تکنولوژی

قیمت و خرید ضبط تصویری مارشال – تنظیم ضبط تصویری مارشال

پخش تصویری خودرو مارشال با توجه به قیمت و کیفیت مناسب توانسته در بین پخش خودروهای بازار سهم فروش قابل توجهی داشته باشد. قبل از خرید پخش تصویری خودرو مارشال به نظرات خریداران  در مورد 3 مدل این برند محبوب می پردازیم:

خرید محصول

یکی از لوازم رایج  و سرگم کننده خودروهای شخصی و عمومی، دستگاه پخش تصویری است که ساعاتی وقت شما را پر میکند. یکی از برندهای تولید کننده این محصول مارشال است. این دستگاه را در مدلها و قیمت های مختلفی عرضه میکند.

پخش کننده ماشین  یکی از لوازم رایج و تفریحی در خودرو است که حتی با وجود وسایل دیجیتال مختلف باز هم برای سرگرمی این وسیله رواج دارد. افراد زیادی از دستگاه پخش کننده روی خودرو نصب است، راضی نیستند و در پی سیستم های با کیفیت تری هستند.

مقاله پیشنهادی: دماسنج از کجا بخرم

اگر برای خرید این محصول و یا هر کالای دیگری  اگاهی کافی نداشته باشید، ممکن است خرید شما با شکست روبرو شود و یک هزینه را به شما تحمیل شود. به همین منظور در این مقاله ما شما را برای خرید این محصول راهنمایی کنیم.

زمان خرید رادیو پخش یل پخش کننده خودرو چه مواردی مهم است؟

برند مناسب: این  دستگاه ها در بازار ایران در مارک های گوناگونی وجود دارد که همین مسیله سبب خرید سخت ان شده است. در این مطلب ما این محصولات را بر اساس برند به دو نوع حرفه ای و غیر حرفه ای تقسیم کرده ایم.

شرکت های پایونیر،  کنوود، جی وی سی و سونی، محصولات حرفه ای تولید میکنند. و شرکت های چینی مثل مکسیدر، مارشال، سیرا گلداسکای، سناتور و…نیز دستگاه های پخش ارزان و غیر حرفه ای تولید میکنند.

پس اگر یک سیستم صوتی با کیفیت بالا و صدای رسا و عالی میخواهید، دور برندهای چینی را خط بکشید و از میان برندهای حرفه ای را انتخاب کنید.


1-پخش کننده خودرو مارشال مدل ME-1812

مشخصات فیزیکی

  • سایز DIN
    1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل
    ندارد
  • ابعاد
    60 × 110 × 185 میلی متر
  • وزن
    0.43 کیلوگرم

خرید محصول


دستگاه های تولید شده توسط برندهای چینی برای کسانی که حساسیت زیادی ندارند و یک محصول معمولی میخواهند انتخاب خوبی است.

در نهایت ما پیشنهاد میدهیم، اگر بابت قیمت ان مشکلی ندارید، بهتر است محصولات با کیفیت و حرفه ای بخرید.

حداکثر توان خروجی را در نظر بگیرید:

توان و کیفیت صدای خروجی یک پخش کننده خودرو با توان خروجی ان با وات سنجیده میشود، در ارتباط است. هر چه توان خروجی یک رادیو پخش بالاتر باشد، صدای رساتر و واضح تری را دریافت خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی: کیسه اب گرم از کجا بخرم

با این همه بیشتر برندهای حرفه ای حدود ۴ خروجی، ۵۰یا ۵۵ وات هستند، و صدایی که از انها دریافت میکنید اختلاف فاحشی با هم ندارند. اگر قصد خرید مارک های معتبر و حرفه ای را دارید،  نیازی به تحقیق روی توان خروجی نیست.

. تعداد درگاه‌های خروجی RCA پخش‌کننده خودرو چقدر باشد:

این مسیله برای افرادی که به دنبال صدای معمولی هستند و صرف گوش دادن موسیقی و رادیو از ان استفاده میکنند زیاد مهم نیست.

اهمیت این مسیله هنگامی خود را نشان میدهد که کسی بخواهد سیستم صوتی خودرو را ارتقا بدهد و ساب ووفر یا امپلی فایر اضافی به ان بیافزاید.

 

اگر چنین قصدی دارید، پخش کننده خودرو باید دستکم دارای ۴ عدد خروجی باشد. برای  بیشتر رادیو پخش هایی که قیمت پایینی دارند نمیتوان ساب ووفر اضافه کرد زیرا فقط یک جفت خروجی دارند. دستگاه های پخش حرفه ای اغلب سه جفت خروجی RCA دارند.


2-پخش کننده خودرو مارشال مدل ME-1806

مشخصات فیزیکی

  • سایز DIN
    1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل
    ندارد
  • نور پس زمینه
    آبی

خرید محصول


تعداد و تنوع پورت های ورودی: یکی از مسایل مهم در انتخاب پخش کننده خودرو تعداد و تنوع درگاه های ورودی ان میباشد. منظور ما از این مطلب این است که دستگاه پخش کننده شما علاوه بر لوح فشرده،  باید دارای درگاه هایی برای وصل شدن ای پد،یو اس بی، ای یو ایکس، اندروید، کارتخوان و… باشد. همچنین قادر باشد فایل های صوتی درون گوشی هوشمند، کارت حافظه، فلش و… را اجرا کند.

اگر دستگاه پخش کننده خودرو وبژگی اتصال بلوتوث را داشته باشد، به اسانی تلفن همراه را بدون هیچ سیم و اشفتگی به رادیو پخش وصل میکنید و صدای درخواستی تان را از باندهای ماشین میشنوید.

مقاله پیشنهادی: جایگزین خازن 1000 میکرو فاراد 10 ولت

همینطور بهره مندی از لیست تنظیمات گوناگونی مثل اکولایزر و تنظیمات جداگانه سابوفر، قابلیت پخش فرمت‌های گوناگون صوتی و تصویری، قابلیت اتصال اینترفیس (ریموت کنترل روی فرمان) و بهره‌مندی از نرم‌افزار دی جی میکس تراکس (ویژه برند پایونیر)، از موارد مهمی است در انتخاب و خرید این محصول باید به ان توجه کنید.

 


3-پخش کننده خودرو مارشال مدل ME-1805

مشخصات فیزیکی

  • سایز DIN
    1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل
    ندارد
  • نور پس زمینه
    آبی

 

خرید محصول


 

نکات مهم در خرید پخش کنند خودرو:

اندازه پخش کننده: اولین موضوع مهم در خرید دستگاه پخش کننده خودرو اندازه ان است. همه سازندگان  یک سایز استاندارد جهانی به نام DIN را به کار میگیرند.

این سایز فقط به عرض و ارتفاع ان مربوط  است و شامل طول ان نمیشود. به همین علت است که سیستم پخش کننده برای هر نوع خودرویی قابل نصب و جایگزینی هستند.

مقاله پیشنهادی: قیمت طبل کوچک بچه گانه

فرمت های قابل پخش:

موضوع مهم دیگر در خرید پخش کننده خودرو فرمت هایی است که  دستگاه قادر است انها را ساپورت کند. میتوان گفت همه دستگاه های پخش صوتی و تصویری فرمت ام پی تری را پشتیبانی میکنند.

اما اگر  فایل صوتی شما فرمت خاصی داشته باشد در حین خرید حتما به لیست فرمتهای قابل پشتیبانی توسط دستگاه توجه داشته باشید.

توان صدای خروجی:

در زمان انتخاب پخش کننده خودرو این فاکتور را در نظر داشته باشید.  هر چه توان دستگاه بالاتر باشد حتما خروجی صوت ان پر قدرت است. این عامل همچنین  روی قیمت ان بسیار تاثیر میگذارد.

امکان جداسازی پنل:

این که پنل را بتوان جدا کرد یا نه به خواسته شما در ارتباط است. پیشنهاد ما این است که دستگاه هایی که پنل انها جدا نمیشود را انتخاب کنید.

نوع دیسک قابل پخش:

بعضی از پخش کننده های خودرو دارای این ویژگی هستند و بعضی دیگر نیستند. گونه هایی که این ویژگی را دارند به اینکه چه دیسکی را میخواند نیز دقت  کنید، بعضی دستگاه ها فقط سی دی، بعضی دی وی دی و بعضی دیگر هر دو دیسک را میتوانند اجرا کنند. در سایر مدلها که اصلا از دیسک پشتیبانی نمی کنند، دارای درگاه های دیگری هستند.

امکانات جانبی:

دستگاه ضبط خودرو ممکن است دارای لوازم جانبی زیادی مانند:

 ریموت کنترل، رادیو FM،  قابلیت اتصال به فرمان، برخورداری از صفحه نمایشگر، امکان انتقال تصویر دوربین عقب به نمایشگر، اتصال به جا فندکی خودرو،  درگاه‌های گوناگونی  USB ،AUX، کارت خوان، اتصال بلوتوثی، وای فای و … باشد.

 

سیستم عامل سازگار:

مسیله مهم دیگر در رابطه با خرید دستگاه پخش موسیقی، پیشتیبانی از سیستم عاملی است که بوسیله ان فایل صوتی مورد نظرتان را بت دستگاه انتقال میدهید.

بیشتر دستگاه های پخش امروزی میتوانند سیستم عامل های اندروید، مایکروسافت، ای او اس را ساپورت کنند.

مقاله پیشنهادی: قیمت زنجبیل خشک

ولی اگر گوشی هوشمند شما سیستم عامل مخصوص به خود را دارد، پس در حین خرید ضبط،خودرو به این پشتیبانی توجه کنید.

گارانتی:

مسیله مهم دیگر در انتخاب پخش خودرو باکیفیت ضمانت نامه ان است. کمپانی های  معتبری مثل سونی، پایونیر، جی وی سی و  کنوود  همگی دارای گارانتی پس از فروش هستند.

قیمت پخش کننده خودرو:

برای قیمت پخش کننده خودرو زیاد نگران نباشید و فقط بر اساس نیازی که به ان دارید، میزان صدای خروجی از دستگاه، واسط کاربری اسان ان را  انتخاب کنید. 

لازم است این را بدانید که یک صدای رسا،  عالی  و باکیفیت فقط به یک ضبط حرفه ای نیاز ندارید و بخش های دیگر مثل پخش کننده صوتی و تصویری ماشین هم مهم است.


مقاله پیشنهادی: چگونه گن لاغری درست کنیم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن