زیبایی و سلامت

خرید قوزبند ارزان قیمت + 10 مدل با کیفیت

قوزبند در مدلهای چسبی،ورزشی،پاک سمن،طبی،کمربندی، پروانه ای،فوتبالی به فروش می رسد. قبل از خرید قوزبند و کتف بند برای افتادگی شانه به بررسی 10 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

قوزبند طبی کد 123

جنس
الاستیک , کش , پارچه
کاربرد
کمر , کتف , قفسه سینه
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

وقتی دچار بیماری می شویم بهترین و عاقلانه ترین کار این است که به سراغ در مان های موثر برویم.تا بتوانیم بر آن بیماری غلبه کنیم.در مقابل بدترین کار و احمقانه ترن کار این است که بنشینیم و زانوی غم بغل بگیریم. شاید با شنیدن خبر بیماری در فرد ایجاد شوک شود اما این به این معنی نیست که م یتوان زندگی را تمام شده دانست.

بیماری های ستون فقرات از شایع ترین بیماری های استخوانی هستند که متاسفانه در تمام جهان تعداد مبتلایان به آن زیاد است. و قوز یکی از این نوع بیماری هاست. اما انواع قوز اگر به حالت پیشرفته نرسیده باشد با استفاده از درمان های صحیح و توصیه شده پزشک قابل درمان هستند.

قوزبند یکی از این درمان هاست که مورد تایید پزشکان معالج است.اینکه بعضی از مردم فکر می کنند با بستن قوزبند مشل حادتر می شود . یا برای بدن ضرر دارد دیدگاه اشتباهی است.حتی در بدتین نوع قوز در کودکان نیز بستن قوزبند توصیه میشود. زمان مناسب بستن قوزبند در خانه ، و اینکه از چه سنی می توان  قوزبند بست کاملا به نظر پزشک متخصص شما بستگی دارد. انواع قوزبندهای طبی با مارک های معتبر و با کیفیتی در بازار وجود دارند که از فروشگاه های اینترتی مانند سایت دیجی کالا و یا از لوازم کالای پزشکی قابل خریداری است. در ادامه چندین کارک قوزبند را نام میبریم.

قوزبند صنایع پزشکی فروهر مدلCL1037

کاربرد
کتف
جنس
نئوپرن
کشور مبدا برند
ایران
نوع عملکرد
مناسب جهت جلوگیری از خمیدگی شانه
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
شکستگی ترقوه -عضلات کتف ضعیف -شانه ی خمیده
-پیشگیری از پاسچر(وضعیت) ناصحیح
- قلاب و حلقه ی قابل تنظیم برای تنظیم سایز
-اجازه ی حرکات طبیعی به همراه تصحیح مداوم وضعیت در طول فعالیت های روزانه

قوزبند مارک پاک سمن، ال پی، اولون فلکس، بلو زون ،و … . تمام این شرکت ها قوزبندهای طبی مختلفی از جمله، قوزبند ساده، پل دار، بچه گانه ، مخصص بارداری ، الکتریکی، کشیف جلیقه ای، و انواع مدل ها یدیگر را تولید می کنند.

مقاله پیشنهادی:دفتر بولت ژورنال آماده

شاید بسیاری از وقت ها ساده از کنار مسائلی رد می شویم که بسیار مهم هستند و عدم رعایت آن ها ضربات سنگینی را به زندگی هایمان وارد می کند.

مقاله پیشنهادی:بذر سبزی

اضافه وزن، بد نشستن و ایستادن، رعایت نکردن الگوهای صحیح بلندکردن وسایل سنگین و … همه این ها باعث آسیب رساندن به ستون فقرات می شود.

مقاله پیشنهادی:چه اسکرابی خوبه

ستون فقرات بشدت حساس و مستعد ساییدگی است و این ناملایمات میتواند آسیب جدی را به آن وارد کند.

قوزبند طبی کد AB129

جنس
ابر
کاربرد
کمر
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

یکی از بیماری هایی که بخاطر عدم رعایت مواردی که گفته شد در فرد ایجاد می شود قوز است. قوز در افراد مسن طبیعی تر از افراد جوان است اما همان هم به دلیل عدم رعایت الگوهای صحیح رفتار با بدن بوده است.

مقاله پیشنهادی:شکم بند لاغری

اگر شماهم یکی از افراددی هستید که به هر دلیل به قوز مبتلا شده اید تا انتهای این مطلب باما همراه باشید تا شما را برای خرید قوزبند مناسب راهنمایی کنیم. در واقع قوزبند یک درمان تایید شده است که شمارا از شر این بیماری رها می کند.

مقاله پیشنهادی:بهترین رنگ چراغ مه شکن

بهتراست بدانید که قوز علائمی دارد که باید آنها را شناخت : تورم ، کبودی، درد شدید ، ناتوانی در حرکت و یا تغییر رنگ پوست از علائم ایجاد قوز هستند.

مقاله پیشنهادی:قیمت چسب حرارتی رنگی

جنس قوزبندهای طبی نرم وبادوام است، و فشاری را به هیچ یک از نواحی بدن وارد نمی کند. قوزبند مجهز به تمسه های پهنی ست که باعث می شود فشار روی شانه ها برداشته شده  و عضلات و ستون فقرات به شکل طبیعی خود در بیاید. وقتی بدن در حالتی مناسب قرار بگیرد حس اعتماد بنفس نیز در انسان شکل می گیرد.

قوزبند و کتف بند طبی مدل KET

کاربرد
کمر , کتف
جنس
نایلون , پلی‌استر
کشور مبدا برند
ایران
نوع عملکرد
درد شدید در ناحیه کتف و عضلات شانه، افرادی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند، افتادگی شانه، خمیدگی پشت، خستگی شانه ها و عضلات پشت،کارهای طولانی مدتی که نیاز به فعالیتهای درگیرانه دارد مانند مکانیک ها
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

قوزبند، شانه ها را به سمت عقب هدایت می کند،این امر در بیمارهایی مانند اسکولیوز برای بهبود وضعیت ستون فقرات وهمچنین برای شکل دادن صحیح وضعیت نامناسب قفسه سینه مفید می باشد و از آسیب بیشتر به آن جلوگیری می کند.

از ویژگی های یک قوزبند خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم سازی برای بهتر قرار گرفتن بر روی بدن دارد.
  • در سایزهای مختلف وجود دارد.
  • در رنگ های متفاوتی طبق سلیقه مخاطب تولید می شود.
  • در قسمت پشت آن بریس وجود دارد.
  • باعث تشدید شدن قوز نمی شود.
  • بسیار بادوام و نرم می باشد و قابلیت شستشو با دست را نیز دارد. به این دلیل که باعث کشیده شدن شانه ها به سمت عقب می شود  می تواند قوز کمر را پر کند.
  • آلرژی زا نیست و خاصیت ضد آلرژی دارد.
  • مجهز به نوار کشی ست.
  • نحوه استفاده و بستن آن راحت است و فشاری به بدن وارد نمی کند.
  • تولید شده توسط برند مرغوب و باکیفیت است.
  • بهترین موادسازنده قوزبند،ابر،کش، پلیمر و پارچه است.

قوزبند طبی کد 124

جنس
کش , الاستیک , پارچه
کاربرد
قفسه سینه , کمر , کتف
نوع عملکرد
کشی
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

در انتخاب قوزبند طبی به این موضوع توجه کنید که آن را برای کدام قسمت های بدن در نظر دارید. قوزبند برای برای قسمت شانه ها یا قسمت پایینی پشت،و یا قسمت میانی نیاز دارید؟

ترجیحا برای تهیه قوزبند با پزشک مشورت کنید تا نمونه ای مناسب با بدنتان به شما پیشنهاد بدهد، زیرا نمونه های تخصصی قوزبند نیز وجود دارند که برای افراد خاص با شرایط خاص بدنی است.

قوزبند طبی کد 2020

کاربرد
کمر
جنس
ابر , کش
نحوه بسته شدن
چسبی

محافظت از کمر، بهبود وضعیت نادرست بدن، و برداشتن فشار از روی ستون فقرات و ماهیچه های اطراف آن بطوریکه احساس خستکی نکند، وظیفه یک قوزبند طبی است.

در برخی از قوزبندهای طبی، به دلیل وجود آهنربا درون آن مجهز به خاصیت آهن ربایی است، خاصیت آن این است که گردش خونه را بهبود بخشد و باعث بهبود یافتن هرچه سریعتر بدن بشود.

مدل های جدیدتری از قوزبند های طبی به بازار عرضه شده اند که در قسمت پشت دارای ماساژور هستند. این ماساژورها به کاهش درد بدن و نرم کردن آن کمک می کنند. نوع ماساژوردار قوزبندهت دردو نوع تولید شدند، نوع اول عمل ماساژ را به صورت الکتریکی انجام میدهد و در نوع دوم با استفاده از یک سیستم پد یا گره های چوبی کمر را ماساژ میدهد.

قوزبند طبی کد A029

جنس
ابر , نئوپرن
کاربرد
کمر
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

حتی نمونه های دیگری از قوزبند وجود دارد که می توان در شکاف های که روی آن ایجاد کرده اند کیسه های آب سرد و گرم قرار داد.

جهت خرید قوزبند توجه به یک سری نکات ضروری است:

  • سایز قوزبند را مدنظر قرار دهید: بسیار مهم است که قوزبند مناسب با سایز و اندام شما باشد. زیرا زمان زیادی قرا است آن را ببندید و نباید باعث آزار بدن شود.
  • توجه به جنس قوزبند: قوزبندی را انتخاب کنید که ضدحساسیت باشد زیرا در ارتباط مستقیم با بدن شماست و بتوان براحتی آن را شست. جنس اغلب قوزبندها از پارجه، الیاف طییعی،الیاف مصنوعی، نئوپرن و… هستند.
  • مجهز به تسمه هایی با قابلیت تنظیم: اگر موفق به خرید قوزبند مناسب سایز خودتان نشدید به سراغ انواعی که قابلیت تنظیم کردن دارد بروید، زیرا می توانید با تنظیم تسمه ها، آن را مناسب با بدن خود تنظیم کنید. البته این نوع قوزبند برای زمانی که فرد چاق یا لاغر می شود نیز مناسب است.
  • تناسب مدل قوزبند با ناحیه دچار مشکل: برای درمان قوز ستون فقرات نیاز به قوزبند دارید یا برای درمان انحنای شانه ها، یا برای تمام قسمت های نیمه تنه بالایی به آن نیاز دارید؟  برای هرکدام از این قسمت های بدن قوزبند وجود دارد و باید باتوجه به موضع مشکل دار نوع آن را اتتخاب کرد. لازم به ذکر است که بعضی از قوزبندها را از روی لباس و بعضی دیگر را از زیر لباس می توان بست.
  • قوزبند باید راحت باشد: تا زمان درمان کامل شاید نیاز باشد قوزبند را در ساعات زیادی از شبانه روز استفاده کنید بنابراین به حس راحتی آن توجه کنید تا دچار کوفتگی و بدن درد نشوید.

قوزبند سما طب پاکان مدل 4036

کاربرد
کمر , کتف
جنس
کش , پلیمر
کشور مبدا برند
ایران
نوع عملکرد
جلوگیری از قوز کردن
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
سایز S برای افراد خیلی لاغر
سایز M برای افراد لاغر
سایز L برای افراد معمولی
سایز XL برای افراد چاق
سایز XXL برای افراد خیلی چاق

چه مقدار هزینه برای خرید قوزبند نیاز است؛ تمام عوامل گفته شده، یعنی کیفیت قوزبند، جنس و برند آن، و همچنین موضع قابل استفاده در تعیین قیمت قوزبند تاثیر دارد. بطور کلی تمام محصولات مرتبط با سلامتی را باید با توصیه پزشک تهیه کرد. قیمت قوزبند در ایران بین ۴٠ هزار تا ۵٠٠ هزار تومان است.

نکته مهم: قوزبندهای طبی تخصصی برای درمان و پیشگیری در بیمارانی ست که هنوز در حال رشد هستند. به همین دلیل ممکن است برای بیماران بزرگسال چندان موثر نباشد. نوع قوزبند به محل قوز بستگی دارد که در اینجا معرفی می کنیم: قوزبند مخصوص قوز مهره های گردن، کمر، و قسمت و…

قوزبند و کمربند طبی مدل AB131

جنس
ابر , کش
کاربرد
کمر
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

قوزبند TLSO را به طور سفارشی، و بعد از قالب گیری از بدن بیمار می سازند که بتوان آن را زیر لباس بست. قوزبند طبی برای پیشگیری و درمان قوز استفاده می شود و برای این کار باید ۲٠ ساعت در روز بسته شود و در ۴ ساعت باقی مانده به صورت استراحت با کمترین تحرک باشد.

قوز شوئرمن: بدشکلی در مهره ها فوقانی ستون فقرات موجب قوز شوئرمن که بدترین نوع قوز است می شود. متاسفانه این نوع قوز در کودکان در سن رشد دیده شده بنابراین باید از کمربندهای  طبی برای جلوگیری از پیشرفت آن استفاده کرد. اینکه چه کمربندی و چند ساعت در روز استفاده شود را پزشک متخصص تعیین می کند اما بطور معمول تمام وقت بستن کمربند توصیه می شود.

قوزبند هوشمند بک پل مدل Target 21

جنس
الاستیک , کش , پارچه
کاربرد
کمر , کتف , قفسه سینه
نوع عملکرد
دادن آلارم درصورتی که حالت بدن در وضعیت نامناسب قرار گرفته باشد
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
محصول کشور انگلستان
تسکین کمردرد و رفع مشکلات مربوط به ستون فقرات

قوز دژنرایتو(فرسایشی): این قوز زمانی اتفاق می افتد که دیسک در اثر گذر زمان و بالارفتن سن و یا کار بی اندازه ایجاد می شود. در صورت درد باید در کنار قوزبند طبی از روش هایی مانند فیزیوتراپی ،کایروپراکتیک و داروهای ضدالتهاب و تقویت عضله نیز استفاده کنید.

قوز تغذیه ای: خبر بسیار بد این که  این بمیاری در کسانی که کمبود تغذیه دارند نیز ایجاد می شود. توجه به رژیم غذایی مناسبی که از پزشک دریافت می کنید در کنار استفاده از قوزبند و فیزیو تراپی و ورزش کردن از پیشرفته شدن بیماری جلوگیری می کند.

شرکت های مختلفی در زمینه تولید قوزبند فعالیت می کنند که مورد رضایت مشتریان است، نمونه هایی که نام می بریم بهترین برندهای تولید قوزبند هستند، برندهای دکتر مد، طب و صنعت، لل پی،اپو

قوزبند تن یار کد 40113

کاربرد
کمر , کتف
جنس
نئوپرن
کشورمبدا برند
ایران
نوع عملکرد
با داشتن دو میله حمایتی و مکانیسم اثری مخالف قوز، لبه داخلی کتف‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌نماید و ستون فقرات پشتی را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد.
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
مناسب برای پاسچر ضعیف، ضعف عضلات کتف و سندرم شانه گرد
دارای ولکروهای زبر و نرم برای فیتینگ
مناسب ساختار سه گوش ارتز باعث می‌شود فشار بالای شانه توزیع شود.

قوزبند طبی کد 2021

کاربرد
کمر , کتف
جنس
کش , پلیمر
کشور مبدا برند
ایران
نوع عملکرد
جلوگیری از قوز کردن خمیدگی پشت،افتادگی شانه،خستگی عضلات پشت،مشکلات تنفسی
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
سایز S برای افراد خیلی لاغر
سایز M برای افراد لاغر
سایز L برای افراد معمولی
سایز XL برای افراد چاق
سایز XXL برای افراد خیلی چاق
لطفا سایزبندی دقیق را در عکس کالا مشاهده کنید
مناسب برای کسانی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند
برگرداندن حجم تنفس به وضعیت مطلوب در بیمارانی که برای مدت طولانی بستری بوده اند
کاهش صدمات ناشی از کار سنگین
پیشگیری از کمر درد
پیشگیری از عوارض برخی از صدمات دیسک مهره های پشتی مشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه ها
جمع کردن شکم و پهلو
افتادگی شانه ها
خستگی عضلات پشتی
جلوگیری از خمیدگی پشت

قوزبند طبی طب و صنعت کد 52100

جنس
الاستیک
کاربرد
کمر , شکم , کتف
کشور مبدا برند
ایران
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
موارد استفاده:
بانوان برای حفظ زیبایی اندام
حفظ وضعیت صحیح بدن در هنگام انجام فعالیت های شغلی، ورزشی و کارهای روزمره
افراد لاغر و نوجوان در سن رشد برای جلوگیری از خمیدگی پشت (مشروط به انجام ورزش‌های تقویت کننده عضلات ستون فقرات)
کسانی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند
کاهش صدمات ناشی از کار سنگین برگرداندن حجم تنفس به وضعیت مطلوب در بیمارانی که برای مدت طولانی بستری بوده اند
مشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه ها
پیشگیری از عوارض برخی از صدمات دیسک مهره های پشتی

قوزبند طبی مدل 01

جنس
نئوپرن , نایلون
کاربرد
کتف
نوع عملکرد
صاف نگه داشتن پشت
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

قوزبند تن یار مدل 01

کاربرد
کمر , کتف , قفسه سینه
جنس
الاستیک
کشور مبدا برند
ایران
نوع عملکرد
با داشتن مکانیسم اثری مخالف قوز، لبه داخلی کتف‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌نماید و ستون فقرات پشتی را در وضعیت مناسبی قرار می‌دهد
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
- مناسب برای پاسچر ضعیف، ضعف عضلات کتف و سندرم شانه گرد
- دارای ولکروهای زبر و نرم برای فیتینگ مناسب
- ساختار سه گوش ارتز باعث می‌شود فشار بالای شانه توزیع شود.
- سایز: Free سایز

قوزبند طبی کد A030

جنس
نئوپرن
کاربرد
کمر
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

قوزبند طبی کد KART 2021

کاربرد
کمر
جنس
ابر , کش
نحوه بسته شدن
چسبی

قوزبند صنایع پزشکی فروهر مدل CL12

جنس
نئوپرن
کاربرد
کتف
کشور مبدا برند
ایران
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی

قوزبند طبی رویال پاستور کد 1001153

جنس
نئوپرن , پارچه
کاربرد
کمر , کتف , قفسه سینه
نوع عملکرد
نگهدارنده کتف و شانه، جلوگیری از قوز کمر
ویژگی مواد
ضد حساسیت
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
مناسب برای اصلاح موقعیت کمر، شانه ها و گردن
یک نگهدارنده بسیار با کیفیت و در عین حال راحت
جلوگیری از افتادگی شانه ها و ایجاد قوز در کمر برای استفاده راحت تر
روی زیرپوش مناسب پوشیده شود

قوزبند اپو مدل 2175

کاربرد
کمر
نوع عملکرد
قسمت مثلثی شکل فشار را به درستی در قسمت شانه ها تقسیم می کند
نحوه بسته شدن
چسبی
سایر توضیحات
-مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان
-قسمت مثلثی شکل فشار را به درستی در قسمت شانه ها تقسیم می کند
-بندهای ضربدری شکل این محصول حفاظت بیشتری را ایجاد می کند و امکان تنظیم و تغییر میزان فشار را آسان می سازد
-جنس محصول 60% پلیستر، 25% ابریشم مصنوعی، 15% نایلون
-موارد استفاده :
اصلاح خمیدگی پشت (قوز)
ضعف عضلات کتف
-سایز بندی بر اساس سانتی متر:
76.5 -64.1 : S
89.2 - 76.5 : M
104.5 - 89.2 : L
117.5 - 104.5 :XL
129.5 - 117.5 : XXL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن