تکنولوژی

خرید فون عکاسی ارزان قیمت + ۱۵مدل با کیفیت

فون عکاسی در مدلهای با پایه،سفید،کاغذی،پرتابل،طرح دار،سبز،خانگی به فروش می رسد.قبل از خرید فون عکاسی به بررسی نکات خرید آن می پردازیم:

خرید محصول

آیا تابحال فکر کرده اید که برای ورود به عرصه ی عکاسی و شغل عکاسی چه ابزارهایی ضروری است؟

ما در اینجا قرار است یکی از اساسی ترین اجزای لازم برای ثبت عکسهایی ماندگار و حرفه ای را با جزییات بررسی کنیم. اغلب عکاسان و فعالان این حرفه به اهمیت بک گراند و پس زمینه ی پشت سر سوژه واقفند.

ابزاری که تاثیر غیرقابل انکاری در کیفیت نهایی تصویر دارد فون عکاسی نام دارد که در اصطلاح عامیانه به آن پرده ی عکاسی هم گفته میشود.

مقاله پیشنهادی:قیمت دوغ زن برقی

پرده های عکاسی همانطور که از اسمشان هم پیداست در فضا یا محیطی که قرار است عکاسی شود پشت سر سوژه بوسیله ی ابزارهایی مثل گیره، رول و بریل زنجیری یا برقی مانند یک پرده آویزان و نصب میشوند و بسته به نوع و سبک عکاسی میتوان از رنگهای مختلف آن از قبیل قرمز،بنفش، زرد، سبز، سفید و مشکی آن بهره گرفت.

البته که تقریبا برای هر نوع مراسم و مناسبتی فون عکاسی طرحدار متناسب با آن هم وجود دارد که از معروف ترین های آن فون های عکاسی کودک و نوزاد، جشن الفبا، جشن تکلیف، جشن تولد،فارغ التحصیلی،عروس و داماد، شب یلدا، طبیعت و.. میباشند.

در این نوع فون ها طرح روی پرده به گونه ای است که تم و فضای مرتبط با سوژه را به زیبایی بازسازی میکند. جالب است بدانید که به تازگی مدل فون عکاسی طرح برجسته و سه بعدی نیز عرضه میشود که علاقمندان خاص خودش را پیدا کرده است.

مقاله پیشنهادی:قیمت چاپستیک کره ای

معمولا هر عکاس حرفه ای باید متناسب با سبکی که عکس میگیرد فون های مختلف عکاسی را از لحاظ جنس بشناسد و بتواند بخوبی فون مورد نیاز خود را برگزیند. فون ها تنوع بالایی دارند اما تهیه ی آن نباید سرسری و ساده گرفته شود بلکه باید با ویژگی های هر جنس فون عکاسی آشنایی داشته باشید.

برای مثال فون های پارچه ای قابلیت شستشو دارند اما سریع کثیف شدن آنها میتواند کلافه کننده باشد،فون های مخملی اغلب گران هستند، فون های کروماکی یا کاغذی معمولا طول بلندی دارند و باید هنگام استفاده مراقب پاره شدن آنها بود، فون های آکریلیک در واقع طرحی هستند که توسط نقاشان کشیده شده و سپس چاپ میشود و میتوان از آنها بعنوان پرده ی پس زمینه ی عکسها استفاده نمود. اگر دنبال عکاسی با نور طبیعی هستید و فونی میخواهید که جمع شونده و به آسانی قابل حمل باشد، در انتخاب فون های پرتابل شک نکنید.از سایر طرحها و جنس های فون عکاسی میتوان به اسپرت، ابروبادی و جنس های شطرنجی، وینیل،چوبی، چرمی در سایزهای کوچک و بزرگ اشاره نمود. استاندارد ترین سایز برای فونهای عکاسی 2*3 و 3*5 میباشد.

مقاله پیشنهادی:ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم برای چی خوبه

بسیاری از عکاسان برای کم کردن هزینه اقدام به راه اندازی استودیو ی خانگی عکاسی میکنند که برای آن نیازمند یک فون مناسب هستند، فون کروماکی یا کاغذی برای عکاسی خانگی میتواند مناسب باشد، عکاس اگر تمایل داشته باشد که فون عکاسی را هم بصورت دست ساز خود بسازد معمولا میتواند از تکه پارچه، مقوا و کاغذهای رنگ شده به این منظور بهره بگیرد یا جایگزین فون های عکاسی نماید.

امروزه تقریباً در سراسر ایران مثل تهران، کرج، تبریز، اهواز، اصفهان و غیره میتوان براحتی ابزالات عکاسی مثل فون عکاسی را پیدا کرد.،اما در صورت تمایل برای خرید غیر حضوری و یا دریافت اطلاعات تخصصی تر و خرید ایمن و باکیفیت به سایتهای دیجی کالا، افرنگ دیجیتال، نی نی سایت، برای اطلاع از لیست قیمت انواع فون ها به سایت ترب، و برای تهیه ی نوع دست دوم فون ها میتوانید از سایت دیوار و شیپور بهره بگیرید.


1-فون عکاسی مدل non woven کد 2.5-1.5

فون عکاسی مدل non woven کد 2.5-1.5

مشخصات

  • ابعاد
    1x150x250 سانتی متر
  • وزن
    1500 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    مدل non woven
  •  
    ابعاد 1.5 در 2.5 متر
  •  
    رنگ سبز فسفوری
  •  
    ضخیم
  •  
    همراه با لوله رول
  •  
    مخصوص جلوه ویژه
  •  
    جذب نور بالا
  •  
    متفاوت با پارچه برزنتی
  • قابل استفاده برای
    قابل استفاده برای عکاسی و فیلم برداری – جلوه ویژه

خرید محصول


در عکاسی پرتره یا استودیویی، فون عکاسی از اصولی ترین و ضروری ترین ابزارآلات مورد نیاز است. فون عکاسی به پرده ای گفته میشود که بر روی یک پایه در پشت سوژه یا شخصی که قرار است از آن عکاسی شود آویزان و نصب میشود و یک پس زمینه یا بک گراند یک دست و شیک برای عکاسی مهیا میکند.

در انتخاب رنگ و طرح فون عکاسی سعی بر این است که از رنگهای جیغ و زننده و خیلی درخشان استفاده نشود زیرا این موارد توجه بیننده ی عکس را از خود سوژه به پس زمینه پرت میکند. فون های عکاسی در طرحها و ابعاد بسیار متنوع و مختلف روانه ی بازار شده اند.

مقاله پیشنهادی:بهترین مارک رزین

مدلهای فون ها برای هر نوع عکاسی ای بصورت متنوع تولید شده اند، برخی از آنها بزرگ و تمام قد هستند تا به راحتی از سوژه بصورت ایستاده عکاسی شود، برخی دیگر از فون های عکاسی بگونه ای است که مخصوص سوژه های نشسته است و مدلهایی نیز وجود دارند که جمع شونده و قابل حمل است و شما میتوانید این بک گراند را در هر جایی با خود همراه کنید.

کارکرد فون ها در موقعیت های گوناگون عکاسی با هم متفاوت است، برای استودیو ها از فون های که پایه ی ثابت دارند همراه پرده های متنوع استفاده میشود و برای خارج از استودیو از انواع قابل حمل آن بهره میبرند.

گزینش و تهیه ی فون های عکاسی در هر استودیویی که بصورت حرفه ای فعالیت میکند از حیاتی ترین مراحل است زیرا تاثیر فراوانی روی کیفیت محصول و نتیجه ی نهایی اثر خواهد داشت، اساس کار این است که به کمک یک پرده ی رنگی پارچه یا کاغذی میتوان به طرزی حرفه ای فضا و پس زمینه ی عکس را کاملا تغییر داد و نکته ی قابل توجه اینکه لازم است این بک گراند متناسب سوژه ی هر عکس و جو آن متغیر باشد.

مقاله پیشنهادی: لثه بوکس

انواع فون های عکاسی:
جنس فون های عکاسی با یکدیگر متفاوت است و هر کدام کاربرد های متنوع و خاصی دارند، در این نوشتار انواع فون های عکاسی را با توجه به جنس آنها مورد بررسی قرار خواهیم داد:

پارچه بافته شده :
فون هایی که در این دسته قرار میگیرند بطور معمول از پارچه هایی مثل برزنت، کتان،کرباس، Muslin و غیره ایجاد میشوند و یا مخمل هستند، البته مخمل خود در یک دسته ی جدا قرار میگیرد.

از موارد کاربرد فون های عکاسی ساخته شده با پارچه ی بافته شده ، استفاده در عکاسی پرتره استودیویی در حالت یک رنگ و مونوکروم میباشد.


2-فون عکاسی مدل PRO کد 15-20

فون عکاسی مدل PRO کد 15-20

مشخحصات

  • ابعاد
    200x150x0.1 سانتی متر
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    پرده کروماکی مدل PRO سبز رنگ 1.5*2
  •  
    همراه با دوره آموزشی نحوه استفاده
  •  
    همراه با کیف جهت حمل
  • قابل استفاده برای
    ساخت ویدیو های آموزشی
  •  
    ساخت تیزر تبلیغاتی
  •  
    ساخت موزیک ویدیو
  •  
    ساخت ویدیو برای شبکه های اجتماعی
  •  
    استفاده در آتلیه ها و استودیو های فیلم برداری
  •  
    عکاسی و…

با توجه به نوع و سبک عکاسی، عکاس باید از دو نوع فونی که در این دسته قرار دارند، یعنی براق یا مات یکی را برگزیند.

لازم به ذکر است که فون های براق و درخشنده باعث حواس پرتی مشاهده کننده میشوند و برق آنها چشم را اذیت می‌کند در حالی که مدلهای مات این ایراد را ندارند و در کنتراست عکس باهم متفاوت خواهد بود.

یکی از ویژگی های مثبت فون های پارچه ای قابلیت شستشو ی آنهاست.

البته کار چندان آسانی نیز نخواهد بود ،زیرا فرآیند نصب آن دشوار و دردسر ساز است. یک نکته ی منفی دیگر این است که فون های پارچه ای رنگ روشن خیلی سریع لکه دار و کثیف میشوند.

مقاله پیشنهادی: خمیر یوفکا چه مارکی خوبه

پارچه مخمل:
همانطور که میدانید مخمل به پارچه ای کرکی گفته میشود که غالبا از پشم، ابریشم، کتان یا پنبه تولید میشود و بدلیل مراحل سخت و سنگین در فرآیند تولید آن معمولا هزینه ی بالایی دارد.

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم و فناوری ، تولید پارچه ی مخمل آسانتر و به تبع هزینه ی آن نیز کاهش پیدا کرده است. لازم است یادآوری کنیم که مخمل جزو پارچه های بسیار نرم، لطیف و انعطاف پذیر میباشد.

فون های مخملی نیز دو زیر مجموعه دارند:مخمل واقعی و طرح مخمل(طرح مخمل: به پارچه هایی گفته میشود که درواقع از لایه ای کرک که بر روی صفحه ای پلاستیکی به صورت تار و پودی بوسیله ی چسب پخش شده تشکیل شده اند .

این کرکهای رنگی معمولا عمر کوتاهی روی چسب دارند، و بعد از گذشت مدتی در اثر ساییده شدن به وسایل و غیره از سطح جدا و کنده میشوند یا به اصطلاح «کچل» میشوند.
فون های مخمل نیز درست مانند فون های پارچه ای قابل شستشو هستند، اما دقت کنید که این نوع فون خیلی سریع کثیف میشوند.

مسأله بعدی در مورد آنها این است که برخی از آنها ریزش پرز دارند، در حدی که ممکن است عکاس را مجبور کند تنها بخاطر ریزش شدید پرزهای فون عکاسی اش هر چند روز یکبار استودیوی خود را جارو کند.
کاغذ:
کاغذ بدون شیار و درز Seamless ، کیفیت مناسبی برای عکاسی دارند و بصورت رولی هستند.

رنگهای گوناگون و متنوعی دارند، اما طول عمر و مانایی قابل توجهی ندارند، بنابراین در اندازه های بلند (میانگین یازده متر) عرضه میشوند تا بخش هایی که زیر پای سوژه یا فرد قرار گرفته و خراب میشود کنده شده و قسمت های نو و سالم در زیر پای سوژه قرار بگیرد.

عده ای از عکاسان متخصص و حرفه ای معتقدند که برای عکاسی در استودیو، فون های عکاسی کاغذی بسیار کارآمد تر از نمونه های پارچه ای یا مخملی که البته بسیار گران هستند می‌باشد.

از لحاظ ظاهری و ضخامت میتوان گفت که فون های کاغذی مشابه کاغذهای اشتنابخ هستند با این تفاوت که بافت و حالت زبری و خشن آنها را ندارند.


3-فون عکاسی مدل melt-blown کد 2.5-1.5

فون عکاسی مدل melt-blown کد 2.5-1.5

مشخصات

  • ابعاد
    1x150x250 سانتی متر
  • وزن
    1900 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    مدل melt-blown
  •  
    ابعاد 1.5 در 2.5 متر
  •  
    رنگ سبز فسفوری
  •  
    ضخیم
  •  
    همراه با لوله رول
  •  
    مخصوص جلوه ویژه
  •  
    جذب نور بالا
  •  
    متفاوت با پارچه برزنتی
  • قابل استفاده برای
    قابل استفاده برای عکاسی و فیلم برداری – جلوه ویژه

خرید محصول


وینیل:
این فون انعکاس نقطه ای Glare _Free vinyl ندارد. وینیل نوعی پلاستیک است که نور فلاش که بر روی سطح آن تابیده میشود انعکاس آن بصورت نقطه های نورانی نمایش داده نمیشود. فون وینیل غالبا از سایر انواع فون ها قیمت بیشتری دارند.

فون نقاشی :
فون اکریلیک در حقیقت بوم نقاشی است. به یک نقاش حرفه ای سفارش میکنید که طرح خاصی را برای شما نقاشی کند، سپس شما میتوانید از این نقاشی بعنوان پس زمینه ی عکاسی تان بهره بگیرید.

رنگ این فون ها معمولا اکریلیک است اما رنگهای گواش، رنگ و روغن و اکولین هم قابل استفاده است که البته باعث بازتابنده شدن سطح فون میشود.

فون های شطرنجی:
NON_Woven فون شطرنجی از الیافی که از همدیگر جدا هستند ساخته میشود. به این شکل که تکه های گوناگون به کمک ابزار دوخت مثل دستگاه سوزن، حرارت و چسب های ویژه بهم دیگر وصل و دوخته میشوند تا یک سطح کامل را تشکیل دهند.

عکس هایی که با فون های شطرنجی گرفته میشود کیفیت بسیار مطلوبی دارند و عکسها در آن بدون بازتاب نور هستند، که این خاصیت برای عکسهای تبلیغاتی، صنعتی و پرتره عالی است.

غالب فون های شطرنجی ابعاد دو در سه و یا سه در پنج متر دارند و رنگهای متنوعی مثل سغید،سبز، قرمز،ابی، طوسی، زرد، قهوه ای و… از آنها موجود است.

یکی از کاربردهای متمایزکننده و ویژه ی فون های عکاسی شطرنجی، کاربرد آنها در نقش پرده ی سبز کروماکی است که از پرکاربردترین ابزار در فیلم سازی بشمار میرود.

از دیگر کاربردهای آن در عکاسی میتوان اشاره کرد به اینکه از طریق آنها میشود عکسهای فتومونتاژ با کیفیت تری از چند سوژه ی متفاوت ایجاد کرد.


4-فون عکاسی مدل non woven کد 3-2.5

فون عکاسی مدل non woven کد 3-2.5

مشخصات

  • ابعاد
    300x250x300 سانتی متر
  • وزن
    5000 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    مدل non woven
  •  
    ابعاد 2.5 در 3 متر
  •  
    رنگ سبز فسفوری
  •  
    ضخیم
  •  
    همراه با لوله رول
  •  
    مخصوص جلوه ویژه
  •  
    جذب نور بالا
  • قابل استفاده برای
    قابل استفاده برای عکاسی و فیلم برداری – جلوه ویژه

خرید محصول


همانطور که اشاره کردیم فون های شطرنجی هیچ گونه بازتاب نوری ندارند، دلیل آن مواد تشکیل دهنده ی آنهاست که از مواد پلاستیکی است.

فون پرتابل به چه فون های گفته میشود؟
در مواردی ممکن است عکاس تمایل به استفاده از نور طبیعی در عکاسی خود کند، یا زمان عکاسی در فضای باز خارج از استودیو و یا وقت هایی که لازم است عکاس در محل کار یا منزل فرد عکاسی را انجام دهد، در همه ی این شرایط وجود یک فون عکاسی پرتابل رکن اساسی کار عکاس است.

مجموعه ای از مزایای ویژه ی فون های پرتابل آنها را به مدل مورد علاقه ی جامعه عکاسان بدل نموده است. این فون ها براحتی حمل میشوند، نصب آنها به نسبت سایر فون ها آسانتر است، فون های پرتابل به راحتی رول و تا شده و به اندازه ی یک سوم حالت طبیعی خود کوچک و جمع خواهند شد.

فون های پرتابل قیمت به صرفه ای دارند. در صورت کوچک بودن استودیو و عدم امکان استفاده و نگهداری از فون های سایر بزرگ و یا عدم توانایی مالی تهیه ی آنها، فون های پرتابل بهترین گزینه ی ممکن در این شرایط هستند.

برای نگهداری از فون های عکاسی چه راه هایی وجود دارد؟
سه روش برای نصب و راه اندازی فون های عکاسی شامل ۱_کمک از بریل زنجیری ۲_ استفاده از بریل برقی ۳_ میخ و دیوار

بنظر میرسد آسانترین روش برای نصب فون های عکاسی نصب آنها با میخ به دیوار است، در این حالت مراقب فون های کاغذی خود باشید که حین کار پاره نشوند و دقت کنید در این روش دیگر امکان استفاده همزمان از چند طرح فون نخواهد بود.


5-فون عکاسی نقش نور مدل 39×70 سانتیمتر

فون عکاسی نقش نور مدل 39×70 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    70×39 سانتی متر
  • جنس
    چرم
  • ویژگی ها
    جنس چرم مصنوعی
  •  
    مقاوم در برابر ضربه
  •  
    رنگ یکدست

خرید محصول


ازبهترین و حرفه ای ترین روش نگهداری فون ها کمک گرفتن از بریل های زنجیری و برقی است.

بریل به دستگاهی گفته میشود که در آتلیه های عکاسی بر روی سقف یا دیوار بصورت ثابت وصل میشود و میتواند حداکثر شش پرده را تغییر و تعویض نماید. اصلی ترین فرق بریل زنجیری و برقی نیرویی است که باعث کشش آنها میشود.

.
از مهمترین وسایل مورد نیاز در یک آتلیه ، فون عکاسی است.بدون اغراق باید گفت که در هر آتلیه یا حتی عکاسی در محیط باز و خارج از استودیو، یک بک گراند یا فون عکاسی نقش برجسته ای دارد.

نوع پارچه ای که در پرده یا همان فون عکاسی بکار میرود بسیار مهم است زیرا نور پردازی محیط مستقیما بر فون عکاسی و تبعا تصویر نهایی تأثیر میگذارد.

هنگام انتخاب و تهیه ی پرده ی عکاسی توجه داشته باشید که فونی را خرید کنید که زمینه ی مات داشته باشد زیرا صفحات براق و درخشنده نور را بازتاب میدهند که باعث نقص در تصویر و عکسبرداری میشود.

پرده یا فون عکاسی از اصولی ترین و با اهمیت ترین ابزالات یک عکاس محسوب میشود. فون ها یکی از ابزارهای ثابت و پرکاربرد در گالری های عکاسی و استودیو های فیلمسازی و آتلیه ها هستند.

پرده های عکاسی در سه مدل مخمل، نقاشی شده و پرتابل عرضه میشوند که در عکاسی های پرتره، فشن و غیره بیشتر از فون مخمل سفید و مشکی استفاده میشود.

آیا از نکاتی که هنگام تهیه ی یک فون عکاسی مرغوب باید بررسی کنید اطلاع دارید؟

اغلب افراد هنگام خرید هر کالایی، به اولویت هایی نظیر قیمت ، کیفیت و …که البته اهمیت بالایی نیز دارند دقت میکنند. اکنون این مطلب که یک راهنما برای خرید بهینه ی یک فون عکاسی مناسب و مطلوب است را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن میتوانید فون عکاسی ای را تهیه کنید که ازنظر کاربرد با انتظارات و نیاز شما و از نظر هزینه با جیب شما سازگار باشد:

مناسب ترین رنگ و جنس برای یک فون عکاسی کدام است؟
سوالی که اغلب عکاسان و علاقه مندان به این حرفه ممکن است در ابتدای کار خود و هنگام تهیه ی ملزومات عکاسی در ذهن خود داشته باشند این است که مطلوب ترین رنگ برای فون عکاسی چه رنگی است؟

جواب بستگی به سبک و نوع کار عکاس دارد و نام بردن از تنها یک رنگ بخصوص امکان پذیر نیست، اما در یک نگاه کلی میتوان گفت رنگهایی مثل سبز و سفید برای فون استودیو ها و گالری های عکاسی انتخاب خوبی است.

فون عکاسی تنوع رنگی بسیار زیادی دارد، اما همانطور که اشاره کردیم با توجه به سبک عکاسی، انتخاب رنگ بک گراند هم تفاوت دارد. حال بهتر است بصورت اجمالی نگاهی به خاصیت و کاربرد رنگها بیندازیم:


6-فون عکاسی مدل non woven کد 4-2.5

فون عکاسی مدل non woven کد 4-2.5

مشخصات

  • ابعاد
    1x250x400 سانتی متر
  • وزن
    2100 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    مدل non woven
  •  
    ابعاد 2.5 در 4 متر
  •  
    رنگ سبز فسفوری
  •  
    متفاوت با پارچه برزنتی
  •  
    ضخیم
  •  
    همراه با لوله رول
  •  
    مخصوص جلوه ویژه
  •  
    جذب نور بالا
  • قابل استفاده برای
    قابل استفاده برای عکاسی و فیلم برداری – جلوه ویژه

خرید محصول


رنگ سفید و مشکی: بک گراند سفید و مشکی مناسب ترین گزینه برای عکسهای سه در چهار و پرتره هستند و جزو پرکاربردترین رنگها در عکاسی محسوب میشوند.

رنگ طوسی: اغلب برای عکسهای مدلینگ از فون طوسی رنگ بهره میگیرند.
رنگ سبز:فون سبز رنگ در اپلیکیشن ها و نرم افزار ها به منظور ایجاد برش ها و جلوه های انیمیشنی کاربرد دارد.
رنگ زرد، قرمز، صورتی، آبی: این رنگها بدلیل تم شادی که دارند اغلب برای عکاسی از نوزاد و کودک مناسب هستند.

سایر رنگها:باتوجه به سلیقه ی عکاس میتوان از رنگهای مشابهی که به نمونه ای از کاربرد آنها اشاره شد استفاده کرد.
همانطور که گفتیم دسته ای از فون ها جنس پارچه ای دارند، ذکر این نکته ضروری است که زمان تهیه و تولید این گونه فون ها باید حتما از پارچه های باکیفیت و مرغوب استفاده شود تا محصول نهایی با کیفیتی داشته باشیم.

چه ابعاد و سایزی برای فون عکاسی استاندارد است؟ این امر هم بستگی به فضایی که برای عکاسی در اختیار دارید یعنی متراژ آتلیه و استودیو ی شما دارد، اما اغلب فون های سبز رنگ عرض سه متری دارند.

ابعاد استاندارد برای فون عکاسی اغلب سه در پنج و دو در سه است. توجه به ابعاد محیط عکسبرداری و ابعاد و سایز سوژه در تهیه ی اندازه ی مناسب فون موثر است.

در هنگام عکسبرداری نیز بهتر است به نور پردازی و ایجاد انعکاس و سایه های اطراف دقت زیادی داشت تا کیفیت عکسهای گرفته شده بالا باشد.


7-فون عکاسی مدل فون عکاسی مدل non woven کد 200-150

فون عکاسی مدل فون عکاسی مدل non woven کد 200-150

مشخصات

 

  • ابعاد
    150x200x10 سانتی متر
  • وزن
    1000 گرم
  • جنس
    پارچه
  • قابل استفاده برای
    ساخت کلیپ تولید محتوا و آموزش های مجازی

خرید محصول


8-فون عکاسی مدل رولی کد 2.5-1.5 مجمومه 2 عددی

فون عکاسی مدل رولی کد 2.5-1.5 مجمومه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    250x150x1 سانتی متر
  • وزن
    1100 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    1 عدد لوله رول
  •  
    1 عدد پرده سبز
  •  
    ابعاد پرده سبز 1.5 در 2.5 متر
  •  
    رنگ سبز فسفوری
  •  
    ضخیم
  •  
    روش شده به وسیله لوله
  •  
    کاور شده توسط روکش پلاستیکی
  •  
    مخصوص جلوه ویژه
  •  
    جذب نور بالا
  •  
    متفاوت با پارچه برزنتی
  • قابل استفاده برای
    قابل استفاده برای عکاسی و فیلم برداری – جلوه ویژه

خرید محصول


9-فون عکاسی مدل PRO کد 30-30

فون عکاسی مدل PRO کد 30-30

مشخصات

  • ابعاد
    300x300x0.1 سانتی متر
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    پرده کروماکی مدل PRO سبز رنگ 5×3
  •  
    همراه با دوره آموزشی نحوه استفاده
  •  
    همراه با کیف جهت حمل
  •  
    دارای یک خط در وسط پرده جهت قاب بندی بهتر در دوربین
  • قابل استفاده برای
    ساخت ویدیو های آموزشی
  •  
    ساخت تیزر تبلیغاتی
  •  
    ساخت موزیک ویدیو
  •  
    ساخت ویدیو برای شبکه های اجتماعی
  •  
    استفاده در آتلیه ها و استودیو های فیلم برداری
  •  
    عکاسی و…

خرید محصول


10-فون عکاسی نقش نور مدل 64×120 سانتیمتر

فون عکاسی نقش نور مدل 64×120 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    120×65 سانتی متر
  • جنس
    چرم
  • ویژگی ها
    سایز 120×65 سانتیمتر
  •  
    جنس چرم مصنوعی
  •  
    رنگ یکدست
  •  
    قابل شستشو
  •  
    پاک کردن گرد و خاک به راحتی

خرید محصول


11-فون عکاسی مدل PRO کد 20-30

فون عکاسی مدل PRO کد 20-30

مشخصات

  • ابعاد
    200x300x0.1 سانتی متر
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    پرده کروماکی مدل PRO سبز رنگ 2*3
  •  
    همراه با دوره آموزشی نحوه استفاده
  •  
    همراه با کیف جهت حمل
  •  
    دارای یک خط در وسط پرده جهت قاب بندی بهتر در دوربین
  • قابل استفاده برای
    فیلم برداری کروماکی
  •  
    عکاسی
  •  
    استودیو کروماکی
  •  
    آتلیه عکاسی
  •  
    ساخت ویدیو های آموزشی
  •  
    ساخت ویدیو برای شبکه های اجتماعی
  •  
    ساخت ویدیو تبلیغاتی

خرید محصول


12-فون عکاسی مدل non woven کد 2.5-1.5

فون عکاسی مدل non woven کد 2.5-1.5

مشخصات

  • ابعاد
    1x150x250 سانتی متر
  • وزن
    1000 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    فون سفید مدل non woven
  •  
    پارچه ساده یا برزنتی نیست
  •  
    رول شده به دور لوله
  • قابل استفاده برای
    قابلیت استفاده برای عکاسی و فیلمبرداری

خرید محصول


13-فون عکاسی مدل پانچ

فون عکاسی مدل پانچ

مشخصات

  • ابعاد
    250x150x1 سانتی متر
  • وزن
    950 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    پرده سبز دارای حلقه های پانچ شده در یک طرف برای نصب و آویزان کردن بر روی دیوار بدون نیاز به سه پایه تی
  •  
    جنس پارچه از نوع ضد چروک pp non woven fabric
  •  
    عرض 150 سانتیمتر
  •  
    طول 250 سانتیمتر
  •  
    بدون رفلکس نور
  •  
    حذف آسان با تمام برنامه های فیلم سازی و جلوه های ویژه
  •  
    پرده سبز مخصوص کروماکی برای ساخت محتوای خانگی ،آموزشی ، یو تیوب ، بکگراند مناسب برای گیمرها و کسانی که ویدیو کال انجام میدهند
  •  
    رول شده دور لوله رول پلاستیکی 150 سانتیمتری
  •  
    بسته بندی خوب در نایلون و محافظ حبابدار برای سلامت محصول در حمل و ارسال آن
  • قابل استفاده برای
    پرده سبز مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی و ساخت محتوای خانگی ، کلیپ آموزشی ، یوتیوب ، و مناسب برای گیمرها و ویدیو کال

خرید محصول


14-فون عکاسی مدل G-2030

فون عکاسی مدل G-2030

مشخصات

  • ابعاد
    300x200x300 سانتی متر
  • وزن
    900 گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    این محصول مناسب برای استفاده عکاسان ، آتلیه ها ، استودیو ها و…می باشد
  • قابل استفاده برای
    ضبط تصاویر از موزیک ویدئو و یا تولید محتوا
  •  
    عکاسی اسپرت
  •  
    عکاسی مدلینگ
  •  
    عکاسی تبلیغاتی
  •  
    کودک و نوزاد
  •  
    تصویربرداری سینمایی

خرید محصول


15-فون عکاسی مدل PRO کد 50-30

فون عکاسی مدل PRO کد 50-30

مشخصات

  • ابعاد
    300x500x43 سانتی متر
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی ها
    پرده کروماکی مدل PRO سبز رنگ 5×3
  •  
    همراه با دوره آموزشی نحوه استفاده
  •  
    همراه با کیف جهت حمل
  •  
    دارای یک خط در وسط پرده جهت قاب بندی بهتر در دوربین
  • قابل استفاده برای
    ساخت ویدیو های آموزشی
  •  
    ساخت تیزر تبلیغاتی
  •  
    ساخت موزیک ویدیو
  •  
    ساخت ویدیو برای شبکه های اجتماعی
  •  
    استفاده در آتلیه ها و استودیو های فیلم برداری
  •  
    عکاسی و…

خرید محصول


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن