سرگرمی و ورزش

خرید عروسک نرمالو ارزان قیمت + 3 مدل با کیفیت

عروسک نرمالو در مدلهای خرگوش،گربه،موز،جوجه به فروش می رسد.قبل از خرید نرمالو به بررسی 3 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

در عصر ما گونه های عروسک آنقدر زیاد شده است که مخاطبان آن فقط کودکان و خردسالان نیستند و هر کسی در هر رنگ سنی اگر عروسک مورد علاقه اش را  ببیند ، آن را خریداری میکند. یکی از گونه های کارآمد عروسک در دنیای پر تنش و استرس امروزی برای تخلیه هیجان ها و استرس ها به کار میرود عروسک نرمالو است .

مقاله پیشنهادی: خرید خوشبو کننده رختخواب

چرا باید برای کودکان عروسک بخریم : اینکه فرزند شما پسر است یا دختر تفاوتی ندا د ،مهم این است او در مرحله اموزش است و با رفع نیازهایش یک فرد سالم را، با نشاط و با محبت را  به اجتماع تحویل میدهید .

هنگامی که کودک شروع به شناسایی پیرامونش میکند ، بودن در جمع را درک میکند، از دنیای خودش بیرون می آید و با دیگران به زبان خودش ارتباط برقرار میکند. سعی میکند نقش ها و شخصیت های ازجمع میگیرد را در دنیای خیالی اش روی یک شی پیاده کند و شروع به شناخت جهان کند.

مقاله پیشنهادی: اسپری دو فاز مارال خوبه؟

عروسک در دنیای کودکان در واقع یک همدم برای درود دل کردن، همراه برای گردشها ، غذا خوردن ، بازی کردن و..‌ هستند و این اسباب بازی بی زبان و ساکن برای کودک دنیایی از هیجان ، تفکر و تجربه را به وجود میآورد. کودکان با داشتن عروسک های گوناگون هم دنیای آدم ها و هم حیوانات را و تفاوت هایشان را درک می‌کنند.

خرید محصول

1-عروسک خرس ژله ای مدل ترنم

عروسک خرس ژله ای مدل ترنم

مشخصات

  • ابعاد
    50*100 میلی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • جنس
    خمیری
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    خردسال , کودک , نوجوان , بزرگسال

خرید محصول


در عصر ما بر عکس ، عصر مادربزرگ و پدربزرگ های مان   فقط با وسایل دم دست مثل چوب ، پارچه و کاموا برایشان عروسک های دست ساز درست میکردند ، دنیای عروسک آنقدر متنوع و گوناگون شده است که ازپس خرید همه گونه های عروسک برای فرزندان خود بر نمی‌آیید .

سعی کنید چند نوع ازجنس ، شکل و سبک متفاوت برای فرزندتان تهیه کنید تا توسط آنها جهان پیرامون شأن را بهتر بشناسند. خودتان نیز همبازی کودکتان شوید او را به دنیای خیال و واقعی عروسک ببرید ، کودکتان ازلحاظ اجتماعی بهتر رشد و پرورش می یابد .

مقاله پیشنهادی: قوزبند ورزشی فوتبال

انواع عروسک برای کودکان :

در عصر ما عروسک هایی با سبک های گوناگون ، در تنوع زیادی تولید و طراحی میشود و هر کسی میتواند بنا بر بودجه و سلیقه اش یک عروسک را انتخاب کند . هر آنچه در ذهن کودکتان میگذرد ، را میتوانید در دنیای عروسک ها بیابید و او را خوشحال کنید .

عروسک ها دارای گونه های زیر بر اساس جنس و فرمت می باشند :

عروسک پولیشی : عروسک های پولیشی نرم و منعطقچف هستند و از پارچه ها و الیاف مخصوصی که بسیار لطیف و ضد آلرژی هستند برای کودکان ساخته میشود .

عروسک های پولیشی را با پارچه های نخی و پنبه ای پر میکنند. ویژگی دیگر این عروسک ها علاوه بر لطافت ، نرمی و ضد حساسیت زا بودن ، شکل پذیری و تشابه زیاد آنها با حیوانات و شخصیت هایی است که درست میکنند.

مقاله پیشنهادی: وسایل ساخت پهپاد

عروسک های پولیشی دارای انواع پرزدار و بدون پرز هستند . این عروسک ها دوام بالایی دارند و به راحتی خراب نمی‌شوند. اگر خراب شوند و شکاف بردارند با نخ و سوزن به راحتی تعمیر میشوند.

عروسک سخنگو: این عروسک ها در حد چند کلمه حرف میزنند ، یا جملات را تکرار می‌کنند و اکثرا از روی شخصیت های کارتونی ساخته شده اند.


2-عروسک جوجه طلایی ژله ای مدل ترنم

عروسک جوجه طلایی ژله ای مدل ترنم

مشخصات

  • ابعاد
    60*90 میلی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • جنس
    خمیری
  • نوع سختی جنس
    نرم
  • رده سنی
    خردسال , کودک , نوجوان
  • اقلام همراه
    به همراه ژل اسلایم ترنم به عنوان هدیه

خرید محصول


عروسک آوازه خوان: این عروسک ها ریتم جالبی دارند ، آواز می‌خوانند .

عروسک متحرک : این  عروسک ها یا با موزیک خاصی می‌رقصند ،یا اینکه کمی راه میروند و تکان میخورند.

عروسک فانتزی : این عروسک ها دارای فرمت خاصی هستند .

عروسک نمدی : این عروسک ها با پارچه های نمدی و به صورت دست ساز ساخته میشوند.

مقاله پیشنهادی: خرید کیبورد مکانیکال ارزان

عروسک پارچه ای : عروسک های پارچه ای را از پارچه های ساده و رنگی می سازند.

عروسک بافتنی با نخی : این عروسک ها را با کاموا یا نخ های پلاستیکی درست میکنند.

عروسک روسی : این عروسک ها سبک خاص و زیبایی دارند، دست ساز هستند و لباس های متنوع و زیبایی دارند و میتوانید آنها را به شکل دلخواه سفارش بدهید.

مقاله پیشنهادی: نانچیکو حرفه ای

عروسک نرمالو :  نام دیگر این عروسک ها ضد استرس نیز می باشد . این عروسک ها ازجنس سیلیکون نرم ساخته میشوند.  این عروسک ها را میتوانید در زمان خشم و استرس هر چقدر میخواهید بفشارید ، بکشید ، مچاله کنید و… باز عروسک به شکل قبلی خود برگردد .

این عروسک ها برای خالی کردن انرژی کودکان و حتی بزرگسالان بسیار مفیدند.


3-عروسک جوجه ژله ای ایرسا مدل شیطونک

عروسک جوجه ژله ای ایرسا مدل شیطونک

مشخصات کلی

  • ابعاد
    80x50x70 میلی‌متر
  • وزن
    30 گرم
  • وزن بسته بندی
    80x50x70 گرم
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • سایر توضیحات
    – جوجو شیطون به صورت ژله ای
  •  
    – روشن شدن رقص نور داخل جوجه با تکان دادن آن
  •  
    – جذاب و زیبا

 

خرید محصول


نحوه تمیز کردن عروسک نرمالو :

عروسک های نرمالو  معمولا دو تا ایراد دارند :

یکی اینکه کثیف میشوند و آسانی پاک نمی‌شوند ، دوم اینکه حالت چسبنده و روغنی پیدا میکنند. ولی به آسانی میتوان آنها را تمیز کرد . این عروسک ها را میتوان با لوسیون بدن و گوش پاک‌کن مثل روز اول تمیز کرد . عروسک های که چسبنده و چربند را پودر بچه بزنید و سپس پاک کنید ، عروسک شما مانند روز اول تمیز میشود.

نکات خرید آموکسی کلاو :

در حین خرید عروسک اصلا به جنسیت فرزندتان فکر نکنید ،فرزندتان به هر عروسکی علاقه نشان داد آن را برای او تهیه کنید ، تا ذهن او با آن عروسک خلاق شود .

اگر عروسک را برای کودکان زیر سه سال می‌خرید چشم های جدا ، باطری ریز و … نداشته باشد ، عروسک های بدون پرز و پشم نیز برای آنها مناسبتر است زیرا آنها عروسک ها را در دهان میبرند.

عروسک هایی که  از الیاف غیر حساسیت ساخته میشوند را انتخاب کنید ، زیرا بچه ها زیاد با آن سرو کار دارند و آن را به سر و صورت خود می‌مالند .

از خرید عروسک های با مواد پلاستیکی نامرغوب  ساخته شده اند اجتناب کنید .

 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن