زیبایی و سلامت

خرید اینترنتی دستگاه موخوره گیر ارزان قیمت + 10 مدل با کیفیت

دستگاه موخوره گیر در مدلهای مک استایلر،پرومکس،حرفه ای،فیلیپس،رولان در ارایشگاه به فروش می رسد.قبل از خرید دستگاه موخوره گیر به بررسی نکات زیر می پردازیم:

خرید محصول

اکثر ما از نحوه مراقبت درست از موهای خود آگاه نیستیم و با اقدامات نادرست همواره موها را دچار آسیب‌هایی کرده و آن را در معرض شکنندگی، موخوره و خشکی قرار می‌دهیم. کمتر کسی وجود دارد که با مشکل موخوره مواجه نشده باشد.

به خصوص افرادی که موهای بلندی دارند و ساقه موی آنها از ریشه مو فاصله زیادی دارد و مواد مغذی را به خوبی از کف سر دریافت نمی‌کنند. در این صورت نوک موها و ساقه، دچار خشکی شده و موخوره هم نتیجه مستقیم خشکی موهاست.

برای جلوگیری از این مشکل لازم است که بلافاصله در صورت رویت موخوره در بین موهای خود اقدام به از بین بردن آنها کنید، چرا که حتی یک عدد موخوره در بین موها به مرور و در صورتی که آن را جدی نگیرید، موجب می‌شود تمام موهای شما درگیر شوند و حتی تا ریشه موهای شما پیشرفت می‌کند و تبدیل به یک مشکل غیرقابل حل خواهد شد.

مقاله پیشنهادی: شورت زنانه

بنابراین لازم است که همواره و به طور روزانه یا هفتگی موهای خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده موخوره سریع اقدام به از بین بردن آن کنید. اینکه از چه روشی برای از بین بردن موخوره استفاده می‌کنید هم بسیار مهم است. تنها روش‌های صحیح است که پاسخ درست به شما می‌دهند.

ممکن است فکر کنید که چه فرقی دارد که یک تار مو را با قیچی خیاطی، قیچی ابرو یا هر قیچی دیگری که دم دستم هست ببرم یا اینکه آن را از ریشه بکنم. باید بگوییم که بسیار فرق می‌کند و بسیار مهم است که همان یک تار مو را به چه شکلی از موخوره نجات می‌دهید.

به هیچ وجه از محصولاتی مربوط به مو نیستند در این مورد استفاده نکنید. هدف ما در این مقاله این است که شما را با محصولی آشنا کنیم که این مشکل را به راحتی برای شما حل کند. موخوره‌گیرها یکی از این موارد هستند.

دستگاه موخوره‌گیر فیلیپس، پرومکس، پاناسونیک، اسپلیت اندر، انزو سالن و بابلیس از جمله برندهای موجود در بازار هستند. کار با این دستگاه بسیار ساده است و انواع فیلم‌های آموزشی آن در اینترنت وجود دارد. برخی از این دستگاه‌ها موخوره را بدون کوتاهی مو از بین می‌برند.

بنابراین لازم نیست نگران کم شدن حجم موها و یا کوتاه شدن قد موهای خود باشید. این دستگاه‌ها در انواع دستی و برقی موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. وی اند جی، روزیا، رمینگتون، رولان، شی رز، سوپرا و سوکانی از برندهای دیگر این محصول هستند که در بازار عرضه شده‌اند.

اگر قصد خرید این دستگاه را دارید و یا با مشکل موخوره مواجهید و می‌خواهید برای حل مشکل خود به یکی از سالن‌های آرایش که این دستگاه را دارند مراجعه کنید اما هیچ اطلاعی از تشخیص نوع استاندارد و نحوه کار این دستگاه ندارید و نگران معایب و مزایای آن هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به معرفی این دستگاه پرداخته‌ایم و تمامی ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم.


1-موخوره گیر سوپرا کد 66

موخوره گیر سوپرا کد 66

مشخصات

نوع صفحات: متوسط
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
قابلیت تنظیم دما: خیر
صفحه نمایشگر: خیر
 
 

اغلب خانم‌ها و حتی آقایان عادت دارند به طور مکرر از دستگاه‌های گرمایشی مو و مواد شیمیایی استفاده کنند که این موضوع به دلیل استفاده نادرست، منجر به تولید موخوره در بین موهای آنها می‌شود.

قیچی از راه‌های سنتی است که برای از بین بردن موخوره وجود دارد. نحوه کار هم به این شکل است که بخشی از مو که دچار موخوره است به طور کامل توسط قیچی جدا می‌شود.
بنابراین اگر مو کوتاه باشد و قرار باشد برای موخوره‌گیری از آن هم کوتاه‌تر شود، خوشایند نخواهد بود. به همین دلیل تولیدکنندگان و طراحان به فکر ساخت یک دستگاه برای حل این مشکل افتادند.

مقاله پیشنهادی: قمقمه آب دوچرخه

دستگاهی که بتواند بدون کوتاهی مو، موخوره را از بین ببرد و آن همین دستگاه موخوره‌گیر است. نحوه کار این دستگاه تقریباً مانند شانه است و این امکان را به شما می‌دهد که بدون تغییر حجم موها، موخوره را از بین ببرید. اما اگر می‌پرسید موخوره مو چیست، در ادامه با ما همراه باشید.
علت ایجاد و نحوه درمان موخوره:
تریکوپتیلوزین (Trichptylosis) نام علمی موخوره است که به عنوان یک بیماری شایع مو شناخته شده است. این بیماری به این شکل است که بخش انتهایی ساقه مو دوشاخه می‌شود.

در واقع بافت شکافته شده و به دو قسمت تقسیم می‌شود. در ابتدا تنها نوک مو به این حالت در می‌آید و اگر به آن توجه نکنید، رفته رفته به سمت ریشه مو پیشروی می‌کند و در این حالت باعث شکستگی و خرد شدن ساقه مو می‌شود.

به طور کلی هر عاملی که رفتار خشنی با موها داشته باشد، مانند شوینده‌های خیلی قوی، مواد اکسیدان، رنگ مو یا استفاده از وسایل گرمایشی به طور مداوم بدون مراقبت‌های لازم، مانند اتوی مو، فرکننده مو یا حتی نور آفتاب، به سلول‌های کوتیکول مو آسیب می‌رساند و باعث ایجاد موخوره خواهد شد.

زمانی که موها بسیار بلند هستند، با مواد شوینده تماس طولانی دارند و در معرض آسیب بیشتری هستند و به میزان بیشتری مستعد تولید موخوره هستند. با توجه به مواردی که مطرح شد و شناخت از موخوره و دلایل ایجاد آن، دستگاه موخوره‌گیر بهترین درمان برای آن خواهد بود. در ادامه به بررسی نکات مهم در هنگام خرید این دستگاه می‌پردازیم.

راهنمای خرید دستگاه موخوره‌گیری
این دستگاه مدت زیادی نیست که وارد بازار شده است. دستگاه موخوره‌گیری، موخوره‌ها را از بین می‌برد و شما می‌توانید بدون کوتاه کردن موهایتان، موخوره آنها را از بین ببرید.

شکل ظاهری آن شبیه به یک برس مو است و به صورت خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این برس با برس‌های معمولی این تفاوت را دارد که دارای دو صفحه مجزای دندانه‌دار است.

البته از لحاظ ظاهری شکل این دستگاه بسیار متنوع است اما معمول‌ترین آن همانطور که اشاره شد، دارای دو صفحه دندانه‌دار مجزا است که روی هم متصل شده‌اند. یک مثال دیگر که برای شکل ظاهری آن می‌توان مطرح کرد، اتوی موست و تفاوت آنها با اتوی مو این است که علاوه بر یک صفحه سرامیکی یا تفلون، دارای تعدادی دندانه هم هست.
نحوه کار با این دستگاه هم بسیار ساده است.

تنها کافی است که دسته‌ای از موهای خود را بین دو صفحه قرار داده و دستگاه را از نزدیک ریشه به سمت ساقه، به آرامی حرکت بدهید و این کار را چند بار انجام دهید. در این شرایط دستگاه به صورت مکانیکی ساقه موها را به اندزه چند اینچ بالاتر از موخوره کوتاه می کند و در مخزن تعبیه شده می‌ریزد.

از اقداماتی که قبل از موخوره‌گیری باید انجام دهید این است که موهای خود را بشویید و کاملاً خشک کنید. مدت زمانی که طول می‌کشد بسته به حجم موهای شما دارد. بنابراین برای گرفتن نتیجه خوب باید صبر و حوصله به خرج دهید.

روش‌های جلوگیری از ایجاد موخوره

همانطور که گفته شد وسایل گرمایشی و استفاده از لوازم بهداشتی شیمیایی باعث ایجاد موخوره می‌شود. به منظور پیشگیری و جلوگیری از بروز موخوره بهتر است از دستگاه‌های گرمایشی مو و مواد شوینده مناسب و استاندارد استفاده کنید تا آسیبی به موهای شما نرسد.

با این وجود موهای بلند همچنان در معرض این مشکل قرار دارند. همچنین ساقه مو با توجه به فاصله‌ای که از کف سر دارند و مواد مغذی مناسبی دریافت نمی‌کنند، بیشتر دچار موخوره هستند. بنابراین وسایل گرمایشی را در مدت زمانی کمتر روی موهای خود قرار دهید.


2-موخوره گیر هر تریمر کد 7

موخوره گیر هر تریمر کد 7

مشخصات

جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: متوسط
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
جنس بدنه پلاستیک فشرده
دارای باتری قابل شارژ
دارای کلید روشن و خاموش
قابلیت چرخش در دو جهت
دارای کلید قفل دستگاه
 دارای تیغه های تیز
توان مصرفی 3 وات
توجه داشته باشید قبل از استفاده دستگاه موخوره گیر، موها را حتما شسته و کاملاً خشک نمایید.
این دستگاه در مدت زمان چهل دقیقه ال یک ساعت قابلیت درمان موها را دارد.
اقلام همراه :
2 عدد کلیپس مو
شانه مو
فرچه تمیز کننده
کابل جهت شارژ مجدد دستگاه
 
 

وجود موخوره همیشه برای دختر ها و خانم ها ناراحت کننده است .

دختران به دنبال راه های مختلفی برای از بین بردن موخوره ها می باشند.

 دخترها و زنان به آرایشگاه ها میروند و از آرایشگر می‌خواهند که موخوره های آنها را بچیند یا اینکه از محصولات آرایشی و بهداشتی برای از بین بردن موخوره ها استفاده میکنند تا از شر موخوره ها راحت شوند.

در این مطلب می خواهیم راجع به دستگاه موخوره گیر به شما توضیح بدهیم. موخوره های موهای شما را می گیرد وآسیب به موهای شما نمی رساند.

شما می توانید با قیچی مخوره گیری انجام دهید.

موخوره گیری را در خانه نیز میتوانید انجام دهید.

موخوره گیری را در آرایشگاه نیز میتوانید انجام دهید.

اگر شما پول زیادی ندارید، می توانید دستگاه موخوره گیر ارزان تهیه کنید.

مقاله پیشنهادی: تیغ اره فلکه

دستگاه موخوره گیر اصل قیمت بیشتری دارد.

دستگاه موخوره گیر حرفه ای  برای سالنهای آرایشگاه استفاده می شود، باید قدرت بیشتری داشته باشد، زیرا بیشتر از آن استفاده می شود.

ما دستگاه موخوره گیر دستی و دستگاه موخوره گیر برقی نیز داریم.

قیمت جدید دستگاه موخوره گیر گرانتر شده است.

دستگاه موخوره گیر حرفه ای کارهای بیشتری انجام می دهد و قابلیت های بیشتری دارد و بیشتر برای سالن های آرایشگاه ها استفاده می شود.

دستگاه موخوره گیر خانگی برای استفاده در خانه مناسب است

مارکها و برندهای مختلفی برای دستگاه موخوره گیر وجود دارد ،از جمله:اسپلیت اندر،انزو،آپارات،بابلیس،پرومکس،پاناسونیک،پرومارون،پرسنلی،فیلیپس،نیکل،روزیا،شی رز،سوکانی،فاسیز …

شما می توانید دستگاه موخوره گیر را به صورت حضوری از فروشگاههای آرایشی و بهداشتی خریداری کنید یا اینکه آن را به صورت اینترنتی بخرید.

دیجی کالا یکی از سایتهایی است که می‌توانید از آن دستگاه موخوره گیر دیجی کالا را تهیه کنید.


3-موخوره گیر مدل Hair Trimmer

موخوره گیر مدل Hair Trimmer

مشخصات

جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: متوسط
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
جنس بدنه پلاستیک فشرده
دارای باتری قابل شارژ
قابلیت چرخش در دو جهت
دارای کلید قفل دستگاه –
توجه داشته باشید قبل از استفاده دستگاه موخوره گیر، موها را حتما شسته و کاملاً خشک نمایید.
این دستگاه در مدت زمان چهل دقیقه ال یک ساعت قابلیت درمان موها را دارد.
لوازم جانبی:
2 عدد کلیپس مو
شانه مو
فرچه تمیز کننده
کابل USB جهت شارژ مجدد دستگاه
 
 

دختران و زنانی که موهای بلندی دارند دچار موخوره می‌شوند و این موخوره آنها را ناراحت می کند.

دستگاه موخوره گیر دستگاهی است که می تواند موخوره موهای بلند دختران را بگیرد و موهای آنها را زیباتر کند.

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است و بهتر است دخترها و خانم ها از ایجاد موخوره در موهای خود جلوگیری کنند تا موهای آنها سالم باشد و موخوره نشود و باید از موهای خود مراقبت کنند.

ولی اگر موهای آنها موخوره شد باید از دستگاه موخوره گیر استفاده شود تا این مو خوره ها بیشتر نشود و موها خرابتر نشود.

وقتی موخوره ایجاد می شود ریشه مو به دو شاخه تقسیم می شود.

مقاله پیشنهادی: دستکش نخی مردانه

موخوره نرمب مو را از بین می‌برد و باعث می‌شود که مو خشن  شود.

همانطور که می دانید دستگاه موخوره گیر با از بین بردن موخوره ها باعث لطافت مو و نرمی مو  و حفاظت از مو میشود.

پعنی کلمه ی موخوره ینی دو شاخه شدن ریشه ی مو و در مو خوره موها به چند قسمت تقسیم می شود و بسیار زبر می شود.

جالب است بدانید که ما در آقایان هم مو خوره داریم.و‌لی مو خوره بیشتر در تنهایی که بلند تر است ایجاد میشود و به همین دلیل در خانم ها که موهایشان اکثرا از آقایون بلند تر است،موخوره شایع تر است.

دلیل اینکه در موخوره مو ها دوشاخه می شود این است که موخوره باعث می‌شود که فیبری  که داخل موها است،  از بین برود و موها استحکام خود را از دست بدهند.


4-موخوره گیر مدل 2019

موخوره گیر مدل 2019

مشخصات

جنس صفحات: تفلون
نوع صفحات: متوسط
سیستم خاموشی خودکار: بله
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
سیم گردان: بله
طول سیم: 1.7 متر
جنس بدنه پلاستیک فشرده
دارای باطری قابل شارژ
قابلیت چرخش در دو جهت
دارای تیغه های بسیار تیز با فناوری نانو
قابلیت تنظیم فاصله برش مو در دو حالت 1/4 و 1/8 اینچ
توان مصرفی 3 وات
لوازم جانبی:
یک عدد شانه دم دار
دو عدد کلیپس
یک عدد کیف همراه
یک عدد برس پاک کننده
یک عدد شارژر
+ کرم پودر گاش هدیه
 
 

اگر شما به موهای خود رسیدگی کنید و از محصولات مختلف برای محافظت موهای خود بهره بگیرید کمتر به مو خوره مبتلا می شوید و در نتیجه نیاز نیست که از دستگاه موخوره گیر استفاده کنید.

موارد زیادی باعث ایجاد موخوره در موها می‌شود از جمله استفاده از مواد شیمیایی مانند تافت و ژل که باعث ایجاد موخوره می شود.

اگر شما مدت زمان زیادی در برابر نور خورشید باشید و علاوه بر اینکه پوست شما دچار آسیب دیدگی میشود ،موهایتان نیز موخوره میگیرد.

اگر شما موهای خیس خودرا با شانه و برس،شانه کنید ،ممکن است موهایتان مو خوره بگیرد.

مقاله پیشنهادی: خرید جدیدترین مدل جاروبرقی بوش

استفاده از شامپوهای اسیدی و رنگ موهای شیمیایی باعث آسیب دیدن موها و موخوره شدن آنها می شود.

اگر پوست سر شما خشک باشد و چربی نداشته باشد  و همچنین موهای شما رطوبت خودرا از دست بدهد و خشک و وز شود ،احتمال اینکه مو خوره بگیرید، خیلی زیاد است.

و همچنین اگر شما از برس‌های غیر استاندارد هنگام شانه زدن موهای خود استفاده کنید باعث ایجاد موخوره و آسیب دیدن موهای خود می شوید.

ولی اگر به هر دلیلی شما موارد بالا را رعایت نکردید و مثلاً موهای خود را در برابر نور خورشید قرار دادید و یا از برس های غیر استاندارد استفاده کردید ، باید برای از بین بردن این موخوره ها از دستگاه موخوره گیر استفاده کنید.

از موخوره گیر هم می توان در آرایشگاه ها استفاده کرد و هم می‌توان آن را تهیه کرد و در خانه از آن استفاده کرد.

دستگاه دارای دندانه است و دارای دو صفحه است که روی هم قرار می گیرد و  موخوره های مو را از بین میبرد.


5-موخوره گیر رولن مدل RS-1176

موخوره گیر رولن مدل RS-1176

مشخصات

جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: پهن
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
قابلیت تنظیم دما: خیر
صفحه نمایشگر: خیر
قابلیت چرخش تیغه به هر دو جهت
استفاده بدون سیم به وسیله شارژ با برق شهری
دارای استاندارد CE اروپا
لوازم جانبی:
پایه تنظیم ارتفاع برش
دو عدد گیره نگهدارنده مو
شانه مخصوص
آداپتور شارژ
 
 

نام دیگر موخوره گیر اتو مو نیز است.

برخی از دستگاه‌های موخوره گیر دارای قابلیت های دیگری نیز هستند مثلاً بعضی از آنها موها را صاف می کنند.

برای استفاده از موخوره گیر باید آن را مثل شانه و برس روی موهای خود باشید و مو های خودرا با آن شانه کنید تا موخوره های شمارا از بین ببرد و موهای شما نرم و با لطافت شود.

بعد از هر بار که این کار را انجام دادید، باید قفل دستگاه  را باز کنید و دستگاه را از بین موهای خود در بیاورید و دوباره آن را در قسمتی از موهای دیگربگذارید تا موخوره های آن قسمت را از بین ببرد.

افرادی که همیشه موهایشان موخوره دارد، دستگاه موخوره گیر برای آنها درمان‌کننده نیست و فقط از موخوره های بعدی پیشگیری می کند.

مقاله پیشنهادی: قیمت صندلی های نیلپر

کسانی که همیشه موهایشان موخوره دارد و به موخوره مبتلا میشوند، باید حتماً به پزشک پوست و مو بروند تا دکتر برای آنها داروی مناسب بنویسد.

استفاده از ماسک مو و نرم کننده و آبرسان مو بعد از حمام برای این افراد بسیار ضروری و واجب است.

کسانی که موخوره دارند میتوانند برای بهبود و تقویت موهایشان از ویتامین های خوراکی هم استفاده کنند که باعث میشود موهای آن ها بهتر شود.

دستگاه موخوره گیر مارک های زیاد و متنوعی دارد که هر کدام قسمت های مختلفی نیز دارند.

کیفیت دستگاه های موخوره گیر با هم فرق دارند و مسلما هر چقدر پول بیشتری بدهید،کیفیت دستگاه شما بهتر خواهد بود.

دستگاه موخوره گیر مک بسیار خوب و عالی  است و کیفیت آن هم خوب است  و شارژی است و دندانه های بسیار قوی دارد که می تواند موخوره ها را به راحتی از بین ببرد.

این دستگاه قابلیت های متفاوتی نیز دارد.

قیمت‌های مختلفی از دستگاه‌های موخورگیر وجود دارد،که

این قیمت ها متناسب با کارایی و کیفیتی که دستگاه موخوره گیر دارد متفاوت است.


6-موخوره گیر نیکل مدل SN-7397-2

موخوره گیر نیکل مدل SN-7397-2

مشخصات

جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: متوسط
دکمه‌ی روشن/خاموش: خیر
قابلیت تنظیم دما: خیر
صفحه نمایشگر: خیر
 
 

اصولا دستگاه هایی که قیمت آن ها بیشتر است ،هم کیفیت بیشتر و بهتری دارند و دیر تر خراب می شوند و هم اینکه قابلیت ها و کارایی هایی کگبیشاری دارند.

شما باید با توجه به نیازی که دارید و با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به خرید دستگاه موخوره گیر کنید.

هنگامی که شما پولی را که دارید مشخص میکنید و تعیین میکنید که چه مقدار می خواهید هزینه کنید، انتخاب شما آسان تر می شود.

دستگاه موخوره گیر مک پرومکس قابلیت های بیشتری دارد و قاعدتاً قیمت آن نیز گرانتر است.

اگر می خواهید علاوه بر اینکه مو خوره های موهایتان را از بین میبرید دستگاه قابلیت های دیگری نیز داشته باشد و موهای شما را تقویت کند،میتوانید از دستگاه مک‌ استایلر استفاده کنید.

اگر برایتان مهم است که موهای شما سالم بماند و حین استفاده از دستگاه خراب نشود، بهتر است دستگاه هایی که کیفیت بهتری دارند را انتخاب کنید و خریداری کنید‌.

دستگاههای موخوره گیر انواع مختلفی دارند و بعضی از آنها یک کار هستند و برخی دیگر چند کاره هستند.

هنگام خرید دستگاه موخوره گیر شما باید به این نکته توجه کنید که حتماً این دستگاه را از برندها و مارکهای معروف خریداری کنید.

زیرا برند تا مارکهای معروف کیفیت محصولاتشان بسیار خوب است و محصولات دیرتر خراب می‌شوند و طول عمر بیشتری دارند و همچنین نمی سوزند.


7-موخوره گیر فاسیز کد2018

موخوره گیر فاسیز کد2018

مشخصات

جنس صفحات: سرامیک
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
صفحه نمایشگر: خیر
جنس بدنه پلاستیک فشرده
دارای باتری قابل شارژ
دارای کلید روشن و خاموش
قابلیت چرخش در دو جهت
دارای کلید قفل دستگاه
دارای تیغه های تیز
قابلیت تنظیم فاصله برش مو در دو حالت 1/4 و 1/8 اینچ
توان مصرفی 3 وات
لوازم جانبی:
2 عدد کلیپس مو
شانه مو
فرچه تمیز کننده
آداپتور شارژدستگاه
کیف نگهداری دستگاه
 
 

همچنین این نکته توجه کنید که این برندها محصولاتشان به نسبت گران تر است و همچنین هنگام خرید دستگاه موخوره گیر باید به این نکته توجه کنید که دستگاهی که خریداری میکنید،حتماً گارانتی داشته باشد.زیرا شرکت‌ها فقط کالاهای با کیفیت را گارانتی می کنند و کالاهای بی کیفیت را گارانتی نمی کنند.

زیرا کالاهای بی‌کیفیت طول عمر کوتاهی دارند و زود خراب می‌شوند و در نتیجه این محصولات به شرکت بر میگردد و شرکت باید ضرر زیادی بدهد.

در نتیجه هنگام خرید محصولات خود حتماً به این نکته توجه کنید که این محصولات گارانتی داشته باشند تا شما از کیفیت این محصولات مطمئن باشید.

شما می توانید دستگاه های مو خوره گیر  را از فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و برقی بخرید و یا به صورت آنلاین از اینترنت و سایت های مختلف  سفارش دهید.

یکی از این سایت هایی که به راحتی میتوانید دستگاه مو خوره گیر را در آن پیدا کنید و بخرید ، سایت‌دیجی‌کالا است که می توانید محصول مورد نظر را به سایت سفارش دهید و بعد از پرداخت هزینه محصول مورد نظر ،با پیک درب منزل شما فرستاده می شود و شما در صورت نارضایتی از محصول  فرستاده شده ،میتوانید آن را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.


8-موخوره گیر فاسیز مدل NEW به همراه ست مانیکور هدیه

موخوره گیر فاسیز مدل NEW به همراه ست مانیکور هدیه

مشخصات

دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
توان دستگاه : 3 وات
منبع تغذیه : باطری شارژی
شارژ اولیه : 6 ساعت
شارژ عادی : 3 تا 4 ساعت
همراه با کابل شارژر
لوازم جانبی:
یک عدد شانه دم دار
دو عدد کلیپس
یک عدد کیف همراه
یک عدد برس پاک کننده
یک عدد شارژر
 
 

9-موخوره گیر کراکس مدل CRX-820

موخوره گیر کراکس مدل CRX-820

مشخصات

جنس صفحات: تفلون
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
قابلیت تنظیم دما: خیر
صفحه نمایشگر: خیر
سیم گردان: بله
جنس بدنه پلاستیک فشرده
دارای باتری قابل شارژ
دارای کلید روشن و خاموش
قابلیت چرخش در دو جهت دارای کلید قفل دستگاه
دارای تیغه های تیز قابلیت تنظیم فاصله برش مو در دو حالت 1/4 و 1/8 اینچ
توان مصرفی 3 وات
اقلام همراه :
2 عدد کلیپس مو شانه مو فرچه تمیز کننده
کیف نگهداری دستگاه
 
 

10-موخوره گیر بابلیس پرو مدل FZ-6669

موخوره گیر بابلیس پرو مدل FZ-6669

مشخصات

جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: متوسط
دکمه‌ی روشن/خاموش: بله
قابلیت تنظیم دما: خیر
صفحه نمایشگر: خیر
از بین بردن موخوره بدون کوتاه کردن مو
امکان حرکت دستگاه در دو جهت
دارای باطری قابل شارژ بازمان طولانی
دارای کلید چپ‌گرد و راست‌گرد
دارای محفظه جمع‌آوری موخوره کات شده
طراحی بسیار زیبا و ظریف (ارگونومیک)
دارای کیف نگه‌دارنده
جنس بدنه پلاستیک فشرده
دارای تیغه های تیز
لوازم جانبی:
کیف
برس تمیز کننده
گیره تقسیم مو
شانه مخصوص
آداپتور
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن