. این گونه مبل ها در دکوراسیون کلاسیک خانه به کار می روند و ظاهری زیبا دارند. مبل فرانسوی به صورت ساده و حکاکی شده تولید شده است. مبلمان فرانسوی رنگ های بسیار زیبای تولید می‌ شود که زیبا ترین رنگ خاکستری و نقره ای می باشد.

در مورد مبل فرانسوی باید بیان کنیم‌که این مبل ها دارای پشتی های بلندی هستند. پشتی بلند این نوع از مبل ها باعث شده است تا سبک نوین کلاسیک را بگیرند‌.

با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد انواع مبل فرانسوی اطلاعاتی بدهیم.

مقاله پیشنهادی :فروش نمد سنتی

انواع مبل فرانسوی شامل موارد زیر می باشد:

مبل فرانسوی مدرن،

مبل فرانسوی راحتی، مبل فرانسوی ریسه ای، مبل فرانسوی استیل، مبل فرانسوی اسپرت، مبل فرانسوی پشت تخت، پشت گرد، مبل فرانسوی پتینه،  پشت حصیری ،

مبل فرانسوی طنابی، مبل نیمکت فرانسوی

مقاله پیشنهادی :بهترین مارک مسواک

اولین نوع آن مبل فرانسوی راحتی می باشد. در مورد مبل کلاسیک فرانسوی راحتی باید بگوییم که یکی از محصولاتی می باشد که برای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه مبل ها در خانه هایی که ظاهر کلاسیک دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع بعدی آن مبل فرانسوی ریسه ای می باشد. این‌ نوع مبلمان کلاسیک دارای دسته های چوبی منبت کاری می باشد، هنر منبت کاری در این مبلمان باعث شده تا این‌ محصولات زیبایی بیشتری بگیرند. جنس بدنه ی این نوع مبلمان از جنس چوب می باشد.

مقاله پیشنهادی :خرید زردک

مبل فرانسوی استیل هم یکی از انواع ایم گونه مبل ها می باشد. در واقع مبل تک نفره استیل از مبلمانی باشد که ظاهری مانند کاناپه دارد. معمولا در طراحی زیبا تولید شده‌ اند و رنگ بندی آنها باعث شد تا این گونه محصولات دارای بدنه ظریف می باشند که از جنس چوب تولید شده است روی چوب آنها طرح ها و نقوش ظریفی طراحی شده است که زیبایی آن را بیشتر کرده است.

مبلمان فرانسوی مدرن و کلاسیک نمی‌ توانند با یک دیگر تلفیق شود و زیبایی شان به همین سبک کلاسیک بودنشان است. این گونه محصولات به پارچه ویسکوز متقال و دیگر پروژه ها تولید می شود. اصولاً چوب هایی که در تولید مبل استیل مورد استفاده قرار می‌ دهند از نوع چوب راش می باشد.

مقاله پیشنهادی :هدفون ریزر 

نوعی دیگر از مبل فرانسوی مبل فرانسوی کلاسیک اسپرت نام دارد. این گونه مبلمان هم مانند مبلمان استیل و ریسه ای و حتی راحتی دارای دسته های حکاکی شده می باشند. این گونه مبل در حقیقت مبل های تلفیقی به حساب می آید. این گونه محصولات در حقیقت به نوعی تولید شده‌اند که هم ظاهری مدرن و ظاهر قدیمی دارد و به همین دلیل به آنها کلاسیک می گویند، یعنی به گونه ای هستند که نوعی از سبک مبل فرانسوی جدید را نمایش می دهند. همین موضوع تلفیقی بودن آن باعث شده تا زیبایی بیشتری بگیرد. به همین دلیل باشد که به آن مبل فرانسوی مدرن هم می‌ گویند‌.

مقاله پیشنهادی :خرید عبا ارزان

به اضافه در مورد مبل فرانسوی پشت تخت هم باید بیان کنیم‌ که  نوع دیگری از مبل فرانسوی به حساب می آید که با طراحی ساده تولید می ‌شوند و همین ساده بودن آنها نشان از خاص بودن آنها است. علاوه بر این باید اضافه کنیم که این گونه محصولات زمانی که منبت کاری می شوند، زیبای بیشتری پیدا می‌ کنند و اصالت شان بیشتر نمایان می‌شود. مبل کلاسیک انواع مختلف دارد.

تنوع در مبل کلاسیک فقط در این چند مورد خلاصه نمی شود. در قسمت زیرین مبل کلاسیک حلال هایی طراحی شده است که باعث زیبایی بیشتر آن شده است.

مقاله پیشنهادی :عرق کاسنی و شاتره برای کبد چرب

در واقع مبل کلاسیک پشت گرد نوع دیگری از مبل کلاسیک می باشد که پشتی آن به صورت گرد می باشد. این گونه مبل ها از نوع مبل راحتی می باشد که می تواند دکوراسیون اتاق را از حالت یک نواختی در بیاورد. این گونه مبل ها دارای پشتی دایره ای می باشند‌. این گونه مبل ها می توانند فضای اتاق را کمی صمیمانه تر کند و اتصالات رسمی در بیاورند‌.

نوع دیگر آن شامل مبل فرانسوی پتینه است این گونه مبل ها ظاهری سلطنتی دارند. زیرا از گونه مبل های پرمنبت به حساب می‌ آیند که با استفاده از هنر پتینه کاری تولید شده اند. بعضی از مبل های فرانسوی که اصیل هستند با استفاده از ورق طلا پتینه شده است و به همین دلیل قیمت آن بسیار گران می باشد. مبل فرانسوی پتینه کاری شده برای دکوراسیون های خانه هایی که با سبک کلاسیک تولید شده اند بسیار مناسب می باشد. همان طور که می دانید سبکی کلاسیک یکی از سبک های پر قدرت می‌ باشد که نشانگر از قدرت است. این گونه مبل ها در بعضی مواقع با پتینه کهنه تولید شده اند که این موضوع باعث ظرافت بالای آن می شود و زیبایی آن را دو چندان می کند.

 

این نوع از محصولات با استفاده از پتینه دارای نقش های ریزی می باشند که می‌ تواند به زیبایی آنها کمک زیادی کند. در قسمت فوق بیان کردیم که چوبی که برای مبل فرانسوی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، از نوع چوب راش می باشد برای زیباتر شدن مبل فرانسوی این گونه چوب ها را به رنگ طلایی در می ‌آورند.

البته پتینه کاری در مبلمان فرانسوی باعث شده تا مبلمان فرانسوی ظاهری لوکس و اصیل بگیرند و دارای ظرافت خاصی شوند.

به علاوه مبل فرانسوی پشت حصیری یکی از مبل های نئوکلاسیک می باشد که دارای ظاهری بسیار زیبا است. این گونه مبل ها دارای پشتی حصیری می باشند. مبلمان حصیری در رنگ های مختلفی تولید می شود که زیبا ترین آن در رنگ فیروزه می‌ باشد. ترکیب رنگ فیروزه ای با رنگ حصیر که رنگ کرم می باشد ظاهری بسیار زیبا ایجاد کرده است که باعث زیبایی این گونه مبل ها شده است. این گونه محصولات در حقیقت پشت چوبی می باشند و همین موضوع باعث استحکام آنها شده است. بعضی از مبلمان حصیری تک حصیری هستند.

مبلمان دو نفره فرانسوی کلاسیک در بیشتر منازل مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید بخشی از خانه تان را به سبک کلاسیک اختصاص دهید و از مبل دو نفره کلاسیک استفاده کنید و یک فضای دنج برای خود ایجاد کنید.

 

البته مبل فرانسوی طنابی نوع دیگری از این گونه مبل ها می باشد و از نوع مبل استیل مدرن به شمار می آید. در مورد این نوع از مبلمان باید بگوییم که در قسمت پایین مبل دارای حلال هایی می باشد که به مانند طناب است و مبل فرانسوی نیمکت یکی دیگر از محصولات می باشد که به صورت تکی تولید می‌ شود.

این گونه محصولات در تنوع بالایی تولید شده است که زیباترین آن در رنگ صورتی می باشد. این گونه مبل ها در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.‌ شما می توانید در اتاق خواب خود از نیمکت کلاسیک استفاده کنید.

 

زیرا این محصولات در طرح زیبا  تولید شده اند و زیبایی به خصوصی دارد و به همین دلیل می تواند ظاهر اتاق خواب شما را زیبا کند.

 

همچنین نوع دیگری از مبل کلاسیک وجود دارد که به آن مبل کلاسیک فرانسوی ابزاری و یا مبل کلاسیک کوین ابزاری می گویند. این گونه مبلمان از جمله پرفروش ‌ترین مبل فرانسوی به حساب می آیند که چوب آن از چوب راش گرجستان می باشد، به علاوه  باید گفت که از پارچه ی مخمل و پارچه های ترک در این مبل مورد استفاده قرار گرفته است. این گونه مبل ها با استفاده از پلی اورتان رنگ شده‌اند.‌ همچنین درون مبل ها از فنر استفاده شده است.

به اضافه باید بیان کنیم که این گونه مبلمان در رنگ بندی های مختلف تولید می شود که شما می توانید متناسب با دکوراسیون منزل با رنگ بندی آن را انتخاب کنید.

 

از مبلمان ابزاری می توان به عنوان مبل راحتی مورد استفاده قرار داد. زیرا ظاهر آنها به شکل کاناپه می باشد.

نکته دیگری که قابل بیان است این موضوع می باشد که این گونه محصولات با استفاده از چوب مقاوم تولید شده است که در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد‌.

لذا مبل فرانسوی کلاسیک ابزاری دارای کوسن های مختلف می باشد، بعضی از مبلمان فرانسوی کلاسیک با استفاده از پارچه های مبلی طرح دار تولید شده است، طرح‌هایی که در پارچه مبلی کلاسیک مورد استفاده قرار گرفته است در حقیقت همان طرح های کلاسیک می باشد‌.

 

البته در مورد مدل مبل کلاسیک باید بگویم که در مدل های متفاوت تولید می‌ شود که یکی از آن مبل فرانسوی ال می باشد. مبل فرانسوی برای آن دسته از خانه هایی است که می‌ خواهند مبلمان خود را در قسمت کنج خانه قرار دهند طراحی شده است. باید در در مورد مبل فرانسوی مدل ال بگوییم که این گونه مبل ها دارای میز و عسلی هایی می باشند که با طرح کلاسیک تولید شده است و می‌ تواند آنها را شیک تر کند.

در حقیقت مبلمان ال کلاسیک فضای خانه را صمیمانه تر می کند و دارای کوسن های زیادی می باشند.

البته این گونه مبل ها در حقیقت شبیه مبل استیل می باشند که درباره مبل کلاسیک ال باید بگوییم که انواع متفاوتی دارند. مثلا یکی از انواع مبل کلاسیک ال مدل گرد می باشد.

 

همچنین مبل های گرد و یا مبل های ال به گونه‌ ای هستند که می‌ توان در کنار آنها از آباژورهای پایه بلند استفاده کرد.  این موضوع باعث می‌ شود تا سبک خانه شما سبک زیبا به خود بگیرد. این گونه محصولات در واقع از فرهنگ نوستالژیک فرانسه گرفته شده است و همین موضوع باعث شده تا این فرهنگ زیبا در بین جهان پراکنده شود و امروزه مبل فرانسوی مدرن توانسته طرفداران زیادی برای خود جذب کند.

نوع دیگری از مبل فرانسوی وجود دارد که به آن مبل مدل یو فرانسوی می گویند.

این گونه مبل ها از مدل های فرانسوی مدرن به حساب می‌ آیند و امروز بسیار ترند شده است.

 

حال کمی در مورد برند های  مبل فرانسوی بحث کنیم.

انواع برند های مبل فرانسوی

مبل فرانسوی لیون، مبل فرانسوی چستر، مبل فرانسوی دوگل، مبل فرانسوی دلاوران، مبل فرانسوی فریازان، مبل فرانسوی کویین.

 

اولین برند مبل فرانسوی لیون می باشد. این گونه مبل ها ظاهری سلطنتی دارند و در طرح های شلوغ و مینیمال تولید شده‌ اند. در تولید محصول از هنر منبت کاری استفاده شده است.

همچنین مبل فرانسوی چستر با ایده پردازی بسیار زیبا و متفاوت تولید شده است. این گونه مبل از برند چستر می باشند و در رنگ بندی های گردویی، مشکی، عسلی، نقره‌ای، فندقی طوسی و سفید تولید شده است. این گونه مبل ها به گونه ای تولید شده است که مبل تک نفره آنها رنگ متفاوتی دارد.

 

در حقیقت باید بگویم که مبل چستر از ترکیبی از مبل راحتی و مبل فرانسوی تولید شده است. به همین جهت می توان در بسیاری از منازل از آن به عنوان مبل راحتی استفاده کرد که یکی از معروف ترین مبل های آن مبل چستر فرانسوی قهوه ای می باشد.

 

البته امروزه رنگ طوسی در مبلمان ترند شده است، به همین جهت مبل چستر فرانسوی طوسی هم‌ مورد توجه قرار گرفته است.

اگر قصد خرید مبل فرانسوی دست دوم را دارید مجزا دارد می توانید با مراجعه به اپلیکیشن دیوار و یا با جستجوی عبارت مبل مدل فرانسوی دیوار در گوگل به سایت دیوار مراجعه نمایید و انواع مبل فرانسوی دست دوم را در نزدیک محل زندگی خود را از مشاهده کنید‌.

 

و اما اگر شما می خواهید اطلاعات کامل طبیعت از این محصول داشته باشیم و نظرات مصرف کنندگان را بدانید کافی است با جستجوی عبارت مبل فرانسوی نی نی سایت در اینترنت به این سایت مراجعه کنید باید اطلاعات کاملی دریافت نمایید.

 

و در آخر  بهتر است بگوییم ما در این مقاله در مورد ویژگی مبل فرانسوی و انواع مبل های کلاسیک فرانسوی مطالبی بیان کردیم‌‌.

 

البته اطلاعاتی در مورد مدل مبل های فرانسوی به شما عزیزان کمک می کند تا در مورد این گونه محصولات اطلاعات کاملی داشته باشید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ترب مبلمان کلاسیک فرانسوی با قیمت شان را مشاهده نمایید.

در این سایت قیمت مبل فرانسوی پشت تخت و عکس آن موجود می باشد. امروزه جدیدترین مبل فرانسوی با متریال های ویژه تولید شده است. شما می توانید جدید ترین مدل مبل ها را در این سایت مشاهده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن