زیبایی و سلامت

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک مایع دستشویی ارزان قیمت

مایع دستشویی چیست؟ مایع دستشویی را از کجا بخریم؟ مایع دستشویی در انواع مدل های درماکلین، هندولوژی، اوه، راپیدو، داو، صحت، لوکس، بوژنه، اکتیو، کوچک، شون، گلرنگ به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک مایع دستشویی به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

شستن دست ها یک کاری است، که معمولا در طول روز همه ما انجام می دهیم، زیرا به سلامت جسمی خودمان اهمیت می دهیم، اصولاً باید دست ها را با مایع دستشویی بشوریم تا کف خوبی داشته باشد و بتواند تمام آلودگی و باکتری را از سطح پوست دست ها پاک کند.

مقاله پیشنهادی: وسایل قنادی

انتخاب مایع دستشویی مناسب یکی از واجبات می باشد، زیرا در طول روز بارها دست های خود را می شوییم و اگر از مایع دستشویی خوب استفاده کنیم سبب می شود دست ما همیشه نرم و جوان بماند و سبب خشکی پوست و زبر شدن پوست نمی شود، زیرا خشکی پوست موجب پیری پوست می شود و از این رو باید مایع دستشویی انتخاب کنید که بتواند آلودگی ها را از سطح پوست جمع کند و پوست را لطیف و مرطوب نگه دارد.

مایع دستشویی ها به چند نوع تقسیم می شوند مانند:

مایع دستشویی جیبی:  ابن نوع مایع دستشویی ها در سایز کوچک و اسمال تولید شده اند تا در هنگام مسافرت بتوان از آنها استفاده کرد، البته ناگفته نماند که  از این مایع ها در هتل ها به عنوان مایع یکبار مصرف هم  استفاده می کنند.

مقاله پیشنهادی: سه کاره پاناسونیک خوبه؟

مایع دستشویی برای اگزما:   این مایع دستشویی ها از فرمولاسیونی تولید شده اند، که برای پوست های آسیب دیده و پوست های دچار اگزما مناسب است و سبب درمان این پوست ها می شود.

مایع دستشویی بدون عطر: این مایع ها بدون بو و عطر تولید شده اند و مناسب افرادی است که حساسیت و آلرژی به انواع گل های معطر دارند.

مایع دستشویی بچه گانه: این مایع دستشویی ها در محفظه ای فانتزی و کودکانه تولید شده اند، تا کودکان با دیدن آنها ترغیب به دست شستن شوند و البته فرمولاسیون آنها مناسب پوست کودکان می باشد.

________________________________________________________

مایع دستشویی با کیفیت

از آنجایی که دست هایمان در تماس با اجسام آلوده می شوند، هر روز باید دست هایمان را با مواد شوینده بشوییم تا آلودگی ها و میکروب از دست ها پاک شوند، اما استفاده از مایع دستشویی خوب می تواند، به پوست دست ما رطوبت دهد و آبرسانی کند و مانع از خشکی و زبر شدن پوست شوند. در ادامه  شما را با مایع دستشویی های باکیفیت ایرانی و خارجی آشنا می کنیم.

مقاله پیشنهادی: شیپر

مایع دستشویی درماکلین: ابن مایع دستشویی در رایحه و رنگ های متنوعی تولید شده است، که مدل لاوندر آن دارای عطر و بوی لاوندر و روغن های طبیعی و عصاره گل های طبیعی و ویولا و غیره تولید شده است، که می تواند پوست دست را از باکتری ها و میکروب ها به خوبی پاک سازی کند و سبب تمیز شدن پوست از هرگونه آلودگی شود. این مایع دستشویی از عصاره گل ها تولید شده است که رطوبت پوست را از بین نمی برد و در واقع سبب خشکی پوست نمی شود.

مایع دستشویی اوه: مایع دستشویی پمپی اوه ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد، که سر آن فشاری می باشد و با فشار کوچک دست به راحتی می تواند از مایع دستشویی داخل محفظه استفاده کنید، این مایع دارای عطر عالی است که وقتی دست های خود را می شویید بوی آن پخش می شود و عطر آن ماندگاری بالایی دارد و چون در تولید آن از شیر و گل های شکوفه استفاده شده پوست را نرم و لطیف می کند.

مقاله پیشنهادی: پارچه گن لاغری

مایع دستشویی راپیدو: راپیدو یک مایع دستشویی با عطر فوق‌العاده خوشبو می باشد و قدرت شویندگی آن بسیار بالا است و به خوبی کف می دهد. رایحه این مایع دستشویی بسیار خوش عطر است، محفظه زیبا و شکیل آن یکی از مزیت های مثبت آن به شمار می رود و محفظه آن مانند ظروف کریستال زیبا می باشد و می تواند فضای سرویس بهداشتی را زیبا و شکیل کند. این مایع دستشویی را می توانید در طول روز استفاده کنید و نگرانی بابت خشک شدن و آسیب دیدن به پوست دست نداشته باشید زیرا از مرطوب کنند طبیعی تولید شده است.

مایع دستشویی هندولوژی: این مایع دستشویی حجم زیادی دارد و بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. مایع دستشویی هندولوژی دارای عطر های چوب های معطر مانند دارچین و گل های طبیعی می باشد که پوست را خشک نمی کند و می توانید در طول روز از آن استفاده کنید و پوست شما خشک نشود.

مقاله پیشنهادی: حبه زنجبیل

مایع دستشویی شون: مایع دستشویی شون که یک برند موفق ایرانی می باشد، دارای محفظه ای پمپی است، این مایه دارای عطر و بوی گل های معطر و خوشبو است که آلودگی دست ها را ازبین می برد و دست ها را بسیار خوش عطر و خوش بو می کند، علاوه بر اینکه باعث تمیز شدن دست از هرگونه آلودگی و باکتری می شود، مواد مایع   به گونه ای است که با تمام پوست ها سازگار می باشد و سبب خشکی پوست نمی شود، زیرا پوست را آبرسانی و مرطوب می کند.  مایع دستشویی شون در رایحه و مدل های مختلفی تولید شده است.

مقاله پیشنهادی: طبل اسباب بازی

مایع دستشویی گلرنگ: این برند ایرانی از گل های طبیعی و بهاری در عطر دهی به مایع دستشویی استفاده کرده است، به همین دلیل مانع از خشکی پوست می شود و در هنگام شستشو دست عطر آن در سرویس بهداشتی پخش می شود و کف عالی ایجاد می کند و هم پوست دست را پاکسازی می کند و هم عطر دل انگیزی به پوست می دهد.

مایع دستشویی صحت:

مایع دستشویی اکو: این برند مایع دستشویی های با عطر گیاهان طبیعی تولید کرده  تا پوست دست مرطوب شود.

مایع دستشویی اکتیو صدفی: مایع دستشویی اکتیو عموما به صورت لیتری و پمپی وجود دارد، این مایع دستشویی رنگ بنفش دارای عطر فوق‌العاده خوش بو و خوش عطر می باشد که سرویس بهداشتی را خوش بو می کند، این مایع دستشویی علاوه بر اینکه محفظه ای زیبا دارد، قدرت شستشو و نظافت بالایی دارد و دست ها را با قدرت بالا تمیز می کند و چربی پوست دست را تنظیم می کند و از خشکی دست جلوگیری می کند، زیرا  این مایع دستشویی از روغن طبیعی تولید شده است که پوست را نرم می کند. مایع دستشویی اکتیو کرمی: این مایع دستشویی هم برند اکتیو این که دست ها را خشک نمی کند و چون عطر میوه مانند انا، انجیر و آلوئه ورا دارد سبب خوش عطر شدن دست ها می شود و نرمی و لطافت خاصی به پوست دست می دهد.

مایع دستشویی آب ث:  این مایع دستشویی رایحه گل های بهاری و طبیعی دارد که می تواند چربی پوست را ذخیره کند و مانع از خشکی پوست شود.

مایع دستشویی بس: سرپوپی و محفظه زیبا و خاص مایع دستشویی بس یکی از مزایای آن به شمار می رود که با رایحه های گل های بهاری و تابستانی تولید شده که موجب تعادل چربی پوست می شود و پوست را خشک نمی کند.

مایع دستشویی بوژنه: رایحه گل دارد و در هنگام استفاده پوست دست نمی سوزد بلکه نرم و مرطوب می شود.

مایع دستشویی پاکناز: عطر این مایع از شکوفه های بهاری و کارهای بهتری تولید شده است و به دلیل اینکه در تولید آن از مواد طبیعی و نرم کننده تولید شده است، پوست دست را مرطوب و می کند.

مایع دستشویی پینک: این مایع دستشویی محفظه و ظاهری مدرن دارد که در تولید آن از مواد اسیدی و شیمیایی استفاده نشده است. حجم این مایع بسیار به صرفه است و به پوست دست لطافت و جوانی می بخشد.

 

مایع دستشویی پالمولیو: این مایع دستشویی از مواد ضد باکتری تولید شده است که به خوبی دست ها را ضدعفونی می کند. علاوه بر آن از مواد طبیعی مانند عسل، آلوئه ورا، گل های مانند ارکیده و غیره در تولید آن استفاده شده است که پوست را بسیار نرم و مرطوب نگه می دارد و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

مایع دستشویی پژمان: یک برند دیگر ایرانی است که حجم مناسبی دارند و علاوه بر آن در تولید آن از ویتامین های مانند ویتامین دی استفاده شده تا پوست تقویت و مرطوب شود.

مایع دستشویی تاپ: این مایع دستشویی پمپی است و با فشار آرام مایع از داخل پمپ آن آزاد می شود، دارای رایحه گل و شکوفه های طبیعی می باشد که عطر دل انگیزی به دست ها می دهید.

مایع دستشویی تیرک: این مایع دستشویی مناسب افرادی است که علاقه به بو های میوه ای دارند، زیرا در تولید آن از اسانس و عصاره میوه های تابستانه استفاده شده است، این مایع پوست دست را مانند دیگر مایع دستشویی های دیگر مرطوب می کند.

مایع دستشویی تندیس: این مایع دستشویی هم مانند تیرک از بوی میوه ای برخوردار است و پوست دست را خشک و زبر نمی کند.

مایع دستشویی جکلون: یک نوع مایع دستشویی حاوی روغن آرگان می باشد که در آن از روغن نرم کننده و تقویت کننده ارگان استفاده شده است و پوست را مانند روغن آرگان نرم می کند و بوی ‌ملایمی دارد، این مایع یک برند خارجی این که کشور ایتالیا آن را تولید کرده است.

مایع دستشویی تاژ: این مایع یک  مایع های رنگارنگ می باشد که در عطر میوه های تابستانه تولید شده است.

 

جا مایع دستشویی اهمیت بالای در پاکیزگی محیط سرویس بهداشتی و بهداشت مایع دستشویی دارد، مایع دستشویی ها به دو نوع جا مایع دستشویی چشمی و جا مایع دستشویی دستی تقسیم میشوند در ادامه با مارک های ایرانی جا مایع دستشویی‌ با کیفیت را نام می بریم.

جا مایع دستشویی دیبا: این جا مایع دارای پمپی در قسمت پایینی آن می باشد که از جنس پلاستیک تولید شده است و پمپ آن به صورت دستی کار می کند.

جا مایع دستشویی پاندا: جا مایع دستشویی این برند به دو صورت پمپی و چشمی تولید شده است و جنس  هر دوی آنها از پلاستیک می باشد.

جا مایع دستشویی لیمون: این برند جا مایع دستشویی مدرن و شیکی تولید کرده است که محفظه آنها رنگی و مات می باشد، علاوه بر این مخزن مایع دستشویی را به صورت ست ارائه کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن