خوراکی ‌ها

پودر کاکائو – خرید پودر کاکائو ارزان قیمت فرمند اصل

پودر کاکائو در مدلهای خالص،مرغوب،خارجی،هرشیز،هلندی،دارک،نسکوییک،تلخ،فرمند به فروش می رسد.قبل از خرید پودر کاکائو به بررسی 8 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

خرید محصول

پودر کوکوئو(cocoa) از دانه های جامد خشک و آسیاب شده کوکوئو به دست می آید –در اصل پودری است که بعد از پردازش بیشتر چربی (کره کوکوئو) برای استفاده های دیگر باقی می ماند. از آنجا که بالاترین درصد جامد از هر محصول شکلاتی را دارد، استفاده کمی از آن باعث ایجاد طعم زیادی در ماده غذایی یا دسر می شود. گاهی ممکن است، پودر کوکوئو را در دستورالعمل ها در ترکیب با سایر مواد خشک پیدا کنید. بعد از ترکیب با مواد تر، کل خمیر را به رنگ قهوه ای تیره و خیلی خوشبو تبدیل می کند.

مقاله پیشنهادی: ترافل رنگی

نحوه نگهداری پودر کوکوئو

پودر کوکوئومانند ادویه جات باید در یک ظرف نفوذ ناپذیر نسب به هوا در یک مکان خشک و خنک مانند انبار یا کمد نگهداری شود. یخچال یا فریزر ممکن است برای نگهداری آن وسوسه انگیز به نظر برسد، اما هر دو در واقع باعث مرطوب شدن محیط می شوند. پودر کوکوئو به طور خاص، نباید در جای مرطوب نگهداری شود. پودر کوکوئویی که به خوبی نگهداری شده باشد، تا دو سال سالم باقی خواهد ماند، اما طعم آن با گذشت زمان کمی کمتر می شود.


1-پودر کاکائو کم چرب شیرین نسکوئیک نستله – 500 گرم

پودر کاکائو کم چرب شیرین نسکوئیک نستله - 500 گرم

مشخصات
وزن
500 گرم
وزن بسته‌بندی
550 گرم
ابعاد بسته‌بندی
18 × 12 × 5 سانتی‌متر

خرید محصول


پودر کوکوئو طبیعی

این نوع رایج ترین پودر کاکائو چه در فروشگاه ها و چه در دستور العمل ها است. “طبیعی” بیانگر این است که به جز جداسازی اولیه از کره کوکوئو و آسیاب شدن تا رسیدن به پودر، فرآوری بیشتری نشده است. همچنین گاهی اوقات روی بسته بندی با عنوان “پودر کاکائو شیرین نشده” یا “پودر کاکائو خالص” برچسب گذاری می شود. این نوع کاکائو طعم میوه ای مانند، پیچیده و تلخ و به رنگ قهوه ای روشن است.

مقاله پیشنهادی: بهترین جارو برقی رباتیک

پودر کاکائو با روش هلندی

پودر کاکائو با روش هلندی با خیساندن دانه های کوکوئو در محلول قلیایی درست می شود – این روش توسط یک شیمی دان هلندی در دهه 1800 اختراع شد – که اسیدیته را خنثی می کند و تلخی را مقداری کم می کند. محصول بدست آمده رنگ تیره تری نسبت به پودر کوکوئو طبیعی دارد و طعم تلخی آن کمتر است. این پودر کوکوئو عطر و طعمی را ایجاد می کند که برخی از مردم در دسرهابه عنوان طعم دهنده غنی و هوس برانگیز می شناسند. بعضی اوقات آن را با عنوان “فرآوری شده با قلیایی” یا “پودر کوکوئو قلیایی” برچسب گذاری می کنند.


2-پودر کاکائو فرمند مقدار 50 گرم

پودر کاکائو فرمند مقدار 50 گرم

مشخصات
وزن
50 گرم
وزن بسته‌بندی
75 گرم
ابعاد بسته‌بندی
13 ×3.5 × 7.5 سانتی‌متر
شماره پروانه بهداشت
56/17455
سایر توضیحات
ارزش غذایی در 100 گرم
– انرژی: 371 کیلوکالری

خرید محصول


اگر دستورالعملی که شما برای درست کردن مواد استفاده می کنید، مقدار کمی پودر کوکوئومی خواهد یا از بکینگ پودر یا مخلوطی از بیکینگ پودر و جوش شیرین در آن استفاده می شود، یا نیازی به پخت در فر نداشته باشد(بستنی ، سس ، کاستارد و غیره)، می توانید پودر کوکوئو با روش هلندی را جایگزین پودر کوکوئو طبیعی کنید. اما اگر دستورالعمل کیک یا براونی شما برای داشتن قوام مناسب نیاز به استفاده بیشتر جوش شیرین به علاوه یک اسیدیته داشته باشد، حتماً به چیزهای غیر قلیایی نیاز دارید تا به بافت درست برسد.

مقاله پیشنهادی: خودکار بیک اصل

پودر کوکوئو سیاه

این سبکی از پودر کوکوئوبا روش هلندی است که با فرآوری زیاد و مکرر،رنگ آن خیلی تیره می شود. پودر کوکوئو سیاه همان است که باعث ایجاد رنگ قوی در کوکی های Oreo و بیسکویت های شکلاتی و قسمت بیرونی ساندویچ بستنی سنتی شده است. اگر شما به دنبال ایجاد یک سس شکلاتی بسیار تیره هستید، این همان محصول است. برای پودر کوکوئو سیاه همان قوانینی که برای پودر با روش هلندی در به کار بردن جوش شیرین در مقابل بیکینگ پودر به عنوان مواد عمل آورنده وجود دارد، وجود دارد، بنابراین قبل از اضافه کردن مواد با هم دستور غذا را با دقت بخوانید.

مقاله پیشنهادی: قره قروت با آرد گندم

پودر کاکائو(cacao)

کاکائو و کوکوئو اگرچه از یک ماده اصلی یکسان ساخته شده اند، اما مقداری باهم فرق دارند.. در جایی که پودر کوکوئو از مواد جامد باقیمانده پس از حذف بیشتر چربی تهیه می شود، پودر کاکائو نسخه خرد شده کل غلافها و دانه های کوکوئو است – آنها کمی پردازش می شوند، اما در دمای پایین که محصول نهایی “خام” در نظر گرفته می شود. کاکائو به طور قابل توجهی تلخ تر از کوکوئو است، بنابراین جایگزینی آن با کوکوئو در دستورالعمل یک دسر، یک دسر با شیرینی بسیار کمتر به دست می آورد. اگر تا به حال به جای چیپس شکلات، در یک کوکیاز دانه های کاکائو استفاده کرده باشید، می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. این باعث می شود که نسخه پودر شده آن به عنوان جایگزینی تند مزه برای پابریکا در خورش، چیلی، سس گوجه فرنگی و سس باربیکیو در پخت و پز باشد.


3-پودر کاکائو رشد مقدار 100 گرم

پودر کاکائو رشد مقدار 100 گرم

مشخصات
وزن
100 گرم
وزن بسته‌بندی
112 گرم
ابعاد بسته‌بندی
16 × 8 × 3.5 سانتی‌متر

خرید محصول


مخلوط کوکوئو

این یک ترفند است! مخلوط داغ کوکوئو(هات چاکلت) – مواد شیرین شده ای که شما معمولا در زمستان به آن آب یا شیر اضافه می کنید –در واقع همان پودر کوکوئو نیست، اگرچه برچسب مشابه با پود کاکائو دارد و شما ممکن است در هنگام خرید اشتباها آن را به جای پودر کاکائو خریداری کنید. این مواد را به عنوان نوشیدنی در جشن ها، نه برای پخت و پزاستفاده کنید. به همین ترتیب، انتظار نداشته باشید که آب گرم و پودر کوکوئو طبیعی یک خوراکی شیرین ایجاد کند. با این حال، می توانید از پودر کوکوئو طبیعی استفاده کنید تا مخلوط کاکائوی(هات چاکلت) خود را با افزودن شکر و عصاره وانیل درست کنید.

مقاله پیشنهادی: سیم مفتول نازک از کجا بخرم

نحوه استفاده از پودر کوکوئو

اگر دسر شکلاتی های مختلف درست می کنید، به احتمال زیاد به پودر کوکوئو احتیاج دارید. در پختن براونی ها از پودر کوکوئو خیلی زیادی استفاده می شود، اما کیک های تولد، کیک های درست شده در قالب های رینگ شکل،نان ها، کیک های شکلاتی بدون آرد و کوکی ها همگی از عطر و طعم غلیظ کوکوئو بهره می برند.

مقاله پیشنهادی: مهره شطرنج

در طیف دسرهایی که نیاز به پخته شدن ندارند، از پودر کوکوئو (طبیعی، هلندی یا سیاه) برای درست کردن کره، بستنی، شکلات های فودج یا کاکائوی داغ استفاده می شود.

پنج نکته برای خرید پودر کوکوئو!

  1. مطمئن شوید که پودر کوکوئو شیرین نشده ای که بدون گلوتن است و قند با آن ترکیب نشده باشد، خریداری می کنید. از بسته هایی با عنوان “شکلات آسیاب شده” خرید نکنید، چون در اصل شکلات پودر شده با مواد افزودنی هستند که در درجه اول باید از استفاده از آنها خودداری کنیم.

4-پودر کیک دارچین کاکائو رشد مقدار 500 گرم

پودر کیک دارچین کاکائو رشد مقدار 500 گرم

مشخصات
وزن
500 گرم
ابعاد بسته‌بندی
19.8 × 15 × 5 سانتی‌متر
شماره پروانه بهداشت
35/11215
سایر توضیحات
ارزش غذایی محصول در هر 50 گرم:
– انرژی: 192.05کیوکالری
– قند: 12.59گرم

خرید محصول


  1. اطمینان حاصل کنید که تنها ماده تشکیل دهنده آن کوکوئو است.
  2. به دنبال محتوای چربی بیشتری باشید. بله آنرا درست خواندید. كاكائو واقعاً خوبی كه طعم عالی داشته باشد (و بنابراین رضایت بخشی بیشتری دارد و نیازی به استفاده بیش از حد از آن نخواهید داشت) به اندازه 24 درصد چربی بیشتری دارد.
  3. ه دنبال برندهایی باشید که مجوز دارند. بسیاری از مارک های عالی برای انتخاب وجود دارند، و شما کمک می کنید تا کارگران دستمزد زندگی خود را تأمین کنند.
  4. به دنبال محصول ارگانیک باشید. درست است که همه طعم کاکائوهای ارگانیک به خوبی غیر ارگانیک ها نیست، بنابراین باید چند مورد را تست کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید. اما اگر می توانید سراغ ارگانیک بروید.

5-پودر کیک وانیل کاکائو رشد مقدار 500 گرم

پودر کیک وانیل کاکائو رشد مقدار 500 گرم

مشخصات
وزن
500 گرم
وزن بسته‌بندی
546 گرم
ابعاد بسته‌بندی
19.8 × 15 × 5 سانتی‌متر

خرید محصول


6-پودر کاکائو سبزنام-50گرم

پودر کاکائو سبزنام-50گرم

مشخصات
وزن
50 گرم
وزن بسته‌بندی
60 گرم
ابعاد بسته‌بندی
13x4x8 سانتی‌متر

خرید محصول


7-پودر کاکائو سورن کد 4354003 مقدار 100 گرم

پودر کاکائو سورن کد 4354003 مقدار 100 گرم

مشخصات
وزن
100 گرم
وزن بسته‌بندی
107 گرم
ابعاد بسته‌بندی
19x5x9 سانتی‌متر

خرید محصول


8-پودر کاکائو خاچیک – 100 گرم

پودر کاکائو خاچیک - 100 گرم

مشخصات
وزن
100 گرم
وزن بسته‌بندی
110 گرم
ابعاد بسته‌بندی
8×5×5 سانتی‌متر

خرید محصول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن