خانه و سبک زندگی

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک جا یادداشتی ارزان قیمت

جا یادداشتی چیست؟ جا یادداشتی را از کجا بخریم؟ جا یادداشتی در انواع مدل های چوبی، رومیزی، اداری، پارچه ای، نمدی، خمیری به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک جا یادداشتی به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

جا یادداشتی چیست

از آنجایی که مشغله ها زیاد شده است و فکر همه در گیر مشکلات خودشان است، وجود جا یادداشتی یکی از ملزومات می باشد و می توانید جای برای گذاشتن یادداشت های روزانه و برنامه های روزانه باشد، تا آنها را فراموش نکنید و بتوانید هر روز برنامه ها و کارهای که باید بکنید را یادداشت کنید و درون جا یادداشتی قرار دهید تا هر روز چک کنید و یاد داشته باشید تا آنها را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی: بست کمربندی

جا یادداشتی یک محصول برای یادداشت گذاری است، که معمولا در ادارات، سازمان های خصوصی و دولتی و خانه ها برای یادآوری چیزی یا انجام کاری  استفاده می شوند. معمولا یادداشت ها را برای یادآوری انجام کاری می نویسند و درون جا یادداشتی قرار می دهند تا گم نشود و مورد توجه افراد یا کارمندان قرار بگیرد به همین دلیل، جا یادداشتی وسیله ای مهم برای ادارات و شرکت ها یا حتی خانه ها می باشد که باید خریداری شوند.

این وسیله فضای کافی برای قرار دادن یادداشت را دارد و معمولا در سایز کوچک و رومیزی تولید می شوند. این جا یادداشتی ها در مدل های کلاسیک و مدرن تولید شده اند،  این محصولات در برند و مارک  های مختلف تولید می شوند و معمولا از جنس پلاستیک، نمد، خمیری و غیره هستند. جا یادداشتی ها معمولا روی میز قرار داده می شوند و به همین دلیل سایز کوچکی دارند تا فضای کمتری را اشغال کنند.

مقاله پیشنهادی: اسکیت چه مارکی خوبه

مزایای استفاده از جا یادداشتی

استفاده از جا یادداشتی برای نگه داری جا یادداشت ها ضروری می باشد و خیلی وقت ها پیش آمده است، که می خواهید کاری انجام دهید یا جای بروید، اما آن را فراموش کرده اید، در این زمان می توانید از جا یادداشتی استفاده کنید و یادداشت های روزانه خودتان را داخل آن بگذارید تا کار های روزانه را فراموش نکنید.

بسیاری  از افراد با نوشتن آرزو های خود بر روی برگه های یادداشت انرژی می گیرند تا به رویای خود برسند، در این جور مواقع استفاده از جا یادداشتی بسیار مهم است تا یادداشت آرزو های خود را در آن بذارید و هر روز با دیدن آنها انرژی بگیرد.

________________________________________________________

انواع جا یادداشتی

جا یادداشتی ها در رنگ و جنس های متنوعی توسط تولید کنندگان طراحی شده است. در این مطلب انواع جا یادداشتی محبوب را معرفی می کنیم.

مقاله پیشنهادی: جا اسپندی

جا یادداشتی نمدی:  این نوع جا یادداشتی از جنس نمد ساخته می‌شود و معمولاً در طرح های فانتزی و کلاسیک تولید می شوند.  نمدی یکی از جنس های مورد استفاده در تولید  جا یادداشتی می باشد، که به دلیل ظاهر زیبا و فانتزی که دارد،  در خانه ها و اتاق خواب کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

جا یادداشتی یخچال نمدی: این جا یادداشتی ها که از جنس نمد تولید شده است. از آنجایی که نرم و لطیف هستند، برای روی یخچال مناسب می باشند و سبب خراب شدن رنگ یخچال نمی شوند.

جا یادداشتی روی یخچال: این نوع جا یادداشتی ها معمولاً از جنس نمد، خمیر، چوب و پلاستیک تولید می شوند. جا یادداشتی رو یخچال دارای آهنربایی است که به آسانی بر روی یخچال می چسبد و فضای کوچک به عنوان فضایی برای قرار دادن برگه یادداشت  دارد،  که می توانید یادداشت های خود را درون این  جا یادداشت بگذارید. این‌جا یادداشت ها معمولاً در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.‌

مقاله پیشنهادی: کیبورد موسیقی

جا یادداشتی تبلیغاتی: در واقع این نوع جا یادداشت به عنوان تبلیغات تولید می شود، به این صورت که جایادداشتی ها همواره در معرض دید افراد قرار دارند و لوگو شرکت مورد نظر بر روی جا یادداشت هک می کنند ، که می‌تواند یک تبلیغات کوچکی برای شرکت‌های مختلف باشد.

جایادداشتی پارچه ای: این جا یادداشتی ها در طرح های بچه گانه و مدرن تولید می شوند و با جنسی که دارند، دیر فرسوده می شوند. این جا یادداشتی ها در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جا برگه یادداشت: این جا یادداشتی ها از چوب و پلاستیک ساخته می شوند و معمولا در محل کار مانند شرکت های بازرگانی، خصوصی یا دولتی، ادارات و غیره بر روی میز گذاشته می شود تا مورد توجه  کارمندان آن شرکت فرار بگیرد.

جایادداشتی چوبی: یکی از زیباترین جا یادداشتی ها، جا یاد داشتی چوبی می باشد، که از چوب با کیفیت در تولید آنها استفاده شده است. از چوب به عنوان جا یادداشتی تبلیغاتی ساخته می شود و بر روی آن آرم یا لوگو شرکت هک می شود.

مقاله پیشنهادی: قیمت گردو شکن دستی صنعتی

جایادداشتی خمیری: این نوع جا یادداشتی از خمیر فیمو یا خمیر چینی تولید می شوند، که در مدل های جدید و فانتزی ساخته شده اند. این جا یادداشت ها برای روی میز و دیوار مناسب هستند و در خانه ها و اتاق خواب ها از این جا یادداشتی ها استفاده می کنند. این جا یادداشتی ها علاوه بر اینکه به عنوان جا یادداشتی استفاده می شوند، به عنوان دکور اتاق هم مورد استفاده هستند.

جا دفترچه یادداشت نمدی: این جا دفترچه یادداشت از نمد ضخیم تولید شده است، که ایستایی خوبی دارد و می توانید دفترچه یادداشت و خودکار خود را درون آن بگذارید.

جا یادداشتی رومیزی: اصولاً این جا یادداشت ها به صورت سنتی و کلاسیک با مدل مختلف تولید می شوند، که در کنار آنها جا خودکاری وجود دارد و افراد می توانند برای گمدنشدن خودکار آن را درون جا خودکار بکذارند، جا یادداشتی رومیزی دارای فضای بزرگ برای گذاشتن برگه های یادداشت است که به آن جا کاغذ یادداشت رومیزی می گویند، و  فضایی امن  برای قرار دادن یادداشت می باشد. در این مدل از طرح های سنتی استفاده شده است تا زیبایی این جا یادداشتی را زیبا تر کند.

مقاله پیشنهادی: قیمت لاکوتا فلوت

جا کاغذ یادداشت: جا کاغذ یادداشت دارای محفظه ای بزرگ و جادار برای نگهداری یادداشت ها می باشد.

جاخودکاری و یادداشت: جا یادداشت یا جا برگه که از جنس های مختلفی مانند چوب، فلز و پلاستیک تولید می شود و معمولا این نوع  جا یادداشت ها در طرح های  سنتی خاتم کاری، مرصع کاری یا میناکاری و در طرح های مدرن و زیبا  ساخته شده اند. عموما کنار این جا برگه ای یک شی استوانه ای به عنوان جا خودکار وجود دارد که خودکار را درون آن می گذارند تا گم نشود.

جاکلیدی یادداشت: این محصول زیبا دارای یک  دفتر کوچک سیمی به عنوان دفتر یادداشت می باشد، که بر روی آن یک حلقه به عنوان جا کلیدی قرار دارد و معمولا در آن حلقه کلید های خود را می گذارند.

جا یادداشتی فلزی: این نوع جا یادداشت ها از تور فلزی تولید شده اند، که پایه آنها از چوب یا فلز می باشد. معمولا  این جا یادداشت در اداره ها و شرکت ها استفاده می شود و چون فضای بزرگی دارد، برگه یادداشت زیادی در آن جا می گیرد و اصولا جا یادداشت فلزی وزن سبکی دارد و جایگاه آن روی میز می باشد.

 

جا یادداشتی با نمد

 

برای درست کردن جا یادداشتی با نمد فقط کافیست سه رنگ نمد خاکستری، صورتی و بنفش تهیه کنید. برای درست کردن جا یادداشتی با نمد ابتدا بر روی نمد خاکستری یک دایره بزرگ رسم کنید و سپس با قیچی یا کاتر برش دهید. در مرحله بعد بر روی  نمد صورتی یک نیم داری ه به قطر و اندازه نمد خاکستری رسم کنید و آن را برش دهید، سپس نمد نیم دایره صورتی و خاکستری را با یک نخ خاکستری به صورت دندان خرگوشی به هم بدوزید.

 

در مرحله آخر با نمد بنفش یک پاپیون درست کنید و بر روی نمد صورتی بچسبانید و با نمد بنفش یک بند برای آویزان کردن جا یادداشتی بسازید و بر بالای جا نمدی با چسب بچسبانید.

جا یادداشتی نمدی جغد

برای درست کردن جا یادداشتی نمدی طرح جغد باید نمد طوسی، نمد صورتی، نمد زرد، نمد سفید و نمد مشکی تهیه کنید، اما شما می توانید با رنگ دلخواه  نمد ها را خریداری کنید. ابتدا طرح جغد  را بر روی نمد بکشید، سپس طرح را با استفاده از قیچی یا کاتر تیغ برش دهید. در مرحله بعد تکیه بدن جغد را با استفاده از نمد صورتی بدوزید، توجه کنید که این قسمت محل گذاشتن یادداشت می باشد و باید سر آن باز باشد. با استفاده از نمد سفید دایره سفید برای چشم جغد برش دهید و دو دایره مشکی کوچکتر به عنوان مردمک چشم جغد بسازید و با استفاده از چسب ابتدا نمد سفید را بر روی چشم جغد بچسبانید، سپس  نمد مشکی را بر روی نمد سفید به استفاده از چسب بچسبانید. در مرحله آخر با استفاده از نمد زرد، انگشت های پای جغد را طراحی کنید و یک مثلث کوچک به عنوان برش دهید و در قسمت مورد نظر بچسبانید. می‌توانید یک پاپیون کوچک بسازید و بر روی چسبانید تا جایی یادداشتی جغد شما زیباتر شود.

جا یادداشتی خانگی

زمانی است که قصد دارید به بیرون از منزل بروید و عجله دارد اما می خواهید اعضای خانواده را از یک کاری مطلع کنید،  در این زمان می توانید یک یادداشت کوچکی بنویسید و بر روی جا یادداشتی درب یخچال بگذارید، تا اعضای خانواده آن را مشاهده کنند.

الگوی جا یادداشتی نمدی

خیلی وقت ها  کشیدن الگو برای کسانی که نقاشی خوبی ندارند مشکل است و نمی توانند الگو درستی بکشند. در این زمان می توانید الگو را از گوگل جستجو کنید و طرح الگو را دانلود کنید و از آن پرینت بگیرید. در آخر می توانید الگو را برش دهید و بر روی نمد با استفاده از چسب نواری بچسبانید و با کاتر یا قیچی تیز برش دهید.

قیمت جا یادداشتی نمدی

 

قیمت جا یادداشتی نمدی بر اساس طرحی که دارد، دارای قسمت های مختلفی است و می‌توانید با سرچ در گوگل از قیمت آنها باخبر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن