خوراکی ‌ها

پودر قند از کجا بخرم – خرید پودر قند ارزان قیمت عمده

پودر قند چطوری درست کنیم – پودر قند در مدلهای خانگی و ژله پودر قند به فروش می رسد.قبل از خرید پودر قند به بررسی نکات خرید ان می پردازیم:

خرید محصول

برای تهیه ی قند و شکر از نیشکر، ساقه های آن را می برند وبعد انها را اسیاب میکنند وتبدیل به پودر قند میشود. قند هایی  که ما مصرف می کنیم و از چغندر و یا نیشکر تهیه می شود. پودر قند  از آسیاب کردن قند سفید ایرانی تولید میشود

از پودر قند میتوانید برای تزئین انواع شیرینی استفاده کرد. پودر قند و یا پودر شکر نوعی شکر دانه ریز است. پودر شکر بسیار نرم تر از شکر دانه ریز است. با آسیابهای خانگی نمی توان  پودر قند را تهیه کرد.

پودر قند به دلیل اندازه ریز ذراتش به راحتی و در هر دمایی با آب یا روغن ترکیب می‌شود. پودر قند در مواردی همچون لعاب روی شیرنی، تزیین کیک، تهیه انواع آیسینگها، خمیر فوندانت و … کاربرد دارد

مقاله پیشنهادی: چگونه تولد بگیریم

پودر قند، ریزترین فرم شکر سفید است. معمولا نمی توانید شکر را جایگزین پودر قند کرد. برای تهیه شیرینی وکیک قبل از استفاده سعی کنید پودر قند را الک کنید تا شیرینی ویا کیک با کیفیتی داشته باشید.پودر قند نسبت به شکر راحتر در اب حل میشود.

پودر قند دلیو  یکی از محصولات ویژه عمده فروشی دلیو می باشد یکی از موارد اصلی در شیرینی پزی پودر قند است. برای تزئین شیرینی از پودر قند استفاده میشود.پودر قند به راحتی در اب حل میشود. برای درست کردن پودر قند نیاز به شکر یا قند دارید و همچنین به وقت وحوصله زیاد نیاز  دارید.

پودر قند به کیک ها مخصوصا  در کاپ کیک باعث میشود اصلی ترین کار پودر قند،طعم شیرین به شیرینی است پودر قند دارای رطوبت کمتری نسبت به شکر دارد. ایسینگ شوگر کیفیت بهتری نسبت به پودر قند دارد. و در قند بسیار ریز است ،به راحتی در روغن یا اب در هر دمایی ترکیب میشود


پودر شکر قنادی ضامن – 300 گرم

پودر شکر قنادی ضامن - 300 گرم

مشخصات 

وزن: 0.3 کیلوگرم
وزن بسته‌بندی: 0.3 کیلوگرم
ابعاد بسته‌بندی: 12×2×18 سانتی‌متر
نوع: پودر شکر , تزئینی
شماره پروانه بهداشت: 50/16039

خرید محصول


پودر قند در شیرینی پزی چگونه است

یکی از مواد مورد نیاز وپرکاربرد در شیرینی پزی پودر قند است.بعضی شیرینی ها دارای حالت وبافت فشرده میباشند،مثلا شیرینی نخودچی ازاین نوع شیرینی ها است. چون پودر قند دارای اندازه های ریز وکوچک است برای تهیه شیرینی نخودچی استفاده میشود. پودر قندوپودر شکر در بعضی موارد با هم متفاوت هستند. ودارای کاربرد های مختلف میباشند.

پودر قند چیست و چه کاربردی در شیرینی پزی دارد ؟

پودر شکر قنادی ضامن - 300 گرم

خرید محصول

قند از گروه کربوهیدراتی است.قند معمولا در کروه کربوهیدرات های ساده است.اصلی ترین کار پودر قند،طعم شیرین به شیرینی است.وبعضی وقت ها پودر قند جز مواد تزیینی شیرینی وکیک ها است. بعض از ورزشکاران از پودر قند به عنوان یک مکمل ورزشی برای دریافت مواد مغذی استفاده میکنند.

انواع پودر قند .

پودر  قند به دو صورت وجود دارد.یک نوع از اسیاب کردن کله قند ونوع دیگر از شکر الک شده تهیه میشود.والبته این دونوع باهم متفاوت هستند. پودرقند که از اسیاب کردن کله قند بدست می اید رنگ روشنتری نسبت به پودر قندی که از شکر الک شده بدست میاید.پودر قند مثل دانه شکر تیز نیست. پودر قند دارای رطوبت کمتری نسبت به شکر دارد.

مقاله پیشنهادی: ماشین لباسشویی چی خوبه

یک نوع پودرقند دیگر هم است به نام ایسینگ شوگر. این پودر قندی  ۳تا۵درصد ان با نشاسته ذرت جایگزین شده است. یکی از خصوصیات پودر قند این است که پودر قند حالت چسبندگی دارد  ولی با وجود نشاسته ذرت سبب میشود رطوبت را جذب کند و کمک میکند پودر قند نرم تر ویکدست تر شود، به همین علت ایسینگ شوگر کیفیت بهتری نسبت به پودر قند دارد.


پودر شکر قنادی ضامن - 300 گرم

خرید محصول


تفاوت های پودر قند و شکر چیست؟

شکر را با ۳الی۵درصد نشاسته ذرت مخلوط کنید وبعد اسیاب والک کنید ودر نتیجه محصول پودر قند میباشد.شکر و پودر قند جز اصلی ترین مواد شیرینی پزی هستند .اما شکر وپودر قند  باهم  تفاوت هایی با هم در موارد استفاده دارند.در ادامه به مهمترین تفاوت پودر قند وشکر میپردازیم پس با ما همراه باشید.

چون پودر قند بسیار ریز است ،به راحتی در روغن یا اب در هر دمایی ترکیب میشود.در تهیه خمیر فوندانت از پودر قند استفاده میشود. ذرات پودر قند خیلی ریزتراز ذرات شکر است.برای تهیه شیرینی وکیک قبل از استفاده سعی کنید پودر قند را الک کنید تا شیرینی ویا کیک با کیفیتی داشته باشید.پودر قند نسبت به شکر راحتر در اب حل میشود.

مقاله پیشنهادی: لگو ارزان

پودر قند چگونه تهیه میشود.

طرز تهیه پودر قند وپودر شکر باهم یکی است.اگر در منزل پودر قند ندارید اصلا نگران نباشید با این اموزش می توانید پودر قند در خانه تهیه کنید. برای درست کردن پودر قند نیاز به شکر یا قند دارید و همچنین به وقت وحوصله زیاد نیاز  دارید.

اول قند یا شکر را در مخلوط کن ریخته وبا دور تند ان مخلوط کنید تا به یک پودر یکدست و بدون تکه تبدیل شود. باید مواد داخل مخلوط کن را خوب هم بزنید تا کامل مواد یکدست شود. ومطمئن شوید که کامل پودر شده است، مثل پودر قند باشد یعنی نرم ویکدست باشد. برای اطمینان مقداری پودر قند خود را بین دست بگیرید اگر احساس زبری کردید یعنی هنوز  پودر قند خوبی نداریدوباید مجدد ان را اسیاب کنید.

برای داشتن پودر قند باکیفیت به ازای هر یک کیلوگرم شکر،۰۳گرم را کم کنید و به ان نشاسته اضافه کنید.در اینجا سوالی مطرح میشود که چرا از نشاسته ذرت استفاده میشود در تهیه پودر قند.پاسخ این است که نشاسته ذرت از کلوخه شدن پودر قند جلوگیری میکند.


پودر شکر قنادی ضامن - 300 گرم

خرید محصول


به همین خاطر به پود قند نشاسته ذرت اضافه میکنند.اگر به پودر قند نشاسته ذرت اضافه نکنید،  پودر قند باکیفیتی  در شیرینی پزی نخواهید داشت.

خرید پودر قند

یکی از موارد اصلی در شیرینی پزی پودر قند است. برای تزئین شیرینی از پودر قند استفاده میشود.پودر قند به راحتی در اب حل میشود.

میتوانید پودر قند را از فروشگاه اینترنتی گیاه سبز تهیه کنید این فروشگاه پودر قند را در بسته های یک کیلوگرمی  وبا قیمت مناسب پخش میکند.باتوجه به نوسانات در قیمت ها،قیمت پودر قند هم دچار تغییر شده است.از جمله خصوصیات گیاه سبز این است که قیمتش به روز است.

مقاله پیشنهادی: بهترین توالت فرنگی سیار

پودر قند درجه یک دلیو

پودر قند دلیو  یکی از محصولات ویژه عمده فروشی دلیو می باشد که در بسته بندی ویژه دلیو برای شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها آماده می کند.

پودر قند چیست؟، ریزترین فرم شکر سفید و ذرات تشکیل دهنده آن آنقدر ریز است که از ریزترین الک هم عبور می‌کند. این نوع پودقند در شیرینی پزی بسیار پرکاربرد است. استفاده از پودر قند در شیرینی هایی که بافت فشرده دارند مانند شیرینی نخودچی بیشتر مصرف میشوند.

در کرم هایی که برای  روکش کیک استفاده می‌شوند و نباید شکر در دهان احساس شود مانند: کرم پنیر خامه ای، تزئین کیک و شیرینی و در ساخت خمیرهای شکری مثل فوندانت نیز از پودر قند استفاده می‌شود.

مقاله پیشنهادی: پاپوش

در ایران پودر قند در لوازم قنادی‌ها در دو نوع است: یک نوع از شکر آسیاب شده و آرد شده و نوع دیگرش از کله قند آسیاب شده تهیه می‌شود. پودر قندی که از قند آسیاب شده تهیه می‌شود، روشن تر و لطیف تر است. پودر قند و پودر شکر کاملامتفاوت هستند و تفاوت پودر قند و پودر شکر در شیرینی پزی مشهود است.

تیزی دانه‌‌‌های شکر مثل چاقو عمل کرده و با برش زدن در بافت کره، حفره‌‌‌های کوچک هوا ایجاد می‌کند. ولی پودر قند تیز نیست. همجنین  شکر رطوبت بیشتری نسبت به پودر قند دارد و بافت متفاوتی ایجاد می‌کند.


پودر شکر قنادی ضامن - 300 گرم

خرید محصول


پودر  قند کاهش دهنده  Z-دیابت

دیابت که به مرگ خاموش  معروف است دیابت  از بیماری های مزمن است و دلایل مختلفی برای ابتلا به آن وجود دارد. اگر به این بیماری مبتلا شدید می توانید با مصرف این پودر فند ، قند خون خود را کنترل کنید.

مواد تشکیل دهنده:

شنبلیله:سر شار از مواد معدنی:پتاسیم،آهن،کلسیم،منیزیم،مس،روی،ساپونین و…. می باشد.کاهش قند خون،افزایش میل جنسی،آنتی اکسیدان است.

مقاله پیشنهادی: متد کشیدن خط چشم

برگ بو:می توان به عنوان داروی کمکی برای کسانی انسولین استفاده می کنند به کار برد در بیمان دیابت نو 2،در مان آرتروز،لاغری،تقویت دستگاه گوارش و … نیز می باشد

دارچین:کاهش گلیسرید خون،جلوگیری از آلزایمر و عفونت،بیماری قلبی،کنترل قند خون و…

گزنه:تصفیه خون،ادرار آور،درمان عفونت،ضد درد و روماتیسم ،کاهش قند خون و…

موارد مصرف  این پودر قند عبارتند از:

کاهش دهنده قند خون،کمک گننده به دارو های خوراکی و تزریقی کاهش دهنده قند خون،تقویت میل جنسی در بیماران دیابتی،کاهش ای وان سی قند خون می باشد

دستور مصرف پودر قند:

در روز سه باراستفاده کنید. در صورت مصرف دارو های شیمیایی قبل غذا،پودر کاهش قند خون را بعد از غذا میل کنید ویا درصورت مصرف نکردن دارو شیمیایی قبل از غذا مصرف شود

در هر نوبت یک قاشق غذاخوری همراه با یک لیوان آب یا مایعاتی چون آبمیوه.. مصرف شود و یا ماست مصرف شود

عوارض جانبی:

در موارد بسیار کم حالت تهوع ایجاد می کند

منع مصرف:

در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود

درصورت حساسیت به هر کدام از مواد تشکیل دهنده استفاده نشود.

شکل دارویی این محصول :200 گرم پودر در نایلون زیپ دار همراه بروشور است.

به طور خلاصه میتوان گفت:

تا به حال شیرینی های مختلفی خورده اید  که با پودر قند تزئین شده است. اما تا به حال به این  فکرنکرده بودید که از پودر قند برای درست کردن شیرینی وکیک مثل شیرینی نخودچی استفاده میشود.از مهم ترین مزایای پودر قند لطافت ویکدست بودنش است. چون با اضافه کردن پودر قند به کیک ها مخصوصا  در کاپ کیک باعث میشود که بافت نرمی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن