خوراکی ‌ها

خرید نبات ارزان قیمت + 9 مدل با کیفیت خوب

نبات در مدلهای چوبی،میوه ای،سفید،طعم دار،شاخه ای به فروش می رسد.قبل از خرید نبات به بررسی 9 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

خرید محصول

نبات یکی از خوراکی های بسیار پرطرفدار است که فوایدی زیادی هم دارد.

نبات ها دو مدل دارند که یکی از انها نی چوبی دارد و دیگری نی پلاستیکی که خریدن نی های چوبی بهتر است.

نبات ها هم به صورت عمده و کیلویی و فله ای و هم به صورت چند عددی در یک بسته فروخته میشوند که توصیه میشود از نبات های بسته بندی شده شرکت ها بخرید.

مقاله پیشنهادی: قیمت رژ لب مدادی نفیس

نبات ها طعم های مختلفی هم دارند که امروزه تنوع آنها بیشتر هم شده مثلا نبات های میوه ای یا زعفرانی که بسیار خوشمزه و پر طرفدار هستند و همچنین نبات های رنگی که بسیار ظاهر جالبی دارند.

یک مدل نبات ها وجود که مناسب بردن به همراهتان در سفر هستند به این ها پودر نبات میگویند که همان تکه های نبات است که از نظر اندازه از شکر بزرگ تر دیده میشوند و به راحتی قابل حمل هستند.

مدل های دیگر و پرطرفدار نبات ها تخته ای و پولکی هستند که بسیار پرفروش و مفید هستند.

مقاله پیشنهادی: پستانک بیبی لند خوبه

نبات ها خواص بسیار زیادی دارند به عنوان مثال آیا دچار سردی شده اید و دل درد دارید؟  اولین و موثرترین درمانی که ذهن هرکسی میرسد نبات است زیرا نبات با داشتن طبع گرم بهترین  و سریع ترین درمان برای سردی و دل درد است.

 از دیگر کاربرد های نبات ها استفاده از آنها در بله برون وسفره عقد است.


1-نی نبات زعفرانی میزان بسته 30 عددی

نی نبات زعفرانی میزان بسته 30 عددی

مشخصات

  • وزن
    0.4 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    0.45 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    29x15x3 سانتی‌متر
  • مشتمل‌ بر
    نبات زعفرانی
 

خرید محصول


نکات مهم در خرید نبات ها نبودن جوهر قند و جوهر زعفران در مواد تشکیل دهنده ان ها است که ما در ادامه مقاله شیوه های تشخیص این هارا توضیح خواهیم داد.

در همه شهر های ایران از تهران و یزد و  اصفهان گرفته تا بروجن و کرمان و تمام شهر ها میتوانید با مراجعه کردن به فروشگاه ها نبات خریداری فرمایید.

مقاله پیشنهادی: کرم پودر فاقد چربی 

یا اگر قصد خرید اینترنتی آن را دارید میتوانید با یک جست و جوی ساده سایت های فروش نبات  مثل دیجیکالا را پیدا کرده و پس از انتخاب مدل و طعم مورد نظرتان آن را سفارش دهید.

همچنین شما میتوانید دستگاه نبات پزی بخرید و پس از آن مواد لازم جهت درست کردن نبات را بخرید و خودتان در تولید نبات خود کفا شوید.

در ادامه مقاله به بررسی دقیق تر و کامل تر این ماده منحصر به فرد خواهیم پرداخت.

مقاله پیشنهادی: خرید رقص نور ارزان

اساسی ترین نکته ای که قبل از خرید نبات نی دار باید به آن توجه کنید این است که جنس نی نبات از چه چیزی ساخته شده است.

نی ها از دو جنس چوبی و پلاستیکی ساخته میشوند. جنس مورد توصیه ما جنس چوبی است چون که نی های پلاستیکی غیر بهداشتی هستند و هنگامی که درون مایعات داغ قرار گیرند سمی ترشح میکنند که موجب اسیب رسیدن به سلامتی شما میشود.

مقاله پیشنهادی: بهترین مارک موتور هوندا

ما در صدد آن هستیم که برای شما عزیزان فقط نبات های با نی چوبی ارائه دهیم و سلامتی شمارا حفظ کنیم.


2-نبات چوبی سفید شیراز راک کندی بسته 18 عددی

نبات چوبی سفید شیراز راک کندی بسته 18 عددی

مشخصات

  • وزن
    0.28 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    0.28 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    13x8x15 سانتی‌متر
  • مشتمل‌ بر
    نبات سفید
 
 

خرید محصول


هنگام خرید نبات دقت داشته باشید که حتما حتما نبات های بسته بندی شده شرکت ها را تهیه کنید و قبل از خرید حتما تاریخ انقضا و تولید محصول را بررسی کنید که تاریخ مصرف گذشته نباشد و از همه مهم تر بررسی کنید که محصول برچسب سیب سبز سلامت را داشته باشد.حال دلیل تاکید ما بر خرید محصولات بسته بندی شده چیست؟ دلیل آن این است که نبات های فله ای موجود در بازار شرایط نگه داری مناسبی نداشته اند و حتی ممکن است توسط حیواناتی مانند موش ها در انبار ها آلوده شده باشند. و همچنین اگر قصد خرید نبات های زعفرانی را دارید حتما از شزکت های معتبر خرید کنید که از صحت محصول و زعغرانش اطمینان داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: دکمه دسته ps4

اگر از ان دسته ادم هایی هستد که اضافه وزن دارند خوردن نبات به شما اصلا پیشنهاد نمیشود زیرا نبات ها به علت داشتن رطوبت کم و بافت محکم تر در مقایسه با قند که حجم زیادی از آن را هوا تشکیل میدهد بسیار شیرین تر است و ممکن است برایتان مضر باشد.

نکته حائز اهمیت در خرید نبات ها دقت کردن به ویژگی های آنهاست. ویژگی های نبات عبارتند از : شفافیت بالا , طعم شیرین , نگین های درشت و شفاف و رنگ بندی های متنوع. از جمله انواع مختلف نبات ها میتوان به نبات های با طعم هل و زنجفیل نیز اشاره کرد که امروزه طرفداران زیادی دارند.

و از همه مهم تر اینکه اگر میخواهید نباتی که میخرید خواص بیشتری داشته باشد باید نبات هایی که از شکر سفید درست میشوند را خریداری نمایید.این فروشگاه نیز چنین نباتی را ارائه میدهد.


3-نبات زعفرانی گلستان – بسته 20 عددی

نبات زعفرانی گلستان - بسته 20 عددی

مشخصات

  • وزن
    0.32 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    0.400 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    3 × 21 × 23 سانتی‌متر
  • مشتمل‌ بر
    نبات زعفرانی
  • شماره پروانه بهداشت
    2206/ظ/50
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی هر عدد نبات ( 15 گرمی ) :
  •  
    انرژی: 60 کیلوکالری

خرید محصول


از رایج ترین انواع این قند ها نبات های شاخه ای و چوبی است.

در گذشته اگر به بازار میرفتید فقط دو حق انتخاب داشتید : نبات زعفرانی و نبات ساده , که هر کسی میتوانست طبق ذائقه و هزینه مد نظرش یکی را خریداری کند.اما اگر اکنون به خرید بروید با انواع بسیار زیاد این نبات ها رو به رو میشوید و حق انتخاب های زیای دارید از جمله طعم های دارچینی , زنجفیلی   گل گاوزبان  ترش لیمویی  آویشن  نعنا  و طعم انواع دیگر میوه ها که موجب گوناگونی این نبات ها شده و برای هر سلیقه ای میتوان خرید کرد.همچنین این طعم های مختلف فروش بسیار خوبی هم دارند که به سود  فروشندگان است.دیگر انواع این ماده که در بازار موجود است پوره نبات ها و شیره نبات ها است که بسیار لذیذ هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

همانطور که میدانید تمامی نبات ها دارای طعم شیرین هستند پس تفاوت بین انواع مختلف آن ها چیست؟

از تفاوت انواع نبات ها میتوان به تفاوت ظاهری آن ها اشاره کرد.

سه گروه اصلی نبات عبارتند از :

نبات های سفید ( تبخیر مخلوط آب و شکر)

نبات های زرد (دارای افزودنی زعفران)

نبات های رنگی (دارای طعم های مختلف گیاهان و میوه ها)

انواع مختلف نبات :

نبات ها در شکل های متنوعی ساخته میشوند تا باب سلیقه های افراد مختلف باشند.

  1. شاخه نبات : این نوع نبات رایج ترین و مشهور ترین شکل نبات است که با حمع شدن بلور های نبات به گرد یک نخ که از جنس پنبه است به وجود می آید.
  2. نبات چوبی : یکی دیگر از انواع نبات ها است که برای ساخت آن بلور های نبات به دور چوب جمع میشوند. از جمله مزایای این نوع میتوان به بهداشتی تر بودن انها نسبت به نوع پلاستیکی اشاره کرد زیرا در استفاده از نبات های پلاستیکی خطر ابتلا به سرطان وجود دارد چرا که با در معرض مایعات قرار دادن آن ها یک ماده سمی ترشح میشود.
  3. نبات های تکی : اگر بارای محیط کاری خود ویا پذیرایی از دیگران به دنبال نبات های دانه ای هستید تولیدکنندگان و شرکت ها به فکر شما بوده اند و نبات های تکی را برایتان آماده کرده اند که در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.
  4. کاسه نبات ها : هنگامی که تولید نبات ها به مرحله آخر میرسد تکه هایی از نبات ها در پایین و دیواره های ظرف مجتمع میشوند که دارای غلظت زیادی هم هستند و از نظر ظاهری مانند نبات ها منظم نیستند و تولیدکنندگان انهارا جدا کرده و با عنوان کاسه نبات به شکل فله ای به فروش میرسانند.
  5. نبات پرده ای: در همان مرحله آخر علاوه بر ته ظرف برروی آن نیز یک لایه نسبتا نازک از نبات به وجود می آید که کیفیت آنها همانند باقی نبات ها است و تنها تفاوت شان ترد بودن آنها است  که مانند پرده ای از نبات ها دیده میشوند.
  6. پودر نبات : اگر به فکر سفر کردن هستید و میخواهید همراهتان نبات ببرید پیشنهاد ما به شما پودر نبات است که همان تکه های نبات است که از نظر اندازه از شکر بزرگ تر دیده میشوند و به راحتی قابل حمل هستند.

4-نبات چوبی زعفرانی میزان بسته 18 عددی

خرید محصول


ویژگی ظاهری نبات ها

مهم ترین نکته درباره نبات ها این است که محصولی  که میخرید دارای جوهر قند نباشد. چرا؟  گول اسم شیرینش را نخورید.  جوهر قند یا سدیم دیتیونیت یا بلانکت، پودری سفید رنگ با ترکیب گوگردی و کاربرد صنعتی است که در صنایع رنگرزی برای از بین بردن رنگ و بازیافت کاغذ باطله و در موارد معدودی برای زیست شناسی، زمین شناسی و عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد و برای سلامت انسان مضر است و در هیچ جای دنیا ، یک افزودنی غذایی محسوب نمی شود. حال چگونه میشود این مورد را بررسی کرد؟ یکی از راه های اطمینان از نبودن جوهر قند این است که نبات شما دارای بلور های شفاف باشد نه کدر.

شما میتوانید برای داشتن خریدی مطمئن محصولات خود را از تولید کننده های مورد اطمینان بخرید.

طعم نبات ها :

یکی دیگر از نکات مهم درباره نبات ها طعم آنهاست.برای مثال اگر نبات زعفرانی خریداری کرده اید باید طعم مخصوص آن را حس کنید و اگر چنین نباشد متاسفانه نبات شما به جای زعفران دارای جوهر زعفران است. حال چرا متاسفانه؟ چون که جوهر زعفران بسیار مضر است و عوراضی همچون سرطان , میگرن , اسیب به گوارش و بسیاری عوارض دیگر دارد که توسط شرکت های هندی ساخته شده و توسط زائران از کشور عربستان وارد ایران شده است و وزارت بهداشت ورود آن را غیر قانونی اعلام کرده است.

شما میتوانید برای اطمینان بیشتر از سلامت محصول از نبات های سفید استفاده کنید چرا که ممکن است نبات زعفرانی شما تقلبی باشد و باعث اسیب به شما بشود.

اگر میخواهید خرید مطمئنی داشته باشید یک سری نکات را در نظر داشته باشید:

  • نبات های چوبی از اولویت بیشتری نسبت به نبات های پلاستیکی برخوردارند.
  • تاریخ انقضا و تولید و از همه مهم تر برچسب سیب سبز علامت را بررسی کنید.
  • نبات های فله ای به دلیل دپو شدن در انبار های غیر بهداشتی توصیه نمیشوند.

5-نبات چوبی زعفرانی شیراز راک کندی بسته 18 عددی

نبات چوبی زعفرانی شیراز راک کندی بسته 18 عددی

مشخصات

  • وزن
    0.28 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    0.28 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    13x8x15 سانتی‌متر
  • مشتمل‌ بر
    نبات زعفرانی
 

خرید محصول


آیا دچار سردی شده اید و دل درد دارید؟  اولین و موثرترین درمانی که ذهن هرکسی میرسد نبات است زیرا نبات با داشتن طبع گرم بهترین  و سریع ترین درمان برای سردی و دل درد است.اگر هم دچار اسهال شده اید میتوانید نبات را ظرفی ریخته و داغ کنید تا رنگش قهوه ای شود و میل کنید تا تاثیر بسزای آن را در درمان خود ببینید. همچنین برای درد های بسیاری مثل معده درد نیز مصرف نبات توصیه شده است. به عبارتی نبات میتواند مسکن بسیاری از درد های ناحیه شکم و بیماری های ناشی از سردی باشد.

همانطور که گفتیم اسان ترین درمان سردی بدن نبات است. حال بیاید کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم و با خواص دیگر این ماده شگفت انگیز آشنا شویم.

از جمله عوارض سردی بدن کاهش کارکرد حافظه , جاری شدن آب دهان هنگام خواب , تکرر ادرار و … است که از انجا که نبات ها دارای طبیعت گرم هستند میتوانند از همه اینها جلوگیری کنند و به بهبود شما کمک کنند.

همچنین اگر مدت زمان زیادی دهانتان بسته بماند (مثلا شب تا صبح موقع خواب) طعم دهانتان تلخ میشود که برای رفع آن نیز نبات راه حل خوبی است و همچنین بوی بد دهان را نیز از بین میبرد.

نبات مظهر خوشی و خرمی است که فواید بسیار بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها ضد نفخ بودن  و شادی و نشاط اور بودن آن است.اگر به دنبال خرید یک مدل نبات مقرون به صرفه هستید که حتی میتوانید در منزل نیز تهیه کنید پیشنهاد ما به شما نبات های تخته ای است که قیمت خوبی دارند و همه جا موجود میباشند.

در تولید نبات تخته ای، آن را داخل قالب هایی در اندازه های متفاوت ریخته و سپس بعد از خنک شدن و شکل گرفتن، آن را خارج می کنند که فروش نبات تخته ای به دلیل شکل ظاهری که دارد بیشتر به صورت فله ای می باشد و  اگر قصد شما هم خرید این محصول به مقدار زیاد دارید باید بگوییم ک بهترین کار را میکنید زیرا قیمت عمده آن بسیارمقرون به صرفه تر است و نوسان زیاد نداشته است و به خاطر داشتن کیفیت عالی به بسیاری از کشورها صادر میشود که این صادرات سود بسیار زیادی داشته است و کمک شایانی به اقتصاد کشورمان میکند.


6-نبات شاخه سفید میزان – 800 گرم

خرید محصول


7-نبات طعم دار فرجاد – بسته 13 عددی

خرید محصول


8-نبات چوبی سفید و زعفران شیراز راک کندی بسته 18 عددی

نبات چوبی سفید و زعفران شیراز راک کندی بسته 18 عددی

مشخصات

  • وزن
    0.28 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    0.28 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    13x8x15 سانتی‌متر
  • مشتمل‌ بر
    نبات زعفرانی , نبات سفید

خرید محصول


9-نبات چوبی زعفرانی زعیم بسته 20 عددی

نبات چوبی زعفرانی زعیم بسته 20 عددی

مشخصات

  • وزن
    0.32 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی
    0.37 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    3x19x28 سانتی‌متر
  • مشتمل‌ بر
    نبات زعفرانی
 

خرید محصول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن