دکوراسیون

خرید تابلو نقاشی مدرن در تهران + 8 مدل ارزان قیمت

تابلو نقاشی در مدلهای کلاسیک،منظره،رنگ روغن،ابرنگ،ونگوگ،مداد رنگی،کار دست،ساده به فروش می رسد.قبل از خرید تابلو نقاشی به بررسی 8 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

تابلو نقاشی مدرن اکریلیک طرح بال پروانه کد 116 مجموعه دو عددی

ابعاد اثر
124×82×4 سانتی‌متر
ابعاد
124x82x4 سانتی‌متر
وزن
3000 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
نام سازنده
مهناز اکبری
محل تولید
تهران
تکنیک
اکریلیک و ورق طلا

تابلوی نقاشی یکی از وسایلی است که در منزل برای زیبایی ان استفاده میشود حتی در محل کار خود نیز میتوانید از تابلو نقاشی استفاده کنید .

از گذشته تا حالا مردم توجه زیادی به دکوراسیون خانه خود میکردند و همیشه سعی داشتند ان را به وسیله های مختلف زیبا کنند که این کار را با وسایل تزئینی میکردند .تابلوی نقاشی یکی از وسایلی است که وجود ان در هر مکان و محیطی لازم است

قدمت نقاشی ها به قدمت عمر انسان برمیگردد زیرا انسانهای اولیه نیز روی دیوار غارها نقاشی میکردند و همینطور با گذشت زمان ،نقاشی هم شکل های جدیدی به خود گرفت به طوری که با رنگ روغن،مداد ، مداد شمعی، پاستل به این کار میپردازند

مقاله پیشنهادی: قیمت فیبر نوری

برای خرید تابلو نقاشی باید به نکته هایی دقت کنید یکی از انها توجه به سبک منزل و محیط شماست مثلا مدرن است یا مینیمال یا کلاسیک این کار باعث میشود شما تابلوی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنید

تابلو ها نیز در سبک های مختلفی خلق میشوند سبک هایی مثل رئالیسم ، امپرسیونیسم ، پوینتیلیسم ، کوبیسم، مدرنیسم، هنر خام ، گرافیکی و …

علاوه بر سبک باید به رنگ ان نیز دقت کنید که میتواند متناسب با رنگ دکور یا به صورت خلاقانه در تضاد با دکور باشد همچنین توجه به طرح نقاشی و ظرافت و هنر ان اهمیت دارد

نقاشی ها عمدتا از طبیعت ، حیوانات ، چهره میباشند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود انها را خریداری کنید .

هنگام خرید به دیواری که میخواهید تابلو را روی ان نصب کنید دقت کنید زیرا اندازه ان ،عمودی یا افقی بودن ، کوتاه یا بلند بودن سقف در انتخاب تابلوی مناسب تاثیر گذار است .

مقاله پیشنهادی: خلال دندان

تابلو نقاشی مدرن ورق طلا طرح city کدE.H340

وزن
400 گرم
کاربرد
دیواری
محل تولید
تهران
سایر توضیحات
تابلو نقاشی روی بوم
تکنیک اکرولیک و ورق طلبدون
بدون قاب
بوم درجه یک

 

هنگام خرید به هنرمند اثر نیز توجه کنید زیرا به اثار شما ارزش معنوی میبخشد.

تابلوی خود را میتوانید روی دیوار ،بالای تخت، روی طاقچه یا میز قرار دهید و از ان لذت ببرید

بعد خرید به نصب ان نیز توجه کنید .ان را به خوبی روی دیوار سفت کنید .همچنین ان را نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نصب کنید باید به گونه ای باشد که گردن شما هنگاگ دیدن تابلو اذیت نشود

برای خرید تابلو میتوانید به فروشگاه های هنری بروید یا به صورت اینترنتی به سایت های معتبر هنری یا دیجی کالا مراجعه کنید و به راحتی تابلو مناسب خود را خریداری کنید .قیمت ان نیز باتوجه به همه فاکتور هایی که ذکر کردیم متفاوت میباشد و شما باتوجه به بودجه خود میتوانید تابلو مناسب را خریداری کنید

مقاله پیشنهادی: خرید قایق بادی

دکوراسیون یکی از مهمترین ویژگی های یک خانه یا محل کار  میباشد زیرا اولین چیزی است که به چشم می اید و افراد را جذب می‌کند. در کنار مبل ها و وسایل تزئینی که در دکوراسیون قرار میدهید استفاده از آثار هنری نیز بسیار اهمیت دارد .آثاری مثل تابلوهای نقاشی که چشم ها را به خود خیره میکند و از لحاظ زیبایی شناختی بسیار مهم است .منظور ما از خرید تابلوهای نقاشی مدل های گران قیمت که ان را به دیوار آویزان کنید نیست .با ما در این مطلب همراه باشید تا به شما انواع تابلوها و خرید ان تا نصب را شرح دهیم و شما را به طور کامل با ان اشنا کنیم .

تابلو نقاشی مدرن سیتابلو کد Tn66

متن اثر
نقاشی مدرن به سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی و آبستره
وزن
9000 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
چوب
کاربرد
دیواری
محل تولید
تهران

دکوراسیون محیط همانطور که اشاره کردیم مهمترین ویژگی یک خانه یا محل کار زیباست مخصوصا خانمها علاقه زیادی به انواع وسایل تزئینی دارند مخصوصا در منزل زیرا ساعات زیادی را همه اعضای خانواده در ان میگذرانند .پس به دنبال وسایل تزئینی و زیبا میروند تا محیط خانه را لذت بخش کنند .تابلو نقاشی یکی از این موارد است زیرا معمولا توسط یک نقاش معروف خلق شده و میتواند زیبایی چشمگیری به خانه شما ببخشد.

تابلو های نقاشی به دکوراسیون منزل شما زیبایی زیادی میبخشد .اگر تا به حال از این تابلو های نقاشی برای منزل یا محل کار خود استفاده نکرده اید پیشنهاد ما به شما این است که خرید ان را انجام دهید .تابلو ها میتوانند فضای خالی دیوار ها را بپوشانند و زیبایی دوچندان به خانه بدهند .

مقاله پیشنهادی: خرید انجیر خشک

نقاشی یکی از قدیمی ترین هنر ها میباشد و قدمت ان به ۳۲۰۰۰ سال پیش برمیگردد .اولین نقاشی هایی که یافت شده هم اکنون در موزه گروته شاوه فرانسه نگهداری می‌شود. در ان زمان رنگ هایی به صورت امروز وجود نداشت و برای رنگ آمیزی از افرای قرمز و رنگ دانه سیاه استفاده میشده است.شکل هایی که در نقاشی ها موجود است بیشتر حیوانات مثل ماموت ها و بوفالو ها میباشد.

در گذشته که بشر درون غار زندگی میکرد نقاشی های خود را نیز روی دیوار غار میکشید زیرا وسیله دیگری در دسترس انها نبوده است .این نقاشی ها به گونه ای قدرت ساکنان را  در برابر حیوانات  درنده نشان می‌داد. پس میتوان گفت از زمانی که بشر بوده نقاشی نیز بوده است به مرور زمان در ایران نقاشی روی سفال شکل گرفته است و هم اکنون نیز کاغذ و بوم استفاده زیادی در نقاشی دارند و با آن هنرمندان ،آثار زیبای خود را خلق میکنند.

تابلو طرح مدرن نقاشی خط کد T26

نوع کاربرد
دیواری, دیواری
ویژگی‌های مقاومتی
مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
ویژگی‌های نظافتی
قابلیت نظافت آسان
جنس
پی وی سی
تعدادتکه
یک تکه
اقلام همراه تابلو
قاب

به صورت کلی باید بدانید منظور از نقاشی چیست؟ هر طرحی که روی کاغذ یا بوم یا سنگ رسم شود و یک اثر هنری بسازد نقاشی نام دارد نام دیگر ان نگارگری و رسم است.افراد معروفی در ایران مثل کمال الملک و فرشچیان به این حرفه مشغول بودند .به کسانی که نقاشی میکنند و ان را یک حرفه جدی میدانند نقاش گفته میشود .

نقاشی یکی از هنر های تجسمی است که قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری میباشد یعنی زمانی که نوشتار نبود با نقاشی میشد منظور و مفهوم خود را رساند. تابلو نقاشی نیز یک اثر هنری است که هنرمند ان را خلق می‌کند

مقاله پیشنهادی: روغن فندق

نقاشی دارای سبک های مختلفی میباشد و باهم متفاوت اند سبک هایی مثل : رئالیسم( واقعگرایی)  ،امپرسیونیسم( برداشتگرایی)

پوینتیلیسم( نقطه نقطه یا نقطه چینی)  ،کوبیسم(حجمگری) ،مدرنیسم(نوگرایی) ، آبستره( انتزاعی) ، پستمدرنیسم(فرانوین) ،هنرخام ، گرافیتی ، مینیاتورو…

اما نقاشی ها شامل شکل های مختلف نیز میشوند و با توجه به سلیقه و دیزاین محل کار یا منزل خود ميتوانيد ان هارا خریداری کنید

مثلا تابلو از طبیعت که در سبک رئالیسم است و و با تصور دقیق یا الهام ان از طبیعت کشیده شده است  کسانی که دوستدار طبیعت زیبا هستند معمولا به سراغ این تابلوها میروند.

نقاشی از چهره نوع دیگر نقاشی هاست که طرفداران زیادی دارد این نقاشی های پرتره بسیار جذب کننده میباشند و تابلوی معروف لبخند مونالیزا یک نقاشی چهره میباشد .شما میتواند چهره خود یا هر کسی را که دوست دارید نقاشی کنید و دیوار منزل خود را با آن جذاب و دیدنی کنید.

تابلو طرح مدرن نقاشی خط کد T27

نوع کاربرد
دیواری
ویژگی‌های مقاومتی
مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
ویژگی‌های نظافتی
قابلیت نظافت آسان
جنس
پی وی سی
تعدادتکه
یک تکه
اقلام همراه تابلو
قاب

مدل دیگر نقاشی ،نقاشی از حیوانات میباشد .بسیاری افراد به حیوانات علاقه دارند و میخواهند که نقاشی ای از انها روی دیوار روبرویشان ببینند .تصور کنید نقاشی دو اسب زیبا در حال دویدن روی رنگ روغن تا چه اندازه جذاب است و خانه شما را زیبا میکند؟

قبل از خرید تابلو باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید .اولین مورد دقت به قیمت تابلو میباشد که بسیار متفاوت است و به سبک ،نوع اثر، اندازه تابلو ،زیبایی و ظرافت ان بستگی دارد .پس هنگام خرید بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس دست به انتخاب اثر مورد نظر خود بزنید

مقاله پیشنهادی: مینی واش

نکته دوم تعیین دیواری است که میخواهید تابلو را روی ان نصب کنید زیرا اگر فضای بزرگی دارد نباید از تابلوی کوچک استفاده کنید و برعکس اگر دیوار کوچک است ،تابلوی بزرگ روی ان جالب نمیشود .

یکی دیگر از عواملی که در قیمت تابلو ها تاثیر گذار است هنرمند ان تابلو ميباشد. اگر از هنرمندهای معروف خرید کنید تابلو قیمت بیشتری دارد اما این تابلو علاوه بر ارزش مادی ای که دارد دارای یک ارزش معنوی نیز میباشد .

اولین چیزی که در نقاشی به چشم میخورد طرح و زیبایی تابلو ميباشد پس هنگام خرید به ان نیز دقت کنید .هرچه تابلوی شما جذاب تر باشد فضایی را که در آن قرار دارد زیباتر و چشم نواز تر میکند.

قبل خرید مشخص کنید که چه سبک تابلویی میخواهید اینگونه انتخاب برای شما ساده تر میشود .برای فهمیدن اینکه به چه سبکی علاقه دارید میتوانید در کتاب ها و یا سایت ها به مطالعه بپردازید و سبک خود را پیدا کنید .

همانطور که گفتیم به اندازه تابلو و دیوار دقت کنید این دو مورد باید باهم تناسب داشته باشند .مثلا تابلوی خیلی بزرگ باعث پیشود فضای زیادی اشغال شود و زیبایی انچنانی ندارد

تابلو نقاشی رنگ روغن مدل مدرن کد A

وزن
666 گرم
جنس
بوم
کاربرد
دیواری

هنگام نصب تابلو نیز دقت کنید و مکان مناسب را پیدا کنید .تابلو نباید خیلی پایین و یا خیلی بالا نصب شود طوری که گردنمان برای دیدن ان اذیت شود .

نکته دیگر نیز رنگ غالب تابلو میباشد که به سلیقه شما و دکوراسیون محل کار یا منزل شما بستگی دارد باید موردی را انتخاب کنید که با آنها همخوانی داشته باشد حالا رنگ روغن باشد یا مداد رنگی یا سیاه و یا پاستل.

انتخاب سبک‌تابلو مهمترین انتخابی است که شما باید بکنید و نیاز به اطلاعات بالایی دارد . در گذشته خرید تابلو سخت نبود زیرا سبک های زیادی وجود نداشت اما امروزه سبک های زیادی رر بازار نقاشی موجود میباشد و انتخاب را کمی سخت می‌کند باید اول بفهمید به چه نوع سبکی علاقه دارید مینیمال،کلاسیک ،مدرن یا انواع دیگر سپس تابلو خود را خریداری کنید امت برای فهمیدن این موضوع میتوانید کتاب های مختلفی ،صفحات هنری ،سایت های مختلف و حتی مجلات دکوراسیون و صفحات اینستاگرام هنرمندان استفاده کنید تا آگاهی خود را بالا ببرید .

نکته دومی که بعد انتخاب سبک تابلد باید به ان دقت کنید ،اندازه تابلو میباشد که متناسب با فضای شما باشد و زیبایی دوچندان به محیط بخشد برای اینکه بفهمید چه تابلویی با چه اندازه ای مناسب شماست به نکته های زیر دقت کنید :

فضایی که میخواهید تابلو را در ان قرار دهید. طراحان دکوراسیون میگویند هرچه تابلو بزرگتر باشد زیباتر است .تابلو های بزرگ فضای خالی خانه را پر میکنند و دکور را به نحوی کامل میکنند.مثلا اگر مبل های شما با فاصله از هم باشد تابلوی بزرگ این فاصله را میتواندر کند و میدان دید را زیباتر کند

نکته بعدی توجه به ابعاد و شکل دیوار است .اگر دیواری که میخواهید تابلو را روی ان نصب کنید  حالت یک مستطیل ایستاده است گیتوانید از تابلوهای عمودی بر روی ان استفاده کنید .پرتره نیز انتخاب خوبی برای این دیوار ها میباشد.

اما برعکس اگر دیوار افقی است مثل دیوار راهروه ها باید از تابلو افقی نیز استفاده کنید تا زیبا باشد . اندازه تابلو باید دوسوم و یا سه چهارم دیوار باشد و ان را بپوشاند.

تابلو نقاشی ورق طلا مدل مدرن کد 111

وزن
1000 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
نام سازنده
مهناز اکبری
محل تولید
ایران

نکته بعدی دقت به اندازه سقف است اگر سقف بلند و طاقی شکل است تابلویی که باید خریداری کنید مدل های بزرگ است تا حداکثر فضای دیوار را پر کند .اما اگر سقف کوتاه است میتوانید از تابلوهای کوتاه و افقی استفاده کنید تا برای فضا مناسب باشد.

اما اگر میخواهید روی یک دیوار خود یک گالری هنری بسازید میتوانید از تابلوهایی با اندازه یکسان یا اندازه های مختلف برای جذابیت بیشتر استفاده کنید همچنین توجه کنید که همه تابلو ها اثر یک هنرمند باشد و یا رنگ پس زمینه عکس ها یکسان باشد و یا تابلو ها موضوع یکسانی داشته باشند . تابلوهای سری که یک اثر هنری واحد هستند می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

هنگام خرید بعد از انتخاب سبک تابلو باید نکات دیگری را نیز در نظر بگیرید .میتوانید تابلوها را از فروشگاه های هنری یا حراجی ها تهیهکنید اما اگر وقت یا حوصله این کار را ندارید سایت های اینترنتی همیشه آماده کمک به شما هستند میتوانید در این سایت ها بگردید و مدل مناسب خود را انتخاب کنید البته هنگام خرید به ابعاد تابلو دقت کنید زیرا در خرید انلاین کمی تشخصی ان سخت است .علاوه بر این نکات باید نکات دیگری را نیز مد نظر داشته باشید

توجه به سبک و اندازه تابلو هنگام خرید بسیار مهم است .تابلو باید به گونه ای باشد که با فضا و دکوراسیون منزل هماهنگ باشد  که این مستلزم توجه به اندازه و سبک و رنگ تابلو میباشد. برای هماهنگی رنگ تابلو میتوانید از مدلی استفاده کنید که حداقل یک یا دو رنگ دکوراسیون را درون خود داشته باشد .

تابلو نقاشی رنگ روغن مدل مدرن

وزن
1000 گرم
جنس
بوم
کاربرد
دیواری

قبل خرید حتما به هنرمند اثری که میخرید نیز توجه کنید زیرا تابلو ها علاوه بر ارزش مادی دارای ارزش معنوی نیز میباشد که با شناخت هنرمند اثر  و دانستن زندگینامه او میتوانید به آثار هنری خود ارزش بیشتری ببخشید.

در رابطه با تناسب رنگ و دکوراسیون منزل صحبت کردیم نکته ای که اینجا میخواهیم بگوییم این است که گاهی میتوانید با ایده های خلاقانه و شکستن محدودیت ها به فضای خود زیبایی ببخشید مثلا از یک رنگ تابلو در تضاد با رنگ دکور استفاده کنید .

بعد از دقت و توجه به همه نکات گفته شده میتوانید تابلوی متناسب خود را پیدا کنید و خریدی با خیال راحت تجربه کنید.

بعد از این یکی تابلوی مورد نظر را انتخاب کرده و خرید اید باید به نصب ان نیز توجه داشته باشید . نصب تابلو نقش مهمی درایجاد یک میدان دید جذاب دارد .

اوین نکته این است که تابلوها نه خیلی بالا نصب شوند و نه خیلی پایین به گونه ای باشد که در دید مستقیم  افرادی با قد ۱۶۷ تا ۱۷۲ باشد و خیلی ان را بالا نصب نکنید که گردن هنگام دیدن تابلو اذیت شود.

دومین نکته برای زمانی است که میخواهید تابلو را روی طاقچه یا بالای مبل بگذارید .این تابلو ها نباید از مبل یا طاقچه بزرگتر باشند و تقریبا باید سه چهارم ان را بپوشانند و حدود ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر نیز بالاتر از ان ها قرار گیرند.

اگر قصد دارید به جای یک تابلوی بزرگ از چندتابلوی کوچک استفاده کنید باید انهارا کنار هم قرار دهید و نزدیک هم باشند .فاصله ان ها را دور از هم نگذارید و تابلوهارا در کل فضای دیوار نصب نکنید.

نوع دیگری که میتوانید تابلوهارا نصب کنید مدل گالری میباشد که باز هم باید قواعد ان را رعایت کنید .مثلا میتوانید تابلوی اصلی را در وسط قرار دهید و دیگر تابلو هارا اطراف آن نصب کنید.بهتر است قبل نصب کردن مدل های مختلف ان را در سایت ها ببینید و ایده بگیرید قبل نصب هم بهتر است ان را روی زمین بچینید و اگر مناسب بود سپس روی دیوار نصب کنید .

تابلو نقاشی مدل چهره مدرن

وزن
1000 گرم

یک نوع دیگر از نصب تابلو مدل شبکه ای میباشد که بسیار تاثیر گذار است و مخصوص تابلوهای عکاسی است و سیاه و سفید میباشند که باید انهارا با تعیین اندازه و فاصله یکسانی از هم جدا کنید .

دیوار را با تابلوهای مختلف پر نکنید بلکه قسمتی را به نصب تابلو اختصاص دهید و فضای تاثیرگذار تری ایجاد کنید.

تابلو ها نباید بزرگ و واضح باشند گاهی اوقات میتوانید از تابلوهای کومک استفاده کنید تا بیننده به نزدیک ان برود و مضمون قاب را بفهمد که این تاثیر بیشتری روی او دارد.

میتوانید برای نصب تابلو روش های خلاقانه ای را به کار بگیرید تا زیبایی منزل خود را چندبرابر کنید مثلا یک روش به صورت لایه لایه میباشد که شما میتوانید از ان استفاده کنید به این صورت که مثلا یک میز گوشه اتاق باشد روی ان گلدانی بگذارید که برگ های گل روی تابلو سایه کمی بیندازید حتی میتوانید از آباژور استفاده کنید .

هنگام نصب دقت کنید که ان را به خوبی به دیوار سفت میکنید و تابلو شل نمیباشد که با یک حرکت کوچک بیفتد .این کار هم خطرناک است و هم به تابلو اسیب میزند .پس هنگام نصب از ابزارهای مناسب استفاده کنید

میتوانید از روش های خلاق تری برای گذاشتن تابلو در منزل استفاده کنید مثلا ان را به دیوار اویزان نکنید .میتوانید ان را روی پیانو،بالای تخت و حتی روی میز بگذارید .

تابلو نقاشی رنگ روغن مدل دختر مدرن

وزن
70 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
نام سازنده
شیدا بهشتی

تابلو نقاشی رنگ روغن گالری بارسین طرح مدرن

وزن
1000 گرم
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
محل تولید
تهران
سایر توضیحات
تابلو نقاشی بدون قاب میباشد(بوم دیپ)

تابلو نقاشی رنگ روغن مدل سنتی و مدرن کد 101

وزن
545 گرم
کاربرد
دیواری
نام سازنده
Emma

تابلو نقاشی برجسته مدل مدرن طرح موج کد 0011

متن اثر
تابلو نقاشی اکریلیک ،ورق طلا و تکسچر برجسته در ابعاد 50در70 ،طرحی مدرن
قابل گرد گیری با پارچه نم دار
وزن
700 گرم
جنس
بوم

تابلو نقاشی مدل مدرن مجموعه سه عددی

وزن
600 گرم
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
سایر توضیحات
دو عدد تابلو ۲۰x۴۰
یک عدد تابلو ۴۰x۴۰

تابلو نقاشی طرح چهره ی مدرن مدل 2

متن اثر
تابلوی نقاشی چهره ی مدرن کاملا ذهنی میباشد و کپی نداردو بسیار زیبا و خلاقانه کشیده شده است
از متریال ترکیب مواد و آکرولیک استفاده است مناسب دکور منزل و....
وزن
1000 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
نام سازنده
مهناز فتحی مهند
محل تولید
استان همدان

تابلو نقاشی خط طرح خطوط مدرن کد 01

وزن
1000 گرم
کاربرد
دیواری
نام سازنده
سهیل اسکندری

تابلو نقاشی رنگ روغن مدل چهره مدرن کد 1

وزن
1000 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
پارچه
کاربرد
دیواری
محل تولید
مشهد

تابلو نقاشی سیتابلو مدل TN10

نوع کاربرد
دیواری
ویژگی‌های مقاومتی
مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
ویژگی‌های نظافتی
قابلیت نظافت آسان
جنس
ام دی اف
تعدادتکه
یک تکه
اقلام همراه تابلو
قاب

تابلو نقاشی سیتابلاشی برجسته

سایر توضیحات
جنس این تابلو از ترکیب خمیر تکسجر و اکرلیک و پایه ام دی اف است
نوع کاربرد
دیواری
ویژگی‌های مقاومتی
مقاوم در برابر تابش نور آفتاب
ویژگی‌های نظافتی
قابلیت نظافت آسان
جنس
ام دی اف
تعدادتکه
یک تکه
اقلام همراه تابلو
قاب

تابلو نقاشی سیتابلو مدل Tn29 نیم برجسته

متن اثر
نقاشی خط با شعر سیمین بهبهانی
وزن
9000 گرم
شکل قاب
مستطیل
جنس
بوم
کاربرد
دیواری
محل تولید
تهران
سایر توضیحات
این نوع تکنیک در نقاشی کاملا منحصر بفرد میباشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن